قديم 07-18-2012, 01:21 AM   #16
ريهام2
قهر جديد

ريهام2 is on a distinguished road

[color="black"]هههههههههههههههه نفس المشكله عندى حظرو جميع ايملاتى والمصيبه انى معرفش البرامج بتيجى منين ولا بعرف استخدم اى برامج انا مش خبير فى الكمبيوتر اصلا واسالو عنى فى مرجانا حتعرفو انى عمرى ملعبت برامج يبقى الحظر ده ليه والمصيبه انو نهائى ازى بتسجن اول مره فى 3 سنين الى لعبتهم ويتحظر نهائى بدون تحزير حتى وحظرو الاملات الى فيها كل العتاد والسى بى وسبولى الاملات الى من غير عتاد رغم انى بفتحهم من جهاز واحد حتى حظرو اميل مبلعبش فيه من زمن بس فيه عتاد+8 شكل سيفر مرجان مش حيشوف ريهام2 والباشاmومشاكل2010 تانى بعد ما عليت عتادى +7/+8/+11/ تحظره الجى ام من غير انزار او تعرفنى سبب الحظر ولو كان فيرس على الجهاز انا ايه زنبى كل جهاز على النت بخشله فيروسات ولا نخلى جهاز للعبه وجهاز نتصفح بيه على النت لو عند الجى ام دليل واحد على انى بلعب برامج انا مش عاوز املاتى تانى لكن حظر ظلم ده افتره على العبين الى ليهم زمن فى العبه وشاحن فى العبه اكتر من 3000 دولار بثبب ثقتى فى العبه والاداره لو اعرف انهم بيحظرو الاملات من غير سبب او مبرر او ينزرو العبين باى مشكله قبل اخد اى اجراء مكنتش شحنت دولار واحد والمصيبه روحو الجليد على كده كله برامج ومفيش خظر ليهم احنا بس الحيطه الميله ومش عارفين نكلم مين ولا عرفين نوصل لاى مسؤل يفهمنا ويريحنا يا ريت الاداره تحترمنا وترد علينا وتعرف كل واحد على حدى سبب حظر اميلاته[/COLOR]
ريهام2 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-18-2012, 10:27 AM   #17
bo8dady
قهر جديد

bo8dady is on a distinguished road

الكل يدخل يشارك هنا>>>>http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=92972
مش لازم نسكت عن حقوقنا تعب السنين يروح ويقولو بتستخدم برامج غش....يحظرو الى ما يستخدمو برامج وبيتركو الى شغالين ببرامج وما تعبو....والحين فاكرين انهم نضفو اللعبة..والله انتم خربتوها اكتر واذا دخلتم اى سيرفر بتشوفو البرامج وهيا لسة شغالة
bo8dady غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-01-2012, 04:44 AM   #18
خالد تاتش
قهر جديد

خالد تاتش is on a distinguished road

مستر اسلام انا سبت الحساب لابنى وقلتلو يبعت اذاعه العتاد للبيع او للبدل وفوجئت انو كتب الحساب للبيع طيب اعمل ايه بالله عليك الحساب هو #41يوسف#41 اسم السيرفر شهرمان والبريد الالكترونى :g_h646@yahoo.com
والله اعلم ماذا حدث فى وانا من ساعتها تعبان نفسيا فارجوك تقدر موقفى ولكم جزيل الشكر والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خالد تاتش غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-01-2012, 04:45 AM   #19
خالد تاتش
قهر جديد

خالد تاتش is on a distinguished road
افتراضي وانا كمان اتحظرت خطأ 12.5

مستر اسلام انا سبت الحساب لابنى وقلتلو يبعت اذاعه العتاد للبيع او للبدل وفوجئت انو كتب الحساب للبيع طيب اعمل ايه بالله عليك الحساب هو #41يوسف#41 اسم السيرفر شهرمان والبريد الالكترونى :g_h646@yahoo.com
والله اعلم ماذا حدث فى وانا من ساعتها تعبان نفسيا فارجوك تقدر موقفى ولكم جزيل الشكر والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خالد تاتش غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 11:41 AM   #20
SiLeNT HeLL
قهر جديد

الصورة الرمزية SiLeNT HeLL

SiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond reputeSiLeNT HeLL has a reputation beyond repute

يا إدارة إذا ماتحطون دليل لاتحضرون العالم
الثقة فيكم معدومه بعد مانزل السوط ونظام الطاقة
قديم 08-04-2012, 05:25 AM   #21
maroonet
قهر نشيط

الصورة الرمزية maroonet

maroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond reputemaroonet has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silent hell مشاهدة المشاركة
يا إدارة إذا ماتحطون دليل لاتحضرون العالم
الثقة فيكم معدومه بعد مانزل السوط ونظام الطاقة
الدور عليكم من بعدنا
تم حظر الشخصيه عقبال عندكو
نتمنى عوده Draem
maroonet غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-17-2012, 02:09 PM   #22
cutcut
قهر جديد

cutcut is on a distinguished road

يا جماعه حرام كده والله
الحظر بقاله شهر
اقسم بالله احنا مظلومين ارجوكم راجعوا نفسم
احنا مظلومين وكده حرام
اسم الشخصيه :SaLeM#41
اسم السرفر:شهرزاد
رتبه كونت
vip مستوي3
حاوي ماء نقي
ارجوكم
cutcut غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-21-2012, 12:35 PM   #23
AABB
قهر نشيط

الصورة الرمزية AABB

AABB is on a distinguished road

ههههههههههههههههه احلم ترجع شف الكعبي انحضر يوم ورجع مع انها الحضر دائم وفكوه ههههههههههههه وانتضر رد الاداره

اول مره اشوف واحد يسب ويحضرونه دائم ثمن يفكونه وين يبابا هههههههههههههههههههههههههه
AABB غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 08-22-2012, 03:42 PM   #24
AABB
قهر نشيط

الصورة الرمزية AABB

AABB is on a distinguished road

قل اللهم انت الملك القادر القائم القوي القاهر الناصر ذو البطش الشديد الفعال لما يريد الهي عبد منعبادك بغى علي وتجبر وانت الحكم العدل وقد خاصمته اليك وتوكلت في كشف مظلمتي عليك فانزل عليه يارببلاء يعجز عن دفعه اهل السماوات والارضين حتى يعرف قدر نعمتك عليه وعافيتك له وارسخ على هامته رسوخالسجيل على اصحاب الفيل واقصمه ودمره ونكسه وخذه اخذ عزيز مقتدر ( فأخذهم الله بذنوبهم وما كان لهممن الله من واق ) , وحسبي الله ونعم الوكيل
AABB غير متواجد حالياً   Share with Facebook

العلامات المرجعية