قديم 07-22-2011, 01:07 AM   #46
SenioR
قهر نشيط

الصورة الرمزية SenioR

SenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~جميرا~ مشاهدة المشاركة
وانته من وين طالع

يا كوكو تعليق صغير
الكمال لله وحده يا الغالي يا ريت تحذف الصوره
وكلف المجلس الاعلي للقوات المسلحه...لأداره شؤن البلاد...
و الله الموفق و المستعان
SenioR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 01:58 PM   #47
العتمونى
Banned

العتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond reputeالعتمونى has a reputation beyond repute

السلام عليكم
انا داخل بس عشان اسلم على عمى كونان _جميرا.وكلامه شارح كل حاجه بالتفصيل بلاش غلط يا متركس ربنا يهديك
العتمونى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 02:38 PM   #48
جمال المحلاوى
قهر نشيط

الصورة الرمزية جمال المحلاوى

جمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى جمال المحلاوى إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى جمال المحلاوى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العتمونى مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا داخل بس عشان اسلم على عمى كونان _جميرا.وكلامه شارح كل حاجه بالتفصيل بلاش غلط يا متركس ربنا يهديك
غلط هوا فين الغلط يامان ؟

اضغط هنا للاستماع

Emil YaHoo

اسم الشخصية :-

بعد التعديل

|Mr|MatriX#41

سيرفر اللعبه :-

نور الدين

الشخصية:-

راهب نقى

مستوى الشخصية 140

نقابة :-

( هابى ذا اند )
جمال المحلاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-22-2011, 02:39 PM   #49
جمال المحلاوى
قهر نشيط

جمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond reputeجمال المحلاوى has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى جمال المحلاوى إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى جمال المحلاوى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senior مشاهدة المشاركة
يا كوكو تعليق صغير
الكمال لله وحده يا الغالي يا ريت تحذف الصوره
مش لقيلك رد

اضغط هنا للاستماع

Emil YaHoo

بعد التعديل

|Mr|MatriX#41

نور الدين

راهب نقى

مستوى الشخصية 140

( هابى ذا اند )
قديم 07-24-2011, 03:41 PM   #50
قاتلهم
قهر نشيط

قاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond reputeقاتلهم has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matrx مشاهدة المشاركة
واضح انك بتحب التهزيق اوك تمام

اولاً انت بتقوول انا مين اقولك انا مين انا اللى بلعب فى اكوونت رنااا يووم ما طلعت وحش من الصناااديق وانت جريت على السى بى اللى وقع واخذته افتكرت ؟

ثااانى حاااجه ايووة انا بلعب فى اكونتااات صديق لى لك دخل انت ؟؟؟!!!

ثااالث حاااجه اكووونتى اللى بتقوول عليه +5 ومش عاااجبك ده اسأل عليه كويس وانت تعرف هو مين بجد

وبعدين يا خفيف انت بتقوول انى كلمتك من ترنااادو وقلت لك تعال النقابه
ضحكتنى والله بجد ضحكتنى

وبعدين يا حلو لو عاااوز تغلط انا عندى اللى بيعرفووا يغلطووا ..

وانت بااالنسبه ليا ع يل سيس واللى يمشى ورا العيال ميخلاش من الكراريس
صح انا الي نقزت على السي بي واخذته بس انا ودي اعرف صاحبه الاكونت ايش سوت لك هههههههههه

طيب تلعب بحساب صديقك بس لا تزعجنا وتسوي نفسك بطل انا سويت وفعلت هههههههههه

تذكر يوم قتلتك بالساحه الييين ما طفشت ورحت فتحت اكونت قوقل هههههههههههه وتقول هذا انا متركس
اكونتك الي +5 هذا كل يوم امسح به البلاط ولا ناسي هههههههههههههههههههه
وانت محول راهب عشان مين ؟ مو عشان مصرقع ههههههههه
ضحتك ها ههههههههه طيب احلف انك ماكلمتني انت كل يوم اصلا تهمس لي حتى بالسيفر الجديد تقولي انت نقلت وتضحك

ليش يعني نور الدين بس لأشكالك ولا ايه ؟
خخخخخخخ جبتها على نفسك لو انت تلعب بأكونتات الناس وانت ساكت ما احد تعدى عليك

~!M9RQ3!~
قاتلهم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 12:15 AM   #51
matrx
قهر نشيط

الصورة الرمزية matrx

matrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond reputematrx has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قاتلهم مشاهدة المشاركة
صح انا الي نقزت على السي بي واخذته بس انا ودي اعرف صاحبه الاكونت ايش سوت لك هههههههههه

طيب تلعب بحساب صديقك بس لا تزعجنا وتسوي نفسك بطل انا سويت وفعلت هههههههههه

تذكر يوم قتلتك بالساحه الييين ما طفشت ورحت فتحت اكونت قوقل هههههههههههه وتقول هذا انا متركس
اكونتك الي +5 هذا كل يوم امسح به البلاط ولا ناسي هههههههههههههههههههه
وانت محول راهب عشان مين ؟ مو عشان مصرقع ههههههههه
ضحتك ها ههههههههه طيب احلف انك ماكلمتني انت كل يوم اصلا تهمس لي حتى بالسيفر الجديد تقولي انت نقلت وتضحك

ليش يعني نور الدين بس لأشكالك ولا ايه ؟
خخخخخخخ جبتها على نفسك لو انت تلعب بأكونتات الناس وانت ساكت ما احد تعدى عليك

والله انك شئ ولا يسووي وكثرت ردى عليك تسووي لك قيمه وااانت بلا قيمه ..
|Mr|MatriX#41

نور الدين

راهب ~ راهب ~ راهب

Out law

الوصف:-
ذابح الخرفاااان

اذا اهنتني فسوف أرفع لك قبعتي لكن اعلم لن انزلها الا على قبرك

ومن افضل الكلمات اللى احب اسمعها:-
انا عاصر على نفسى ليمونه بستحمل وبقول مجنونه

matrx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 12:59 AM   #52
SenioR
قهر نشيط

الصورة الرمزية SenioR

SenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond reputeSenioR has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matrx مشاهدة المشاركة
والله انك شئ ولا يسووي وكثرت ردى عليك تسووي لك قيمه وااانت بلا قيمه ..
خير الرد علي السفيه الصمت و انت مكانك مش هنا روح اجري العب في منتدي سيرفرك ايش خليك تجير علي ارض غيرك
و الله الموفق و المستعان
قديم 07-26-2011, 08:14 PM   #53
جمال المحلاوى
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senior مشاهدة المشاركة
في ستين داهيه يا شيخ غورو لا حزن عليكم و الاخ جمال الي بيقول اني بحكي خليجي
انا عشت في الحليج 7 سنين يا وزه انت
انت انسان مش محترم وكمان اسمها الحليج ازاى دى طيب وعلى العموم الموضوع انتهى

اضغط هنا للاستماع

Emil YaHoo

بعد التعديل

|Mr|MatriX#41

نور الدين

راهب نقى

مستوى الشخصية 140

( هابى ذا اند )
قديم 07-31-2011, 08:28 PM   #54
sheref_shlby
قهر جديد

الصورة الرمزية sheref_shlby

sheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond reputesheref_shlby has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~جميرا~ مشاهدة المشاركة
سوري نسيت

الصراحه ابداع الفديو شكرا وعقبال ما نشوف نور الدين كمان في فديو

س انته فينك خلف الكاميرا صح
ياغالى يا كونان أنا عاوز أسأل سؤال محيرنى بجد بس ياريت حد يجاوبنى عليه . يطلع مين جمال المحلاوى اللى كل شويه يعمل موضوع ل ماتريكس2010 . وبعدين ماتريكس2010 ما يتكلمش عن نفسه ليه وكمان بيتكلم زى ما يكون أكونت ترنادو ***** ومحسسنى أنه فتح عكه. وبعدين بلاش ننزل الصور بتاعة ماتريكس واعوانه وهما متدبحين فى اماكن كتير وأقولك شىء يا أخ جمال يامحلاوى . على رأى أخويا كونان أنت ورا الكاميرا يبقى ركز فى التصوير وبس .
دوق
الســــــيرفــــــــــر
التنين
نــوع الشخصيــــة
نينجا * نينجا * نينجا
النـــــقــابـــــــــــة
King of conquer
الـمـســـتـــــــوى
140 والحمد لله

آخر تعديل بواسطة sheref_shlby ، 07-31-2011 الساعة 08:30 PM
sheref_shlby غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 08:32 PM   #55
alaa.alaa
قهر نشيط

الصورة الرمزية alaa.alaa

alaa.alaa will become famous soon enoughalaa.alaa will become famous soon enough

ْْْْْْ~ٍٍٍٍٍِْْْْْْ~ِِِِِِِِِْْْْْْْْ~ِِِِِِْْْْْْ ~ِِِِِْْْْْ~ِِِِِْْْْ~ِِِْْْْ
مستوى :133
الرتبة: كونت فى تقدم انشاء اللة
مصرى وافتخر
حكمة : الوقت كالسيف ان لم تقطعة قطعك

الفئة ،: تروجااااااااان

{وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ}
قديم 08-01-2011, 12:30 AM   #56
SenioR
قهر نشيط

الصورة الرمزية SenioR

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال المحلاوى مشاهدة المشاركة
انت انسان مش محترم وكمان اسمها الحليج ازاى دى طيب وعلى العموم الموضوع انتهى
بيقلك تعرف الهايف من ايه
بيجي في الهايفه وي تصدر
عشان كتبت حرف مكان حرف اتصدر فيها
في ستين سلامه طريق المزرعه الي يروح ميرجعش:d
و ربي السيرفر نضف
و الله الموفق و المستعان
قديم 08-01-2011, 12:30 AM   #57
SenioR
قهر نشيط

الصورة الرمزية SenioR

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheref_shlby مشاهدة المشاركة
ياغالى يا كونان أنا عاوز أسأل سؤال محيرنى بجد بس ياريت حد يجاوبنى عليه . يطلع مين جمال المحلاوى اللى كل شويه يعمل موضوع ل ماتريكس2010 . وبعدين ماتريكس2010 ما يتكلمش عن نفسه ليه وكمان بيتكلم زى ما يكون أكونت ترنادو ***** ومحسسنى أنه فتح عكه. وبعدين بلاش ننزل الصور بتاعة ماتريكس واعوانه وهما متدبحين فى اماكن كتير وأقولك شىء يا أخ جمال يامحلاوى . على رأى أخويا كونان أنت ورا الكاميرا يبقى ركز فى التصوير وبس .

و الله يا حج شريف
غلبنا نقول ليه كده

عموما نورت المنتدي:d
و الله الموفق و المستعان
قديم 08-15-2011, 12:11 PM   #58
~جميرا~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~جميرا~

~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute

اسف لاني ما كنت متواجد في المنتدى

لاني كنت مركز في الدراسة وخمتة القران

المهم الحين الكل نقل وبلاش ارد على حد واخرب صيامي

سلاموز
~جميرا~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-16-2011, 01:43 AM   #59
جمال المحلاوى
قهر نشيط

اية حورات كوبى وبسط هوا فى اية

اضغط هنا للاستماع

Emil YaHoo

بعد التعديل

|Mr|MatriX#41

نور الدين

راهب نقى

مستوى الشخصية 140

( هابى ذا اند )
قديم 08-16-2011, 02:35 AM   #60
alamirislam
Banned

alamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond reputealamirislam has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى alamirislam إرسال رسالة عبر Skype إلى alamirislam

ان تعارف اللى كاتب انجليزى ده يا جمال
حيوان وزباله ولازم يتحذف حسابه تقول لى ليش
اقول لك شوف التوقيع ونصيحه منى لا تدخل عشان التوقيع كله مواقع اباحيه
alamirislam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية