Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 10-26-2008, 07:55 AM   #16
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الــ elfanan ــفنان مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

في البدايه انا اسف لو الكلام كان زعل حد مني انا مش قصدي اهين العرب بي الكلام الي انا قولت انا كل قصدي ان مفيش عربي بيساعد عربي زاي في العبة وانا في نهاية الموضوع السابق اعتزرت في نهاية الموضوع وانا اري هجوم شديد عليه رغم اني اعتزرت في النهاية وفي حاجه تاني انا في سرفر دريم _ دريم في شخصيات كتير اوي عربيه في العبه ده من اقوي الشخصيات في السرفر وممكن تشوفوا الاسماء بتعتهم في المواقع الرسمي بتع العبة انا شخصيتي ضغيفه كونت باطلب المساعده منهم مكانشي حد منهم بيرود اصلا وبعكس في شخصيات اجنبية بتصنف الاوئل علي مستوي العبة كونت بطلب المساعده كان بيسعدوني وقرب مثل كان النهارده كونت محتاج مساعده طلبة من عرب كتير مفيش غير واحد بس الي راد عليه والبقي حتي مافكروش يقولي سوري او يعتزروا وفي النهاية انا اسف بس بجد انا مش قصدي ازعل حد مني بس انا بقول كده عشان الاقوياء في العبة يرجعوا نفسهم وشكرا جدا علي رودكم والله انا فرحان جداا جدااا جدااااا بي الرودود بتعتكم وانا لي صوره وطبعا المعلومات بتكون موجوة مع الصورة في المواقع بتع العبه

والسلام عليكم
-------------------
شكرا يا فنان لاعتذارك و لو أنك أرفقت الإعتذار مسبقا ..
ما دعانى للدفاع عنك أمرين:
أولا : انك رصدت ظاهرة موجودة بالفعل ولا داعى لنكرانها ، لكن هذا لا يعنى ان الكل سيؤن بدليل ما ذكره باقى الأعضاء الرائعون و الذين أثبتوا مدى رقى العرب بهذا المستوى الراقى فى الحوار و الذى أحييهم عليه تحيه خاصه جدا.
ثانيا: لأنى أشفقت عليك ، شخص يلعب منذ 4 سنوات و يشتكى هذه الشكوى؟!!! أمر محير فعلا
أنا لو لعبت اللعبه عامين فقط لاشتريت السيرفر بمن فيه و لاشتريت منطقة النقابة و اغلقتها و كونت نقابة تكتسح السيرفر.
بمعنى لن أحتاج لمساعده من أحد و سيسعى الجميع ليكونوا أصدقائى.
أتمنى تخبرنا ما المشاكل الحقيقية التى تواجهك لعلنا نستطيع المساعده و نفيد باقى الأعضاء.
أعتذر لاطالتى عليكم و تقبلوا مرورى.
Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 04:38 AM   #17
مايكل ناجى
قهر جديد

مايكل ناجى is on a distinguished road

اقتباس:
السلام عليكم
انا محمود انا بالعب العبة ده من زمان اوي من 4 سنين تقريبا ومعديش غير شخصيتان واحده ارشر والتاني تورجن والاتنين باسم elfanan انا مش جامد في العبةو لا حاجه انا بالعب العبة ده لم بكون زهان بس المهم انا من ساعة ما بدات في العبة ده ما قبالتش واحد عربي كويس في العبة كل العرب الي في العبة بنفضوا لبعض لم بيحسوا ان الشخصيات بتعتهم بقات مش محتاجه لحد وانا شوفة موضوع في المنتدا بقول عوزيا نختار جي ام عربي طيب هنختار مين من العرب رغم ان كل الي في العبة مش كويسان و مبيسعدواش حد وفي النهاية انا اسف لو الكلام ده هيزعل الناس بس ده الحقيقي مفيش عربي يستهل يبقي جي ام في العبة ويارات تالغوا الفكره ده والسلام عليكم
والله ياباشا انا مش عارف اقول ايه
مايكل ناجى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 02:45 PM   #18
katelost
قهر نشيط

الصورة الرمزية katelost

katelost can only hope to improve
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى katelost إرسال رسالة عبر Skype إلى katelost

والله انا مع لاخ فنان لان انا كل شخص عربي عرفته اراد النصب عليه واخذ حاجاتي بحجة انو ضعيف او من هذا الكلام بقت كلها مصالح ونصب واحتيال
katelost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 02:51 PM   #19
warrior tata
قهر فعال

الصورة الرمزية warrior tata

warrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى warrior tata

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dream مشاهدة المشاركة
==========
انا لا أرى فى كلام العضو تجريح فهو عربى رأى أنه لا يوجد لاعب عربى يستحق أن يكون مدير للعبه
و اعتذر عن قوله ذلك مسبقا لمن لن يعجبه القول ..
لذلك تركت باب الحوار مفتوح

اعتقد أننا كعرب من أرقى شعوب العالم و أقدمهم فى الحضارة
و اننا علمنا الشعوب الحضارة و الرقى و صدرنا لهم العلم و المعرفه

أتمنى الحوار هنا يكون على مستوى راقى و ألا تجعلونى أندم لتركى باب الحوار مفتوح !!

كما انه حوار وليست حرب ...
اتركوا الحرب guild war و ليس للمنتدى
و أنا على ثقة تامه أن كل أصدقائى أعضاء المنتدى و كل من سيضيف رأى هنا سيكون على هذا المستوى
بل أفضل ...
----------
مرحبا اخي ارجو انت تكون بخير انا اقتبست الرد ده من مشرفتنا العزيزه لانه عجبني لانه فيه عرب كويسن وناس كويسه واعضاء محترمين ومش معني انه في 100 ولا 200 رخمين او مغرورين يبقي كله كده صح ولا انا غلطان
ارجو انت تتقبل مروري
وطلبي ........ لا يعني حاجتي ...!
وغيابي ....... لا يعني غفلتي ...!
وحذري ...... لا يعني خوفي ....!
وسؤالي .... لا يعني جهلي ......!
وخطئي ...... لا يعني غبائي ....!
و تسامحي .... لا يعني عجزي ..
!
معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اللهم اعطي الناس ضعف ما يتمنوه لي

warrior tata غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 02:53 PM   #20
MaX the best
قهر نشيط

الصورة الرمزية MaX the best

MaX the best will become famous soon enough

الى الاخ انت فاكر ان فى ناس كتير عرب وحشين والاجنب لا ولا ايه انت لو دخلت وشوفت النصب البيعملوا والشاتيم بتاعتهم عندى فى السرفير هتعرف

MaX the best غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 03:05 PM   #21
ahmedbasha
قهر فعال

الصورة الرمزية ahmedbasha

ahmedbasha is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmedbasha

يااااه لو لقينا كل العالم كله بيساعد بعض من غير مقابل لازم يكون فيه 50 فى الميه كويسين و بيساعدوا كتيير اوى و 50 فى الميه وحشيين زى ما ربنا خلق ملايكة و شياطين فهمتوا قصدى ايه
لا اله إلا الله الجليل الجبار لا اله إلا الله الواحد القهار, لا اله إلا الله الكريم الستار لا اله إلا الله الكبير المتعال, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له مسلمون, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له عابدون لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له قانتون, لا اله إلا الله وحده لا شريك له إلها واحدا ربا وشاهدا أحدا وصمدا ونحن له صابرون
ahmedbasha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 04:35 PM   #22
Kroin
Banned

Kroin is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Kroin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Kroin

انا عندك فى السرفر و عمرى ما برفض طلب حد غير فى حالة و وحدة انى واخد مبداء مديش لحد حاجة و لا اخد من حد حاجة لكن لو واحد قوى اتنطط على حد ضعيف انا معاه واى حاجة ضدد اليهود انا معاكو
Kroin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 10:45 PM   #23
$_GaMe_OvEr_$
قهر جديد

الصورة الرمزية $_GaMe_OvEr_$

$_GaMe_OvEr_$ is on a distinguished road

بش كل العرب انانين لان في واحد اداني 100.000 وبعضهم متكبرا بعضهم اه انانين وبعض الانجليز انانين ونصابين والانجليز بش نصابين اوي واحد امريكي ينصب عليا بي 30.000 والنصبة الكبيرة من واحد عربي كان صحبي وياخد مني 3 ماتور و 20.000 واداني وشتيمة بس العرب والامركان في اللعبة كونكر انجليزي كويسين ولو ساعدو بعض بيكونو كويسين في اللعبة وبش هينصبو خالص ولا هيكون فيه شتايم -الي هيا قليلة الادب-يعني ننسي ان فيه مخلفات.......صح ولا لا

Server:Aldini

classarkNinja

Level:82

TheSteed:BlackSteed

آخر تعديل بواسطة $_GaMe_OvEr_$ ، 06-30-2009 الساعة 10:49 PM
$_GaMe_OvEr_$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-30-2009, 11:52 PM   #24
ahmeddodo
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmeddodo

ahmeddodo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ahmeddodo

فى البداية كل واحد ولية حرية رائية بس فى حدود المنطق يعنى مايهنش حد الراى والراى الاخر فعلا فاهناك بعض الاخوة الافاضل بيسياوة لبعض فاكدة طبعا غلط فالازم نحترم بعضنا لبعض
تقبلو تحياتى
قديم 07-01-2009, 02:03 AM   #25
king_10
قهر جديد

الصورة الرمزية king_10

king_10 is on a distinguished road

اولا شكر ليك اخى الفنان على الموضوع النقاشى

وانا مش مع الاراء الى شايفه ان لازم الموضوع يتحذف لان ده موضوع نقاشى هتلاقى فيه الى يوافق رأيك

وهتلاقى فيه الى مخالف لرأيك يعنى بنعرض الرأى والرأى الاخر فى الموضوع

وانا عن نفسى شايف ان مش كل الناس زى بعضها هنلاقى الكويس وهنلاقى السئ

هو انا عن نفسى

بلاقى السئ ده كتير اوى فى السرفر عندى بس مقتنع ان فى ناس كويسه كتير بتحب تساعد سواء عرب او اجانب

يعنى انا اتنصب عليا فى اللعبه اول ما بدأت اللعبها من واحد مصرى كان عينه على الجيرمنت بتاعتى وصاحبنى وقعدنا

فتره كل يوم نلعب مع بعض وخدنا اميلات بعض ويوم قالى هات الجرمنت بتاعك اجربه قولت عادى ده صاحبى

اديته ليه من هنا وعملى دليت على اللعبه وعلى الميل ههههههههه طبعا كنت جديد فى اللعبه ومش فاهم حاجه

وعادى الواحد بيتعلم مش مشكله

انا بجد الى بيدايقنى من العرب فى اللعبه الشتيمه بجد اوفر اوى يعنى اكون بلعب فى حالى الاقى واحد يروح شاتمنى

لوحده كدا من غير ما اعمله حاجه

يعنى احنا داخلين نلعب مش نسب بعض ونسب اهلنا

وعيب الاجانب الرخامه يعنى تكون فى حالك تلاقى واحد فتح عليك

البى كى حتى لو انت نوب ليفل 1 يعنى مش هيحس بقوه انه قتلك ده شكله هيبقا وحش قدام الناس كمان

ملخص الرغى الكتير ده ان لكل شخص عيوب ومميزات وهتلاقى فى العربى عيوب وفى الاجنبى عيوب

وهتلاقى فى ده مميزات وفى ده مميزات

شكرا ليك مره تانى يا فنان على موضوعك النقاشى الجميل

وارجو الا اكون اطلت عليكم الحديث

تحياتى اليكم جميعا
king_10 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-01-2009, 04:21 AM   #26
$_GaMe_OvEr_$
قهر جديد

الصورة الرمزية $_GaMe_OvEr_$

$_GaMe_OvEr_$ is on a distinguished road

هوا ده كنت الي بقصودو يعني يتاعونو مع بعض بش نسب بعض وننصب علي بعض

Server:Aldini

classarkNinja

Level:82

TheSteed:BlackSteed
$_GaMe_OvEr_$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2009, 03:22 PM   #27
المانســـــى
قهر جديد

المانســـــى is on a distinguished road
Smile انا المــElMaNsyنســـــى صاحب ايميل المــElMaNsyنســـــى بس فى سيرفر غير بتاعك

اقتباس:
السلام عليكم
انا محمود انا بالعب العبة ده من زمان اوي من 4 سنين تقريبا ومعديش غير شخصيتان واحده ارشر والتاني تورجن والاتنين باسم elfanan انا مش جامد في العبةو لا حاجه انا بالعب العبة ده لم بكون زهان بس المهم انا من ساعة ما بدات في العبة ده ما قبالتش واحد عربي كويس في العبة كل العرب الي في العبة بنفضوا لبعض لم بيحسوا ان الشخصيات بتعتهم بقات مش محتاجه لحد وانا شوفة موضوع في المنتدا بقول عوزيا نختار جي ام عربي طيب هنختار مين من العرب رغم ان كل الي في العبة مش كويسان و مبيسعدواش حد وفي النهاية انا اسف لو الكلام ده هيزعل الناس بس ده الحقيقي مفيش عربي يستهل يبقي جي ام في العبة ويارات تالغوا الفكره ده والسلام عليكم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الفاضل محمود
انا عضو جديد معاك وبحب اشاركك فى افكارك فعلا فى السيرفر **** اون لاين مفيش حد بيساعد اى حد وبالذات لو كانت اسطفته حلوه بيتعالى علينا فى اللعبه وبيردوهو زهقان مننا طب وعلى ايه ده كله دى لعبه وانا سمى عبدالرحمن وياريت يا اخ محمود تبقى حلو معانا ونلعب على السرفر ده واحنا مستريحين ولو احتجت اى حاجه منى انا تحت أمرك وياريت كمان تبقى تسيبلى رساله فيها رقم موبايلك علشان فى كلام جامد عاوز اوضحو ليك وده رقم موبايلى 0101745920والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
المانســـــى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2009, 03:25 PM   #28
المانســـــى
قهر جديد

المانســـــى is on a distinguished road
Smile السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الفاضل محمود
انا عضو جديد معاك وبحب اشاركك فى افكارك فعلا فى السيرفر **** اون لاين مفيش حد بيساعد اى حد وبالذات لو كانت اسطفته حلوه بيتعالى علينا فى اللعبه وبيردوهو زهقان مننا طب وعلى ايه ده كله دى لعبه وانا سمى عبدالرحمن وياريت يا اخ محمود تبقى حلو معانا ونلعب على السرفر ده واحنا مستريحين ولو احتجت اى حاجه منى انا تحت أمرك وياريت كمان تبقى تسيبلى رساله فيها رقم موبايلك علشان فى كلام جامد عاوز اوضحو ليك وده رقم موبايلى 0101745920والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
المانســـــى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2009, 04:14 PM   #29
Criss Angel
قهر نشيط

Criss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Criss Angel

انا مرة حصلت معي حادثة طريفة اول ما دخلت اللعبة في واحد شتمني قلي مسمك "عوض الماء بالكاف" قتله محمد لاني لا افهم باللغة المصررية يعني في ناس بتشتم من غير سبب
Criss Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2009, 09:39 PM   #30
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورهان مشاهدة المشاركة
كلام مظبوط interpreter هو انتى بنت؟
وكل واحد ووجهة نظرو
ويعني هو خلاص طق عليك الحق ولا ايه
وفعلا فى ناس كويسه وناس مش كويسه
وكل واحد واخلاقه
ونور المنتدى يا فنان
ياااااااااااااه فيييييييينك
بالنسبة للفنان...لأ طبعا يا صاحبى مش كل العرب كده انا اعرف منهم ناس جدعان جدا و حصلت معايا مرة انى اتسرقت و كنت على الحديدة واحد منهم فولنى اليت و الله و قالى انا لو كان معايا قوس اليت 2 سوكت كنت ادتهولك و مكانش واحد كبير كمان كان واحد اصغر من اخويا الصغير عنده حوالى 16 سنة و كان جدع جدا معايا...ادانى فلوس و ايتمات و اى حاجة انا عوزتها ...و كمان حتى فى غير الازمات لما بكون محتاج فلوس بلاقى 100 واحد بيقولى خد و من ضمن ال 100 دول اجانب كمان...يعنى مش كل الاجانب اندال و مش كل العرب اندال بس فيه كده و فيه كده بس يمكن الوحش هو اللى غالب بس ده ميدناش الحق ان نقول ان كل العرب اندال او كل الاجانب وحشين
و ربنا يوفقك و تلاقى ابن الحلال الجدع اللى يساعدك
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية