Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 05-26-2009, 06:21 AM   #1
king_10
قهر جديد

الصورة الرمزية king_10

king_10 is on a distinguished road
Exclamation وقفه من فضلك !!!!!!!!!

انتو عارفين ان ميلى اتسجن وبعد كدا حاولت كذا مره بعد ما فرمت هاردى انى اعمل اكونت جديد العب بيه

وجربت 5 مرات وبرضو اتسجنو انهارده عملت اكونت جديد بس وانا بعمله كتبت فى الدوله usa

وسجلت عادى ودخلت اللعبه وقعدت حوالى 3 ساعات العب لغايه ما بقيت ليفل 60 والميل متسجنش

والخمس مرات الى اتسجن فيهم كنت بكتب الدول egypt

وكان بيتسجن بعدها بحوالى 20 او 25 دقيقه

انا مش هتكلم واقول اى حاجه افهمو انتو الى عاوزين تفهموه من كلامى

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
king_10 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 06:38 AM   #2
>>Solo<<
قهر جديد

>>Solo<< is on a distinguished road

تصدق بالله انت برنس وكلامك كله ميه ميه وربنا لازم ابطلها اهى خساره بايدى ومش خساره بايد حد او حد يحرق دمى

وبعدين تدخل تكلم الهيلب ديسك يقولك انت بتلعب ببرامج ويعملك فيها انه نايم فى جهازك طيب انا هاقولك والله مفرمط الهارد ونزلت اخر كليونت للعبه من موقع اللعبه والباتشات وكله تمام ولا فيروسات ولا حاجة وبرده الايميلات كلها دخلت سجن الدى بى يعنى ايه الكلام ده وبعدين فى حاجة ما الاجانب بيلعبوا ببرامج ولحد دلوقت المصرين بس اللى مشرفين سجن الدى بى يعنى من الاخر احسن حاجة نعملها او انا عن نفسى هاعملها لان انا عندى احساس وما احبش شوية غجر يتحكموا فيا ويحرقوا دمى ان انا ابطل اللعبه دى واخسر بمزاجى مش بمزاج حد

وفى الاخر احب اقولك
لو فى حد فى المصرين عنده احساس او دم بجد يسيبها وان شاءالله يلعب ماريو ) بس ما يحرقش دمه
ربنا يحرق دمهم زى ما حرقوا دمنا

سلام يا بلد الكلام
>>Solo<< غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 10:17 AM   #3
ahmeddodo
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmeddodo

ahmeddodo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ahmeddodo
Thumbs up

كلامك كلة صح مية المية والله
قديم 05-26-2009, 10:22 AM   #4
dragon870
Banned

dragon870 is on a distinguished road

كلامك مش صح لاني دخلت ب 5 اكونتات كلوهم egypt ومتسجنوش وانا لعبت عليهم لمدة ساعتين
dragon870 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 10:28 AM   #5
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

عذرا للمداخله

كلام خطأ مليون %

و السبب بسيط جدا .. انت بتدخل اللعبه برقم ip و كل دوله لها كود خاص لو كتبت انك من الهند بردو كود البلد هيفضل مصر..

بالمصري

زي ما فى مصريين دخلو سجن الغش ... في بردو مصريين مش دخلوا و انا منهم

مع العلم عندى 8 حسابات و لا حساب دخل . و ما ليش أي علاقه بالمسؤلين عن اللعبه الانجليزى و لا يعرفونى و لا حد فى فريق اللعبه العربى يعرف اي حساب من حساباتى فى اللعبه الانجليزى...

ياريت تقدم تفاصيل اللى حصلك للهيلب ديسك و شوف نتيجة فحص حسابك و اتبع تعليماتهم. لمصلحتك أولا ... (مش شعار ضرائب)..

و للابد هذه المرة ...

Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 11:10 AM   #6
latexrap
قهر نشيط

الصورة الرمزية latexrap

latexrap is on a distinguished road

كلااااااااااااااااااااااااااااامك غللللللللللللللللللللللللللللللللللللط
اولا انا بالعب علي اكونتات ايجيبت كتير ولا واحد مسجون
متسجنش غير اللي كان بيستخدم برامج فعلا او عنده فيروسات
بالنسبة لحوار الاجانب
((الفكرة انهم بيفهموووووووووووووووا و طبعا مثصدش انك مش بتفهم بس الفكرة هما عارفن البوت اذاي و عارفين يعني ايه بوينتر يتحكم في CharName و هذا مش عاوز اخش في حوار برمجي مش هتستفاد منو حاجة بس الفكرة ان الاجانب مش بيجيبوا البرامج يستخدموها وخلاااااااااااااااص الاجانبي بيظبطوا حسب الاحتياج فهمت يعني مثلا برنامج زي الMulti Client انت مثلا تستخدمه علي انك تفتح اكتر من اكونت انا ممكن استخدمه في حاجة تانية و اطورة بايدي فمش يبقي فيه فيرس فهمت قصدي هما فاهمين بيعملوا ايه مش مجرد مستخدمين وخلااااااااااااص طبعا كلامي مش معناه نستخدم برامج بس كلامي معناه مش تقول الاجانب لان الاجانب بيضحكوا عليه بذكاء مش اكتر انا شوفت الكلاينت في OllyDBG احب اقلك ان اللعبة عليها حمايات قوية بسس لاسف لم تخلق الحماية الا لتخترق يعني كمان شوية هتطلع برامج تاني و الناس هتلعب ببرامج و محدش هيعرف برضو عارف ليه؟؟؟؟؟؟؟؟لان المشكلة ان الناس ديه مخها شغااااااال)))
ملحوظة :: بكل بساطة البرنامج الجاي هيبقي اسمو كده otepad او mspaint او csrss او اي اسم من اسامي برامج الويندوز علشان الكلاينت بيبحث في اسامي الprocesses علي Proxy
اتمني رسالتي تكون وصلت
خليك كده تحرم عليك كل العيون والأفئده
تحرم عليك كل الدماء والاورده
وبريئه منك الف مدنه وكل جبهه ساجده
latexrap غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 11:21 AM   #7
الجاامد
قهر فعال

الصورة الرمزية الجاامد

الجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الجاامد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon870 مشاهدة المشاركة
كلامك مش صح لاني دخلت ب 5 اكونتات كلوهم egypt ومتسجنوش وانا لعبت عليهم لمدة ساعتين
تماااااااااااااااااام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Interpreter مشاهدة المشاركة
عذرا للمداخله

كلام خطأ مليون %

و السبب بسيط جدا .. انت بتدخل اللعبه برقم ip و كل دوله لها كود خاص لو كتبت انك من الهند بردو كود البلد هيفضل مصر..

بالمصري

مع العلم عندى 8 حسابات و لا حساب دخل . و ما ليش أي علاقه بالمسؤلين عن اللعبه الانجليزى و لا يعرفونى و لا حد فى فريق اللعبه العربى يعرف اي حساب من حساباتى فى اللعبه الانجليزى...

ياريت تقدم تفاصيل اللى حصلك للهيلب ديسك و شوف نتيجة فحص حسابك و اتبع تعليماتهم. لمصلحتك أولا ... (مش شعار ضرائب)..
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة الضرائب ديه
LoOoOoOoL
وحققو المعجزة صحو القتيل مالقتل
أقتلني قتلي ما هيعيد دولتك تاني
بكتب بدمي حياة تانية لأوطاني
دمي ده ولا الربيع الأتنين بلون أخضر
وببتسم من سعادتي ولا أحزاني

وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ

تواجد قليل بسبب العمل
الجاامد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 11:22 AM   #8
الجاامد
قهر فعال

الصورة الرمزية الجاامد

الجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond reputeالجاامد has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الجاامد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الجاامد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة interpreter مشاهدة المشاركة
عذرا للمداخله

كلام خطأ مليون %

بالمصري

جتكو البلاوي مليتو البلد (مش قادر امسك نفسي لازم اقولها)
ماتفهموها بقي
وحققو المعجزة صحو القتيل مالقتل
أقتلني قتلي ما هيعيد دولتك تاني
بكتب بدمي حياة تانية لأوطاني
دمي ده ولا الربيع الأتنين بلون أخضر
وببتسم من سعادتي ولا أحزاني

وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ

تواجد قليل بسبب العمل
الجاامد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 11:23 AM   #9
latexrap
قهر نشيط

الصورة الرمزية latexrap

latexrap is on a distinguished road

ضرايب ضرايب يعني و بعدين ده حق الحكومه هما هيصرفوا علينا؟؟؟؟؟؟؟هههههههههههه
عموما بجد والله حوار الاي بي ده مظبوط الا لو كنت بتستخدم proxy لانك لو بتستخدم بروكسي يبقي مع السلامه لان نص الproxy server متفيرس
او مثلا عندك فيرس معلق في الرامات
؟؟؟؟؟؟
ممكن
برب
خليك كده تحرم عليك كل العيون والأفئده
تحرم عليك كل الدماء والاورده
وبريئه منك الف مدنه وكل جبهه ساجده
latexrap غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 03:10 PM   #10
ملكه الخيال
قهر نشيط

الصورة الرمزية ملكه الخيال

ملكه الخيال is on a distinguished road
افتراضي الف شكر

والله الكلام كل ميه الميه صح
ملكه الخيال غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 03:27 PM   #11
حدوتة مصرية
قهر جديد

الصورة الرمزية حدوتة مصرية

حدوتة مصرية is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى حدوتة مصرية
Smile

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعه الموضوع سهل وبسيط كل الحكايه ان فى ناس بلغت ان فى ناس كتير بتلعب ببرامج وان الشركه سايباهم وانا واحد من الى بلغو لانى فعلا زهقت اما اكون سكند 127 وواحد نينجا بياثر فيا ب300 يموتنى بالامبوت يعنى تبقى شكلها وحش اوى
الشركه راحت عامله حاجه بسيطه نزلت باتش على الموقع الرسمى وقالت ان اى حد هيلعب بالامبوت هيدخل السجن الاجانب بيخشوع على الموقع وبيستفسرو انما احنا للاسف هههههه بنقول العيا مر انا لسة هخش البنج هيعلى لا انا العبهم فى الارينا شوية وجه معاد الباتش ولسه المعلمين مشغلين الى مشغل برنامج الخارئط وغيرة وغيرة وبيبص لقى نفسة فى السجن وخصوصا الى بيروحو سيبر كلهم عندنا باسم الله ما شاء الله

بالتوفيق للجميع
قديم 05-26-2009, 04:44 PM   #12
king_10
قهر جديد

الصورة الرمزية king_10

king_10 is on a distinguished road

يا جماعه انا فاهم الكلام ده كله والله وعارف ان الاى بى ***** هو هو مش هيتغير بس والله والعظيم هو ده الى حصل معايا بالظبط اول ما عملت ميل وعملت البلد usa لغايه دلوقتى مدخلش السجن وبلعب بيه عادى حاجه غريبه
انا قولت اقول على الى حصل معايا الى عاوز يصدق هو حر والى مش عاوز برضو هو حر

وشكرا للاخ الجامد على الشتيمه
king_10 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-26-2009, 05:33 PM   #13
خفاش الظلام
قهر نشيط

الصورة الرمزية خفاش الظلام

خفاش الظلام is on a distinguished road

جاري التجربه وسيتم الرد اسأل مجرب وكمل انتا باقي المثل حنشوف
خفاش الظلام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية