قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 07-09-2010, 07:50 PM   #31
bazoookaaa
قهر جديد

bazoookaaa is on a distinguished road

ارجو ان اعلم لماذا تم ايقاف وحظر حساب اخى مع العلم انه لم يقم بشحن وله واحد سى بى واى كلام خلاف ذلك يكون بمثابه ادعاء باطل ارجو ان اعرف لماذا تفعل الشركه هذا بنا لاننا اعطيناها الكثير ومنحناها النجاح داخل اكبر بلد عربى ام ماذا هذا ثانى ايميل يتم ايقافه لى وبعد ان اقوم بالاهتمام به واقوم بتقويته يتم معى ذلك المره السابقه قمتم بحظر حسابى و اخبرتونى بسب انه تم شحن سى بى يوجد به مشاكل وفى الاساس ليس انا سبب المشكله وادفعتمونى ثمن الخطأ باغلاق حسابى مع انى لم اشحن سوى500 سى بى فقط وقلتم لى يجب ان تدفع 16 دولار بالتحويل عن طريق الويسترن يونيون لفك الحظر واقسم بالله بالفعل قمت بتحويل المبلغ ووصلكم وعندما طلب فك الحظر ارسلتم لى رساله ان اقوم بدفع 30 دولار وليس 16 دولار وقمت بدفعهم وتحويلهم وعندما طلبت فك الحظر اخبرتمونى للمره الثالثه انه يجب ان اقوم بدفع ثمن 3 كروت لى ما يعادل47 دولار امريكيا فكيف يعقل ذلك طلبتم ان ادفع فدفعت فرجعتم وطلبتم المزيد فدعت مره اخرى وطلبتم المزيد فهذا هو الاحتيال وقلت لا باس وبدات انشاء حسابى جديد وبالفعل بعد تعب ونصب وصلت وقمت بتقويه حسابى وبعد ان وصل الى قوته واصبح ريبورن لفل113 قمت مشكورون بحظره مره اخرى وهذه المره انا متاكد واعلم وعلى ثقه بانى لم اقم بشحن وله سى بى واحد من اى مصدر وجميع اسلحتى قمت بشراءها داخل اللعبه بين الاعبين المختلفين فارجو ان اعلم لماذا يتم ذلك وباى وجه حق .

اسم السرفر : على بابا

اسم الحساب : ao1020ao

اسم الشخصيه : الشارس7
الحساب محظور خطأ12
واقسم بالله انى لم ولن اسكت عن حقى هذه المره وساقوم برفع دعوه قضائيه على الشركه ولسوف افعل المستحيل اكى اقف ظلم هذه الشركه وجوارها علينا كما ساقوم بتنظيم حمله كبرى على الفيس بوك ضد شركه تى كيو وانى اقسم بالله ساقوم بذلك بالفعل ولتعلمو ان المصرى لا يقبل بالظلم ويقف باى وجه اى قوه حاولت ظلمه والجوار على حقه وشكرا لكم وانتظر ردى وفعلى
bazoookaaa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-09-2010, 07:55 PM   #32
elkhafey
Banned

elkhafey will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى elkhafey إرسال رسالة عبر Skype إلى elkhafey

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bazoookaaa مشاهدة المشاركة
ارجو ان اعلم لماذا تم ايقاف وحظر حساب اخى مع العلم انه لم يقم بشحن وله واحد سى بى واى كلام خلاف ذلك يكون بمثابه ادعاء باطل ارجو ان اعرف لماذا تفعل الشركه هذا بنا لاننا اعطيناها الكثير ومنحناها النجاح داخل اكبر بلد عربى ام ماذا هذا ثانى ايميل يتم ايقافه لى وبعد ان اقوم بالاهتمام به واقوم بتقويته يتم معى ذلك المره السابقه قمتم بحظر حسابى و اخبرتونى بسب انه تم شحن سى بى يوجد به مشاكل وفى الاساس ليس انا سبب المشكله وادفعتمونى ثمن الخطأ باغلاق حسابى مع انى لم اشحن سوى500 سى بى فقط وقلتم لى يجب ان تدفع 16 دولار بالتحويل عن طريق الويسترن يونيون لفك الحظر واقسم بالله بالفعل قمت بتحويل المبلغ ووصلكم وعندما طلب فك الحظر ارسلتم لى رساله ان اقوم بدفع 30 دولار وليس 16 دولار وقمت بدفعهم وتحويلهم وعندما طلبت فك الحظر اخبرتمونى للمره الثالثه انه يجب ان اقوم بدفع ثمن 3 كروت لى ما يعادل47 دولار امريكيا فكيف يعقل ذلك طلبتم ان ادفع فدفعت فرجعتم وطلبتم المزيد فدعت مره اخرى وطلبتم المزيد فهذا هو الاحتيال وقلت لا باس وبدات انشاء حسابى جديد وبالفعل بعد تعب ونصب وصلت وقمت بتقويه حسابى وبعد ان وصل الى قوته واصبح ريبورن لفل113 قمت مشكورون بحظره مره اخرى وهذه المره انا متاكد واعلم وعلى ثقه بانى لم اقم بشحن وله سى بى واحد من اى مصدر وجميع اسلحتى قمت بشراءها داخل اللعبه بين الاعبين المختلفين فارجو ان اعلم لماذا يتم ذلك وباى وجه حق .

اسم السرفر : على بابا

اسم الحساب : ao1020ao

اسم الشخصيه : الشارس7
الحساب محظور خطأ12
واقسم بالله انى لم ولن اسكت عن حقى هذه المره وساقوم برفع دعوه قضائيه على الشركه ولسوف افعل المستحيل اكى اقف ظلم هذه الشركه وجوارها علينا كما ساقوم بتنظيم حمله كبرى على الفيس بوك ضد شركه تى كيو وانى اقسم بالله ساقوم بذلك بالفعل ولتعلمو ان المصرى لا يقبل بالظلم ويقف باى وجه اى قوه حاولت ظلمه والجوار على حقه وشكرا لكم وانتظر ردى وفعلى
اولا دة مش قسم شكاوى او موضوع للشكاوى عشان تكتب فية الرد دة
ثانيا المسأل اللى زى دى يتكلم فيها السبورت
ولو زى ما انت بتقول كدة انهم بيقولو كدة
اتفضل اثبتلنا ان حضرتك مش بتكدب برنت سكرين من الرسايل وياريت لو تصورلنا الرسالة بتاعت حضرتك بالفيديو
ولو مش عارف ازاى انا حساعدك واخليك تصورة ولو اثبت ان حصلك الموقف دة
انا حقف معاك ضد تى كيو
مع التحية
elkhafey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-09-2010, 07:57 PM   #33
elkhafey
Banned

elkhafey will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى elkhafey إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى elkhafey إرسال رسالة عبر Skype إلى elkhafey

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rokaa مشاهدة المشاركة
آه ياقلبى والله تعبت من كثر الموضوعات التى يكون لها هدف ما ثم تقلب بمشكله بالاخير الخلاصه لكل هاد الحكى السعوديين او بعض دول الخليج بمعنى ادق اعترضوا ان الحدث سيتم إقامته بمصر وتناسوا شىء هام :

ان بآخر الابلكيشن اللى بتكتبه فى الحدث فى اقتراحات ممكن اى حدا يضيف اللى بيريده انا عن نفسى مقيمه بمصر هلا ولكن كتبت بالملاحظات ان يتم عقد هذا الحدث فى كافه البلدان العربيه التى تلعب كونكر

ثانياً : دريم قالتها من قبل انو ماراح يكون هاد الحدث الاخير الذى سيتم إقامته ولكنه فقط البدايه وبعد هيك راح يكون بكافه الدول التى تلعب كونكر

ثالثاً : تعال وحط حالك مكان شركه تى كيو وانك فكرت تقيم حدث مثل هاد شو هى المعايير اللى راح تتخذها منشان تختار البلد اللى سيقام بها الحدث ؟

أكيد راح تختار اولا : البلد اللى الك بها عملاء ( ولا اقصد هنا الاعبين ) انما اقصد العملاء المتعاقدين مع شركه تى كيو لتوزيع الكروت الخاصه بالشحن

ثم البلد التى يتمركز بها اكثر عدد من الاعبين ويا اخى الكريم الشركه وضعت بالاعتبار ايضاً كونكر الانجليزيه فغالبيه من يلعبونها من مصر ويشحنوا

هدوا حالكم وان شاء الله راح يصير الحدث بكل البلاد العربيه

طيب الحمد لله ان فى حد فاهمنى
مع التحية
elkhafey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-09-2010, 08:09 PM   #34
ayman sdiri
Banned

الصورة الرمزية ayman sdiri

ayman sdiri is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ayman sdiri إرسال رسالة عبر Skype إلى ayman sdiri

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elkhafey مشاهدة المشاركة
انتى قريبت الموضوع وفهمتوا
يا استاذ يا فاضل
عندك موزعين فى دولتك ؟
معندكيش
مش ذنب الشركة بقى مش ذنب دريم
طيب هل احنا منعنا ان يكون عندك موزعين
بالعكس
احنا بنرحب بأى موزع من اى بلد عربى او حتى لاتينى
ونشرنا اللعبة على قد ما نقدر وكمان سايبين ايميلات وكل الكلام دة عشان لو فى اى حد عاوز يكون موزع يتواصل مع الشركة اكتر من كدة يعملوا اية يعنى ؟

نيجى بقى
لتهجمك والفاظك السيئة
انا مش عارف اذا كان فى مشرفين شافو ردك ولا لا
بس اكيد لما يشوفوا حيكون فى كلام تانى

وبمناسبة بقى ان المصريين مضايقينك اوى طيب

اية رأيك فى التجمع دة ؟ بذمتك مش جميل
دة كان تجمع لينا انا واصدقائى وكنا بنلعب لعبة تانية غير كونكر من جميع انحاء مصر
وكنا بنعمل تجماعات كتير
وعلى فكرة انا اللى كنت بصور
فى الصورة دى :d

[/center]
اسف اخي انا ماقلت كلام بذيء

ولو على كلمة
هذه نوع من الوقاحة

ما اعدها كلام بذيء خالص

ثم من قال اننا ماقدمنا طلبات اخي طلب انو يكون من الموزعين ولكنهم تجاهلوه اصلا ولم يردو عليه وجربت اكثر من شخص ذلك لكن دون جدوى الادارة ولا حتى تعبت نفسها وردت ثم انت زعلان ومعصب مع ان كان حوار لطيف جدا وماقلت كلمة تجرح وعبرت عن رأي واظن ان السبب في فتح الموضع هو النقاش وتبادل الرأي والفكر لكن يبدو انك تريد فرض رأيك على الجميع
ayman sdiri غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-09-2010, 08:24 PM   #35
bond 007
قهر نشيط

الصورة الرمزية bond 007

bond 007 is a glorious beacon of lightbond 007 is a glorious beacon of lightbond 007 is a glorious beacon of lightbond 007 is a glorious beacon of lightbond 007 is a glorious beacon of lightbond 007 is a glorious beacon of light
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى bond 007

يا جماعه انا شايف انى انتو داخلين فى الرجال شمال
يعنى الرجل مقلش كلمه واحده غلط وكلامه مقنع جدا
افهمو الكلام بجد صح
الرجل باختصار عايز يقرب بين كل العرب وكلنا نحب بعض
وانتو عايزين نتفرق ونبعد عن بعض
لا اله الا الله
انا هقولكم على حكايه
مين يعرف بن غوريون
بن غوريون داه هو من احد الموئسسين لدولة اسرئيل
واول رئيس وزراء اسرئيلى
سالوه مره فاقلو له لماذا لا تحبون السلام قال نحن دوله تحتاج الى عدو خارجى حتى ننصهر ويتكون لنا بنيان من الدخل
مع انى اليهود جبناء
وضرب بن غوريون المثل فى يهود شرق ويهود غرب ويهود من روسيا
فقال لما غزات روسيا الفضاء ذهب يهودى روسى فى حى من المدن الى يهودى امريكى فقال له غزونا الفضاء قبلكم
داه بيتحدث باسم القوميه الزوسيه وداه بيتجدث با اسم القوميه الامريكيه فقال انا اريدهم يتحدثون بلسان واحد الا وهى اسرثيل
فقال نحن نريد انا نصنع عدو خارجى حتى نتجمع ويتحدثو بى القوميه الصهيونيه لئن فى حالة الحرب تتجمع الشمائل
وهذا ما فعله بن غوريون بى الفعل
شوفو بن غوريون الصهبونى عمل ايه عشان اليهود تبقى ايد واحده
وعملو الدوله الاسرئيلى بتعتهم
تصدق انت افضل من بن غوريون الكلاب الكافر داه بكتير
قولى بقى انت عملت ايه للعرب والمسلمين
حولت حتى تجمع بين اتنين بس وخلتهم ايد وحده
رجعو نفسكم وفكرو شويه
عيب علينا والله اللى بيحصل
عيب على وعيب عليك وعيب للعرب كلهم
مش عشان خاطر لعبه نعمل كده
عايزين نشيل كلمة عتصريه من جوه قلوبنا
حدث بيتعمل فى مصر المفروض تيجى تهانى مش تعزى