المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 02-06-2010, 05:20 PM   #1
abotrika22
Banned

abotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond reputeabotrika22 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى abotrika22 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abotrika22
افتراضي شكوى لادرة كونكر و شركة tq

أحب ان اقدم شكوى لادارة المحترمة عن سيرفر جلاجسى فينوس الجى أم بتاعنا و مكبر على الاخر برامج الغش شغالة مع كل و سرقة الحسابات و كمان شتائم العيال شتائم قذرة جدا جدا جدا انا باقول و يارب حد يتعاون معانا أصل كده خربت و فى فوضى جامدة و ارجو حد من المسؤلين تبع الشركة يكون معانا او حد من الموقع هنا يقول حاجة للشركة بس يا رب حد يفكر و يعمل حاجة او الشركة تعرف أنها بتتسرق لان فى برامج cps ‎
abotrika22 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-06-2010, 05:25 PM   #2
armytank
قهر نشيط

الصورة الرمزية armytank

armytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abotrika22 مشاهدة المشاركة
أحب ان اقدم شكوى لادارة المحترمة عن سيرفر جلاجسى فينوس الجى أم بتاعنا و مكبر على الاخر برامج الغش شغالة مع كل و سرقة الحسابات و كمان شتائم العيال شتائم قذرة جدا جدا جدا انا باقول و يارب حد يتعاون معانا أصل كده خربت و فى فوضى جامدة و ارجو حد من المسؤلين تبع الشركة يكون معانا او حد من الموقع هنا يقول حاجة للشركة بس يا رب حد يفكر و يعمل حاجة او الشركة تعرف أنها بتتسرق لان فى برامج cps ‎

السيرفرات كلها كذا

العربي والأنجليزي

لكن الموضوع مكرر كثير الشكوات كثيرة على نفس الأمر

ونأمل أنو المشاكل تنحل

لو شفت مشاركة لي أو موضوع لي عجبك يمنكنك شكري بتقيمها

عندك سؤال لا تخجل أسالني تستطيع ترك رسالة لي في الزوار أو في رسائل الخاصة
وانا برد عليك بوقت قياسي أن شاء الله

السيرفر /dark
الأسم/armytank
المهنة /نينجا

أفضل موضوع لي
http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...975#post170975
armytank غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-06-2010, 07:04 PM   #3
KillEr4EvEr
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية KillEr4EvEr

KillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond reputeKillEr4EvEr has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى KillEr4EvEr إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى KillEr4EvEr

بخصوص الشتايم ممكن تاخد صورة لاي حد بيشتم
الاجراءت الي بتتخد معاه في حاله اثبات الصورة للشتائم والسب

العقوبات الخاصة بالشتم والسب

1- تحذير جاد من ال GM داخل اللعبه

2- كتم لمدة 7 ايام اي ان اللاعب لا يستطيع التحدث الي اي احد او استخدام قنوات المحادثة والشات لمدة 7 ايام .

3- باند (حظر من اللعبه لمدة 5 ايام )

4- وهي المرة الاخيرة حيث يحظر اللاعب نهائيا من اللعبه

فمن حقكك ان لا تسكت لمن يشتمك وتاخذ له صورة وتوجه الي Help Desk او مركز المساعدة وهم سيقوموا باتخاذ اللازم .

اما بخصوص برامج الغش فارجو مراجعه هذا الموضوع لمشرفنا القدير Dark^light

من هنا

اتمني اكون افادتك

Arabian conquer"Qahr"'s support team
Thank U All

آخر تعديل بواسطة KillEr4EvEr ، 02-06-2010 الساعة 07:08 PM
KillEr4EvEr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-07-2010, 04:39 AM   #4
armytank
قهر نشيط

الصورة الرمزية armytank

armytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond reputearmytank has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KillEr4EvEr مشاهدة المشاركة
بخصوص الشتايم ممكن تاخد صورة لاي حد بيشتم
الاجراءت الي بتتخد معاه في حاله اثبات الصورة للشتائم والسب

العقوبات الخاصة بالشتم والسب

1- تحذير جاد من ال GM داخل اللعبه

2- كتم لمدة 7 ايام اي ان اللاعب لا يستطيع التحدث الي اي احد او استخدام قنوات المحادثة والشات لمدة 7 ايام .

3- باند (حظر من اللعبه لمدة 5 ايام )

4- وهي المرة الاخيرة حيث يحظر اللاعب نهائيا من اللعبه

فمن حقكك ان لا تسكت لمن يشتمك وتاخذ له صورة وتوجه الي Help Desk او مركز المساعدة وهم سيقوموا باتخاذ اللازم .

اما بخصوص برامج الغش فارجو مراجعه هذا الموضوع لمشرفنا القدير Dark^light

من هنا

اتمني اكون افادتك

سؤال طيب ليش ما تحطو Help Desk بالعربي
اللي بالعربي لمين يشتكو

لو شفت مشاركة لي أو موضوع لي عجبك يمنكنك شكري بتقيمها

عندك سؤال لا تخجل أسالني تستطيع ترك رسالة لي في الزوار أو في رسائل الخاصة
وانا برد عليك بوقت قياسي أن شاء الله

السيرفر /dark
الأسم/armytank
المهنة /نينجا

أفضل موضوع لي
http://bbs.arab.91.com/showthread.ph...975#post170975
armytank غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-22-2011, 12:05 PM   #5
RANARMAX
Banned

RANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond reputeRANARMAX has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى RANARMAX

انا بلعب كونكر عربى العبة حملت البطشات مش بدخل على العبة لكى اسجل الحساب ثانيا لو سمحت الجى ام صديق ليا سرق منى برج راقى +8 اتمنا الرد اسمة كاستمر وهو يفوز من عند الحظ بحاجات حلو+8 اشمعنا يونس123 اتمنا الرد + $خوخة$ بتشم الفاظ سيئة جداااااا عندي حسابى اتسرق سكند اسمة ماليو معىش اليانات عندي اثبات انة حسابى
RANARMAX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-23-2011, 01:08 AM   #6
Three~is~out
قهر نشيط

الصورة الرمزية Three~is~out

Three~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond reputeThree~is~out has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ranarmax مشاهدة المشاركة
انا بلعب كونكر عربى العبة حملت البطشات مش بدخل على العبة لكى اسجل الحساب ثانيا لو سمحت الجى ام صديق ليا سرق منى برج راقى +8 اتمنا الرد اسمة كاستمر وهو يفوز من عند الحظ بحاجات حلو+8 اشمعنا يونس123 اتمنا الرد + $خوخة$ بتشم الفاظ سيئة جداااااا عندي حسابى اتسرق سكند اسمة ماليو معىش اليانات عندي اثبات انة حسابى
ايه الكوسه دي ؟؟

No LoVe

No Proplem

No Girls

No Proplem

No Cloth

No Proplem

No Money

No Proplem

Die

No Proplem

No Any Thing

No Proplem

BUT

No Dx

This Is The Big Proplem

�√ж� Ξ₯₧ҳ̸Ҳ̸ҳFly Or Dieҳ̸Ҳ̸ҳ₧�₯Ξ �
Three~is~out غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-10-2011, 05:19 PM   #7
begoa2011
قهر جديد

الصورة الرمزية begoa2011

begoa2011 is on a distinguished road

ارجو من الجى ام ان يخلى الترقية عادلة علشان دفعت النيزك **** الترقية ولسا نينجا الظلام
begoa2011 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-11-2011, 11:24 AM   #8
مخاوي الليل
قهر نشيط

الصورة الرمزية مخاوي الليل

مخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abotrika22 مشاهدة المشاركة
بص يا معلم لو كانت الشتيمة باللغة العربية العادية زي مثلا بلا ؤاخزة طبعا مش عليك ياض يا ترللي يا ابن الكلب
أو yad ya bahlol ya 2bn al kalb
الجي ام مش هيقدر يعملها حاجة كونه مش عربي
مخاوي الليل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-11-2011, 11:25 AM   #9
مخاوي الليل
قهر نشيط

الصورة الرمزية مخاوي الليل

مخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ranarmax مشاهدة المشاركة
والله أنا كنت هرد عليك بس المشكلة مش بعرف أتكلم هيلوغروفية
مخاوي الليل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-16-2016, 11:31 PM   #10
mostafa
قهر جديد

mostafa is on a distinguished road
Exclamation الشرقية

انا اريد عدم اغلاق العبة اثناء المسابقات
mostafa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-16-2016, 11:31 PM   #11
mostafa
قهر جديد