قديم 08-17-2012, 11:17 AM   #1
PrinceofWar
قهر نشيط

PrinceofWar will become famous soon enough
افتراضي (طلب فحص) مجموعه حسابات فى سيرفر علاء الدين (تحت المتابعه) gm

السلام عليكم
نرجو دخول الاخ ريان او مستر اسلام اي حد يقدر يفيد ويوصل صوتنا للاداره
اليوم 17/8/2012
لقد تم حظر اكونتات كثيره جدا بسيرفر علاء الدين
سيرفر علاء الدين
جنجال الرتبه ملك العتاد فل12
جرناس الرتبه ملك العتاد فل 12
De¥th|De¥léR الرتبه امير فل 12
عااادي الرتبه دوق العتاد 12 و 8
|YuKi|
DL¦O¦3H
ShMô0ô5
OrChid
!®>SaraB<®!
Sebastian
abuzead
~^TorMenT^~ الرتبه دوق والعتاد 8 و12
Pà|¶|àd!S° الرتبه امير العتاد 12 و8
~ٌMaLak#65
^NirAn^
Cindèrèlla
!•La†k^Stâr!
ContaCt
*SnipeR*
المحروم
~HaPpY~ThE~Did~
#37ليوا#37
#49ButterflY#49
!™QueeN™!
#49ToLeen#49
~ّDaNaُ~
NoProm!Ses
M3^Nfsk
>SâNd|RôSè<
>{ُGRoOoRّ}<
n3o¦mi
Desperado2
Mi|râ|†lè
من الواضح انها حاله حظر جماعي وياريت الرد ميبقاش التقليدي بتستخدم برامج غش
الايبهات التي يتم دخول الاكونتات من عليها
ودي ايبهات جبناها وقت ما اكتشفنا الحظر واللي ممرش عليه ساعتين لسه
طبعا كل الايميلات دي ولسه بنشوف الباقيين اللي انحظرو كمان
77.30.113.220
41.232.91.89
واعتمد على الله فهو القادر على كل شيئ

آخر تعديل بواسطة PrinceofWar ، 08-20-2012 الساعة 07:06 PM
PrinceofWar غير متواجد حالياً  
قديم 08-17-2012, 05:10 PM   #2
hApPy
قهر نشيط

الصورة الرمزية hApPy

hApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم
أيه الى بيحصل دا كل يوم اكونتات تتحظر وبدون سبب والاداره كالعاده هتقول الرد المعروف انت استخدمت برامج الغش ومستخدمى البرامج الحقيقيين لم يتم حظرهم فين العدل فى اللعبه فين المساواة و حسابات تم حظرها وهم من مستخدمى البرامج وتم فك حظرهم لماذا ؟ ياريت ادارة المنتدى الكريمه تشوف حل لكل المحظورين وخاصة المظلومين وانا متأكد ان 90 فى الميه من المحظورين مظلومين وان شاء الله كل واحد اتحظر حسابه يرجع .
hApPy غير متواجد حالياً  
قديم 08-17-2012, 09:59 PM   #3
salahmax2006
قهر جديد

الصورة الرمزية salahmax2006

salahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these partssalahmax2006 is infamous around these parts

هههههههههههههههههههههههههههههههه والله على انا هتجنن اميلاتى اتحظرت وودلوقتى كل الاميلات فى علاء الدين والملوك الى بتشحن من ايااااام ما كاانت كونكر سرفر وااحد ازاى يعنى كل الناس ال ىتحشن محظوررره والناس الى تستخدم البرامج بتلعب والدنيا حلوه هو فاضل ايه فى علاء الدين مش اتحظر انتو حظرتو كل الملووك والامراء وبردو الاداره الى صح واناا الى وحشين مش عارف ااقولك ايه بصراحه ومحدش هيرد عليك زى الى اتعمل معى ولا مشرف ولا اداره الاداره ردها ثاابت وكل مره هتبعت رد ثاابت بجد تعبنا من الاداره يارت حد من المشرفين يدخل علاء الدين الناس دى رافعه ملللوك بى السىبى مش فضه كمااان بطلو ظللم الناس بقى حراااااااااااام
قديم 08-17-2012, 11:47 PM   #4
PrinceofWar
قهر نشيط

لحد الان 26 اكونت واخدين حظر 12 مع بعض ولسه باقي نجيب باقي الاسامي
طبعا انا عارف انا السبت والاحد اجازه بس برضو بكمل الموضوع واحط كل الاكونتات اللي انحظرت
لحد رجوع الاداره وقيامها بفك كل الحسابات المذكوره
قديم 08-18-2012, 01:12 AM   #5
ترنيدو
قهر جديد

الصورة الرمزية ترنيدو

ترنيدو is on a distinguished road
افتراضي الى متى اتخبطاط

بسم الله الرحمن الرحيم

اخواني واخواتي اعضاء المنتدى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عبدالله ترنيدو والكل عارف اني عملت اكونت فول 12 ظبياني ارشر ملك باحجار من المتجر

وعتاد خشب وفخرته وطبعا الكل عارف ضعف الارشر وعملت شخصية ثانيه نينجا والي هو ترنيدو

وكان ترنيدو اول نينجا فول 12وملك بكل سيرفرات تركت اللعبه من سنتين ونص واسبب مشاكل

اللعبه وضعف الاداره

وعدم وجود حقوق اللعبه يعني مثل ما الكل عارف نحن نشحن ونخسر الكثير بالمقابل

الاداره تضيق علينا وليس لنا حقوق وفي اي لحظه ممكن ادارة اللعبه تحظر الاكونت

كثير من الاشخاص القدامه تركوا اللعبه بسبب الاداره والله عندي الكثير من الكلام عن الاداره

لاني جربتها اداره فاشله من اول مشكله حصلت لترنيدو رئيس نقابة الامارات ومعظم الموجودين

عارفين المشكله

لما كسبت الحرب وانا رئيس نقابه وراحت عني كلمة الرئيس وضلت نقابتي عشر ايام بدون

رئيس

المهم اعتذر على الاطاله نرجع لمحور الحديث الي حاصل حاليا

المهم رجعت اللعبه من شهر وبديت اشحن واتفاجئ ان الاداره اصبحت اسواء من السابق

والدليل الموضوع المطروح حاليا حظر ملكين وامراء ودوقات وغيرهم بدون اي سبب والدليل

اكاونت المحروم الي ما دخل اللعبه من فتره طويله لما سمعت خبر الحظر قلت اجرب

اتفاجئ انه محظور

طبعا قصدي بفشل الاداره اللعبه وليس ادارة المنتدى

ادارة المنتدى باعضائها ومشرفيها وكل من قائم عليها

بانهم بذلون كل المجهود لتوصيل المشاكل الحاصله وليس بيدهم حاجه

وكل الشكر لهم والتقدير

واتمنا من ادارة المنتدى النظر في الموضوع

تقبلو مروري اخوكم عبدالله

آخر تعديل بواسطة ترنيدو ، 08-18-2012 الساعة 01:28 AM
ترنيدو غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 01:59 AM   #6
PrinceofWar
قهر نشيط

يا جماعه نفسي اعرف الناس المسئوله عن تطوير اللعبه لما يجيبو برنامج جديد يجو يجربوه فينا ولا ايه
الموضوع صراحه خطير جدا
اكونتات يوصل عددها ل30 اكونت واكثر حظر بيوم واحد
منهم الملك والامير والدوق والكونت والفارس وغييرهم
وكلهم حظر 12
نفسي افهم اكونتات ملوك وامراء ودوقات لفل 140 وكلهم شاحنين
هيستخدمو برامج غش ليه
وهل ده الوقت اللي الواحد يستخدم برامج غش فيه بعد ما اتلغي دي بي الترقيه واتقفل المنجم
يعني بالعقل برامج ايه اللي هيستعملوها ولا ينحظرو ليه
لازم نفكر ونفهم ونقدر
اتمني المشرفييين يقراو كلامي بعنايه ويوصلو كلامنا للاداره عن كل اللي حفرو ورفعو ملوك وامراء
ورايحه تحظر ناس من قبل وجود الحفر وغيرو وهما ملوك وامراء وشاحنين علي اكونتاتهم
اسف ع الاطاله ولكم جزيل الشكر واتمني فك حظر كل الاكونتات

آخر تعديل بواسطة PrinceofWar ، 08-29-2012 الساعة 05:42 AM
قديم 08-18-2012, 02:11 AM   #7
Sebastian
قهر جديد

الصورة الرمزية Sebastian

Sebastian will become famous soon enough

اقتباس:
فنحن نزلنا برنامجا جديدا لضد برامج الغش اليوم وهو سيحظر كل الحسابات التي اكتشفها وكل الحسابات التي دخلت علي الأجهزة التي عليها برامج الغش حتي ولو لم يستخدمها
بانفسكم قلتو حتى لو لم يستخدمها
معناه انو في ظلم كبير لـ90% من المحظورين مش معقوله كلهم أصحاب برامج... يعني حتى لو لم يستخدم برنامج تحظروه !

انا واحد من المئات اللي اتحظرت حساباتهم
حتى في حسابات نوبه مستوى 15كيف تتحظر وهي ولا تلعب ولا حاجه
أفرض ان الجهاز مفيرس لايوجد أي تنبيه او حظر مؤقت ؟
والله تعب الواحد وهو يشتكي ويبلغ عن ناس تستخدم برامج ولا في اي رد من الإدارة ولا تجاوب
ويجي الحظر على اللي يشحن ويتعب ويحاول يقدم أقتراحات للقضاء على البرامج
تعب 3 سنوات يروح بالسهوله دي ليه
مسكو الناس اللي صارلهم سنين باللعبه ومعروفين دوق وملوك وامراء
وربي الواحد صار يكره يدخل اللعبه بسبب الاخطاء والمشاكل الكثيره
حتى الواحد ماصار يلعب قاعدين وقت حظ وبعيد مؤقت وبالأخر حظر شيء يقهر
أتمنى بجد أن الإدارة تحاول تساعدنا في المشكله اللي حاصلة
Sebastian غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 02:20 AM   #8
hApPy
قهر نشيط

الصورة الرمزية hApPy

hApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond reputehApPy has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PrinceofWar مشاهدة المشاركة
يا جماعه نفسي اعرف الناس المسئوله عن تطوير اللعبه لما يجيبو برنامج جديد يجو يجربوه فينا ولا ايه
الموضوع صراحه خطير جدا
اكونتات يوصل عددها ل30 اكونت واكثر حظر بيوم واحد
منهم الملك والامير والدوق والكونت والفارس وغييرهم
وكلهم حظر 12
نفسي افهم اكونتات ملوك وامراء ودوقات لفل 140 وكلهم شاحنين
هيستخدمو برامج غش ليه
وهل ده الوقت اللي الواحد يستخدم برامج غش فيه بعد ما اتلغي دي بي الترقيه واتقفل المنجم
يعني بالعقل برامج ايه اللي هيستعملوها ولا ينحظرو ليه
لازم نفكر ونفهم ونقدر
اتمني المشرفييين يقراو كلامي بعنايه ويوصلو كلامنا للاداره الغافله عن كل اللي حفرو ورفعو ملوك وامراء
ورايحه تحظر ناس من قبل وجود الحفر وغيرو وهما ملوك وامراء وشاحنين علي اكونتاتهم
اسف ع الاطاله ولكم جزيل الشكر واتمني فك حظر كل الاكونتات

السلام عليكم ....
كلامك صحيح 100 فى الميه يا اخى أزاى الواحد الى شحن وتعب فى اللعبه تتحظر حساباته فى يوم وليله ومن غير اى سبب واضح انا نفس الحكاية اكونتاتى اتحظرت وبدون سبب وهى
SaW#41 لفل 140 عتاد +8 و+7 دووق
!ّ~RavEn~ّ! لفل 129 عتاد+8 دووق
Bent_UAE لفل 139 عتاد فل12 معادا السلاحين والزى +8 دوق
~j^A^S^y~ لفل 135 كونت بدون عتاد
FUTURE لفل 129 حاوى نار +7 دوق
واخرهم نوب اسمه Tom&Jerry
ولما برسل للاداره بيقولو انت استخدمت برامج الغش وانا لم استخدم برامج ابدا ولم يتم دخول اى حساب من حساباتى سجن الغش حتى لو مره ازاى الاخطاء الى بتحصل دى واليوم نلاقى اكونتات ملوك وامراء معروفين فى علاء الدين انهم ملوك السيرفر من اول ما طلعت اللعبه ينحظروا طيب ايه السبب هل السبب زى ما بيقولو بعض المشرفين ان الموديم بيفصل والاى بى بيتغير والاداره بتعتبر دا برنامج غش طيب ذنبنا احنا ايه ولا السبب ان الشخص بيدخل من اكتر من اى بى ودا مش ممنوع فى قوانين اللعبه كمان يعنى لازم الاداره تكون اشد حرصا من كدا على حقوق اللاعبين والحظر يكون بعد فحص طويل ودقيق وبعد ان يكون ثابت 100 فى الميه ان الاكونت دا يستخدم برامج انا حاسس بالناس دى لانى واحد من المظلومين فى عالم كونكر تم حظر حساباته بدون سبب وارجو من الاداره رد الحسابات المحظوره كلها ورد حساباتى ايضا والتركيز على الاكونتات الحقيقيه الى استفادت من برامج الغش بصوره واضحه وشكرا
hApPy غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 02:42 AM   #9
wissam
قهر جديد

wissam is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة happy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ....
كلامك صحيح 100 فى الميه يا اخى أزاى الواحد الى شحن وتعب فى اللعبه تتحظر حساباته فى يوم وليله ومن غير اى سبب واضح انا نفس الحكاية اكونتاتى اتحظرت وبدون سبب وهى
saw#41 لفل 140 عتاد +8 و+7 دووق
!ّ~raven~ّ! لفل 129 عتاد+8 دووق
bent_uae لفل 139 عتاد فل12 معادا السلاحين والزى +8 دوق
~j^a^s^y~ لفل 135 كونت بدون عتاد
future لفل 129 حاوى نار +7 دوق
واخرهم نوب اسمه tom&jerry
ولما برسل للاداره بيقولو انت استخدمت برامج الغش وانا لم استخدم برامج ابدا ولم يتم دخول اى حساب من حساباتى سجن الغش حتى لو مره ازاى الاخطاء الى بتحصل دى واليوم نلاقى اكونتات ملوك وامراء معروفين فى علاء الدين انهم ملوك السيرفر من اول ما طلعت اللعبه ينحظروا طيب ايه السبب هل السبب زى ما بيقولو بعض المشرفين ان الموديم بيفصل والاى بى بيتغير والاداره بتعتبر دا برنامج غش طيب ذنبنا احنا ايه ولا السبب ان الشخص بيدخل من اكتر من اى بى ودا مش ممنوع فى قوانين اللعبه كمان يعنى لازم الاداره تكون اشد حرصا من كدا على حقوق اللاعبين والحظر يكون بعد فحص طويل ودقيق وبعد ان يكون ثابت 100 فى الميه ان الاكونت دا يستخدم برامج انا حاسس بالناس دى لانى واحد من المظلومين فى عالم كونكر تم حظر حساباته بدون سبب وارجو من الاداره رد الحسابات المحظوره كلها ورد حساباتى ايضا والتركيز على الاكونتات الحقيقيه الى استفادت من برامج الغش بصوره واضحه وشكرا
ايوا ايوا السبب الرئيسي هو يفصل ويدخل اي بي جديد ناس ما عندها اسباب ويقولو برامج شو برامج الله لا يسامحكم
انا واحد من الي اتحظرو حساباته كلها في كل السيرفرات حتي الحسابات الي مستواها 1 في سيرفر ما بدخلو اصلا بس نقول ايه ربك علي الظالم
wissam غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 02:48 AM   #10
D.R
قهر نشيط

الصورة الرمزية D.R

D.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond repute

والله انا خايف يتم حظر الجميع اللي يلعب في كونكر

كل يوم نشوف ملوك تنحظر

انا شاك في فيرس منتشر في كونكر لكي يتم تدمير اللعبه بطريقة الحظر

والله اعلم
D.R غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 02:55 AM   #11
mr.mo7taref
قهر نشيط

الصورة الرمزية mr.mo7taref

mr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond reputemr.mo7taref has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mr.mo7taref

والله الواحد مش عارف يقول اية
بس اكيد الى لية حق هيخدو لان ربنا مش هيضيع حق مظلوم
ان شاء الله كل واحد لية حق او اتظلم حقو يرجعلو وباذن الله اى حد كداب وبيلعب ببرامج يا رب اميلاتو مترجعلو
mr.mo7taref غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 03:48 AM   #12
hApPy
قهر نشيط

الصورة الرمزية hApPy

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.r مشاهدة المشاركة
والله انا خايف يتم حظر الجميع اللي يلعب في كونكر

كل يوم نشوف ملوك تنحظر

انا شاك في فيرس منتشر في كونكر لكي يتم تدمير اللعبه بطريقة الحظر

والله اعلم
الله واعلم ولكن اعتقد يا أخى ان ما فى فيرس ولا شىء ولكن الجى أم بيحظر حسب سجلات النظام ودا خطأ كبير لانه ممكن انه يكون فيه فيرس عادى فى اللعبه ويقوم الجى ام بحظرك او عملية تغير الاى بى فى حالة فصل الموديم لذالك يجب على الجى ام عدم الحظر حسب سجلات النظام وانما الحظر لازم يكون عن طريق مراقبه شديده للحسابات والتجارات التى تتم فى اللعبه ومراقبه للشحن على الحسابات ومراقبه لكيفية استفادة الاكونتات المحظوره من البرامج والله لو دا حصل 90 فى الميه او أكتر من الى اتحظروا هيتفك عننهم الحظر حالا.
اذآ لم تستطع نفع انسـآن فلآ تضره.. واذآ لـم تفرحـه فلآ تحزنـه.. واذآ لم تقف معـه فلآ تشمت بـه.. واذآ لـم تفـرح بنعمتـه فلآ تحسـده.. واذآ لم تمـدحه فلآ تذمـه.. ولا تكـن جآف المشآعر جآمد العوآطف بخـيل اليـد قاسـى القلب فتحـرم الرحمـه فالرآحمـون يرحمـهم الله تعآالـى.....
hApPy غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 04:11 AM   #13
hamsa_al70p
قهر جديد

الصورة الرمزية hamsa_al70p

hamsa_al70p is on a distinguished road

هههههههههههههه والله تستاهلو الحظر كلكم تانى مره ينحظر جرناس وانت يا صلاح ماكس لا تتكلم كنا نشوف برامجك بالطيور والكهف مغرقه الدنيا وكان واضح وضوح الشمس انها بتاعتك وحسابات ابو زيد كل يوم الرايح والجاى تعد تنحظر تنحظر تنحظر هههههههه كل دا ظلم الله يهديكم عموما انا لا احمل الضغينه لاحد اتمنى يبان الحق
لا يستطيع المرء أن يكون متأكدا من أنه هنالك شيء يعيش من أجله, إلا اذا كان مستعدا
للموت في سبيله ....

آخر تعديل بواسطة hamsa_al70p ، 08-18-2012 الساعة 04:13 AM
hamsa_al70p غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 04:38 AM   #14
D.R
قهر نشيط

الصورة الرمزية D.R

D.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsa_al70p مشاهدة المشاركة
هههههههههههههه والله تستاهلو الحظر كلكم تانى مره ينحظر جرناس وانت يا صلاح ماكس لا تتكلم كنا نشوف برامجك بالطيور والكهف مغرقه الدنيا وكان واضح وضوح الشمس انها بتاعتك وحسابات ابو زيد كل يوم الرايح والجاى تعد تنحظر تنحظر تنحظر هههههههه كل دا ظلم الله يهديكم عموما انا لا احمل الضغينه لاحد اتمنى يبان الحق
اشوفك باكر مغرق المنتدى مواضيع فكو حسابي والله انا مظلوم يابيه
D.R غير متواجد حالياً  
قديم 08-18-2012, 04:47 AM   #15
PrinceofWar
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsa_al70p مشاهدة المشاركة
ياريت كل اللي يرد ميهتمش باللي اتكلم شخص ليل نهار ينقتل بكل مكان ولا عارف يلعب حلبه ولا موهل فريق نقابتو بكل شي خسرانه وما يخرجو من التوام ابدا ولا فريق ولا نخبه ولا حرب ولا اي شي يفوزو بيه الشي المتوقع انو يقول كده
وابسط شي نقولو كلامك مش احنا اللي هنحاسبك عليه ... وحتي اليوم بدون الملوك ومعظم الاكونتات مقفوله ولا نقاابتك فازت ولا حتي النخبه اخذتوها

العلامات المرجعية