قديم 09-07-2011, 11:58 AM   #1
Xyazanx
قهر نشيط

الصورة الرمزية Xyazanx

Xyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond reputeXyazanx has a reputation beyond repute
افتراضي سلطان حط رد لو انت رجال

مشاركتك الأخيرة بموضوعي فيها شوية أخطاء بصححها لك...
اول شي لو عجزت تفهم كلامي فهذي مشكلتك انت ما تفهم
سالفة السب انا عمري ما سبيت حد غيرك انت بالذات لأنك الي سويته محد يساويه (من أصدقائي)
و تقول يزن معروف بقلة احترامه للأسف .. لعلمك السيرفر كله يحبني و الحمد لله إلا من رحم ربي
(معروفين الي يكرهوني و ليش يكرهوني)
و عمري ما غلطت في احد و الحمد لله
و تقول جلست ألفق من وراك ؟؟ ليش يبوي محسب نفسك رئيس ولا وزير ؟ ولا مين انت ؟ أشوفك ألفق عليك ؟؟
يعني ما عندي غيرك انا ؟؟
و الصورة تقول انت تبي تثبت إنك ما سويت شيء صح ؟ ايش فيها الصورة غير المسبة بس ايش الي يثبت إنك ما سويت شي فيها ؟
اخوياني ؟؟ قاهرينك ؟ الحمد لله متفاهمين مع بعض و أصدقاء حقيقيين مو مثلك انت ورا المصالح بس..
تقول انا المصلحجي ولا انت ؟ امس يوم كنت نوب تقلي ابودادا بعد ما سوا فل +8 اخوك ! و ابو عياد قريبك ولا مدري ايش و من كم يوم طلع قطووو خويك و مسويلك العتاد !!!
و اليوم تقلي توب نينجا قريبي !!! ما شاء الله السيرفر كله يقربلك ؟؟
تقول انا طلبتك ادخل حسابك صح ؟ انا فرحان بحسابك يعني ؟؟
و تخسي انا أقلك أدخل حسابك ولا عمرك تحلم فيها هذي كفايتك كشفت الكذب حقك الحمد لله الله كافيني مو محتاج ادخل حسابات الناس النفسيات ..
تقول بالسجن.. جايب لك كذا واحد ليش ؟ انت جايب عتاد (اخوك) توب نينجا و انا بروحي +5 ضعيف عليك
بس في عندي اصدقاء يساعدوني مخلصين يمكن هذي انت ما تعرفها
و فعلا مثل ما قلت الرد على السفيه مذلة
و دامه موضوعي مو من مقامك ليش حاطط رد فيه ؟
كافي كذب و تلفيق والله ترا محد مصدقك إلا الي معاك و عنده مصلحة منك
اخر سؤال : ليش كل الناس تكرهك بالسيرفر ؟ كل ما اقول لحد سلطان قتلني الكل يقول عليك شي أكرهه .. أكرهه
ليش ؟ اسأل نفسك ناس اعرفهم و ما اعرفهم يقولون أكره سلطان جاي حارق اعصابك و مسوي كبير و يمكن انت برا اللعبة طفل صغير عمرك 14 و لا 15 ما ادري ايش قلت لي
ولو تبي تسوي قوي مو باللعبة تعالي الإمارات عند بيتنا شوف القوة هههههههههههههههههههههههه...
أنتظر ردك على هالكلام ( لو عرفت ترد )

سبـכـآטּ اللـہ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـہ العظيمـے

آخر تعديل بواسطة Xyazanx ، 09-07-2011 الساعة 12:09 PM
Xyazanx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-07-2011, 04:04 PM   #2
sul6an_2011
قهر جديد

الصورة الرمزية sul6an_2011

sul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these parts

ههههههههههههه طيب .. فيه دليل سبيتك < تقدر تجيبه هع

{ !! ليش اجي الامارات .. علشانك !} " .. ب العقل من انت علشان اجي علشانك .."
( مجرد شخص هاوي يحاول يثبت وجوده على عمامه ) :$
وسالفه .. انك ماقلت لي بدخل حسابك < هع هع اذكر .. يوم تقول لي واصرفك .. اقول لك ادخل الحظ هع هع مافي دليل .. بس اللي يبي يصدق يصدق هع هع
( كلامك كله اصلن .. ماله معنى عندي ) :$
" ومثل ماقلت لك .. ما أنزل مقامي لك "
يكفي نزلت صوره !! لك وانت تسبني .. وهذا دليل .. اني ماسويت لك شيء ..

( كل الحكايه والحقد اللي فيك علي علشان )

{ أقول لك .. لاتضرب اخوي وانت تروح تضربه < ياسلام > وفوق هذا !! تسبه قدامي وتسب ابوي قدامي وتسب امي ماشاء الله عليك }

{ أقول لك علشاني ييزن لاتسبه ولاتجيه !! وانت تروح تسبه " ماقدررتني كيف تبيني اقدرك "!! }
ويوم جلست أقتلك .. تقول لي تعال السجن بحساب ليث وجيت .. واطالع { شلتك } هع هع .. حبيت اتونس معكم طبعا ً ماخذ السالفه ضحك ووناسه

( لاكن انت ماخذ الموضوع بجديه هع هع وحاقد علي هع هع )

{ شكلي .. اخر همك الحين .. مرسل لي الرابط وانا مادريت عنك بس حبيت اشوف الموضوع ورديت عليك }

{ واكيد جوابي مقنع } ..
{ واذا فيه دليل اني سبيتك .. صور وجيب } #27
برُب : ي قليل الادب :$
قديم 09-07-2011, 04:09 PM   #3
sul6an_2011
قهر جديد

sul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these partssul6an_2011 is infamous around these parts

( صحيح نسيت أجاوب على سؤالك الناس تكرهني )

.. { الناس تكرهني حاقدين علي .. ولا شوف اللي يحبوني .. واتحداك اللي يكرهوني كلهم من نقابتك }
" ولو تحصل احد من نقابتي .. بيكون يقرب لك أو صديقك < ماشلت هم اللي يكرهوني > أهم شيء اني محبوب وعندي .. ناس وقدوه "

{ وماني بحاجه للي حاقدين علي .. علشان ضبطت .. نفسي .. جلسو يحقدون علي .. وانا ماسويت لهم شيء }

{ جيب واحد يكرهني وقول لي السبب } < يمكن يكون السبب اني أموتهم أو اكلبشهم هع هع .. علشان كذا يكرهوني #27
قديم 09-07-2011, 04:40 PM   #4
>>*.Medo.*<<
قهر نشيط

الصورة الرمزية >>*.Medo.*<<

>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى >>*.Medo.*<< إرسال رسالة عبر Skype إلى >>*.Medo.*<<
Smile

السلام عليكم .
اولا يا اخ سلطان انتة ويزن انتو الاتنين غلطانين لية؟؟؟؟ اولا لان انتو مسلمين بتشتمو بعض وتغلطو فى بعض من بينكم بس وبتدخلو اهليكم فى الموضوع لية كل دة علشان لعبة وعيب قوى انتة وهوة اما تعملو موضوع وتفضحو بعض برة السيرفر بالطريقة دى الى مشتكى يبعت للادارة مش يسوء سمعة لاعب يمكن غلط فية ماشى بس متخليش الناس تكرهة والسيرفر بتعنا مش ناقص اصلا وجع دماغ خلونا فى الى احنا فية الى عندة مشكلة يراسل الادارة على طول مش نقصين فضايح انتة كدة بتفضح نفسك كمان لانك كدة مش مبالى انة شتمك باهللك وانتة بكل بساطة بترفع الشتيمة فى منتدى كدة مش عندك حمية وغضب لناسك وارجو انكم تبطلو شتايم فى بعض ان كنتو بتكرهو بعض كل واحد يخلية فى حالة مش يخلى ناس تنية تكرة بعضها كدة انتو بتخدو سيئات الناس الى بتشتم وبتغلط بسببكم وفى النهاية لا اقول الا (الصلح خييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررررررررر وخير قوى كمان ) اللهم بلغت اللهم فشهد انا كدة عملت الى عليا والحمد لله وانتو حرين اعملو الى عيزين تعملوة وشكرا.

الاسم :>>*.Medo.*<<

السيرفر :شهرزاد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

لكل شئ اذا ما تم نقصان *.* فلا يغر بطيب العيش انسان

هى الحياة كما شاهدتها دول *.* من سرة زمن سائتة ازمان

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

♥>>*.هذه حقيقة الحب.*<< ♥*.لا تقدره عندما يكون بين يديك ولكن تدرك قيمته عندما تفقده.*♥

*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*
>>*.Medo.*<< غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-07-2011, 04:51 PM   #5
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

Dar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond repute
Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة >>*.medo.*<< مشاهدة المشاركة
السلام عليكم .
اولا يا اخ سلطان انتة ويزن انتو الاتنين غلطانين لية؟؟؟؟ اولا لان انتو مسلمين بتشتمو بعض وتغلطو فى بعض من بينكم بس وبتدخلو اهليكم فى الموضوع لية كل دة علشان لعبة وعيب قوى انتة وهوة اما تعملو موضوع وتفضحو بعض برة السيرفر بالطريقة دى الى مشتكى يبعت للادارة مش يسوء سمعة لاعب يمكن غلط فية ماشى بس متخليش الناس تكرهة والسيرفر بتعنا مش ناقص اصلا وجع دماغ خلونا فى الى احنا فية الى عندة مشكلة يراسل الادارة على طول مش نقصين فضايح انتة كدة بتفضح نفسك كمان لانك كدة مش مبالى انة شتمك باهللك وانتة بكل بساطة بترفع الشتيمة فى منتدى كدة مش عندك حمية وغضب لناسك وارجو انكم تبطلو شتايم فى بعض ان كنتو بتكرهو بعض كل واحد يخلية فى حالة مش يخلى ناس تنية تكرة بعضها كدة انتو بتخدو سيئات الناس الى بتشتم وبتغلط بسببكم وفى النهاية لا اقول الا (الصلح خييييييييييييييييييييييررررررررررررررررررررررررررر وخير قوى كمان ) اللهم بلغت اللهم فشهد انا كدة عملت الى عليا والحمد لله وانتو حرين اعملو الى عيزين تعملوة وشكرا.

كلامك سليم يا غالي .. بس ع كل شوف من إيجابيات المشكلة هيا انو صار في شيخ بالمنتدى هههههههههه .( اصحا تزعل ).
مع خالص التحيات ..

Dar3awi غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-07-2011, 05:18 PM   #6
sul6an_2011
قهر جديد

( لا ما شتمت انا ) .. { وماهي من طبايعي اشتم } .. مجرد ارد رد بس .. لا اكثر ولا اقل ..
{ اذا شتمت .. نفس اللي ب الصوره حقت يزن اللي نزلتها بموضوعه } - { قول اني شتمت } - لاكن تربيتي ماتسمح لي أشتم أحد #29 #37
قديم 09-07-2011, 05:24 PM   #7
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

Dar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond reputeDar3awi has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sul6an_2011 مشاهدة المشاركة
( لا ما شتمت انا ) .. { وماهي من طبايعي اشتم } .. مجرد ارد رد بس .. لا اكثر ولا اقل ..
{ اذا شتمت .. نفس اللي ب الصوره حقت يزن اللي نزلتها بموضوعه } - { قول اني شتمت } - لاكن تربيتي ماتسمح لي أشتم أحد #29 #37

يالحبيب انتا بتقول :: (((( تربيتي ما تسمح لي أشتم أحد )))) بهالشكل انتا غلطت لإنك بتقلل من احترام غيرك
ثانيا آخر ردك شو كنت كاتب ما بحب أقللك تقدر تروح و تشوف لا تقول ما سبيت يعني انتا بهالشكل عملت تناقض وقعك وخلاك غلطان ..
مع خالص التحيات ..

قديم 09-07-2011, 05:27 PM   #8
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

أنا مابدي ترد تصير مشكلة بس اعملو stop خلص منك الو .. هون منتدى مو مكان هوشات خخخخخخ

قديم 09-07-2011, 05:37 PM   #9
ايتاشيّ
قهر نشيط

الصورة الرمزية ايتاشيّ

ايتاشيّ is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sul6an_2011 مشاهدة المشاركة
( صحيح نسيت أجاوب على سؤالك الناس تكرهني )

.. { الناس تكرهني حاقدين علي .. ولا شوف اللي يحبوني .. واتحداك اللي يكرهوني كلهم من نقابتك }
" ولو تحصل احد من نقابتي .. بيكون يقرب لك أو صديقك < ماشلت هم اللي يكرهوني > أهم شيء اني محبوب وعندي .. ناس وقدوه "

{ وماني بحاجه للي حاقدين علي .. علشان ضبطت .. نفسي .. جلسو يحقدون علي .. وانا ماسويت لهم شيء }

{ جيب واحد يكرهني وقول لي السبب } < يمكن يكون السبب اني أموتهم أو اكلبشهم هع هع .. علشان كذا يكرهوني #27
خذها مني حقد الناس عليك دليل انك ناجح...
ايتاشيّ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-07-2011, 05:38 PM   #10
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايتاشيّ مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههه حلوة هي .. ليش انت مكروه بسيرفرك ؟؟!!

قديم 09-07-2011, 05:41 PM   #11
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

تنويه : هي المشكلة صايرة بين تبعون سيرفرنا ممنوع واحد من برة شهرزاد يجي يحشر خشمه أعضاء شهرزاد كفو هما بيحلوها لحالهم .. وانشالله منخلصها ع خير

قديم 09-07-2011, 05:41 PM   #12
>>*.Medo.*<<
قهر نشيط

>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute>>*.Medo.*<< has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى >>*.Medo.*<< إرسال رسالة عبر Skype إلى >>*.Medo.*<<
Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dar3awi مشاهدة المشاركة

كلامك سليم يا غالي .. بس ع كل شوف من إيجابيات المشكلة هيا انو صار في شيخ بالمنتدى هههههههههه .( اصحا تزعل ).
مع خالص التحيات ..
هههههههههه مين الى قاللك انى شيخ انتة بتتريق بس دى حقيقة انا راجل ازهرى والحمد لله اعرف فى الدين اكتر من اى حد هنا مش تكبر لاكن دى حقيقة الحمد لله واعتز بيها رغم انك اختها بعين الهزار لاكن طلعت بالمصادفة حقيقة ههههههه.

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

♥>>*.هذه حقيقة الحب.*<< ♥*.لا تقدره عندما يكون بين يديك ولكن تدرك قيمته عندما تفقده.*♥

*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*
قديم 09-07-2011, 05:44 PM   #13
Dar3awi
قهر نشيط

الصورة الرمزية Dar3awi

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة >>*.medo.*<< مشاهدة المشاركة
هههههههههه مين الى قاللك انى شيخ انتة بتتريق بس دى حقيقة انا راجل ازهرى والحمد لله اعرف فى الدين اكتر من اى حد هنا مش تكبر لاكن دى حقيقة الحمد لله واعتز بيها رغم انك اختها بعين الهزار لاكن طلعت بالمصادفة حقيقة ههههههه.

لا ياحبيب قلبي أنا هون أكبر شييييييييييخ .. شوما بتعرف اسأل مين ما بدك خخخخخخخ ..

آخر تعديل بواسطة Dar3awi ، 09-07-2011 الساعة 08:37 PM
قديم 09-07-2011, 07:14 PM   #14
sul6an_2011
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايتاشيّ مشاهدة المشاركة
خخخخ .. ماكذبت " الحين اكتشفت أني ناجح " .. والناس تحقد علي علشاني ناجح < طيب اجتهدو وسو نفس اللي سويته وتمنو للناس مثل ما تتمنون لنفسكم .. وكذا بتصيرون ناجحين :$
قديم 09-07-2011, 08:00 PM   #15
>>*.Medo.*<<
قهر نشيط

Smile

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dar3awi مشاهدة المشاركة
لا ياحبيب قلبي أنا هون أكبر شييييييييييخ .. شوما بتعرف اسأل مين ما بدك خخخخخخخ ..
مشالله أزهري قلتلي ها ؟؟؟!!! والله أول مرة أشوف انو في أزهري بيدلع حالو وبيقول لحالو ميدو ...
اولا انتة ماللك بالاسم وعلشان تعرف انك مش بتعرف حاجة عن الدين الدين دين يسر وليس بالعسر وحتلى دليل ان الاسم ***** حرام او الدين منعو انا بقى اجبللك دليل ان الدع مش حرام فى حديث عنة صلى الله علية وسلك عن السيدة عائشة قال فية(خذوا نصف دينكم عن هذة الحميراء)ملاحظة علشان الناس الى ملهاش فى اللغة العربية (الحميراء يعنى الفتاة الجميلة بيضاء الوجة) ودة دلع عادى يعنى الرسول صلى الله علية وسلم استخدمة احنا بقى منستعملوش وفى النهاية انتة مش عارف حاجة عن الدين متتكلمش ويريت تحسن اسلوبك شوية وبعدين الموضوع معمول والمفروض احنا نصلح الدنيا مش نقلبها على بعض وشكرا.

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*ّ*

العلامات المرجعية