المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 06-19-2010, 06:03 AM   #1
~madoo~
قهر نشيط

~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر Skype إلى ~madoo~
افتراضي خلاص مفيش كلام تانى معتزل كونكر للابد

بسم الله الرحمن الرحيم
خلاص مفيش كلام تانى خلاصت مش هلعب كونكر تانى بعد الظلم الى حصل من قبل الجى ام للكونتاتى كلها كلها واحد واحد السجن معتزل للابد علشان الظلام الى حصل واشوفكم على غير انشاء الله وربنا يتوب علينا جميعا

انا بقا لو لعبت كونكر مش هلعبها هلعب على تهييس علشان كده يبقى عندنا حق لمة الجى ام يظلم الناس

وبرده هلعب zero online اول مره العبها وشكرا على احلى وقت قضيتوا مع الاعضاء والسادة المشرفين

~madoo~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-19-2010, 06:13 AM   #2
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

و الله العظيم عندك حق و كلامك كله صح
انا كمان معتزلها و بلعب تهييس الى ما شاء الله ...مش هلعب كونكر العادية دى الا لما الجى ام يعرف غلطه و اللعبة تبتدى ترجع كويسة تانى
الجى ام فاكر نفسه هيكسب لما يدخل الناس السجن و ميعرفش انه بكده خسر اكتر عشان الناس هتعتزل كونكر و فيه اللى مش معاه يدفع فا مش هيخرج....خليله بأه السرفرات بتاعته يلعب هو عليها لوحده
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-19-2010, 07:49 AM   #3
~shiko~
Banned

~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute~shiko~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~shiko~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~shiko~

مع احترامى ليك يا مادو

عاوز تفهمنى انك مستخدمتش البرنامج

بص من الاخر الجى ام ابن التييييييييييييييييييييييت

عاوز الناس كلها تشحن وفاكرين المرة الى فاتت لما دخل الناس كلها السجن برضة

بس طلعهم ان شاء الله هيطلعهم زى المرة الى فاتت

بس لازم كلوا يكلم الهيلب ديسك ويقولهم دى فيروسات مش برامج

ومعلش فى حركة زكية انا بعملها على طول لما احب استخدم برامج

انت تسطب كونكر مرتين واحدة نضيفة خالص وتخليها بعيد

وواحدة تحط عليها برامج زى ما انت عاوز

انا اول لما سمعت عن السجن لغيت النسخة الى فيها البرامج

دلوقتى بلبعب بالنسخة النضيفة عادى جدا

وكل الى كانوا بيلعبوا عندنا فى السيبر دخلوا السجن علشان كان ملايين برامج وقرف

بص من الاخر يا مادو انت تجيب نينجا فوق لفل 70 وتخلى معاة 2 دى بى من النسخة النضيفة

بعدين تشغل الاكونت على نسخة البرامج هيخش السجن فتخرج الاكونت بتاعك عادى

وحسبى الله ونعم الوكيل :d
~shiko~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-19-2010, 09:54 AM   #4
~madoo~
قهر نشيط

~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر Skype إلى ~madoo~

انا عمرى ما لعبت ببرامج غير برنامج المينى ماب ولفلفة البويزون بس انا مش هطلع اكونتاتى علشان هو عارف غلاطه كويس التيت ده لما يبقى يخرجنا يخرجنا براحته هو فاكر نفسه مين هنرمى فلوسنا فى الارض ونشحن دوز فيه ياعم بالها لعب العب على بريفت سرفر احسن ما ارمى فلوسى فى الارض فى لعبة حرام
قديم 06-19-2010, 10:16 AM   #5
Vampirooo
قهر نشيط

الصورة الرمزية Vampirooo

Vampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond reputeVampirooo has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Vampirooo إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Vampirooo

مش انت لوحدك والله انا كمان سبت اللعبه وشغال على التهييس برده

وصحابى كلهم سابوا اللعبه من بعدى عشان هما كمان دخلوا السجن عشان عندهم فيروسات بس !

خلى بقى الجى ام يشبع بيها بقى
Server : Cancer
Vampirooo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-19-2010, 11:14 AM   #6
~madoo~
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampirooo مشاهدة المشاركة
مش انت لوحدك والله انا كمان سبت اللعبه وشغال على التهييس برده

وصحابى كلهم سابوا اللعبه من بعدى عشان هما كمان دخلوا السجن عشان عندهم فيروسات بس !

خلى بقى الجى ام يشبع بيها بقى

خليه بقا هوا يشبع بيها لوحده
قديم 06-19-2010, 01:30 PM   #7
d.r.a.g.o.n/870
Banned

d.r.a.g.o.n/870 will become famous soon enough

معاك حق
بس هنعمل اية؟..
عالعموم انا بلعب زيرو انلاين انا كمان
نبقي نتقابل
بس لما احملها علشان اتمسحت
بس حاول يا حبي تخليك معانا هنا
d.r.a.g.o.n/870 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-20-2010, 01:20 AM   #8
~madoo~
قهر نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.r.a.g.o.n/870 مشاهدة المشاركة
معاك حق
بس هنعمل اية؟..
عالعموم انا بلعب زيرو انلاين انا كمان
نبقي نتقابل
بس لما احملها علشان اتمسحت
بس حاول يا حبي تخليك معانا هنا
يا دراجون هبقا معاكوا بس مش هلعبها هلعب على بريفت سرفر و لعبة زيرو بس
قديم 06-20-2010, 01:53 PM   #9
d.r.a.g.o.n/870