قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-05-2013, 04:52 PM   #1
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts
افتراضي وآآآخبرا شـــــركة TQ في الطريق لتعرف ازمة قهر اونلاين gm leader

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

واخيرا بعد محاولات فاشلة لانعاش خدمة قهر اونلاين وايجاد من يسمع شكونا
اتخذت قرار بمراسلة الادارة الاجنبية...وكان هذا ملخص الحوار

ان لم تظهر الصورة اضغط هنا

في الاول خالص كتبتله رسالة عريضة وقلتلوا كل الفي نفسي من ادارة قهر اونلاين في الاول قال لي ان احنا بندعم مشاكل الاجنبي بس عندك مشكل في العربي راسلهم بس قولتلوا ان ديه هيا المشكلة اصلا ان مفيش حد بيدعمنا في العربي وعايز اوصل الكلام ده للشركة بعد كده قالي طب احنا هنوصل الموضوع للرئيس بتاعنا وانا دلوقتي بعلق املي على الموضوع ده(وياريت محدش يحبطني الا اما يكون عمل نفس الموضوع ) طالما مجربتش تعمل زيي فمتحبطنيش وتقولي بيكدبوا .........طبعا انا معرضتش اول الرسالة عشان مكسوف من الانجليزي بتاعي

ملحوظة ممكن انته كمان تعمل زيي عشان ناكد المشكلة ليهم
في امان الله

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 05:44 PM   #2
eoeiii2
قهر جديد

eoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond repute

ياريت ياعم الحج يحلو المشكله
eoeiii2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 08:58 PM   #3
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

AMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond repute

يعطيك العافية ما قصرت
AMMER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 09:45 PM   #4
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

تشكر اخي الكريم والله ما قرت وننتظر انتعاش الاداره بهذا الخبر وجازك الله خيرا عسي ان تقوم الاداره من سبات دام لاشهر كثيرة
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 10:00 PM   #5
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eoeiii2 مشاهدة المشاركة
ياريت ياعم الحج يحلو المشكله
ان شاء الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammer مشاهدة المشاركة
يعطيك العافية ما قصرت
تشكر اخي الكريم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxxx مشاهدة المشاركة
تشكر اخي الكريم والله ما قرت وننتظر انتعاش الاداره بهذا الخبر وجازك الله خيرا عسي ان تقوم الاداره من سبات دام لاشهر كثيرة
ياااارب اخي الكريم وان شاء الله يتحقق مبتغانا

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 10:25 PM   #6
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

و لو في اي جديد اخبرنا اخي منتظرين كل جديد منك
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-05-2013, 10:45 PM   #7
eoeiii2
قهر جديد

eoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond repute

يارب عشان نروح المنجم زى زمان وحصل جواهر
eoeiii2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية