المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 04-22-2013, 08:28 PM   #1
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts
افتراضي عايز اسم الايميل الضامن

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كان ليا ايميل في كونكر من زمااااااااااااان جدا تقريبا في بدايات اللعبة

سعتها مكانش ليا ايميل علي النت اصلا اخويا عملي الايميل وانا دلوقتي اتمحي من ذاكرتي باسورد الايميل

بس عارف ال id المشكلة بقي ان اخويا مش فاكر اسم الايميل الضامن فازاي اعرف الid **** الايميل الضامن في طريقة ان اعرف اسم الايميل بس الهوا gmail يعني وفي الانتظار

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-22-2013, 09:13 PM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اللى فهمتو من كلامك انك ناسى اسم الاكونت و الباص و اسم الاميل الضامن لو فهمت صح يبقى مفيش طريقة تقدر تعرفهم بيها

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-22-2013, 10:10 PM   #3
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
اللى فهمتو من كلامك انك ناسى اسم الاكونت و الباص و اسم الاميل الضامن لو فهمت صح يبقى مفيش طريقة تقدر تعرفهم بيها

انا فاكر اسم الاكونت بس عايز اسم الايميل العملت بيه ريجيستر عايز اسمه بس
في طريقة طالما عارف اسم الاكونت؟
هوا الكلام مكنش مفهوم فعلا عشان كنت بكتبوا وانا مستعجل :d

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-22-2013, 10:45 PM   #4
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

هتخش على صفحة الدعم اللى بتغير منها الباص و بعدين تكتب الاكونت و الباص و تعمل login و بعد كده دوس على Submit a Ticket و بعدين account Issues و بعدين املى البيانات المطلوبة منك بص فى خانات مطلوب فيها 4 باص ورد اكتب 3 من ضمنهم الباص الحالى للأكونت و هتيجى فى خانة الاميل الضامن اكتب فيها i need to know و اى حاجه مش عارف معادا الباص اكتب فيها نفس الجملة و فى خانة اسمها Service Type اختار فيها الاختيار اللى قبل الاخير اسمه forget Security Information و بعدين لما تخلص كل البيانات انزل اخر خانة Problem Description اكتب فيها المشكلة بتعتك و فى خانة TQ Point Card Purchase Information: لو مش شاحن متكتبش فيها حاجه و بعدين دوس submit ملحوظة لما هتكتب فى خانة الاميل i need to know هيديك خانة تانية للأميل هتكتب فيها اسم الاميل اللى عايز البيانات تتبعتلك عليه اهم حاجة تكون بتعرف انجليزى

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية