Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-26-2011, 11:29 PM   #1
DrShares
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 14
معدل تقييم المستوى: 0
DrShares is on a distinguished road
افتراضي الفحص فى حساب هذا الاعب مرة اخرى ومقارنه بين الحساب الاصلى والحساب المزيف من قبل الجى ام (المشرف العام )

بسم الله الرحمن الرحيم
انهارده هتكلم عن اكاونت Dr.Shares
وطبعا الكل عارف مين هو دكتور شرس اقوي واكبر ملك في سيرفر علي بابا
اليوم فوجئت انا حسابي محظور ونوع الخطاء 12
وعند السوال قيل لي ان نوع الخطاء 12 ناتج عن سب وقصف او بيع حسابات او عتاد خارج اللعبه او تجاره سي بي بطريق غير مشروع والحمد لله انا بعيد كل البعد عن هذه الاشياء
ولكن
اتضح لي سبب الحظر الفعلي وهو فشل الاداره في متباعه الاعبين حيث قام احد الفشله الخائنين بعمل اكاونت واسمه ( Dr.Shares)
وقام بعمل ازاعه من الاكاونت بتقول ان للبيع الاكاونت بالعتاد بجميع البيانات كلمني همس
وقام بعمل هذه الازاعه في وقت انا قافل فيه اساسا
نفسي افهم ازاي هعمل ازاعه وانا اساسا قافل ونايم
نفسي افهم الجي ام قبل ميحظر حساب ليه مبيشوفوش الاسماء صح ويراجع قبل ميظلم
نفسي افهم مين مسول عن تعويضي لغلق حسابي ليوم كامل
نفسي افهم مين هيعوضني معنويا بعد تعرضي للسب العلني في الازاعه من الكبير والصغير
نفسي افهم ايه هو عقاب من قام بتضليل الاداره مما ترتب عليه غلق حسابي
نفسي افهم ليه الحقد والكره للناس وحب الشر للناس دي لعبه وربنا يهدي النفوس
يا اداره اسم حسابي (Dr.Shares)
وليس ( Dr.Shares)
وعليه اطالب الادره
1- فتح حسابي وفتح فوري وبدون تاخير
2- معاقبه من قام بهذا الفعل عقاب رادع حتي لا يتكرر مره اخري اسمه موضح بالصوره في المرفقات
3-تعويضي عن كل الاضرار الناتجه عن الحظر حيث انني لاعب اتمتع بحسابين vip7

اسم من قام بالابلاغ عني والتضليل *~Gladiator~*
السيرفر علي بابا
للمعلومه اللاعب المزكور دخل سجن الغش مرتين

آخر تعديل بواسطة DrShares ، 01-26-2011 الساعة 11:32 PM
DrShares غير متواجد حالياً  
قديم 01-26-2011, 11:47 PM   #2
جلاديتور
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 84
جلاديتور is on a distinguished road
Talking

الله يعينك حبيبى انتا تكتب للبيع حسابك بالبيانات من القهر الى انا مسببهولك باللعبة ولما تتحظر تقول انا

والله حالة الله يوفقك ياعسل
جلاديتور غير متواجد حالياً  
قديم 01-26-2011, 11:48 PM   #3
جلاديتور
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى: 84
جلاديتور is on a distinguished road
Talking

وبعدين لا تقلف صورة ملعوب فيها بالفوتو شوووب :d

يلا يلا روح
جلاديتور غير متواجد حالياً  
قديم 01-26-2011, 11:55 PM   #4
KhOlioO
قهر جديد
 
الصورة الرمزية KhOlioO
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 52
معدل تقييم المستوى: 64
KhOlioO is on a distinguished road
افتراضي

اولا الله يكون فى عونك وانا عارف ومتأكد تماما من صحة كلامك لانى شوفت الاذاعة الصبح بس عايز اضيف حاجة ان الاسم مكنش فيه مسافات اسم الاكونت اللى صدر منه الاذاعة كان Dr.Shares11 وهوا عملها كدا علشان يبقى سهل عليه يحذفها على الفوتوشوب ويقدر يخدع الادارة اللى للاسف اتخدعت فعلا بالحركة التافهة دى
انشاء الله الادارة تعرف وترجع اكونتك منم تانى وترجع تنور السيرفر
بس اللى انا مستغربله حاجة هما فرحانين اوى فيك وعمالين اذاعات من الصبح مع انهم كلهم سوابق
اكونتك راجع راجع انشاء الله
KhOlioO غير متواجد حالياً  
قديم 01-26-2011, 11:58 PM   #5
KOJi187
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 61
معدل تقييم المستوى: 73
KOJi187 is on a distinguished road
افتراضي

والله مشكله شي زي هذآ يمشي على الإدآره
بس عآدي أتوقعهآ إذآ هم مآ ينفعوآ أحد في المنتدى ولآ يسآعدوآ أحد في حلول المشآكل
ولآ يتوآصلوآ مع أي شخص في القيم إلآ من رحم ربي
فكيف تبغآهم يكونوآ مدققين في بعض الأمور وخآصةً في حآجه خطيره زي هذه ؟
على العموم الحرآم مآ يضيع
والإدآره لو فيهآ خير أو بالأصح لو بآقي فيهم ذرة خير ^_^
يحآولوآ يعطونآ خبر يقنع الكل
وبالتوفيق للجميع
KOJi187 غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:00 AM   #6
ooppressino
قهر جديد
 
الصورة الرمزية ooppressino
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 15
معدل تقييم المستوى: 0
ooppressino is on a distinguished road
افتراضي

الله حرم احسن واحد فى السيرفر هو Dr.Sharesعمره ما يعمل كده هو الملك السيرفر على بابا ارجو من ادره فتح الحساب Dr.Sharesوشكرا
ooppressino غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:28 AM   #7
Mr EsLaM
مشرف عام
 
الصورة الرمزية Mr EsLaM
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: ஓ۩ஓWoRlD®ŠŐĿM®ДĎMiNஓ۩ஓ
المشاركات: 8,940
معدل تقييم المستوى: 843717
Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM
افتراضي

هل انتا دكتور شرس

صاحب الحساب فعلا ؟

على العموم ارسل للادارة على البريد نوع الخطاء

ثم اطلب منهم فحصل الصورة المبلغ عنها

وتطابقها مع الحسابين واذا ثبت انك لم تفعل ذلك مؤكد هيرجعلك الحساب بعد الفحص

اذا وجدو خطاء ستعتذر لك الشركه وسترجع حسابك هذا ما اراه

ولازم تقدم الصور دون تلاعب بها حذف او تعديل

واتمنى عوده حسابك اذا كنت مظلوم فعلا والله اعلى واعلم

شكرا
__________________
تنبيه هام جدا للاعبين بمستخدمى البرامج الهانت والحفر وما شابه

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى



اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر


Mr EsLaM غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:28 AM   #8
himo0o
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية himo0o
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 391
معدل تقييم المستوى: 12598
himo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond reputehimo0o has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى himo0o إرسال رسالة عبر Skype إلى himo0o
افتراضي

ماعليه حرج توه متعلم فوتوشب وجاي يطبق هنا البزر الطفل جلاد
__________________
|~ScOrPiO~|


PIN:54C6A084
himo0o غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:30 AM   #9
elrife
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
elrife is on a distinguished road
افتراضي

شيئ متوقع من واحد خسيس زى جلاديتور وزى مادكتور شرس بيقول انه دخل سجن الغش مرتين يعنى انسان غشاش وكمان مزور **** الله عليك وعلى اللى رباك وكلمه اتحاسب عليها يوم القيامه امام الله ان شخصيه دكتور شرس من اطيب الشخصيات بالسيرفر ومستحيل انه يبيع عتادو بالسزاجه دى لانه متيسر ماديا اما واحد زى جلاديتور ان شاء الله ان شاء الله اكونته يتبند وبعد كده ينطبق عليه المثل ( من حفر حفره لاخيه وقع فيها) برجاء من الاداره ارجاع اكونت دكتور شرس ومعاقبه الفاعل الاصلى
elrife غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:30 AM   #10
تايجر2011
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 26
معدل تقييم المستوى: 37
تايجر2011 is on a distinguished road
Talking اوف على دى ادارة الفشل واصل بيكو كدة

بسم الله الرحمن الرحيم
ثم بعد ايتها الادرة الى لاتستحقبنى الادارة ولا هى انا ادرة والسلام دى مسولية يعنى الى حصل لكبير السيرفير دة مين يشيلة ومتقوليش احنا بناخد بالاثبات والدليل متقاطعنيش ثانيا لو فى دليل هاتيها وطبعا مش هاتلاقو لانكم مش عرفين تيسرو اموركو ثالثا ان شرس من اشهر اشهر اية ماهو المللك وانتو عرفينو ولا انتو محتاجين وصية منى يعنى المفروض اقلها تبعتلو ورد كل يوم مش تعملو مواقف بيخة غريبة وسابعا هههههههه طبيعى ان شخصية الاقوى والاشهر والمللك فى اللعبة الناس تسوى اكوناتات على اسمة وطبيعى نووووووووووووووووب من اعدائة الى بياكل تبن استغل شهرة الباشا وسوى عليها تعليق بايخ زيو استغل حب الناس لية وعمل موضوع تافة مثلة واين الغلط على عمكو هنا مفيش ويلا رجعو الاكونت حق مسطير النزاعات ومستولا على النقابات وزعيم المسابقات ايدى وجعتنى وبسررررررعة انجزو يلا عيزين شرس بعد بكرة الحرب عيزين نشقلبهم على ودنهم بس كدة كفاية انتو لسة بتفكرو يلا رجعو شرس عايز اتنور ياناس ههههههههههه
تايجر2011 غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:30 AM   #11
*~Compat~*
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
*~Compat~* is on a distinguished road
افتراضي شروسه

بسم الله القوى
اولا شرس انسان صادق فى كلامو .
ثانيا طالما هيبيع عتادو وحسابو ليه هيرفع +12 .... طبعا مو هو الى كتب ازاعه..لان هو فى بدايتو يعتبر فى اللعبه .
ثالثا الادراه كذا مره تعمل كدا معا الناس مو المره الاوله دى .
رابعا الى قدم المشكله دى دخل سجن ( الغش ) مرتين يعنى غشاش ولا احد يصدقو جلاديتور .
اما خامسا وهو الاهم شرس ما يبى يبيع عتادو لان لو يبى يبيع عتادو كان بعت الازاعه من الساعه 4 ورايح مساء لان كل السرفر بيكون موجود ..
واحب اقولك يا شرس ما تخاف لان الحساب بيرجعلك مليون فى الميه وربنا معاك يا غالى
*~Compat~* غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:33 AM   #12
*^|GN~KaZaMa|^*
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 180
معدل تقييم المستوى: 4726
*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute*^|GN~KaZaMa|^* has a reputation beyond repute
افتراضي

الله يكون في عونك ياارب و يستر على الشباب الباقين و بصراحه هذا غباء من الجي ام
*^|GN~KaZaMa|^* غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:34 AM   #13
تايجر2011
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 26
معدل تقييم المستوى: 37
تايجر2011 is on a distinguished road
افتراضي

هههههه نسيت اكتب الامضى
عمكو تايجر 2010 هههههههههههههههههههه
تايجر2011 غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:37 AM   #14
hasd12
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية hasd12
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 138
hasd12 is on a distinguished road
افتراضي

ربنا يهديك ويخليك لينا يارب
__________________
السيرفر:~علاء الدين~☺افقر☺س☺ي☺ر☺ف☺ر☺
اسم الشخصية:hasd12
المستوى:100في تقدم مستمر
الميلاد:رامي~تروجان~نينجا وقريبا كله نينجا
العتاد:مروحة+5مقبس~برج+5مقبس~كل العتاد+3~
♥طنش♀تعش♥تنعش☻تتنتعش♥

~من~طلب~العلا~سهر~الليالي~وسحب~البطانية~وقال~اناما لي♥

حبايبي سيرفر ~علاء الدين~ اتمنى منكم مشاركتي مواضيعي وشكرا♥♥♥

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂
تحياتي:اخوكم ~احمد~
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


[}
hasd12 غير متواجد حالياً  
قديم 01-27-2011, 12:38 AM   #15
hasd12
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية hasd12
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 138
hasd12 is on a distinguished road
افتراضي

والله حرام اصلا المفروض انهم يالو اللعبين مش يحظرو عاطول كدا من غير ما يععرفو مين كاتب ولا حاجة اايه دا
__________________
السيرفر:~علاء الدين~☺افقر☺س☺ي☺ر☺ف☺ر☺
اسم الشخصية:hasd12
المستوى:100في تقدم مستمر
الميلاد:رامي~تروجان~نينجا وقريبا كله نينجا
العتاد:مروحة+5مقبس~برج+5مقبس~كل العتاد+3~
♥طنش♀تعش♥تنعش☻تتنتعش♥

~من~طلب~العلا~سهر~الليالي~وسحب~البطانية~وقال~اناما لي♥

حبايبي سيرفر ~علاء الدين~ اتمنى منكم مشاركتي مواضيعي وشكرا♥♥♥

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂
تحياتي:اخوكم ~احمد~
♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂


[}
hasd12 غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »09:00 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية