أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-28-2009, 10:08 PM   #31
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169785
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريموند مشاهدة المشاركة
يا اخي انا جالس افهم للي يفهمون

واعتقد اني غير ملزم بأني اوضح لك بانفراد مادام فيه ناس فهمت وشاركت
طيب طالما جهلك مركبك فاكيد اللي فهمك من نوعيتك
واحنا مش مطالبين بعد ما نقتل المنافسين الووترات تصحيهم
ولو عاوز تعمل الحجر العاشر اقفل الووتر بتاعك عند العمود العاشر
ولما تحب تتكلم في موضوع لتتكلم بادب لتقفل فمك ومتفتحوش خالص

ولو عاوز تعمل الشعله روح اي سيرفر اجنبي وحاول توصل للحجر الرابع

وطالما انت مش فاهم ولا عاوز تفهم يبقي اخبط دماغك في الحيط ومحدش هيعمل شعلات تانى
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود


الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 12-28-2009, 10:17 PM   #32
ريموند
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ريموند
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 123
معدل تقييم المستوى: 136
ريموند is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الماندو مشاهدة المشاركة
طيب طالما جهلك مركبك فاكيد اللي فهمك من نوعيتك
واحنا مش مطالبين بعد ما نقتل المنافسين الووترات تصحيهم
ولو عاوز تعمل الحجر العاشر اقفل الووتر بتاعك عند العمود العاشر
ولما تحب تتكلم في موضوع لتتكلم بادب لتقفل فمك ومتفتحوش خالص

ولو عاوز تعمل الشعله روح اي سيرفر اجنبي وحاول توصل للحجر الرابع

وطالما انت مش فاهم ولا عاوز تفهم يبقي اخبط دماغك في الحيط ومحدش هيعمل شعلات تانى

الي رباك التربيه دي قوله المحاوله دي محاوله فاشله لأرسال الموضوع للمهملات

انا غني عنك وعن ادلالك وكلامك الي مايهش ولا ينش الله معاك الباب على الشمال والمفتاح على الطاوله
__________________
ملاحظه : اليوزر بالمنتدى يستخدمه 5 اشخاص
ريموند غير متواجد حالياً  
قديم 12-28-2009, 10:29 PM   #33
3bady
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية 3bady
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 118
معدل تقييم المستوى: 130
3bady is on a distinguished road
افتراضي

انا زمان كنت اساعد الكل في الشعله لاكن الحين تبينلي ان محد يستحق لان بعض الي ساعتهم وهم نوبات قلبو علي وهم كبار الحين

بع بع
__________________
لما ادخل الساحه العب بالنصل زي البعثره
اي واحد قدامي بسهوله انا امسخره

<عبادي الملك ياو عبادي الخطير تحط راسك براسي انصحك عني تطير>

الاسم في السيرفر :Lion-Heart
المسيره الكونكريه :نينجا -محارب -تروجان LEVEL:130
الهوايه :لعب سرعت النصل معا المحترفين
المركز في لعب سرعت النصل : الاول بلا منازع
النقابه :HUN
3BADY
المكانه في الراب السعودي :جنرال الطائف
3bady غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 12:57 AM   #34
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169785
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريموند مشاهدة المشاركة
الي رباك التربيه دي قوله المحاوله دي محاوله فاشله لأرسال الموضوع للمهملات

انا غني عنك وعن ادلالك وكلامك الي مايهش ولا ينش الله معاك الباب على الشمال والمفتاح على الطاوله
اللي رباني ملكش دعوه بيه لان ده ميخصكش ده اول هام

تاني هام فكرك ضحل عشان كده الكلام معاك خساره لان الجهل هو ما يزينك للاسف ولا تستحق ان نناقشك

ثالث هام هناك اداب للحوار يجب عليك التحلي بها , فإذا كان هناك ما تتعترض عليه تعترض باسلوب محترم وليس الاسلوب المنحط الذي تتحدث به

اتابع دائما ردودك في المنتدي وهى نفس الطريقه كلام جهلاء

خالص احتقاري لشخصك الواضح من اسلوبك في طرح الموضوع وردك علي المشاركين
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود


الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 01:12 AM   #35
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169785
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bady مشاهدة المشاركة
انا زمان كنت اساعد الكل في الشعله لاكن الحين تبينلي ان محد يستحق لان بعض الي ساعتهم وهم نوبات قلبو علي وهم كبار الحين

بع بع

اهلا عبادى

ونحن جميعا نتمني ان يشعل الجميع الشعله بس ظروف الحرب تفرض علينا ذلك

وهناك حوالى نصف ساعه يستطيع الجميع اشعال 9 احجار ويبقي الحجر العاشر يستطيع الجميع اغلاق الحساب عنده

لانه ليس من المعقول اننا نقتل عربي مثلا بعد جهد كبير ونفاجأ به صحي في ثانيه او احد من النقابه المنافسه

فالجميع يريد اشعال الشعله ونحن نريد ان نحافظ علي العمود كي لا نخسر الحرب فماذا نفعل

عاوزين حل كلموا براق وعربي يتوقف عن الهجوم اخر نص ساعه ونحن نترك الجميع يولع الحجر العاشر هههههههه

طيب تطرح سؤال ليه ما تفتحوا الابواب , الاجابه بسيطه ان النقابه المنافسه لينا بقي هجومها قوي ولو الباب انفتح هيقدروا يوصلوا للعمود ويسهل عليهم قتل اعضاء نقابتنا فنحن نحتمي بالسور وهذا حق مشروع لينا في الحرب

يعني زي ما المثل قال : اللي تغلب بيه العب بيه .

تحياتي للعقلاء
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود



آخر تعديل بواسطة الماندو ، 12-29-2009 الساعة 01:17 AM
الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 01:44 AM   #36
&Siro&
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية &Siro&
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 241
معدل تقييم المستوى: 254
&Siro& is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الماندو مشاهدة المشاركة



اهلا عبادى

ونحن جميعا نتمني ان يشعل الجميع الشعله بس ظروف الحرب تفرض علينا ذلك

وهناك حوالى نصف ساعه يستطيع الجميع اشعال 9 احجار ويبقي الحجر العاشر يستطيع الجميع اغلاق الحساب عنده

لانه ليس من المعقول اننا نقتل عربي مثلا بعد جهد كبير ونفاجأ به صحي في ثانيه او احد من النقابه المنافسه

فالجميع يريد اشعال الشعله ونحن نريد ان نحافظ علي العمود كي لا نخسر الحرب فماذا نفعل

عاوزين حل كلموا براق وعربي يتوقف عن الهجوم اخر نص ساعه ونحن نترك الجميع يولع الحجر العاشر هههههههه

طيب تطرح سؤال ليه ما تفتحوا الابواب , الاجابه بسيطه ان النقابه المنافسه لينا بقي هجومها قوي ولو الباب انفتح هيقدروا يوصلوا للعمود ويسهل عليهم قتل اعضاء نقابتنا فنحن نحتمي بالسور وهذا حق مشروع لينا في الحرب

يعني زي ما المثل قال : اللي تغلب بيه العب بيه .

تحياتي للعقلاء
ازيك يا قمر يا الماندو واحشني ياد

سيبك من الواد ده دا هوا صغيرون وبيعمل نفسو كبير ههههه
والموضوع مطنشو انا اصلا ومحدش مديه اهتمام لانو غبي ومالوش معنى

خلينا نشوف مواضيع ناس كبار فاهمه تعرف تتكلم بدل نوب زعلان عاوز صدقه


وعبادي انتا اول واحد هاموتك لو شفتك هههههه عاملي قلق من كنت حاوي ماء على بالي هتحييهم حلو نزلت فاير وريحتني شويه
__________________
Give Me Reason

العتاد
سيف حاوي فاخر 2سوكت+8
مروحه فاخر 2سوكت+8
حقيبه فاخره 2سوكت+8
رداء فاخر 2سوكت+8
برج فاخر 2سوكت+7
سوار فاخر 2سوكت+8
حذاء فاخر 2سوكت+5
كاب فاخر 2سوكت+6
حصان+6
سكند 133

لكل بارز أعداء
ومن هو رجل بحق يقهر أعداءه
&Siro& غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 02:08 AM   #37
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169785
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة &Siro& مشاهدة المشاركة
ازيك يا قمر يا الماندو واحشني ياد

سيبك من الواد ده دا هوا صغيرون وبيعمل نفسو كبير ههههه
والموضوع مطنشو انا اصلا ومحدش مديه اهتمام لانو غبي ومالوش معنى

خلينا نشوف مواضيع ناس كبار فاهمه تعرف تتكلم بدل نوب زعلان عاوز صدقه


وعبادي انتا اول واحد هاموتك لو شفتك هههههه عاملي قلق من كنت حاوي ماء على بالي هتحييهم حلو نزلت فاير وريحتني شويه
حبيب قلبي يا سيرس

يعني اصل في ناس صدقته وانا قفلت باب الحوار معاه خلاص مش هرد عليه والعقلاء هتقدر تقدر واعتقد اني وضحت بالتفصيل الممل ايه الاسباب اللي دفعتنا لكده
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود


الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 03:24 AM   #38
(حمادة)
قهر فعال
 
الصورة الرمزية (حمادة)
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 1,766
معدل تقييم المستوى: 1779
(حمادة) is on a distinguished road
افتراضي

يا ماندو احنا اصلا مش ملزمين ان احنا نخلى الناس تعمل الحجر العاشر او اقلك كمان لحد الرابع مدام جوة الحصن يبقى من حقنا احنا نحدد امتى نفتح الباب و نخلى الناس تعملها و امتى لا مش كل واحد هيجي يقلنا افتحوا الباب عايز اعمل الشعلة خلاص لو عايز تعمل الشعلة ظبط عتادك و تعال اكسر الباب و اعمل الشعلة بالعافية مدام هى كدة

الى الناس مش راضية تفهمة ان قرار عمل الشعلة دة من حق النقابة المسيطرة على الارض فقط و ليس من حق اى احد اخر يروحوا يشوفوا الاجنبي عامل ازاى مدام احنا هنا مش عجبنهم
__________________
عايز تغير مصر للاحسن
وتشوف مستقبلك باهر ان شاء الله

ادخل هنا وشارك معانا
فى جروب البرادعى رئيسا 2011

وللتوقيع على مطالبة بتغير وتعديل الدستور
تفضل بالدخول هنا و اقراء المطالب جيدا ثم وقع على التوكيل
(حمادة) غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 10:24 AM   #39
Mohamd~Evil
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamd~Evil
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 463
معدل تقييم المستوى: 0
Mohamd~Evil has a little shameless behaviour in the past
افتراضي

يالهوي كل دا عشان الشعلة ياعم سيرو مبقاش فاضي عشان يقف عند الحجر 5 ويقعد يقتل اساسا دا كان زمان اوي وكمان مكنش عند الحجر 5 كان عند 4 وبعدان اهو سيرو مش بيقتلك خلاص مين تاني بقا عشان تعمل الموضوع والمشاكل دي كلها
__________________
النقابة:Nightmare

الاسم:Mohamed~Evil
sir~mohamed


انا اللي معقد شغموم

قالي الودآع
قلتلو ريحتـ اهليـ..


إذا أردت شيئاً بشدهـ ولم يكن لكـ
فأتركه يغور فى داهية
ان عاد اشطه أوى ..
وان لم يعـــد يولع بجآز
Mohamd~Evil غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 10:27 AM   #40
Mohamd~Evil
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamd~Evil
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 463
معدل تقييم المستوى: 0
Mohamd~Evil has a little shameless behaviour in the past
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (حمادة) مشاهدة المشاركة
يا ماندو احنا اصلا مش ملزمين ان احنا نخلى الناس تعمل الحجر العاشر او اقلك كمان لحد الرابع مدام جوة الحصن يبقى من حقنا احنا نحدد امتى نفتح الباب و نخلى الناس تعملها و امتى لا مش كل واحد هيجي يقلنا افتحوا الباب عايز اعمل الشعلة خلاص لو عايز تعمل الشعلة ظبط عتادك و تعال اكسر الباب و اعمل الشعلة بالعافية مدام هى كدة

الى الناس مش راضية تفهمة ان قرار عمل الشعلة دة من حق النقابة المسيطرة على الارض فقط و ليس من حق اى احد اخر يروحوا يشوفوا الاجنبي عامل ازاى مدام احنا هنا مش عجبنهم

انت عندك حق في حكاية الاجنبي 4 تروجنات و 4 فيرات علي الجسر والراجل يعدي غير بقا اللي قاعدين من الجسر لحد البابين غير اللي ورا الباب واللي قاعدين علي البيبان يعني الشعلة هنا اخرها لواحد برجو +7 لحد 3 بس عشان يستحمل

وحكاية تحددو امتي تفتحو الباب وامتي تخلو الناس بتعملها حتي لو حدتوها فا الباب هيتكسر بردو بس عجبتني حكاية شوفو الاجنبي دي
__________________
النقابة:Nightmare

الاسم:Mohamed~Evil
sir~mohamed


انا اللي معقد شغموم

قالي الودآع
قلتلو ريحتـ اهليـ..


إذا أردت شيئاً بشدهـ ولم يكن لكـ
فأتركه يغور فى داهية
ان عاد اشطه أوى ..
وان لم يعـــد يولع بجآز
Mohamd~Evil غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 10:37 AM   #41
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169785
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (حمادة) مشاهدة المشاركة
يا ماندو احنا اصلا مش ملزمين ان احنا نخلى الناس تعمل الحجر العاشر او اقلك كمان لحد الرابع مدام جوة الحصن يبقى من حقنا احنا نحدد امتى نفتح الباب و نخلى الناس تعملها و امتى لا مش كل واحد هيجي يقلنا افتحوا الباب عايز اعمل الشعلة خلاص لو عايز تعمل الشعلة ظبط عتادك و تعال اكسر الباب و اعمل الشعلة بالعافية مدام هى كدة

الى الناس مش راضية تفهمة ان قرار عمل الشعلة دة من حق النقابة المسيطرة على الارض فقط و ليس من حق اى احد اخر يروحوا يشوفوا الاجنبي عامل ازاى مدام احنا هنا مش عجبنهم
يا عم احنا نفسنا الكل يعمل الشعله والكل يولع الحجر العاشر لو مش عاوزين حد يعمل شعلات كنا عملنا كده من اول يوم
انما لازم الكل يعرف ان ده خارج عن اردتنا لظروف الحرب وان بقي في نقابه قويه يلزم نقابلها من بره

وبقول تاني يعني لو طوب الارض عند ذره عقل هيفهم , قولوا لبراق وعربي يتوقفوا عن الهجوم واحنا نفتح البابين مش باب واحد
__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود


الماندو غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 11:02 AM   #42
ريموند
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ريموند
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 123
معدل تقييم المستوى: 136
ريموند is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة &siro& مشاهدة المشاركة
ازيك يا قمر يا الماندو واحشني ياد

سيبك من الواد ده دا هوا صغيرون وبيعمل نفسو كبير ههههه
والموضوع مطنشو انا اصلا ومحدش مديه اهتمام لانو غبي ومالوش معنى

خلينا نشوف مواضيع ناس كبار فاهمه تعرف تتكلم بدل نوب زعلان عاوز صدقه


وعبادي انتا اول واحد هاموتك لو شفتك هههههه عاملي قلق من كنت حاوي ماء على بالي هتحييهم حلو نزلت فاير وريحتني شويه
بعد ماشوفت شخصيتك انها شخصيت بنت باللعبه
وبتطلب ورود (بلاذاعه):d

انا قلت دا رجال وكبير وفاهم وعاقل ماشاء الله عليه ربنا يزيده :d
__________________
ملاحظه : اليوزر بالمنتدى يستخدمه 5 اشخاص
ريموند غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 11:09 AM   #43
ريموند
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ريموند
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 123
معدل تقييم المستوى: 136
ريموند is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الماندو مشاهدة المشاركة


اللي رباني ملكش دعوه بيه لان ده ميخصكش ده اول هام

تاني هام فكرك ضحل عشان كده الكلام معاك خساره لان الجهل هو ما يزينك للاسف ولا تستحق ان نناقشك

ثالث هام هناك اداب للحوار يجب عليك التحلي بها , فإذا كان هناك ما تتعترض عليه تعترض باسلوب محترم وليس الاسلوب المنحط الذي تتحدث به

اتابع دائما ردودك في المنتدي وهى نفس الطريقه كلام جهلاء

خالص احتقاري لشخصك الواضح من اسلوبك في طرح الموضوع وردك علي المشاركين
لماذا تتابع ردودي داءماً بالمنتدى ؟
هل تود بيوم أن تصبح بمثل شخصيتي العظيمه ؟
(بعيد عن شواربك )
اذا كان موضوعي لايعجبك انا غني كما ذكرت بالسابق عن وجودك فيه واشادتك به

خلي عندك عزة نفس لو كنت عزيز نفس وبتحس مش شايف انا برمي لك كلام ابغاك تفهم بس مش بتفهم ترجع مره تانيه وتتكلم وتبربر ؟
كان الله في عونك شويه شويه على اعصابك
__________________
ملاحظه : اليوزر بالمنتدى يستخدمه 5 اشخاص

آخر تعديل بواسطة ريموند ، 12-29-2009 الساعة 11:13 AM
ريموند غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 11:12 AM   #44
ريموند
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ريموند
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 123
معدل تقييم المستوى: 136
ريموند is on a distinguished road
افتراضي

انا رسالتي واضحه بس محدش راضي يفهم

انا بقولكم النوبات ايه زنبهم
انتم تقولو براق وكلاير ومش عارف مين
النوبات دو ايه دخلهم بالعامود
اقتلو الحواه ولكن انضرو للي مقابلينهم سواء اعضاء نقابه ولا غيرهم
اذا كانت نقابه معاديه لكم الحق في قتلهم حفاظاً على العامود
اذا غيرهم لا يكون لكم حق فيهم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ياعقول التنك
__________________
ملاحظه : اليوزر بالمنتدى يستخدمه 5 اشخاص
ريموند غير متواجد حالياً  
قديم 12-29-2009, 12:06 PM   #45
3arbi
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية 3arbi
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مسلم-فلسطيني-عايش بالاردن
المشاركات: 385
معدل تقييم المستوى: 25792
3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute3arbi has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى 3arbi
Talking

:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:dفجر الله العمود فيكم هههههههه.مشكور اخوي حكيك صحيح هههههههههههههههههه
__________________
...
3arbi غير متواجد حالياً  
 

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »08:51 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية