Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 08-03-2012, 03:18 AM   #61
pleas
قهر جديد

pleas is on a distinguished road
Thumbs down

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M A R I E N S مشاهدة المشاركة

بس وانا عارفهم كلهم لانى كنت بشغل ايميلاتى معاه وكنا بنقعد نحرس الايميلات
والله زى ما الجامد قال *** صغير يعنى كمان وقعت بالكلام واعترفت انك كنت بتشغل برنامج الحفر كمان

وكمان لا تدخل يا مرنيس والكل يعرف انو عتادك كان من ازين
وانت تقول على الجامد لا يشحن امال ازاى vip 6 ***** هوا وربط ناس اصحابى
يلا روح ولا تتكلم كتير احسن تغلط وتقول انو مدفوعلك علشان تتكلم هنا وبعدين الى الناس متعرفهوش انو الفيديو سهل اوى يتركب زى الصور بالظبت ايه يضمنا انو الفيديو بتاعك حقيقى ((( يعنى كمان مش عارف تكذب )))
__________________________________________________ _______________
الاسم:|~MOMoM~|
الوظيفه : حاوى نقى
سيرفر: بدر البدور
pleas غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 03:29 AM   #62
M A R I E N S
قهر نشيط

الصورة الرمزية M A R I E N S

M A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of light
Arrow

نفسى ترد رد زى الرجالة يا جامد ... عالعموم انا قلت الى عندى بالنسبة ليك وانا متاكد انك مذهول منى دلوقتى وازاى انا عرفت ده كلو عنك

والاخ ميشو كويس انك فكرتنى بعمران وموناليزا وبيجو دول بردو 100% برامج دول اول ناس المفروض كنت اقولهم وارجو حظرهم
لكن اقولك حاجة بردو عشان منظلمش حد بروفشنال احتمال صغير يكون بيستخدم برامج هو وسنجوين 40% يعنى مش متاكد ونرمين بردو
M A R I E N S غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 03:31 AM   #63
M A R I E N S
قهر نشيط

M A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of light

ههههههههههههههه يا بليز يا نوب فهمك على قد عقلك انا كنت بشغل الايميلات بتاعتى جنب الايميلات بتاعتو بس هو ايميلاتو بالبرامج طبعا
فهمتى يا بيضه والله انا حاسس انى بكلم اطفال
قديم 08-03-2012, 03:37 AM   #64
M A R I E N S
قهر نشيط

ده واضح انك مبتفهمش حاجة فى اى حاجة
اولا الفيديو ده مش ***** ده واحد الى مصورو وحاطو فى مشاركه قبل كده انا اول مرة اشوفو النهاردة
ثانيا الجامد مبيشحنش يا حبى هو قايل للسيرفر كلو قبل كده وقايلى
ثالثا ايزن هيدينى عتاد ليه هو انا من بقيت عيلته انا الحمد لله عملت كل عتادى بمجهودى يا حبيبى
قديم 08-03-2012, 03:38 AM   #65
7mOoOoDe
قهر جديد

الصورة الرمزية 7mOoOoDe

7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts7mOoOoDe is infamous around these parts

اعوذ بالله والله حتى انا جيت ادخل حسابي قال فشل الدخول هذا الحساب قد انحظر وش فيه والله ورب الكعبه اني تارك اللعبه ولي حوالي 3 شهور مادخلت لحساب ؟ الحين يالجي ام ليش انحظرت ؟؟؟ اي واحد مايتسعمل برامج ينحظر والي يستعمل ماينحظر والله اللعبه صارت زبآآآلهـ بمعنى الكلمهــــــ حسابي Ro7i~T7bk~#41 اتمنى تردون الحسابات الى حالها وشككككككككككككككككرا
الاسم:Ro7i~T7bK~#41
المستوى:128 وفي تقدم
الطبقه:راهب -حاوي-نينجا
7mOoOoDe غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 03:50 AM   #66
ScArEcRoW
Banned

ScArEcRoW has a spectacular aura aboutScArEcRoW has a spectacular aura aboutScArEcRoW has a spectacular aura about

يعطيكم العافيه شباب

ياليت ياحلوين نتكلم في الموضوع وخلو عنكم الخلافات الشخصيه

الي حاب يتكلم في موضوع غير هذا يفتح موضوع ويتكلم وبيردون عليه

هني الحسابات الي تم حظرهم بسبب الظلم او غلطه

نبي نعرف من الاداره اذا كانت غلطه او ظلم
ScArEcRoW غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 05:17 AM   #67
killr~
قهر جديد

killr~ is on a distinguished road

الشغله باينه يعني كل هذولا يستخدموون برامج انا استغربت في البدايه حسبت بس انا الي انحظرت

لكن لمن دخلت هنا اتفاجئ انوا الكل نفس المشكله وبعدين انا مالي بالبرامج ولا اعرف عنها

والشيء الغريب انحظر بس حساب واحد لو اني مستخدم برامج كانت انحظرت كل الحسابات

وهذا يثبت انوا هم الغلطاني وظالمين .... وعاد دعوة المظلوم مستاجبه . نشوف رد الاداره
killr~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 08:14 AM   #68
TomCruisee
قهر نشيط

الصورة الرمزية TomCruisee

TomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond reputeTomCruisee has a reputation beyond repute
Exclamation عجب العجاب

السلام عليكم ورحمه الله
والله فعلا شي يجنن
انا عندي 3 حسابات ولا عمري اعرف للبرامج اي طريق او سبيل حظرولي حساب دوق وتركولي حساب امير وتاجر اكيد بيجيلهم يوم ينحظرو وبرضو اكيد مصير كل واحد منكم الحظر محظور يعني محظور بدون اسباب والاسباب عندهم طتيره جدا جدا جدا

معقول الي بيحصل ده والله كل اصحابي كانو بيقولولي دي نصبايه فكك منها وانا اقلهم لا دي حقوق ملكيه وشركه محترمه وفلوسنا دي موجود مكنتش عارف اني بحلم حظرولي حساب يساوي 150 الف سي بي والله يا ريت يحظرولي الحساب الاساسي ويريحوني

http://www.youtube.com/watch?v=P0wEcxe74BA
TomCruisee غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 10:00 AM   #69
SuPeR NoVa
قهر نشيط

الصورة الرمزية SuPeR NoVa

SuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond repute

الاسم : SuPeRNoVa

والله مصخوها يعني وصلتوا لدرجة انكم تحظرون ناس تشحن

وتركتوا ناس واضح حساباتهم جايه من ايش

يعني يكيفكم الفي اي بي

انتم عندكم سجل كامل كم شحن

يعني ابي افهم متى الجوكر استخدم برامج عشان تحظروه

والله احنا برمضان ما لها داعي الناس يدعون عليكم وعلى لعبتكم

لعبة طاح مستواها وادارتها ضربت الارض صراحة

الله يعين بس

المجموعة : الف ليلة وليلة

السيرفر: شهرزاد سابقا ........ بدر البدور

المستوى :حاوي ماء نقي 140
SuPeR NoVa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 10:22 AM   #70
M A R I E N S
قهر نشيط

يا حج سوبر نوفا خد شوف الفيديو ده
http://www.youtube.com/watch?v=_co42...ature=youtu.be
ده 100% برامج محدش يقدر يتنفس ولا يقول كلمة واحدة عليه
مش مهم امته وازاى وصاحبه ولا ابن خالته المهم الايميل اشتغل على البرنامج قبل كده
قديم 08-03-2012, 11:35 AM   #71
thereddeath3
قهر نشيط

الصورة الرمزية thereddeath3

thereddeath3 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى thereddeath3

ياااااااااااااعم انت عندك كلمه طيبه قولها مش عندك مش عايزينك هنا فى الموضوع ده رقم واحد
ثانيا: قلنا مش انا اللى كنت بافتح الحساب السنه ده كلها والسيرفير كله عارف كده حتى ازين نفسه
ثالثا:مين قالك ان ده برنامج اصلا باين ان الفيدوا متفبرك لان البرامج بتعلى البينج وده عنده البينج مظبوط
رابعا:لو انا برامج امال ازين يبقى ايه ههههههه ده بيضرب نصل من على بعد كيلوا وكمان بيطير مش بينط
خامسا:انا محبتش اضر حد زى عمرو كول ولا نرمين ولا بيجو و لا موناليزا مع انى متاكد انهم برامج 100% ... اجى انا اتحظر علشان فيديوا من سنه وكمان الاداره كانت رده عليه وقالت ان ده مش برامج وان ده فيديو متفبرك وانهم راجعوا سجلتهم لاقوا ان ده مش برنامج .......يجوا النهارده يبندونى انا و كل حساباتى مع ان مس الجوكر بقالى اكتر من شهرين بافتحها تاخد خبرة عشائر بس مالعبتش غير مسابقه او اتنين والحاوى الى لسه معمول بقاله اسبوع واحد بس كمان يتحظر لا يا حبيبى ده شكوى مدبره من حد ووالله حتى لو الجوكر رجع ما هاسيبه وبكره هتشوف المنتدى ده متغرق بالفديوهات اللى عندى واللى لسه هاصورها بعوون الله ويا انا يالبرامج فى السيرفير ده..........
واخيرا لو عندك كلمه طيبه هتحل الموضوع قوها لو مفيش لو سمحت ما تكتب شىء انا ممكن اخلى خالد يمسح تعليقاتك ب لا علشان عيب فلو سمحت كفايه اوى كده وحس باللى انا فيه............

آخر تعديل بواسطة thereddeath3 ، 08-03-2012 الساعة 11:39 AM
thereddeath3 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 11:45 AM   #72
M A R I E N S
قهر نشيط

حبيبى انت عايز كل الناس ترد فى صالحك ولا ايه مهو لازم الحق يظهر وانت الى غلطان
وبعدين احنا مالنا انت الى كنت بتلعب بالايميل ولا لا وحد قالك ادى الايميل لحد تانى
الادارة ملهاش دعوة مين الى كان بيلعب بالايميل المهم انو اشتغل برامج وخلاص ميلزمهمش مين بقا هما هيناسبوك
وبعدين يا حبيبى دى حرية راى اقول الى انا عايزه فى اى موضوع واى حته طالما مش بخالف القوانين وخلى مستر خالد بتاعك يمسح ردودى مش فارقه معايا انا قلت الحق وخلاص
وبقول للادارة مترجعش الحساب ده لانه برامج وارجو حظر جميه الحسابات الاخر الى قلت عليها
وسايبهالكو وماشى اهو سلام
قديم 08-03-2012, 11:50 AM   #73
thereddeath3
قهر نشيط

الصورة الرمزية thereddeath3

thereddeath3 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى thereddeath3
Thumbs down

يا ابنى انت بتفهم منين قولى عشان اقدر افهم
يا حبيبى قلبى الفيديوا ده من سنه والادراه ردت على نامى اللى باعته الفيديوا وقالتلها اننا راجعنا سجلتنا وان ده مش برمج وده راط الموضوع ورد الاداره
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=89634
يعنى الفيديوا ده مش سبب الحظر والاداره هى اللى كاتبه هنا كده ان ده مش برامج فهمت ولا لسه
thereddeath3 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2012, 12:40 PM   #74
M A R I E N S
قهر نشيط

انا مليش دعوة برد الادارة ومضمنش اذا كانت دى الادارة اصلا
المهم انا شفت الفيديو والفيديو مستحيل يكون متفبرك انا مش عبيط
وكمان دى برامج 100% اقسم برب الكعبة دى برامج يا شيخ هو انا اهبل معرفش البرامج من الى مش برامج
لو عايز تستعبط استعبط على واحد تانى
قديم 08-03-2012, 03:20 PM   #75
ScArEcRoW
Banned

ScArEcRoW has a spectacular aura aboutScArEcRoW has a spectacular aura aboutScArEcRoW has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m a r i e n s مشاهدة المشاركة
انا مليش دعوة برد الادارة ومضمنش اذا كانت دى الادارة اصلا
المهم انا شفت الفيديو والفيديو مستحيل يكون متفبرك انا مش عبيط
وكمان دى برامج 100% اقسم برب الكعبة دى برامج يا شيخ هو انا اهبل معرفش البرامج من الى مش برامج
لو عايز تستعبط استعبط على واحد تانى

طيب يا المحقق كونان

يا عم يا محترم لو تكرمت جيب دليل لسبب حظر الجوكر الي تقول عنه برنامج ردة عليه الاداره وعرفنا ردها الحين نبي سبب

الحظر

تبي الناس كلها تفهمك انها الاداره ردة ولا انت تبي تصير مشهور بس وتبي الناس تعرف انك ما تغش

خلاص يا ابني انت احسن واحد في العالم كله بس لا تكتب في موضوعي لو سمحت لانك زودتها اما تقول مع او ضد الي

حظرو حساباتهم

ومن غير سوالف زياده سبق وقلت افتح موضوع لك وسولف على كيفك محد يمنعك هني موضوع مهم بالنسبه لنا مو للمحادثه

فياليت تحترم نفسك وتخلينا محترمينك واذا في عندك عداوه بين اي واحد حلها بعيد عنا

آخر تعديل بواسطة ScArEcRoW ، 08-03-2012 الساعة 03:23 PM
ScArEcRoW غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية