قديم 12-06-2009, 09:21 AM   #16
DEVILOXO
قهر جديد

DEVILOXO is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark soul مشاهدة المشاركة
هذا الكلام ولابلاش

وانا ماالومك لما واحد يشتم عرضك ولا يشتم شرفك عليك فيه واشتم فيه لين تقول بس

كل شي الا مسالة الشرف هذي حساسة

وانا معاك وانت صادق
تسلم اخوي الله يوفقك وانشالله مايتكرر موضوع السب مني نهائيا لاني بما اني اخذت باند بسير الي يسبني ارفع صوره وياخذ عقاب نفس عقابي
DEVILOXO غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:19 AM   #17
ANZY
قهر نشيط

الصورة الرمزية ANZY

ANZY is on a distinguished road

حتا انا اشوفه يسب بالنقابة اي واحد يحاول يقتله يسبه ويسب اهله

آخر تعديل بواسطة ANZY ، 12-06-2009 الساعة 10:21 AM
ANZY غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:21 AM   #18
DEVILOXO
قهر جديد

DEVILOXO is on a distinguished road
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anzy مشاهدة المشاركة
حتا انا اشوفه يسب بالنقابة اي واحد يحاول يقتله يسبه ويسب اهله وانا بعت عليه شغله حسبته محترم لكن طلع مو محترم وندمت اني بعت عليه
معليش وضح كلامك موجه لمين ياعسل وانت باي سيرفر
DEVILOXO غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:34 AM   #19
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

ramez202 is on a distinguished road
Thumbs down

يا اخويا devil0x0 عمر الغلط ميتصلح بغلط وافتكر لو الادارة معندهاش الدليل القاطع على غلطك عمرها ما كانت اخدت قرار زاى قرار التبنيد واكيد دة مش اولا شكوة تانى حاجة انت بتقول انى اخدت اكونتك فى المنتدى وشتمت بية تقدر تثبت دة تانى شئ البند جالك على الايى بى الى على جهازك انت
ramez202 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:40 AM   #20
SeLFiSh
قهر جديد

الصورة الرمزية SeLFiSh

SeLFiSh is on a distinguished road

مراحبااا رامز شريف روما

كل ده حقد شايله في قلبك هنمسك كم خطوه لحد ما اصولك واثبت لك بالصور أنك أنت منافق كبير يا ramez20288

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramez202 مشاهدة المشاركة

لو هو اتبند بس ورجع تانى يبقى دة مش عقاب وانا بطلب من كل مشرف ياريت يفكر لو حد من الاجانب مثلا دخل لعب وشاف الشتائم دى معتقدش تبقى فى حق كونكر عموما انهم عملوا كونكر للعرب
غلطة الشاطر بألف وديفل اتعلم من غلطته واكيد ما بيتكرر الموضوع تاني

اقتباس في أحد المواضيع للأخت دريم

أما بخصوص الألفاظ النابيه:
نظراً لتقدم عدد كبير من اللاعبين بالشكوى من كثرة الشتائم و السب داخل اللعبة . قررنا اتخاذ عقوبات جاده تجاه هؤلاء المسيؤن لاستخدام القنوات العامه باللعبه. لذلك كل من يقوم بسب الآخرين بقناة العالم، المحادثه، و الإذاعه سوف نتخذ تجاهه الإجراءات التاليه:

إرسال رسالة إنذار الى المشتكى منه في المرة الأولي
إغلاق حساب المشتكى منه يوما كاملا
إغلاق حساب المشتكي منه أسبوعا كاملا
إغلاق حساب المشتكى منه شهرا كاملا
إغلاق حساب المشتكى منه إلي الأبد

ديفل اتبند في تاريخ 4/12 حتى 6/12 دوون سابق انذار

وذكرت اخت اسماء انه الباند خلال 24 ساعه فقط .. ومر على الوقت 48 ساعه

يبقى الاداره مالها اي حق بتبنيد ديفل على طول وهيا اول مره يشتكون عليه ومثل ما ذكرت غلطة الشاطر بألف بيتعلم وعبره لغيره واللي زيه " رامز "

اقتباس:

للعلم الاداره مانعه مبادله العتاد مع الاعبين فى لاعب معانا اسمه روبن هود وهو مشهور جدا الاكونت **** ديفل لما اتبند كان لابس عتاد روبن يعنى تبديل عتاد وعلى ما اعتقد ده ممنوع
من فضلك رامز اتفضل على الرابط
http://www.youtube.com/watch?v=-M3O5GvnRyI

ممكن اعصابك تهدى شويه وتكون ريلاكسسس << LOL

يبقى قدم شكوى في الدعم الفني بألغاء خاصية شركاء التجاره نهائيا

وفي حل تاني احلم في منامك أنك تلبس عتاد روبن هود انت بس تتفرج على العتاد هههه

ده مش ممنوع لو ممنوع كان ما شوفت الخاصيه شركاء التجاره " شغل مخك شويه "

اقتباس:

تانى حاجه devil0x0 كان ليه اكونت هنا على المنتدى وتم وقفه بردوا بسبب لسانه القذر
ياريت الادارة تتعامل مع هذا الشخص بدون رافه علشان يكون عبرة للغير انا بطلب باند للاكونت بكل محتوياته للابد من عتاد و اكونت على الاقل نبقى واثقين انى فى حد بيحمينا لو كل واحد شتم يتعاقب دى لعبه مش مجال للسب
انا وصلت لك يا رامز :*

لما ديفل اتبند في المنتدىىى كان عتاده مسروق ولما شخص يستحمل الاداره فوق طاقته هتشوفه مره وحده بووووووم ينفجر في وجهك

للابد مع عتاد روبن هود ( كملتها ليك يا رامز )

انا اطالب من الاداره بترجيع أكونت DEVIL0X0 مع عتاد RobinHood وكفاكم ظلم يا أداره أحنا لعبنا بلعبتكم مش معناتها تلعبو بفلوسنا كماااان

اقتباس:

بس احب اضيف توضيح صغير اوكا اسمه محمد يبقى ازاى يغلط فى الاسلام ؟؟؟؟؟؟
شكرا على التوضيع .....!!!!

RobinHood .. انا اسمي يوسف يعقوب من الكويت
DEVIL0X0 .. اسمه محمد من السعوديه
أوكااااااااااا .. اسمه محمد من مصر
أما انت اسمك ايه ؟! رامز وإلى اي مذهب تنتمي في السين أم الميم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ديفلوكس خذ جزائه من العقوبه .. أما أنت يا رامز آجلاً أم عاجلا بتلقى نفس المصير وتذكر سالفة ( كينج لما صور زيرو وهوا بينط السور وحصل لكينج نفس الشيئ )

كما تدين تدام وما طار طائر ورتفع الا وكما طار وقع

وأنت كمان يا رامز بتشتم بالوالدين ... وأي حد عنده كلمه حق يشهد لرامز كمان مش على ديفل بس

وخافو ربكم يا بني آدمين

لو معاك صوره وهوا يشتم ارسلها لي خاص فضلا وليس امرا على شان تبان حقيقة رامز الشريف قدام الاداره

اسف على هذي الاطاله

blue_mermaid
SeLFiSh غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 10:43 AM   #21
SeLFiSh
قهر جديد

الصورة الرمزية SeLFiSh

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة city hunter مشاهدة المشاركة
معاك حق رموز ديفل مش مكره واحد او اتنين مكرهه اللعبه كلها ومكرهني انا كمان انا بقول يمكن ساعات روبن بيزهق منو وهو صاحبو
وباذن الله ياخد جزائه ومحدش يتظلم
بلاش تتكلم عن شخصيه مش ملك ليك
على فكره انا بتكلم مع ديفل كل يوم على الموبايل حوالي 3 ساعات في اليوم بنضحك ونتكلم وندردش

blue_mermaid
قديم 12-06-2009, 11:03 AM   #22
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

اولا الصور الى اترفعت للادارة مش عن طريقى ثانيا انت مش روبين لان روبين كويتى وبيتلكم بلغة الكويت انما حضرتك روبين الجزء التانى الى هو الشخص الى بيلعب بعتاد روبين الى من مصر لان كلمك كلو مصرى وشكر ليك يا كون
قديم 12-06-2009, 11:11 AM   #23
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة selfish مشاهدة المشاركة
مراحبااا رامز شريف روما

كل ده حقد شايله في قلبك هنمسك كم خطوه لحد ما اصولك واثبت لك بالصور أنك أنت منافق كبير يا ramez20288

غلطة الشاطر بألف وديفل اتعلم من غلطته واكيد ما بيتكرر الموضوع تاني

اقتباس في أحد المواضيع للأخت دريم

أما بخصوص الألفاظ النابيه:
نظراً لتقدم عدد كبير من اللاعبين بالشكوى من كثرة الشتائم و السب داخل اللعبة . قررنا اتخاذ عقوبات جاده تجاه هؤلاء المسيؤن لاستخدام القنوات العامه باللعبه. لذلك كل من يقوم بسب الآخرين بقناة العالم، المحادثه، و الإذاعه سوف نتخذ تجاهه الإجراءات التاليه:

إرسال رسالة إنذار الى المشتكى منه في المرة الأولي
إغلاق حساب المشتكى منه يوما كاملا
إغلاق حساب المشتكي منه أسبوعا كاملا
إغلاق حساب المشتكى منه شهرا كاملا
إغلاق حساب المشتكى منه إلي الأبد

ديفل اتبند في تاريخ 4/12 حتى 6/12 دوون سابق انذار

وذكرت اخت اسماء انه الباند خلال 24 ساعه فقط .. ومر على الوقت 48 ساعه

يبقى الاداره مالها اي حق بتبنيد ديفل على طول وهيا اول مره يشتكون عليه ومثل ما ذكرت غلطة الشاطر بألف بيتعلم وعبره لغيره واللي زيه " رامز "

من فضلك رامز اتفضل على الرابط
http://www.youtube.com/watch?v=-m3o5gvnryi

ممكن اعصابك تهدى شويه وتكون ريلاكسسس << lol

يبقى قدم شكوى في الدعم الفني بألغاء خاصية شركاء التجاره نهائيا

وفي حل تاني احلم في منامك أنك تلبس عتاد روبن هود انت بس تتفرج على العتاد هههه

ده مش ممنوع لو ممنوع كان ما شوفت الخاصيه شركاء التجاره " شغل مخك شويه "

انا وصلت لك يا رامز :*

لما ديفل اتبند في المنتدىىى كان عتاده مسروق ولما شخص يستحمل الاداره فوق طاقته هتشوفه مره وحده بووووووم ينفجر في وجهك

للابد مع عتاد روبن هود ( كملتها ليك يا رامز )

انا اطالب من الاداره بترجيع أكونت devil0x0 مع عتاد robinhood وكفاكم ظلم يا أداره أحنا لعبنا بلعبتكم مش معناتها تلعبو بفلوسنا كماااان

شكرا على التوضيع .....!!!!

Robinhood .. انا اسمي يوسف يعقوب من الكويت
devil0x0 .. اسمه محمد من السعوديه
أوكااااااااااا .. اسمه محمد من مصر
أما انت اسمك ايه ؟! رامز وإلى اي مذهب تنتمي في السين أم الميم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ديفلوكس خذ جزائه من العقوبه .. أما أنت يا رامز آجلاً أم عاجلا بتلقى نفس المصير وتذكر سالفة ( كينج لما صور زيرو وهوا بينط السور وحصل لكينج نفس الشيئ )

كما تدين تدام وما طار طائر ورتفع الا وكما طار وقع

وأنت كمان يا رامز بتشتم بالوالدين ... وأي حد عنده كلمه حق يشهد لرامز كمان مش على ديفل بس

وخافو ربكم يا بني آدمين

لو معاك صوره وهوا يشتم ارسلها لي خاص فضلا وليس امرا على شان تبان حقيقة رامز الشريف قدام الاداره

اسف على هذي الاطاله
منور الموضوع اهدا انت بقى وخليك ريلاكس الخناقه والسب بتوع ديفل مكانش معايا انا بس كان مع كل لاعبين كونكر يعنى مش انا بس اللى اشتكيت ولو على الصور موجود بدل الواحده 1000000 عندى بس منعا لحذف الموضوع انا فضلت انى اقول راى
تانى حاجه ديفل انت بتدافع عنه بس عشان معاه عتادك لكن لو انت ماتعرفهوش ومش معاه عتادك كنت دخلت طالبت بتبنيده صح ولا لا يا كون ؟
عموما الموضوع مش ب ايدى انا وانا واثق انى الاداره باذن الله هاتبند الاكونت للابد
قديم 12-06-2009, 11:26 AM   #24
YaSsEr D2
قهر جديد

الصورة الرمزية YaSsEr D2

YaSsEr D2 is on a distinguished road

بدوم مقدمات يا جماعه الخير أرد علا رامز بأختصار ا
رامز..انت.تقول.انت.ديفل.لسانه.قزر..صح.........تبقا .انت.ايه........تقول.انه.كره.الناس.باللعب.صح...طب. انتا.ايه.موكفايه.انت.شوهت.سمعت.اوكا....والا.انت.نا مك.ضربني.وبكا.سبق.واشتكا...بتشتم.وتلعب.بالناس.وعاي ز.الناس.تضحك.لك..بتزور.صور.وتقول.انها.اخت.لاعبين.و عايز.الناس.تبتسم.لك.بتطلع.اشاعات.ان.فلان.ابوه.مسجو ن.وعايزه.يقول.لك.ياحبيبي....أعطيك.اياها.بأختصار.وا نا.عيني.براسي.لا...بالله.لإ.أدوس.علا.خشتك.وأسبك.وأ لعن.خيرك....<مع.احترامي.للناس.المحترمه.شوف.انت.ويا ه.كثر.الكلام.يجيب.الصداع.انا.عندي.فوق.50صوره.لرامز .وهوا.يشتم.ومحدش.كلمه...وانا.اشـــتـــم.باللعبــه. علا.فكره..بسمستحيـل...أشتم.حد..من..غير..سبب..اللي. يجيني.طيب..أصير..أطيب..منــه.واللي..يلف..ويدور..أد يه.علا.دمااغه...كلمه.الحق.تنقال.واللي....بيزعل.يدق ..راسه..بالجدار.ماهمنــي...وبصراحه.للأداره...كلمه. لعل.تفهمها...صح...انتو.بندتو..الشخصيه..الخطأ.ادا.د يفل..يستاهل..بــأند..كم..يوم..ترا.رامز.يستاهل.باند .مؤبــد..رامز.انتبـه.تعمل.انك.الولـد.دو.الاخلاق..ا لعااليــه.انتبـــه..ترا.مره.مو...لإيــق..عليك...لأ ن.لو..انت..مش..موجود..بالجيــم.وربنا..مش...حتحصل.. نإس.تشتــم......مس.دريــم.وبـقـي.أســـرهـ.كونكــر. .لو.انتو.تبغــون.تعدلون...شخصيــه.ديفـــل.ترجـع.بك ـمـل...العتــأد..ديفــل..أنــأ.أعرفــه..أكثــر.مــ ن..نفســـه..مستحــــيـــــل..يبدأ..بالغلــــط...في ـه.مثــل.يقووول......مـــبعـــد..الحلوووق..الا.... الايــأدي..<سكت..عنكم.ديفل.أكثــر...من..مرهـ.وسكوت ه.مو..ضعــف.أو..خوف..سكوتــه.دليـــل.أنـــه..مقـــ در...صغـــر.سنكــم....بسأنتو..مررهـ..زودتوهـــأ... ....ثأنــي.شي...يــرأمز.أنت..تقوول...مبــأدلــه... العتأد..ممنووع..صح........طيب..انت.شلون.عايـــش..ب اللعبه..................
عــيش..علا..عتـــأد..مجبوووور......وعلا..عتــأد..ا وكـــأ...وأكثر.شتــأيمك.تشتم.بأكونت..أوكــــأ...رج ـــأئـــي.الي...الادأرهـ...منعـــأ..لحـــدووث..بلب لـــه..بكونكـــر...وعــدم..أستقرأر..للأعبيـــن...ن ـــرجو...النــــضـر..بالموضــوع...مــن...جميــع..ا لجهــــأت...ويــأريــــت.تكونو...مكـــأن...ديفـــل ..يعنــــي..يجيك...شخــص..ويتهمك..بعـرض.ويسبـك.فيـ ـه.........................ومـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــإيصــــــــــــــــــــــح...ال ا..الصحيـــــــــــــح......
وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــرأ
ويـــأريـــت..مـــحدش...يزعــــل...مــــــــن...كل امـــــــــــــــــــــــــــــــي...لأنــه..حقيقـ ــه....
YaSsEr D2 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 11:29 AM   #25
evo999
قهر جديد

evo999 is on a distinguished road

افتكر يا روبين انك اولا شخص كان بيعانى من سب ديفل لية دلوقتى بدافع عنو دة ياترى دة نوع من العطف علية ولا زاى ما رامز قال ان عتادك معاة ياريت تفسر لينا
evo999 غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 11:32 AM   #26
صـانعـة الـسلام «
قهر جديد

الصورة الرمزية صـانعـة الـسلام «

صـانعـة الـسلام « is on a distinguished road

الـصـراحـه مـا سـمعـت عـنـه

..

بـس يـفضـل اعـطـاءه بـانـد
صـانعـة الـسلام « غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 11:33 AM   #27
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

Wink

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser d2 مشاهدة المشاركة
بدوم مقدمات يا جماعه الخير أرد علا رامز بأختصار ا
رامز..انت.تقول.انت.ديفل.لسانه.قزر..صح.........تبقا .انت.ايه........تقول.انه.كره.الناس.باللعب.صح...طب. انتا.ايه.موكفايه.انت.شوهت.سمعت.اوكا....والا.انت.نا مك.ضربني.وبكا.سبق.واشتكا...بتشتم.وتلعب.بالناس.وعاي ز.الناس.تضحك.لك..بتزور.صور.وتقول.انها.اخت.لاعبين.و عايز.الناس.تبتسم.لك.بتطلع.اشاعات.ان.فلان.ابوه.مسجو ن.وعايزه.يقول.لك.ياحبيبي....أعطيك.اياها.بأختصار.وا نا.عيني.براسي.لا...بالله.لإ.أدوس.علا.خشتك.وأسبك.وأ لعن.خيرك....<مع.احترامي.للناس.المحترمه.شوف.انت.ويا ه.كثر.الكلام.يجيب.الصداع.انا.عندي.فوق.50صوره.لرامز .وهوا.يشتم.ومحدش.كلمه...وانا.اشـــتـــم.باللعبــه. علا.فكره..بسمستحيـل...أشتم.حد..من..غير..سبب..اللي. يجيني.طيب..أصير..أطيب..منــه.واللي..يلف..ويدور..أد يه.علا.دمااغه...كلمه.الحق.تنقال.واللي....بيزعل.يدق ..راسه..بالجدار.ماهمنــي...وبصراحه.للأداره...كلمه. لعل.تفهمها...صح...انتو.بندتو..الشخصيه..الخطأ.ادا.د يفل..يستاهل..بــأند..كم..يوم..ترا.رامز.يستاهل.باند .مؤبــد..رامز.انتبـه.تعمل.انك.الولـد.دو.الاخلاق..ا لعااليــه.انتبـــه..ترا.مره.مو...لإيــق..عليك...لأ ن.لو..انت..مش..موجود..بالجيــم.وربنا..مش...حتحصل.. نإس.تشتــم......مس.دريــم.وبـقـي.أســـرهـ.كونكــر. .لو.انتو.تبغــون.تعدلون...شخصيــه.ديفـــل.ترجـع.بك ـمـل...العتــأد..ديفــل..أنــأ.أعرفــه..أكثــر.مــ ن..نفســـه..مستحــــيـــــل..يبدأ..بالغلــــط...في ـه.مثــل.يقووول......مـــبعـــد..الحلوووق..الا.... الايــأدي..<سكت..عنكم.ديفل.أكثــر...من..مرهـ.وسكوت ه.مو..ضعــف.أو..خوف..سكوتــه.دليـــل.أنـــه..مقـــ در...صغـــر.سنكــم....بسأنتو..مررهـ..زودتوهـــأ... ....ثأنــي.شي...يــرأمز.أنت..تقوول...مبــأدلــه... العتأد..ممنووع..صح........طيب..انت.شلون.عايـــش..ب اللعبه..................
عــيش..علا..عتـــأد..مجبوووور......وعلا..عتــأد..ا وكـــأ...وأكثر.شتــأيمك.تشتم.بأكونت..أوكــــأ...رج ـــأئـــي.الي...الادأرهـ...منعـــأ..لحـــدووث..بلب لـــه..بكونكـــر...وعــدم..أستقرأر..للأعبيـــن...ن ـــرجو...النــــضـر..بالموضــوع...مــن...جميــع..ا لجهــــأت...ويــأريــــت.تكونو...مكـــأن...ديفـــل ..يعنــــي..يجيك...شخــص..ويتهمك..بعـرض.ويسبـك.فيـ ـه.........................ومـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــإيصــــــــــــــــــــــح...ال ا..الصحيـــــــــــــح......
وشكـــــــــــــــــــــــــــــــــرأ
ويـــأريـــت..مـــحدش...يزعــــل...مــــــــن...كل امـــــــــــــــــــــــــــــــي...لأنــه..حقيقـ ــه....
اهلا بيك فى الموضوع ياسر
اولا انا مش بسب حد لانى اساسا مكنتش بلعب كنت بلعب كونكر الاجنبى بسبب انى اتحرق دمى فعلا من لسان دفل اما اكونت مجبور و اوكا هما حرين وهما اصحاب مع بعض لكن لا بفتح ده ولا ده مع العلم انى اوكا قريبى
وبردوا انا بقول باذن الله علشان الكل يرجع يلعب تانى بطلب بتبنيد اكونت ديفل للابد

آخر تعديل بواسطة ramez202 ، 12-06-2009 الساعة 12:31 PM
قديم 12-06-2009, 11:34 AM   #28
صـانعـة الـسلام «
قهر جديد

الصورة الرمزية صـانعـة الـسلام «

صـانعـة الـسلام « is on a distinguished road

ولأ اعـرف كـيف دخـلـت

هـذا الـمـوضـوع ..

تـقبـل مـروري ,
صـانعـة الـسلام « غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2009, 11:35 AM   #29
ramez202
قهر جديد

الصورة الرمزية ramez202

Talking

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة evo999 مشاهدة المشاركة
افتكر يا روبين انك اولا شخص كان بيعانى من سب ديفل لية دلوقتى بدافع عنو دة ياترى دة نوع من العطف علية ولا زاى ما رامز قال ان عتادك معاة ياريت تفسر لينا
منور الموضوع يا جميل
انشاء الله الاداره هاتكون حكيمه فى تصرفاتها وعقابها ويكون لديفل الباند باذن الله
قديم 12-06-2009, 11:38 AM   #30
SeLFiSh
قهر جديد

الصورة الرمزية SeLFiSh

اقتباس:
اولا الصور الى اترفعت للادارة مش عن طريقى
معاك حق مش أنت الي رافع الصور .. لكن انت عايز تبند ديفل على طول كـ حقد شايله في قلبك منزل موضوع كـ شاهد أنت واللي جايبهم معاك وعامل اذاعه في السيرفر تطلب منهم وقوف جمبك ضد ديفلوكس على شان ياخذ باند على طول

حقووود لا أكثر ولا اقل
لانه ديفلوكس ده عمك وكونكشن حارقه دمك وروبن هود جالدك

اقتباس:
ثانيا انت مش روبين لان روبين كويتى وبيتلكم بلغة الكويت انما حضرتك روبين الجزء التانى الى هو الشخص الى بيلعب بعتاد روبين الى من مصر لان كلمك كلو مصرى وشكر ليك يا كون
هههههههههههههه

طيب انا كون ولا روبن عليك ترد وبس مالك دخل بالشخصيه نفسها الكلام موجهه ليك ورد أنت صاحب الموضوع ^_~

ولا تخاف من كون على العموم رد كوون هيكون قريب هنا ظمن رد روبن هود على شان تقتنع وتاني مره بقولك " شغل محركات مخك " بدل زيت ودهن وفلتر لول لول

انا جيت مصر حوالي 20 مره ولي اصدقاء بتكلم معاهم مصري وبتواصل معاهم على الايميل

الراجل يكون قد كلمته وصريح ما يتهرب من شخصيته

تصور انا على عتبة المســــرح بقولك إني روبن هود موقفك ايه ؟

شوف كلام تاني يارجل بلاش اعذار وتطلع خارج الموضوع

حلوه دي روبن كويتي وروبن مصري يا شيخ استريح

blue_mermaid

العلامات المرجعية