أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-28-2011, 05:35 AM   #121
Dark~Ninja™&sndbad
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Dark~Ninja™&sndbad
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: Egypt
المشاركات: 384
معدل تقييم المستوى: 508
Dark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud of
افتراضي

مهزلة بكل المقاييس طيب المفروض ينزل اعلان يقولو فية السيرفر هيفتح امتا مش يسيبو الناس كده
__________________
.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Name:Virus
server: Dnyazad
lvl : 134
Monk

العتاد
برج فاخر +7 مقبسين جواهر فاخرة ضرر
مروحه فاخرة مقبسين +7 جواهر فاخرة ضرر
مسبحه فاخرة +8 مقبسين
و مسبحه فاخرة +5 مقبسين
قرط فاخر +6 مقبسين
قلاده فاخرة +6 مقبسين
خاتم فاخر +6 مقبسين
حذاء فاخر +6 مقبسين
زي +8 مقبسين
سوط فاخر +6
جواد +7
النقابه : one piece
Dark~Ninja™&sndbad غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 05:40 AM   #122
SOMOO
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SOMOO
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 31
معدل تقييم المستوى: 41
SOMOO is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SOMOO
Wink

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القأأتل مشاهدة المشاركة
ههههههههه
لو تصارخو من اليوم لبكرهـ محد بيرد عليكم
يلا بس بــرب تصبحوون ع خير
ههههه فعلا .وانتا من اهل الخير :d
SOMOO غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 05:41 AM   #123
wessa1986
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية wessa1986
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 268
معدل تقييم المستوى: 280
wessa1986 is on a distinguished road
Thumbs up

احب اشكر الاخ مصطفى العميد : الف شكر بجد ضحكتنى ومرسي على النكت الحلوة دى

وبعدين اذا عملوا الصيانه قبل ما يحلو المشكله فطبيعى تخلص الصيانه وتستمر المشكله وعلشان تتحل لازم ينزلوا باتش تصحيح للخطأ ويكون معاه ثغره جديده تستفيدوا منها بوقتكم الضائع هههههههههههههه
__________________

~(^.^)~wiza~(^.^)~
صاحبة لقب التاجر الأمين بسيرفر على بابا سابقاً
صاحبة لقب أكبر محظوظ بسيرفر على بابا سابقاً
معتزلة كونكور
wessa1986 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 05:43 AM   #124
مصطفى العميد
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 16
معدل تقييم المستوى: 0
مصطفى العميد is on a distinguished road
افتراضي

تسلمو يا جماعه ..انا لقيت اخ هنا منزلهم قولت اجبهم نضحك شوية بدل القهر اللى احنا فيه
مصطفى العميد غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 05:46 AM   #125
#tone#
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية #tone#
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الدولة: ":EGY:"
المشاركات: 653
معدل تقييم المستوى: 98334
#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى #tone#
افتراضي

والله شكلها مشكلة وما حد يبي يرد علينا يقولا اش المشكلة وراح تنحل امتة
__________________
tv without feesha
chicken without reesha
smokinG witHouT hasheSha
wateR wiThouT tarteEshA
mE withouT U akeEd Di msh3eSha
#tone# غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 05:48 AM   #126
احمد ارشر
قهر جديد
 
الصورة الرمزية احمد ارشر
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 43
معدل تقييم المستوى: 58
احمد ارشر will become famous soon enough
افتراضي

باقى ساعه خلاص حسب ماتم الاعلان عنه فى الموقع السمى
__________________
وفيت وفى بعض الوفاء مذلة- لفاتنة فى الحى شيمتها الغدر
احمد ارشر غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 06:09 AM   #127
Dark~Ninja™&sndbad
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Dark~Ninja™&sndbad
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: Egypt
المشاركات: 384
معدل تقييم المستوى: 508
Dark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud ofDark~Ninja™&sndbad has much to be proud of
افتراضي

علي رأي المثل اللي بيقول ... ساعه الادارة بتاعت كونكر بسنه
__________________
.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Name:Virus
server: Dnyazad
lvl : 134
Monk

العتاد
برج فاخر +7 مقبسين جواهر فاخرة ضرر
مروحه فاخرة مقبسين +7 جواهر فاخرة ضرر
مسبحه فاخرة +8 مقبسين
و مسبحه فاخرة +5 مقبسين
قرط فاخر +6 مقبسين
قلاده فاخرة +6 مقبسين
خاتم فاخر +6 مقبسين
حذاء فاخر +6 مقبسين
زي +8 مقبسين
سوط فاخر +6
جواد +7
النقابه : one piece
Dark~Ninja™&sndbad غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 06:22 AM   #128
Dall3
قهر جديد
 
الصورة الرمزية Dall3
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: ب/خيالي
المشاركات: 25
معدل تقييم المستوى: 16374
Dall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond reputeDall3 has a reputation beyond repute
افتراضي

أبشركم السيرفر اشتغل
__________________
Ya Lba Ana
Dall3 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 06:53 AM   #129
الماندو
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية الماندو
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: EgY
المشاركات: 4,182
معدل تقييم المستوى: 169784
الماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond reputeالماندو has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الماندو
افتراضي

ال وانا يا خويا اللي فاكر ان اللعبه عندي هنجت او النت بايظ

لو اعرف ان اليوم اللي هسهر فيه هيعمل كده مكنتش سهرت يا رجاله

بس السيرفر دلوقتي ايه فله فاااااااااضي ولا شوارع القاهره سنه 1851


__________________


سبحان الله وبحمده |*| سبحان الله العظيم

:
:

الرحمة أعمق من الحب وأصفى وأطهر ،
فيها الحب وفيها التضحية ،وفيها انكار الذات ،
وفيها التسامح ، وفيها العطف ،وفيها العفو وفيها الكرم،
و كلنا قادرون على الحب بحكم الجبلة البشرية ،
وقليل منا هم القادرون على الرحمة .

د / مصطفى محمود



آخر تعديل بواسطة الماندو ، 03-28-2011 الساعة 06:56 AM
الماندو غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 10:43 AM   #130
الشاطر
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية الشاطر
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 455
معدل تقييم المستوى: 27257
الشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond reputeالشاطر has a reputation beyond repute
افتراضي

انتهت الصيانة والحمد لله وتم تصليح الاعطال

وتم دخول اللعبة بنجاج
__________________
معا ضد الشحن بطريق الموبيل لشركة mopay
شركة نصابة وتسرق فلوسنا
اذا كنت تريد ان تعرف السبب ادخل هذا الموضوع

http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=87975

الشاطر غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 04:25 PM   #131
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

للمهملات

اولا : المكان خاطئ

ثانيا : الكلام الذي في الردود غير مقبول بتاتاً

لذلك ارجع واقول للهملات
  Share with Facebook
 

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »11:22 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية