قديم 01-05-2010, 03:17 AM   #91
خفاش الظلام
قهر نشيط

الصورة الرمزية خفاش الظلام

خفاش الظلام is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pharaon.Masry مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
انا هبدأ بسم الله يا جماعه انا هتكلم شويه على الجن والعفاريت والحاجات ديه وياريت محدش يزعل من كلامى انتوا كلكوا زى اخواتى والله

الجن والعفاريت
طبعا يوجد اناس يقولون ان الجن والعفاريت موجودين وان يوجد بينهم القوة وانهم يقدروا ان يؤذوا الانسان لكن انا اقول لا انا لا اصدق فى هذا الجن والعفاريت ليس لهم اثر الا فى الخيال والقصص الكرتونيه والخياليه ولكن انا اؤمن ان يوجد شياطين وليس عفاريت او جن والشياطين مذكورين فى كل الاديان فى الدين الاسلامى والدين المسيحيى واليهودى وجميع الاديان فا انا لا اصدق فى الجن والعفاريت واذا يوجد كتب للعفاريت وتحضير الجن وكل هذا فا انه كلام لا يوجد له صحه فى الوجود وانا لم اقل كل هذا بدون تجربه لا لا انا جربت كتب كثيرة جدا للجن والعفاريت وتحضير اشياء كثيرة ولكن ليس للايمان بهم لا انا جربت هذا لكى اتأكد و اؤكد لى نفسى ان لا يوجد اشياء مثل الجن والعفاريت وليس يوجد شئ اسمه سحر الذى يقول سحر فا انه انسان جاهل لا يستحق الاحترام ولا الكلام معه والذى يؤمن بكل شئ مثل العفاريت و الجن والسحر فا انه انسان كافر ويشرك بالله والذى يفكر فى العفاريت وكل هذا ساعتها الشيطان يوسوس في رأسه لكى يؤكدله ان يوجد عفاريت وجن لكى يخاف و يبنى الخوف بداخله, واذا انت مؤمن بالله فا الله يجربك او بمعنى العامى ان يختربك يمتحنك يعنى يقول للشيطان اذهب وسوس فى رأس هذا الرجل او المرأة للاختبار ويذهب الشيطان ينفذ كلام الله ولكن اذا وسوس فى رأسك وانت فكرت فى الامر نفسه انه صحيح فا انت ليس مؤمن بالله لان كده تصدق الشيطان وتسمع اليه
وملحوظه: اذا انت مؤمن لا تسمع الى الشيطان وافتكر ان الله يحميك من اى مخلوق على وجه الارض ولكن اذا انت مؤمن بالله اتمنى ان تكونوا فهمتونى .

هل انت مسلم وتقرأ القران الكريم؟؟ انتهى حديثي هنا.

Banded:
انت من ارفع له القبعه هنا وانت من احييه هنا وانت من استطاع ان يرد على كاتب الموضوع ويكفينا القران الكريم كتابا لنرد

به على ملايين من كتب السحر بالفعل انا اشكرك يا(Banded) قد تهاون كاتب الموضوع في هذا الشئ وذكر ما حرمه الله

ولا اقوله له سوا ان يستغفر لذ نبه واذا اراد ان يناقشني حول ما هو مذنب عليه فأنا مستعد

تقول انك رفعت الكتاب لمجرد المعرفه بالشئ صحيح الم تعلم تأثير هذه الكتب على اصحاب القلوب الضعيفه الم تعلم ان

الشيطان يزين للأنسان سوء عمله الم تعلم ان غاية الشيطان العظمى ان يضل عباد الله الم تعلم انه اخرج ابونا آدم من الجنه

وذكر الله في كتابه ان لانتبع خطوات الشيطان وانت ماذكرته هنا يعتبر خطوه من خطواة الشيطان وبالفعل قد اكتفيت برد هذا

الشخص الذي اصبحة اكن له كل احترام وتقدير واتمنى ان يكثر الله من امثاله (Banded)

الجدة موسيس:
(الذاكره هي تاريخ مسجل في عقولنا ، الذاكره هي الرسام ترسم صوراً من الماضي وصوراً لليوم)

هنري فورد:
(التفكير هو اصعب عمل يمكن للمرء القيام به ، وهذا على الأرجح السبب في ان من يقومون به قليلون جداً)

مصدر مجهول:
( معظم الناس لا يخططون للفشل ، ولكنهم فقط يفشلون في التخطيط)

جورج برنارد شو:
(انت ترى الأشياء التي حدثت وتقول"لماذا؟" اما انا فأحلم بأشياء لم تحدث ابداً، واقول"لم لا؟".)

آخر تعديل بواسطة خفاش الظلام ، 01-05-2010 الساعة 03:20 AM
خفاش الظلام غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-05-2010, 03:20 AM   #92
3bady
قهر نشيط

الصورة الرمزية 3bady

3bady is on a distinguished road

حرااام ياهو قصدك بتهز المسلمين اذا انت مسلم اصلا ؟؟
وياليت الاداره يصكوك احلا باند عشان ما تسحرنا

<عبادي الملك ياو عبادي الخطير تحط راسك براسي انصحك عني تطير>

الاسم في السيرفر :Lion-Heart
المسيره الكونكريه :نينجا -محارب -تروجان LEVEL:130
الهوايه :لعب سرعت النصل معا المحترفين
المركز في لعب سرعت النصل : الاول بلا منازع
النقابه :HUN
3BADY
المكانه في الراب السعودي :جنرال الطائف
3bady غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-05-2010, 01:59 PM   #93
MOTAKATSU-YAKUZA
Banned

MOTAKATSU-YAKUZA is on a distinguished road

اسمحلي...
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
بطنيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
وش السحر اسود وابيض
يابوي السحر انواع بس اسود ذا ماسمعه الا بالافلام
واشهر انواع السحر الصرف والعطف ....
لا وايش يقول ابو قلب اسود الي يقدر يسيطر على قوة الكتاب هاهاهاها خخخخخخخ:d
يابوي اسمحلي مع كل احترامي وتقديري لك
بس انا من يوم ماقريت الموضوع دخلت في حالة هيستيريا :d هههههههههه
سحر اسود ههههههه
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
مع احترامي وتقديري لك ياليت ماتكون زعلت
MOTAKATSU-YAKUZA غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-06-2010, 09:16 PM   #94
king ninja
قهر نشيط

الصورة الرمزية king ninja

king ninja is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى king ninja
افتراضي (ص)

صلى على النبى يجماعى مينفعش كده يجدعان يوسف بيقول انا بدات اخش على كتب السحر و اتخلص منو ماشى بس فى زوار اكيد حصلهم كدا و يا ريت الموضوع يتحزف عشان نخلص
هاته +3 1سوكت سدج اليت
جزمه اليت +3
نيكلس +3 اليت
رينج +3 سوبر لفل 126
واشطه و اشطه و لسه ووو لسه

ادخل هتمحى كل زنوبك فى دقيقتين با الله عليك تدخل
http://www.shbab1.com/2minutes.htm

www.shbab1.com/2minutes.htm
يعنى انت بخلان تمسح كل زنوبك فى 2 دقيقه طيب انت حر
king ninja غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-06-2010, 10:35 PM   #95
tahagamal
قهر نشيط

الصورة الرمزية tahagamal

tahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond reputetahagamal has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banded مشاهدة المشاركة
أولا انا مبخفشي من الحجات دي ومبخفشي كان لو هددني ساحر وكمان انا اشتتغلت مع الهيئة فترة وشفت ازاي بيفكو السحر والساحر اضعف بكتير من ان انا اخاف منو ولو انت مريت بالي انا مريت بي كنت عرفت معنى الخوف والحمد لله مبخفشي غير من الله وكمان الساحر بيعيش في اماكن وسخة ولا يفوم بتنظيف جسمة وحضرت مع الهيئة بمنطقة الرياض كذا مرة وهما بيقبضو على ساحر فمش هوا ده الي هيخوفني حتة كتاب فيه اشراك بالله بس انا عايز اعرف بقى انت قبل كده وقفت قدام ساحر انت قبل كده وانت ماسك ساحر فضل يهددك بانو هيسحرك انت والي معاك ؟؟ انا بقى حصلي كل ده فاعرف انت بتقول لمين انه خايف وانا عندي كتب سحر كتير وقريتقبل كده كتالب سحر وكل ساحر اتمسك شفت الكتب الي كانت عندو وانا بصراحة مستنضفتش اقرا الكتب لاني قريت كتاب واحد بس وعرفت ان كل الكتب بتدور على تنجيس القران والاحاديث ولو مش مص\ق اقرا في اي كتاب باب الطلاق وشوف هتلاقي انه بيقلك كلام عادي خالص مثلا امسك سورة الفاتحة واخلطها مع ماء به 13 24 51 79 22 مثلا ولو ترجمت الارقام زي ماقلنا بعد كده هتلاقي ان الارقام دي بتعني كلمة ((نجاسة)) واكملك ويقلك رش الماء الـ13 24 51 معناه رش الماء النجس في انحاء المنزل وفي اخر الشرح حيكتبلك جملة ((وهذا سحر واعوذ بالله من القيام به)) وهوا اصلا ساحر خسيس الي كتب الكلام ده واحب اعرفك ان الارقام دي ميعرفهاش اي حد لازم يكون بيفهم في فك السحر فمتوقعشي الناس في ابواب انت متعرفشي نهايتها هتكون ايه افرض واحد بدا متعة وعجبو الموضوع انت عارف ان ذنبه هيبقى برقبتك فمتجيش انت وتبرر موقف اي حد مش موافق على الموضوع انه خايف انت اصلا مشفتش ربع الي انا شفته وانا متاكد انك والله لو وقفت في موقف من المواقف دي هتتبول لا اراديا ولو مش مصدق تعالا السعودية وتعالا جدة او الرياض وهاخدك في رحلة مع االهيئة ونشوف بقى وشك هيبقى عامل ازاي
حرام عليكو انا بحاول انسى الايام دى
ايام ميعلم بها الا ربنا
مصرى
جئت ورائيت وانقهرت
بطلت اللعبه خلاص
بلاش وجع دماغ
اللى عايز اعرفه ليه منكونشى اصحاب بدل اعداء
وليه نقتل غدر بدل ما ممكن نكون اصحاب ونتسلى مع بعض بدل ما تقتل وتجرى
tahagamal غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-06-2010, 10:43 PM   #96
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

يا جماعة بلاش رد على الموضوع لأنى مسحت الرابط والموضوع كلو كفايا ردود ملهاش لزمة نرجو من المشرفين حذف الموضوع او وضع الموضوع فى قسم المهملات

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-06-2010, 11:45 PM   #97
{yOuSeF}
قهر فعال

الصورة الرمزية {yOuSeF}

{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts{yOuSeF} is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى {yOuSeF}

خلاص يا جماعهموضوع وانتهى وعدت على خير وانا بس لو اعرف مين اللى رجعه

IIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIII

How can You be "F_NE" without "I"
How can You "W_SH" without"I"
How can You be "FR_END" without "I"
"I" am very Important. ....!
But this "I" can never achieve"S_ CCESS" without"U" !!
{yOuSeF} غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 01-07-2010, 12:21 AM   #98
عاشق الجنان
Guest

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedreao مشاهدة المشاركة
يعنى هتعلم سحر منه

اصل انا فعلا عاوز اتعلم السحر بس معملش بيه

اعوذ بالله
  Share with Facebook

العلامات المرجعية