Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

مشاهدة نتائج الإستطلاع: بلاش منها ولا يشوفوا حل
بلاش منها ويريحوا دماغنا 4 17.39%
يشوفوا حل ويريحوا دماغنا بردو 19 82.61%
المصوتون: 23. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-26-2010, 08:26 PM   #46
0O0ZIZO0O0
قهر جديد
 
الصورة الرمزية 0O0ZIZO0O0
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 47
0O0ZIZO0O0 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverali مشاهدة المشاركة
انا عضو فعال الحمد لله 1300 مشاركة والحمد لله كلها فايدة وكل المنتدى عارفنى والحمد لله
نهاهاهاهاها

طيب يلا قول تشييييز واخرج بقى
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
0O0ZIZO0O0 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:26 PM   #47
gator422
قهر جديد
 
الصورة الرمزية gator422
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: القاهرة
المشاركات: 63
معدل تقييم المستوى: 74
gator422 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى gator422
افتراضي

تسلم ياحبى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0O0ZIZO0O0 مشاهدة المشاركة
gator422

والله انت برنس

بس معلش فى الايام دى توقع انك تلاقى ناس من كدا كتير


يارب صبرنا
gator422 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:27 PM   #48
silverali
قهر فعال
 
الصورة الرمزية silverali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: In My World
المشاركات: 2,883
معدل تقييم المستوى: 36379
silverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond repute
افتراضي

سووورى 2200 مشاركة لما تبقا تجيبهم ابقا تعالى اتكلم والله العظيم لو اتعصبت هجيب المنتدى كلو هنا يوريكو
__________________
اسمي فامل الشعوب llBladell

Photoshop Designer

Pin:2259A01F
silverali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:27 PM   #49
hema72i
Banned
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: egypt
المشاركات: 2,308
معدل تقييم المستوى: 30868
hema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond reputehema72i has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى hema72i
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gator422 مشاهدة المشاركة
طب وانا هضحك عليك ليه ده اللى بيحصل المصارعة اللى قاتت لعبنا احلى ماتش وتيجى يفصل علينا بعد ما كسبنا وخرجنا خالص ده ايه ده اسكت واعدى الموضوع ولا اتكلم عشان يخدوا بالهم ويصلحوه
انتا ياض لما تعرف تكت ابقى رد
hema72i غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:28 PM   #50
0O0ZIZO0O0
قهر جديد
 
الصورة الرمزية 0O0ZIZO0O0
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 47
0O0ZIZO0O0 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverali مشاهدة المشاركة
سووورى 2200 مشاركة لما تبقا تجيبهم ابقا تعالى اتكلم والله العظيم لو اتعصبت هجيب المنتدى كلو هنا يوريكو
طيب وانت مش عارف ترد ولا ايه ظروفك علشان ابقى عارف
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
0O0ZIZO0O0 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:29 PM   #51
silverali
قهر فعال
 
الصورة الرمزية silverali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: In My World
المشاركات: 2,883
معدل تقييم المستوى: 36379
silverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond repute
افتراضي

مبلاااش لو اتعصبت عليك هبهدلك
__________________
اسمي فامل الشعوب llBladell

Photoshop Designer

Pin:2259A01F
silverali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:29 PM   #52
gator422
قهر جديد
 
الصورة الرمزية gator422
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: القاهرة
المشاركات: 63
معدل تقييم المستوى: 74
gator422 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى gator422
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverali مشاهدة المشاركة
يبنى طب اتكلم براحة مش كل الموضوع كدا
انت شايفنى بشد فى شعرى انا بتكلم بهدوووء جداومافيش اى مشاكل
حتى شووووووووف انا هادئ اهو
.......................
gator422 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:29 PM   #53
silverali
قهر فعال
 
الصورة الرمزية silverali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: In My World
المشاركات: 2,883
معدل تقييم المستوى: 36379
silverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond repute
افتراضي

طب قول للواد دا يهدا


0o0zizo0o0
__________________
اسمي فامل الشعوب llBladell

Photoshop Designer

Pin:2259A01F
silverali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:31 PM   #54
0O0ZIZO0O0
قهر جديد
 
الصورة الرمزية 0O0ZIZO0O0
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 47
0O0ZIZO0O0 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverali مشاهدة المشاركة
طب قول للواد دا يهدا


0o0zizo0o0

الواد ده


شكلك عايزة تتروقى يا مزة

ياض خلى بالك من كلامك لانى .......


ويلا قول تشيز وانقلع من هنا هنرش ميه
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
0O0ZIZO0O0 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:34 PM   #55
silverali
قهر فعال
 
الصورة الرمزية silverali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: In My World
المشاركات: 2,883
معدل تقييم المستوى: 36379
silverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond reputesilverali has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0o0zizo0o0 مشاهدة المشاركة
الواد ده


شكلك عايزة تتروقى يا مزة

ياض خلى بالك من كلامك لانى .......


ويلا قول تشيز وانقلع من هنا هنرش ميه


اقتباس:
يا مزة
انت بتكلم مين كدا اهدا شوية ل كمان 5 دقايق يجيلك باند
__________________
اسمي فامل الشعوب llBladell

Photoshop Designer

Pin:2259A01F
silverali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:37 PM   #56
0O0ZIZO0O0
قهر جديد
 
الصورة الرمزية 0O0ZIZO0O0
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 35
معدل تقييم المستوى: 47
0O0ZIZO0O0 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverali مشاهدة المشاركة
انت بتكلم مين كدا اهدا شوية ل كمان 5 دقايق يجيلك باند

مالها الكلمة دى ده انا بمدحك

باند ياااه مرة واحدة كدا

بص هقولك كلمة

انت بتفكرنى بالمثل اللى بيقول

خدونى معاكم لاموت نفسى

روح منتدى لعبة bitfight

واسال عن اسمى وانت تعرفنى darkevil

يلا قول تشيز بقى كفاية عليك كدا
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
0O0ZIZO0O0 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 08:37 PM   #57
gator422
قهر جديد
 
الصورة الرمزية gator422
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: القاهرة
المشاركات: 63
معدل تقييم المستوى: 74
gator422 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى gator422
افتراضي

يانهار ابيض يانهارابيض يانهااااااااااااار ابيض
فات ساعة ونص
وباين كدا بقت صلصة
gator422 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-26-2010, 11:58 PM   #58
elkanas01
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 40
elkanas01 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gator422 مشاهدة المشاركة
بتنجان ايه ايه دخل كونكر فى البيتنجان انا عاوز افهم حاجة انت بتتكلم كدا ليه
وبعدين هو انا لما كل يوم جمعة وسبت يفصل السيرفر بنفس الطريقة يبقا يريحوا دماغنا ويشوفوا حل حاجة تخنق اصل انا معليش عتادى عشان وقت النخبة والمصارعة اقفلها واقعد
ولا ايه

اصلهم ناويين يفتحم مطعم فول وطعميه فى السوق واحتمال يعمله غرزه صغيره كده فى الجنب وينزلوا البانجوا والحشيش فى المهرجنات تعويضا عن اللى حصل النهرده وعلشان يخلوا الشعب ينسى
elkanas01 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-15-2011, 11:15 AM   #59
$(المارد)$
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية $(المارد)$
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 68930
$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute$(المارد)$ has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gator422 مشاهدة المشاركة
يانهار ابيض يانهارابيض يانهااااااااااااار ابيض
فات ساعة ونص
وباين كدا بقت صلصة
هههههههههههه انا بقلى سنة و نص مش عارف ادخل
$(المارد)$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »08:09 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية