help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين يمكنك الحصول على الإرشادات و الاجابة على أسئلتك المتعلقه بكونكر هنا

قديم 07-31-2011, 05:14 PM   #1
medodanger
قهر جديد

medodanger is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى medodanger
Post موضوع شامل

السلام عليكم و رحمتة و بركاته
اول حاجة دة موضوع شامل يعنى بالمعنى الاصح فيه جزء صغير من الحاجات اللى اعرفها لانى هقعد كتير عشان اقول كله
اول حاجة ازاى تجيب نجوم فى السلاح :احلى حاجة عشان تجيب نجوم فى السلاح تروح تقتل خفاش القبر و انت نوب لسه هتجيب 13 نجمة فى 5 دقايق لكن لو انت لفل عالى برضة اضرب فى خفاش القبر بس هتكون بطئ شوية
تانى حاجة ازاى تجيب لفلات دى بقى هتطول شوية : اول حاجة انا هكون معاك من الالف للياء
تانى حاجة انا مش هعرف ارفع صور يا ريت لو حد يعرف يرفع الصور يقول ازاى تالت حاجة متنساش التقييم و التعليق لانى بجد بتعب و بكون عايز افيدكم فيا ريت تدونى على قد مجهودى دة نبدأ الشرح بعون الله
انت هتكون نوب لفل1 مش هتكون عارف حاجة فى اى حاجة هتلاقى كلمه اسمها مهمة دوس على كلمه اتبع و خليك معاه لغايت الاخر هيوديك تترقى فى مركز التدريب بتاعك خش اترقى و خد مهمات و اعمل المهمات طبعا مش هتكون عارف ازاى تعملها هقولك خش على الموقع الرسمى لكونكر العربى و هات منها شرح المهمات و اعمل مهمات قتل 300 من قائد المدينه اللى على قد مستواك و خليك كدة لغايت مستوى100 لان من مستوى100 بيبدأ الشغل اه نسيت حاجة لما تعمل مهمات قتل 300 ادخل فى فريق ارشر جامد عشان تنجز لما توصل 100 بقى تعمل مهمة المروحة الفاخر و البرج الراقى و برضة هتلاقي شرحهم فى الموقع الرسمى و بلصهم هتقول يعنى اية ابلص يعنى تخلى العنصر+ و دة بيكون بأحجار كريمه
و بعدين هتعمل هما حاجتين هما تعمل مهماتك فى الاسرار و بعد ما تخلصهم تروح كهف الجليد مع جرعه خبره و لو معاك ضوء حارس تاخد جرعه خبره من جوهرة الحب بالسوق و روح كهف الجليد1 و استمر على كدة لغايت 110 لما توصل 110 خش كهف الجليد 2 لما توصل 115 خش كهف الجليد3 هتقولى فين دة هقولك انت هتعمل مشوار صغير من كهف الجليد2 امشئ لغايت اخر الخرطة هتلاقى دوامه خش فيها و كهف الجليد3 دة بيكون من افضل مناطق الفلفة هتستمر كدة هتوصل لمستوى120 هتكون عايز تنزل ريبورن هات حجر سماوى اشترية اى حد هيقولك 50 سى بى انت قوله لا30 او35 مش بيزيد عن كدة و لو مش معاك سى بى هتعمل المهمة بتاعت الحجر السماوى و هتلاقى شرح المهمة فى الموقع الرسمى اى مهمة بتكون فى الموقع الرسمى هتقولى طب انا عايز سى بى اسهل لانك مش هتعرف تعمل المهمة لوحدك لانى اللى هيساعدك هتديلة 5 او10 سى بى و ممكن الوحش ميقعش منه هتديله تانى انا هقولك ازاى تجيب سى بى انت طبعا يا برنس هتكون جمعت نيازك بالهبل هيكون معاك ما يقارب ال30 لفة نيازك بيع نصهم هتقول لية ما ابيعهم كلهم هقولك لا لانك هتحتاج تعلى استفتك بيع نص اللى معاك و اللفة ب7 سى بى يعنى15*7=105 سى بى يعنى تمام اوى 105 سى بى و فى طريقة تانية هى مهمة الفأر الازرق هتديك 5 نيازك دة اساسى و لو حظك حلو ممكن تديك كرة تنين يعنى تمام يا باشا و هيكون معاك حقيبة السى بى المقيد هتبلص كله3 يعنى هتكون جااااااااامد بالنسبة لبعض الناس و لو عايز تجمع فلوس خد الفلوس اللى بتقع فى الارض و اى حاجة بتقع فى الارض ممكن يكون حظك حلو و يقعلك حاجة سوبر او ايليت و تبعها و انا كدة خلصت شرح و اى استفسار فى اى حاجة ايميلى اهو كلمنى عليه medodanger@yahoo.com
و متنساش التقييم و الرد و اى استفسار قولوا على الياهو و انا هنشروا فى المنتدى عشان الكل يستفيد و اللى يعرف يا جماعه ازاى احط الصورة نفسها مش الرابط يقول فى التعليق يلا بااااااااااااااى
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 18476278.jpg‏ (97.5 كيلوبايت, المشاهدات 8)
medodanger غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 05:26 PM   #2
stop ana top
قهر جديد

stop ana top is on a distinguished road

جامد الشرح و الله و فى تقدم بأذن الله http://www2.0zz0.com/2011/02/02/15/610684841.jpg
stop ana top غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2011, 05:33 PM   #3
Crazyman0
قهر جديد

Crazyman0 is on a distinguished road

مشكور اخى و ان شاء الله فى احسن من كدة
Crazyman0 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
موضوع شامل