المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 06-24-2009, 04:16 PM   #16
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

ahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dream مشاهدة المشاركة
شرح جميل و مصراوى اصيل بجد

ميرسى على المعلومات القيمه اللى هتفيد ناس كتير

تصحيح بسيط لبعض المعلومات اللى ذكرتها بخصوص رفع مستوى الارشر

انك تخلى النوب كابتن الفريق عشان ياخدVP المعلومه دى للاسف غلط لان استحاله تاخد vp الا بعد ترقية مستوى 70.

حاجه كمان بخصوص المون بوكس من الصعب جدا جد ان الارشر يعمل مون بوكس .و كمان مون بوكس فى ساعتين ده مستحيل الا لو معاك كل التوكنز من زمان و مجمعهم او بتستخدم برنامج و دلوقت استحاله و اللى هيستخدمه هيدخل السجن.

كمان ووتر ينزل ريبورن فى يومين انا جربتها و مش نفعت مع ان عندى ارشر 131 فوول سوبر 1 سوكت و لبس ووتر اليت 1 سوكت و BS 2 سوكت . الماجيكات زحمه و سورى فى ناس واخداها بالقوه و من الصعب دلوقت تلاقى spwn من غير ارشر مفترى سكند و بيجيب معاه 2 اصحابه تروجان على نينجا restak و pk open فالحكايه بقت صعبه جدا.

شكرا مره تانيه و اتمنى الكل يستفيد من موضوعك .

اولا : نورتى الموضوع يا خبيرة انتربرتر ولاهى

ثانيا : بالنسبه لحكايه vp انتى كلامك صح و انا هصحح الموضوع بسرعه انشاء الله... وشكرا لتصحيك للموضوع

ثالثا :حكايه المون بوكس.... حضرتك بتقولى ان صعب انا ارشر لفل 116 و باقعد فى الارض الواحده 5 دقائق او 7 بالكتير اوى ... ده هوا المفروض الارشر هوا اللى يعمله عشان مهارة الscatter صح ولا ايه... ده بالنسبه للمون بوكس

رابعا :الوتر ... حضرتك لفل 131 و معملتهوش ده انا لو لفل 131 كنت هعمله بسهوله جدا عشان اللفلفة من 1 للفل 80 فى البيرد مثلا اوكى و مفيش فى 4 ساعات هيكون وصل للفل 80 او اقل كمان اوكى ... بعدين المخيكات دى اى حد تشوفيه هناك افتحى pk لان هناك مفيش امان واتجوزى ايميلك الواتر عشان اللفلفة تزيد طبعا و يا سلام لو معاكى كرس لفلفه يبقى تمام اوى جربى حضرتك اجوزى ايميلك الواتر و اعملى مهمات الجوب سنتر عشان الاسطف و الاكسبول ....
بس شكرا لمرورك الكريم بالموضوع و نورتيه وكالعاده رجائى اتنساه ....اللى هوا تثبيت الموضوع اوكى مش مشكله
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ahmedreao غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 04:28 PM   #17
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

بتعمل مون بوكس فى ساعتين بسكاتر ؟؟؟

الاول الفان و التاور معاك + كام؟؟

لو جامدين هصدقك لان toughhorn مفترى و يجيب فى الارشر 800+

طبعا قبل التاور و الفان .

و بردو فى ساعتين استحاله ده انت على بال ما توقع توكن واحد ممكن تاخد ساعتين و هتدخل 6 خريط شكل بعض و السابعه ارض الموت و الثامنه ارض الحياه !!!

انا عملت ثروتى من المون بوكس من غير غش و لا برامج و تروجان 128 كنت باعمل 10 مون بوكس فى 3 ايام كل يوم 3 -4 ساعات فى المتاهات . فى ناس بتعمله فى اقل من كده بس انا مش كنت بادخل اللعبه كتير.
اما الماجيكات فروح دلوقت اتمشى هناك و افتح pk و ابقى قابلنى... فى الحلقه الجايه على راى كرومبو

بخصوص التثبيت فالقسم العام مخنوق مثبتات .

اصبر شويه لما نفتح الاقسام الجديده .

و للابد هذه المرة ...

Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 04:53 PM   #18
HoLAKo7
قهر نشيط

الصورة الرمزية HoLAKo7

HoLAKo7 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedreao مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا : الموضوع من جهدى أنا ومش منقول من اى منتدى تانى
ثانيا : ارجو عدم نقل الموضوع خارج المنتدى الا للفائدة و بعلمى
شروط الموضوع : تكون عارف ايميل ارشر كبير صحبك مثلا يكون لفل 130 عشان يلفلفك بسرعه بدل ما تضيع وقت على الفاضى
رجاء صغير : ارجو تثبيت الموضوع لانى عمرى ما عملت موضوع فى اى مكان غير كونكر و اتثبت من المشرفين فنفسى احس مره ان تعبى جيه بفايده ههههههههههه

ندخل بقى فى الموضوع بلاش رغى كتير :

اول حاجة : نعمل نوب ارشر و يبقى معانا ايميل صاحبنا ارشر جامد لفل 130 او 120 بس 130 احسن طبعا ... المهم نوديه البيرد هناك هيوصل لللفل 70 او 73 فى خلال 2 ساعتين او اقل كمان حسب قوة الايميل الارشر اللى معاك....
اه نسيت حاجه مهمه خلى كابتن التيم النوب اللى انتا عامله مش الارشر الكبير عشان النوب ياخد vp عشان يخش اللاب بعد لفل 73 اوكى متنساش

تانى حاجه : بعد ما يوصل لفل 73 هيبقى معاك vp لان انتا كنت خليت النوب هوا الكابتن فهياخد vp كتير المهم اعمله مهمات الجوب سنتر ال12 عشان الاسطف والاكسبول طبعا هيبقى معاك اسطف فول ايليت و هتبقى لفل 85 مثلا من الاكسبول

ثالث حاجه : اعمل للايميل كويستاته اليوميه هتاخد لفل تقريبا فى اليوم من كوستاته العاديه

رابع حاجه : وصلنا لفل 90 و الحمد لله بعد 5 ايام مثلا اوكى الف مبروك

خامس حاجه : خش اللاب يا معلم و خد اللفل فى ساعه او ساعه و نصف اقعد يوم كامل فى اللاب او لحد ما تزهق يعنى بس حاول توصل للفل 100 .... لو موصلتش للفل 100 خش اللاب فى يوم تانى عشان لو زهقت بسرعه منه و جيب vp عن طريق لفلفة الايميلات اللى بتعمل كوستاتها زى الناس اللى فىape mountain اعملهم كوستاتهم و خد منهم vp و خش اللاب لحد ما توصل للفل 100

سادس حاجه : وصلنا لفل 100 فى 8 او 10 ايام اوف اخيرا وليس اخرا ... المهم لما توصل لفل 100 اعمل مهام الجوب سنتر السوبر و البس اسطف فول سوبر يا معلم ده غير الاكس بول هتوصل للفل102

سابع حاجه : اعمل التور الاليت وروح mystic castle لوحدك عند وحوش bloody bat و دور على مجموعه كبيره واضرب scatter هتوخد اللفل فى 2 ساعتين بالكتير لو معالك كورس لفلفه هيبقى فى ساعه واحده ....

ثامن خاجه : محدش يزهق من الموضوع اوكى.... المهم خودلك لفلين او 3 فى اليوم فى mystic castle لحد ماتوصل للفل 110

تاسع حاجه : هتوصل من لفل 102 للفل 110 فى 3 او 4 ايام يعنى خلال اسبوعين هتوصل للفل 110 خد الديبى يا معلم وشوف انتا عاوز تعمل بيها ايه

عاشر حاجه : روح ارض المجيكات لو محدش يعرفها اكتبوا فى الاستفسارات و انا هاشرحها انشاء الله اوكى المهم هتنزل تحت الكوبرى هتلاقى وحوش اسمها basilik اضرب سكتر هتوخد اللفل فى 3 او 4 ساعات

احدى عشر حاجه : خودلك لفلين فى اليوم يا معلم من لفل 110 فى خلال اسبوعين تكون وصلت للفل 120

اخيرا خلصنا لفلفه الارشر اقولكم على حاجه انتا هتعملك ارشر فى خلال شهر توصله للفل 120 حاجه حلوى اوى هتتعب اه بس بعد كده هتعمل ايميلات من غير تعب وومكن تقفل اليوم ب2 ديبى بس انتظرونى هكمل شرح بس انا تعبت اوى هريح شويه و اخش فى جزء جنى الثروة و ال2 ديبى فى اليوم

فى الاخر مش هقول عاوز ردود بس لو انتا حاسس انى تعبت فى الموضوع رد فيه لو مش حاسس بكده يبقى مش مهم و ارجو انكم تكون استفدتم انتظروا تكمله الجزء التانى غدا انشاء الله دمتم بود byeeeeeeeeee

شكرااااا طرق حلوةبس كان ليه تعليقات صغيره

ازاي ارشر لفل90 يخش لاب1؟
اكيد هيموت بسهوله صح ولا لا ؟

وكمان للاسف الارشر ميقدرش يعد في اللاب كتير عشان السهام بتخلص بعد كام لفل

لفلفله الارشر لفل 90 بتبقي رخمه شويه ممكن تعديها بانك تعمل الكوستات كل يوم

وتعد تضرب في الهاو كينج شوية

لغايه لفل 97 علي الاقل وخش اللاب هتلاقي اللفل بيطييييير لغايه 110 عن تجربه والله

ثانيا انا من رايي ان من لفل 110 ل118 او117 في المستك كاستل عندي البلودي ديفيل

في هناك امااااااكن حلوة مليانه وحووووش

ومن لفل 117 خش لاب 4هتجيب الكام لفل اللي اضل بسرعه والله

وعندي سوااال تاني ؟

تعتقد ارشر 120 ممكن يلفلفل ووتر ل110 ؟

انا اعتقد صعب اويييي مش كده

إذا طُعنت من الخلف , فاعلم أنك في المقدمة

لا تاسفن علي غدر الزمان لطالما رقصت علي جثث الاسود كــلاب
لا تحسبن برقصها تعلو اسيادها
فستبقي الاسود اسودا والكلاب كــلابـ
يبقي الاسد مخيفا في اسره حتي وان نبحت عليه الكـلاب

لا تجعل تصرفات الناس , مببرا لتصرفاتكــ

○○○رجعت تاني ووالله وحشتوني○○○

HoLAKo7 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 05:17 PM   #19
mhmoud6699
قهر نشيط

الصورة الرمزية mhmoud6699

mhmoud6699 is on a distinguished road

المكان ده فين عايز شرح بالعربى بجد عاشن انا بلعب عربى

وغير كده انا تعبان أوىى

معايا أشر ليفل 112 يجيى واد صغير ليفل 106 معاه قوس راقى +5

يفرمنى لدرجة انى أعتزلت العبة عايز حد كويس أوىىىى وجامد يساعدنى ويقلى أيه العيب فى الأسطف حقى ضرورى
الشخصية بعد الميلاد : ننجا 122
نقابة : محتاج مساعدة فى الفلفة

انا لست بمحترف ولكن اسعى الى الأحتراف
تم التحديث بتاريخ يومنا هذا

كود PHP:
ولاتاسفن على على غدر الزمان مادامت رقصت على جثث الأسود الكلاب ولا تحسبن برقصها تعلو اسيدها ولكن الأسود اسود والكلاب الكلاب 
mhmoud6699 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 05:29 PM   #20
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhmoud6699 مشاهدة المشاركة

وغير كده انا تعبان أوىى

يفرمنى لدرجة انى أعتزلت العبة عايز حد كويس أوىىىى وجامد يساعدنى ويقلى أيه العيب فى الأسطف حقى ضرورى
انا اقولك

البلودى ديفل دى اعلى وحوش فى قلعة الأسرار و اسمه الشيطان الدموي فى كونكر العربى و لازم تطير و تضرب بعثره .. غير كده هتموت.

العيب فى عتادك هو المروحه و البرج ... البس مروحه و برج فاخر +6 على الاقل لو 2 مقبس هيبقى دفاع و هجوم قوى و تقدر ترفع مستواك بسهوله.

كلما ارتفع مستوى الجوده و + ارتفع الدفاع و الهجوم و القوه.

بعد مستوى 110 للرامى ادخل مهمة مدينة ديز 4 مرات فى الاسبوع هتاخد خبره عاليه جدا و البعثره هناك هترفع مستواك بسرعه ولو معاك ضوء حارس خذ ساعه من جوهرة الحب خبره مضاعفه قبل مهمة مدينة ديز ممكن توصل 115 هناك.

و للابد هذه المرة ...

Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 05:39 PM   #21
HoLAKo7
قهر نشيط

الصورة الرمزية HoLAKo7

اقتباس:
انا اقولك

البلودى ديفل دى اعلى وحوش فى قلعة الأسرار و اسمه الشيطان الدموي فى كونكر العربى و لازم تطير و تضرب بعثره .. غير كده هتموت.

العيب فى عتادك هو المروحه و البرج ... البس مروحه و برج فاخر +6 على الاقل لو 2 مقبس هيبقى دفاع و هجوم قوى و تقدر ترفع مستواك بسهوله.

كلما ارتفع مستوى الجوده و + ارتفع الدفاع و الهجوم و القوه.

بعد مستوى 110 للرامى ادخل مهمة مدينة ديز 4 مرات فى الاسبوع هتاخد خبره عاليه جدا و البعثره هناك هترفع مستواك بسرعه ولو معاك ضوء حارس خذ ساعه من جوهرة الحب خبره مضاعفه قبل مهمة مدينة ديز ممكن توصل 115 هناك.

لالا والله انا كان معايا مروحه وبرج +4 ومفهمش ولا ون سوكت حتي وكانوا بينقصوني واحد من غير السلسله والطقيه كمان

وعليت هناك بسرعه اوي خصوصا لغايه 115 كنت بجيب اللفل في ساعه

قديم 06-24-2009, 06:06 PM   #22
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

ahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond reputeahmedreao has a reputation beyond repute

اقتباس:
بتعمل مون بوكس فى ساعتين بسكاتر ؟؟؟

الاول الفان و التاور معاك + كام؟؟

لو جامدين هصدقك لان toughhorn مفترى و يجيب فى الارشر 800+

طبعا قبل التاور و الفان .

و بردو فى ساعتين استحاله ده انت على بال ما توقع توكن واحد ممكن تاخد ساعتين و هتدخل 6 خريط شكل بعض و السابعه ارض الموت و الثامنه ارض الحياه !!!

انا عملت ثروتى من المون بوكس من غير غش و لا برامج و تروجان 128 كنت باعمل 10 مون بوكس فى 3 ايام كل يوم 3 -4 ساعات فى المتاهات . فى ناس بتعمله فى اقل من كده بس انا مش كنت بادخل اللعبه كتير.
اما الماجيكات فروح دلوقت اتمشى هناك و افتح pk و ابقى قابلنى... فى الحلقه الجايه على راى كرومبو

بخصوص التثبيت فالقسم العام مخنوق مثبتات .

اصبر شويه لما نفتح الاقسام الجديده .

ممكن اقول على حاجه

اولا : الفانه و التور معايا الفانه +3 و التور+2 اوكى و الوحوش بتجيب فيا بواحد بس لو قلعت التور هيموتونى بسهوله جدا

ثانيا : على فكرة انا وقعت التوكن فى 10 دقائق او اقل عشان السكاتر باضرب فى اكثر من وحش و بيوقعوا التوكن فى سهوله انا فعلا لو عاوز اعمله هاعمله فى ساعه و نصف بالكتير اوى مع العلم انى لسه لفل 116 مش لفل 120 ... بس انا مش عاوز اعمله عشان دايما بلاقى ناس كتير جوة و اللى بيشوفنى بيقلبنى بسهولة..... ده بالنسبه للمون بوكس

ثالثا : المجيكات لو حضرتك قويه خايفه من ايه لو حضرتك معاكى star tower و heaven fan +6 تو سوكت
روحى و انتى مطمئنه تماما الا بقى لو لقيتى حد اقوى من كده يبقى ارجعى و ابقى روحى كمان شويه عقبال ما يمشى اوكى

بس فعلا المون بوكس سهل جدا للارشر ال 130 او 120 جربى تعمليه حضرتك و انشاء الله مش هياخد وقت كتير وابقى قوللنا عملتيه فى اد ايه ... ده انا لو معايا ارشر لفل 131 زى حضرتك ده انا كنت زمانى ملك ههههههههههههه
قديم 06-24-2009, 06:15 PM   #23
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HoLAKo7 مشاهدة المشاركة
شكرااااا طرق حلوةبس كان ليه تعليقات صغيره

ازاي ارشر لفل90 يخش لاب1؟
اكيد هيموت بسهوله صح ولا لا ؟

وكمان للاسف الارشر ميقدرش يعد في اللاب كتير عشان السهام بتخلص بعد كام لفل

لفلفله الارشر لفل 90 بتبقي رخمه شويه ممكن تعديها بانك تعمل الكوستات كل يوم

وتعد تضرب في الهاو كينج شوية

لغايه لفل 97 علي الاقل وخش اللاب هتلاقي اللفل بيطييييير لغايه 110 عن تجربه والله

في هناك امااااااكن حلوة مليانه وحووووش

ومن لفل 117 خش لاب 4هتجيب الكام لفل اللي اضل بسرعه والله

وعندي سوااال تاني ؟

تعتقد ارشر 120 ممكن يلفلفل ووتر ل110 ؟

انا اعتقد صعب اويييي مش كده
يا مان هيموت اه صح بس ما هوا انتا هتضرب اسكتر و انتا طاير عادى اقعد واملاه الstamina بعد كده طير مش مشكله وانشاء الله مش هتموت بسرعه ولا حاجه... وبالنسبه للاسهم خد معاك speed arrows كتير يا عم وافعد يوم بحاله جوة و ابعد عن اى شخصيه تانية عشان متموتش.... واسهل لفلفة لفلفة الارشر والواتر ده من رايي...يا مان هتتلفلف فى المجيكات احسن صدقنى المجيكات للارشر لفل 115 احسن من لاب 3 ولاهى يا جماعه لانى لسه داخل لاب 3 امبارح و مكنتش بتلفلف خالص .... المجيكات من لفل 110 للفل 120 ده احسن مكان ليك ده من رايي انا لو مش عاوز و عاوز تروح اللاب او الميستيك كاستل بلااحتك .....

واختلاف الراى لا يفسد للود قضيه

اما سؤالك عن الواتر فانتا لو بتموت البيرد من سكتر واحد او سكترين يبقى هتعمل الواتر و مش هيبقى صعب ولا حاجه يا مان اوكى byeeeeeee
قديم 06-24-2009, 06:19 PM   #24
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhmoud6699 مشاهدة المشاركة

وغير كده انا تعبان أوىى

يا مان روح المجيكات بس يبقى معاك لبس و حلق حلوين عشان ضربات الماجيك اوكى وهناك احسن من البلادى بات وكل واحد وراحته byeeee
قديم 06-24-2009, 06:20 PM   #25
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

هه يا جماعه لو فى اسئله تانى او مناقشه او شكر انا جاهز و هارد على كله انشاء الله
قديم 06-24-2009, 06:21 PM   #26
HoLAKo7
قهر نشيط

الصورة الرمزية HoLAKo7

اقتباس:
يا مان هيموت اه صح بس ما هوا انتا هتضرب اسكتر و انتا طاير عادى اقعد واملاه الstamina بعد كده طير مش مشكله وانشاء الله مش هتموت بسرعه ولا حاجه... وبالنسبه للاسهم خد معاك speed arrows كتير يا عم وافعد يوم بحاله جوة و ابعد عن اى شخصيه تانية عشان متموتش.... واسهل لفلفة لفلفة الارشر والواتر ده من رايي...يا مان هتتلفلف فى المجيكات احسن صدقنى المجيكات للارشر لفل 115 احسن من لاب 3 ولاهى يا جماعه لانى لسه داخل لاب 3 امبارح و مكنتش بتلفلف خالص .... المجيكات من لفل 110 للفل 120 ده احسن مكان ليك ده من رايي انا لو مش عاوز و عاوز تروح اللاب او الميستيك كاستل بلااحتك .....

واختلاف الراى لا يفسد للود قضيه

اما سؤالك عن الواتر فانتا لو بتموت البيرد من سكتر واحد او سكترين يبقى هتعمل الواتر و مش هيبقى صعب ولا حاجه يا مان اوكى byeeeeeee

خلاااص هجرب ياعم الماجيكات بالاكاونتد التاني

وشكرا لييييييك

وهجرب كان الفلف ووتر شكرا لمجهودك

قديم 06-24-2009, 06:26 PM   #27
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holako7 مشاهدة المشاركة
خلاااص هجرب ياعم الماجيكات بالاكاونتد التاني

وشكرا لييييييك

وهجرب كان الفلف ووتر شكرا لمجهودك
على ايه يا مان كلنا بنفيد بعضنا و جرب وقولنا يا بوب
قديم 06-24-2009, 06:29 PM   #28
GXG
قهر جديد

GXG is on a distinguished road

اقتباس:
احسن طريقه انك اجوزته عشان اللفلفه تزيد ميه ميه وخليه فى البيرد لحد ما تلاحظ انك بتاخد اللفل بعد كتير وبعد كده وديه المجيكات لوحوش basilsk مش وحوش تانيه عشان تتلفلف اسرع واعمل الجوب سنتر عشان السطف و الاكسبول يا بوب و منتظرين ردك و تقولنا وصلت للفل 110 مع السلامه

الف شكر على المعلومة ديه
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩-۩-۩-۩
( ۞۞۞۞ )
I( ۞ GXG20_PL ۞ )I
/`*•.¸,¤° °¤,¸.•*´\
/,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,\
) ●● (
) ۞ (
) ●● (
) ۞ (
\_°_/
O

التوقيع منقول من DARK HELL
GXG غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-24-2009, 07:00 PM   #29
ahmedreao
قهر نشيط

الصورة الرمزية ahmedreao

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GXG مشاهدة المشاركة
الف شكر على المعلومة ديه
العفو يا مان

آخر تعديل بواسطة ahmedreao ، 06-24-2009 الساعة 07:25 PM
قديم 06-25-2009, 03:01 PM   #30
omarasd
قهر نشيط

الصورة الرمزية omarasd

omarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond repute

السلام عليكم

انا ارشر لفل 112

العب في العربي

دايم اخذ خبر مضاعفة واضلرب في الخفاش الدموي

في قلعة الاسرار

تزيد الخبرة مع كل ضربة
+ 200000

ابي اعرف وش الماجكيات هذي ؟؟

انا العب عربي

ارجو الرد بالعرربي .... يعني ابي وين هذي الماجكيات

واضرب اي وحش .. ايش اسمه ؟؟

اما عن الحلق عادي انا معاي حلق فاخر +2