قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-13-2010, 03:20 PM   #46
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة super nova مشاهدة المشاركة
ان شاء الله تنحل المشكلة

شباب كيف السيرفر معكم من زمان عنكم ههههههههههههههههههه
اقسم بالله ان ما كان فى اى مشاكل لولا تدخل معاذ فى الموضوع وهو عارف ده كويس ومع ذلك ان شاء الله المشكلة تنحل قريب جدا وبالنسبه للسيرفر للاسف الشديد اصبح لا يطاق

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-13-2010, 03:42 PM   #47
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~abodco~ مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جبت البرج والمروحه ومعضم عتادك بعمل النصول انت وكينج ليون

24|24 نصول ههههههه

بعدين اعذرني اذا كنت انت جد سارق الصاعقه فئنت ********

بس ان شاء الله يكون الكلام غلط
مع انه ما اعتقد انه كلام معاذ غلط لانه اخلاقه مثل الصاعقه
الحمد لله رب العالمين وشهد شاهد من اهلها الاخ الفاضل بيقول انى عملتها بالنصول وده مش عيب
العيب انى اسرق وانصب وانهب واضحك على الناس باسم الصداقه
العيب انى اخون الامانه واسب واشتم واغلط على ناس يمكن هما افضل منى عند الله
بجد شكرا على ردك الي يمكن انت تكون معتقد انه اسائه ليا لكن والحمد لله ده دليل على انى شخص كويس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سربوت باشا مشاهدة المشاركة
شباب انا رح الخص ردي بكم كلمة قصيرة بس

اللي فهمته من الموضوع يمكن اني فهمته غلط بس انا رح ارد على حسب ما فهمت

اذا سيف شرا العتاد من احد في السوق كان عارضهم بسعر قليل وسيف كان عارف هذا الشي

قدام سيف خيارين:

1- انه ييقول لراعي العتاد بان السعر اللي حاطه قليل وقتها رح يكون كرم اخلاق من سيف

2- انه يشتري الاغراض وهنا ما رح ينلام لانه هو شاف شي معروض واشتراه والحياه فرص وسيف ما ينلام لانه اخذ شي بطريقة مشروعة

يعني سيف ما جا لشخص بحاله وقاله ابي اشتري عتادك واحتال عليه

هذا رايي الشخصي
الاخ الكريم سربوت باشا كلامك صحيح ومنطقي 100 بالمائه ده بافتراض انى اشتريت من متجر نوب الصاعقة فى السوق وده ما حصلش ؛ وده الي الاخ معاذ مش عايز يقتنع بيه حتى بفرض انى اشتريتهم فانا ما نصبتش ولا سرقت زي ما الاخ معاذ بيقول ياريت كل الناس تفهم ده .
وشكراً لتفهمك الوضع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinglion مشاهدة المشاركة
يا حبيبى انا جايب معظم عتادى بالنصول ومالو فيها حاجه عيب ؟
بلاش اكتبلك اسماء ناس لابسه +7 و +8 وبتعمل نصول وجايبه كله بالنصول
انما سيف متدخلوش معايا ايه هو كل اصحابى هيبقو بيعملو نصول زى ولا ايه وثانيا سيف مش فى قائمه الاصدقاء عندى بس راجل محترم وليا الشرف انى اعرفه
ما عندك احمد فى قائمه اصدقائى بيعمل نصول معايا هو كمان ؟
انا الحمد لله بتاجر وبعمل مهمات مهرجان وبعمل نصول لو محتاج سى بى ومفيش حاجه قدامى غير النصول وبشحن كرات تنين فى بعض الاوقات عادى يعنى بمشى حالى انتا متضايق ليه ؟
اكيد لازم تتضايق لانى اقوى منك بالف مره ليك حق تتغاظ طيب اقلك اعملك كام نصل يمكن ينفعوك ولو ملقتش حد يشتريهم منك كلمنى وانا هشتريهم عايز حاجه اكتر من كده ؟؟؟؟؟
يا اخ اسلام ما تعصبش نفسك الحمد لله رب العالمين رد الاخ ابدوكو ده دليل على انى مش نصاب وان عتادى ده عملته بمجهودى واظن الناس تعرفك وانك شخص محترم واقسم بالله انك من اكتر الناس المحترمه الي اتشرفت بمعرفتهم فى اللعبه وانك من اكتر الناس الي ساعدوني عشان افهم اللعبه كويس . بجد ربنا يوفقك .

ملحوظه : باقى الردود مش هاعلق عليها عشان شايف ان مفيش حاجة تستاهل اتعب نفسي فى كتابة رد عليها

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

قديم 05-13-2010, 03:49 PM   #48
al2seer
قهر فعال

الصورة الرمزية al2seer

al2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these partsal2seer is infamous around these parts

اخ معاذ انت من سيرفر علاء الدين ؟؟؟؟؟
قديم 05-13-2010, 04:57 PM   #49
mostafa_esmat_2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية mostafa_esmat_2010

mostafa_esmat_2010 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا معرفش لا سيف ولا معاذ بس انا قرات الحوار اللي بينهم ولاقيت انك علي حق يا سيف بس دي في النهاية لعبة وانت ومعاذ صحاب فمتخليش اللعبة تبقي سبب
لفقد اعز صديق ويا ريت تتصالحوا وترجعوا كونكر هو صحيح انك هتسيب كونكر عشان الناس اللي بتسب وبتتصرف تصرف غير اخلاقي بس انت نسيت ان فيه ناس كتير اخلاقهم حسنة ويستحقوا انك تفضل في اللعبة وانا بدي اتعرف عليك عشان نبقي اصدقاء ان شاء الله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاسم:mostafathegost

النوع:تروجان

السيرفر:علاء الدين

المستوي:118

آخر تعديل بواسطة mostafa_esmat_2010 ، 05-13-2010 الساعة 05:04 PM
mostafa_esmat_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-14-2010, 12:50 AM   #50
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

الريس is on a distinguished road

[QUOTE=معاذ2000;241471]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الريس مشاهدة المشاركة

حبيبى على العموم تسلم على ردك لكن احب ابينلك حاجه اولا انا مسبتش
ثانيا صاحب الحق عينه قويه وانا من الاول وانا بطالب بالحاجه وعلى فكرة لو كان رجعها من الاول مكنش هيبقى فى موضوع اصلا زى مانت حكمت كمل حكمك ورجعلى العتاد اللى اتاخد مع ان اقسم بالله العلى القدير اللى اشترى الحاجه عمرو اخو سيف وهو بيقول انه اشتراها من واحد احب افهمك حاجه هو بيقول انه اشتراهه من واحد مفيش حد يبيع عتادى تمنه 6000 سى بى ب 2000 سى بى ولال انا غلطان عرفت انه هو اللى اشترى العتاد بنفسه لانى شاكك ملوين فى الميه ان عمرو هو سيف لانهم كتير كانوا بيكلمونى من اى حساب ومرة يقول عمرو ومرة يقول سيف على العموم من غير اهانات ولا سب وربنا ميجبش سب ان شاء الله المهم الحاجه ترجع بالتراضى والتفاهم والزوق ارجو ان وصلك ما اعنيه بكلامى
تقبل تحياتى
ههههههههههههه ازاي وكل الكلام ده يا صاحبي وتقول ما سبيت ؟؟؟

حبيبي عاوز اقولك سيف علي حق وانت قولت الكلام ده لما لقيه ان سيف مظلووووووووم واصحابك الي انت بلغتهم يرده بكلام مستفز بينه جدأ انهم تبع لك

لكن البينه علي من ادعه ولا انا كلامي غلط يا شباب اذا حد شايف كلامي يصارحني ويفهمني شي مش واضح لعل

وعسي اكون مش فاهم حاجه او مش واضحها ليا لكن والله البدايه كانت غلط في الاسلوب في الحوار سب وشتيمه

وانا عاوز الموضوع ده يخلص وياريت ما احد يرد علي احد تاني علشان ما نطول اكتر من كده

ومثل ما قال سيف اعطيه حقه ويرجع الحاجات وتكون النزاع العربي المصري بين معاذ وسيف خلص

واتمني ان ترجعه اصحاب اكتر وانا بدي اتعرف عليكم انتم الاثنين ونكون اصحاب بس القلوب تصفي ودي اخرها لعبه يعني واتمني ما اكون طولت علي الشباب

السلام ختام

الريـــــــــــــــــــــــــــــــــــس

وأمانا من العــــذاب ونصيبا من الـــــجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم
آميـــن
الريس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-14-2010, 04:30 AM   #51
معاذ2000
قهر جديد

معاذ2000 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الريس مشاهدة المشاركة
اولأ: انا احب اقولك حاجه يا اخويا لو كان علي الشهره انت الي عملت قصه روحي من قبل شغلانه وعملت حكايه وروايه

ثانيأ: ده كلااااااام مستفز وهو علشان صاحبك قال الكلمتين الي قولتله قولهم هتستفز الراجل وتاكد كلام صاحبك

انا مش هكتر في الموضوع بس الاكلام يكون غير مستفز للجميع

سلام عليكم كفايه كده

اخوكم الريـــــــــس
ارجع للسيرفير واعرف قصه روحى الاول واعرف انه بيقول عليا ان انا اللى شهرت قصته مع مولان مع ان الله وحده شاهد على انى لم اغتابهم باى شىء
تقبل تحياتى
معاذ2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-14-2010, 04:46 AM   #52
معاذ2000
قهر جديد

سيف مبدايا انا قلت لخوك انى هحذفه قلى اعمل اللى يريحك
ثانيا انا مجبتش سيره التفاحه اللى ماشى يسرق فى الناس وهو برده حسابكو المهم انتو حرين فى نفسكو ده مش موضوعنا
انت بتقول صدار وعصا وجوهرة بص يا سف كل اللى انت دفعته 600 سى بى ولانك بعت العصا والجوهرة بالرخيص انا هعوضك عليهم ب 200 سى بى يعنى 800 لانك متحلمش انك عشان بعض الناس عجبهم اسلوبك هتستبدنى ولا هتستغلنى سيف صحى ضميرك انت بتقول انك اشتريتهم من واحد ب 2000 سى بى يعنى تاجر معاك واخدتهم صح هههههههههههه اكيد ده مسطول لما يبيع عتاد ب 6000 سى بى يبعوا ب 2000 بس ولا حبا فيك يعنى
المهم بلاش استغلال اقسم بالله انك شاريهم من المتجر بتاعنا ومهنش عليك تكلم الراجل يغيرهم لانك مصدقت وكمان النظام كتب اسم اللى اشترى يا اخى والله معارف اقلك ايه بس لو انت عاوز صدار و عصا وتنين متجيش كدا متجيش غصب عن الناس اسمع هقلك حاجه
خلاص مش عاوزين العتاد بس الحمد لله انى عرفت الناس انك مستغل ومستبد وحلال عليك العتاد ياعم اشبع بيييييييييييه واتهنى وعيش فى العبه على حسنا ولما تحتاج حاجه تانى تعالى واحنا نديك بمزاجنا ومتخفش مش هكتب فى المنتدى انك طلبت اى حاجه
خلاص يا شباب انا متنازل عن العتاد زكاه للاخ سيف اللى هيموت لو رجع حقنا كل الحق واشبع بيه يا معلم يارب تنام وبالك مرتاح ياااااااااارب
قديم 05-14-2010, 04:50 AM   #53
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al2seer مشاهدة المشاركة
اخ معاذ انت من سيرفر علاء الدين ؟؟؟؟؟
حبيبى لا انا فى شهرزاد اى خدمه اقدر اقوم بيها ؟
قديم 05-14-2010, 04:56 AM   #54
معاذ2000
قهر جديد

[quote=الريس;243732]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ2000 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههه ازاي وكل الكلام ده يا صاحبي وتقول ما سبيت ؟؟؟

حبيبي عاوز اقولك سيف علي حق وانت قولت الكلام ده لما لقيه ان سيف مظلووووووووم واصحابك الي انت بلغتهم يرده بكلام مستفز بينه جدأ انهم تبع لك

لكن البينه علي من ادعه ولا انا كلامي غلط يا شباب اذا حد شايف كلامي يصارحني ويفهمني شي مش واضح لعل

وعسي اكون مش فاهم حاجه او مش واضحها ليا لكن والله البدايه كانت غلط في الاسلوب في الحوار سب وشتيمه

وانا عاوز الموضوع ده يخلص وياريت ما احد يرد علي احد تاني علشان ما نطول اكتر من كده

ومثل ما قال سيف اعطيه حقه ويرجع الحاجات وتكون النزاع العربي المصري بين معاذ وسيف خلص :d

واتمني ان ترجعه اصحاب اكتر وانا بدي اتعرف عليكم انتم الاثنين ونكون اصحاب بس القلوب تصفي ودي اخرها لعبه يعني واتمني ما اكون طولت علي الشباب

السلام ختام

الريـــــــــــــــــــــــــــــــــــس

بص يا سيدى اقسملك بالله انى مقلت لاى حد يرد وانا الشاب المشكور اللى رد انا معرفوش بس الحمد لله سمعتى معروفه فى السيرفير
ومشكور على ابتلائك ليا بانى انا الشخص نفسه يعنى انا منافق تقصد على العموم تقدر تكلم الراجل وتعرف هو مين اكتر
و تقدر تسبلى رقم تليفونك ويبقى شرف ليا اكلمك وافهمك اللى انت مش فاهمه
على العموم كل من قال كلمه حق زاد الله فى اجره وعلى من شانه
ومن نافق او ادعى ان الله بالمرصاد
اللهم ارحمنا اجمعين يارب
قديم 05-14-2010, 05:01 AM   #55
kinglion
قهر نشيط

kinglion is on a distinguished road

اقتباس:
ثانيا انا مجبتش سيره التفاحه اللى ماشى يسرق فى الناس وهو برده حسابكو المهم انتو حرين فى نفسكو ده مش موضوعنا
انت بتقول صدار وعصا وجوهرة بص يا سف كل اللى انت دفعته 600 سى بى ولانك بعت العصا والجوهرة بالرخيص انا هعوضك عليهم ب 200 سى بى يعنى 800 لانك متحلمش انك عشان بعض الناس عجبهم اسلوبك هتستبدنى ولا هتستغلنى سيف صحى ضميرك انت بتقول انك اشتريتهم من واحد ب 2000 سى بى يعنى تاجر معاك واخدتهم صح هههههههههههه اكيد ده مسطول لما يبيع عتاد ب 6000 سى بى يبعوا ب 2000 بس ولا حبا فيك يعنى
المهم بلاش استغلال اقسم بالله انك شاريهم من المتجر بتاعنا ومهنش عليك تكلم الراجل يغيرهم لانك مصدقت وكمان النظام كتب اسم اللى اشترى يا اخى والله معارف اقلك ايه بس لو انت عاوز صدار و عصا وتنين متجيش كدا متجيش غصب عن الناس اسمع هقلك حاجه
خلاص مش عاوزين العتاد بس الحمد لله انى عرفت الناس انك مستغل ومستبد وحلال عليك العتاد ياعم اشبع بيييييييييييه واتهنى وعيش فى العبه على حسنا ولما تحتاج حاجه تانى تعالى واحنا نديك بمزاجنا ومتخفش مش هكتب فى المنتدى انك طلبت اى حاجه
خلاص يا شباب انا متنازل عن العتاد زكاه للاخ سيف اللى هيموت لو رجع حقنا كل الحق واشبع بيه يا معلم يارب تنام وبالك مرتاح ياااااااااارب
شباب انا عرفت الحقيقه دلوقتى ولما كل واحد يحسبها كده طيب الى اشترى العتاد من متجر الصاعقه اكيد كان عارف سعرهم كويس ايه الى يخليه يبعهم لسيف بالسعر الرخيص ده معلش بس انا فكرت ولقيت كلام معاذ كله صح
وانا اسف لانى اتسرعت فى الحكم بس الموضوع كبر ولازم ابص فيهه انا الاول كنت واخده عادى ورديت عادى دلوقتى الحمد لله عرفت الى حصل
وانا برضه بقول ان سيف انسان محترم ومشفتش منه حاجه وحشه خالص
بس معلش يعنى على الكلام ده وانا بحط رأى بصراحه محدش يزعل طبعا سيف ميزعلش على الكلام ده ومعاذ ميزعلش على الكلام الى قلته عليه
وادى كل الحوار خلص دلوقتى فيه حلين تقبل بعرض معاذ وتاخد ال 800 سى بى وترجع الحاجه وتبقى عملت واجب جامد وطلعت جدع بصحيح لايما تاخده وربنا يعوض عليهم فيه
وفى الاخر بكرر اسفى للمره التالته
kinglion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-14-2010, 05:17 AM   #56
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
شباب انا عرفت الحقيقه دلوقتى ولما كل واحد يحسبها كده طيب الى اشترى العتاد من متجر الصاعقه اكيد كان عارف سعرهم كويس ايه الى يخليه يبعهم لسيف بالسعر الرخيص ده معلش بس انا فكرت ولقيت كلام معاذ كله صح
وانا اسف لانى اتسرعت فى الحكم بس الموضوع كبر ولازم ابص فيهه انا الاول كنت واخده عادى ورديت عادى دلوقتى الحمد لله عرفت الى حصل
بس معلش يعنى على الكلام ده وانا بحط رأى بصراحه محدش يزعل طبعا سيف ميزعلش على الكلام ده ومعاذ ميزعلش على الكلام الى قلته عليه
وادى كل الحوار خلص دلوقتى فيه حلين تقبل بعرض معاذ وتاخد ال 800 سى بى وترجع الحاجه وتبقى عملت واجب جامد وطلعت جدع بصحيح لايما تاخده وربنا يعوض عليهم فيه
وما ربك بظلام للعبيد
اخويا الف شكر لتفهمك الموضوع ودا مش بعيد على ربنا لانه قادر على كل شىء وان قال للشىء كن فيكون سبحانه وتعالى قادر على كل شىء اللهم اظهر الحق فى الارض امين امين امين
يكفينى ردك وتفكيرك بالموضوع من ناحيه الضمير والامانه والحمد لله انه ظهر الحق و صدقنى ما همنى زمك فيا ولا مدحك فيا لانه اللى يعنينى بالموضوع ان الحق يبان سواء كنت ظالم او مظلوم
والف شكر لكل من رد على الموضوع سواء ليا او عليا واسف انى اطلت عليكم الموضوع وصدقونى احنا كلنا عارفين انه مستحيل العتاد يرجع
لكن اللى عاوزين نوصله هو اظهار الحق بس
سامحونى دا اخر رد ليا بالموضوع وانا موجود فى السيرفير وبرحب لاى واحد هيكلمنى سواء بالسلبى او الايجابى لان لكلا منا راى يحترم
وسامحونى على الاطاله واحب ابين شىء بس للعلم انا مش مستفاد حاجه من الموضوع لان العتاد مستحيل يرجع وبصفتى اخ للصاعقه ادخلت
ومشكور كنج ليون لمشاركتك فى اظهار الحق
وتقبلوا فائق تحياتى

آخر تعديل بواسطة معاذ2000 ، 05-14-2010 الساعة 05:21 AM
قديم 05-14-2010, 12:50 PM   #57
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
اظن اخويا لما قال كده لانه كان فاكرك صاحب بجد وانك بتقول كده لمجرد التهديد وانك مش هتخون الامانه لكن للاسف ده الي حصل

اقتباس:
حبيبي انت مش لاقى اتهامات جديده تقولها فبتخترع لنا اى حاجة من راسك وخلاص ولا ايه ؟ ياريت لما تتهم حد تنزل دليل على اتهامك

اقتباس:
انت بتقول صدار وعصا وجوهرة بص يا سف كل اللى انت دفعته 600 سى بى ولانك بعت العصا والجوهرة بالرخيص انا هعوضك عليهم ب 200 سى بى يعنى 800 لانك متحلمش انك عشان بعض الناس عجبهم اسلوبك هتستبدنى ولا هتستغلنى
اقسم بالله انى قولت على الي حصل واذا مش مصدق فده شئ يرجعلك انا مش هاتعب نفسي فى كتابة رد انا قولته اكتر من مره قبل كده اما بالنسبه لموضوع ال 800 سي بي فاظن انك فى ردك الي قبل ده قولت انك مستعد ترجعلي حقى ، ليه غيرت كلامك وليه رجعت لنفس اسلوبك ؟؟

اقتباس:
سيف صحى ضميرك انت بتقول انك اشتريتهم من واحد ب 2000 سى بى يعنى تاجر معاك واخدتهم صح هههههههههههه اكيد ده مسطول لما يبيع عتاد ب 6000 سى بى يبعوا ب 2000 بس ولا حبا فيك يعنى
والله لو تفتكر انا بعتلك اسم الراجل وانت كلمته بنفسك وكمان الصاعقه كلمه وسواء كان مسطول ولا فايق فده مش موضوعي وقتها واظن اى حد مكانى كان هيشتريهم منه وبدون تفكير . ولو انت بتقول ان الصاعقة عرضهم ب 600 سي بي اظن ان الراجل الي باع حتى لو باعهم ب 1000 فده مكسب بالنسباله فبلاش تعيد وتزيد فى كلام انا رديت عليه ووضحته اكتر من مره .

اقتباس:
المهم بلاش استغلال اقسم بالله انك شاريهم من المتجر بتاعنا ومهنش عليك تكلم الراجل يغيرهم لانك مصدقت وكمان النظام كتب اسم اللى اشترى يا اخى والله معارف اقلك ايه بس لو انت عاوز صدار و عصا وتنين متجيش كدا متجيش غصب عن الناس
بسم الله الرحمن الرحيم ( و لا تجعلوا الله عرضة ً لأيمانكم أن تبروا و تتقوا و تصلحوا بين الناس و الله سميع ٌ عليم ٌ) صدق الله العظيم .

انت بتقول وتقسم بالله ان النظام كتب اسم الشخص الي اشتري وانى انا الي اشتريت ياريت تحط صورة الرساله بتاعة النظام بالله عليك عشان كل الناس تشوف مين الي اشتري وساعتها يبقى الموضوع منتهي .

اقتباس:
اسمع هقلك حاجه خلاص مش عاوزين العتاد بس الحمد لله انى عرفت الناس انك مستغل ومستبد وحلال عليك العتاد ياعم اشبع بيييييييييييه واتهنى وعيش فى العبه على حسنا
والله سواء كنت عايز العتاد او مش عايزه فانا مش هاغير ردي لو كنت عايز العتاد رجعلي حقي وخد العتاد وبجد الحمد لله انك عملت الموضوع بتاعك عشان الناس تعرف كل واحد فينا على حقيقته اما بالنسبه لموضوع الحسنه فانا اشتريت العتاد يعنى سيادتك ما تصدقتش عليا بيه .

اقتباس:
ولما تحتاج حاجه تانى تعالى واحنا نديك بمزاجنا ومتخفش مش هكتب فى المنتدى انك طلبت اى حاجه
اولا لو انت شخص جامد اوى زي ما انت بتقول وريني ده فى شخصيتك لان من الاولى ان تكون شخصيتك قويه طالما انك ماشي تفرق على الناس سي بي زى ما بتقول ولا ايه ؟ ثانيا والحمد لله انا عمرى ما طلبت من اى حد سواء كان صديقي او غيره اى سي بي او حتى فضة بالعكس انا ساعدت ناس كتير ولا داعي لذكر اسمائهم لانهم اشخاص يستاهلوا كل خير .

اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم {‏إنما الصدقات للفقراء والمساكين‏} صدق الله العظيم
بكده تبقى الزكاه الي بتقول عليها تجوز عليك اكتر مني لعدة اسباب ولله الحمد والفضل والمنه انا لا فقير ولا مسكين و بص لشخصيتك وشخصيتى فى اللعبه وشوف مين اقوى ومين اضعف وحتى اللعبه مش مقياس فانا مستعد اديك عنوانى وتشرفنى وتشوف وضعي ايه ؛ بالنسبه لانى بنام وبالي مرتاح ولا لا فالحمد لله رب العالمين انا بنام وبالي مرتاح 24 قيراط زي ما بيقولو لانى لا ظلمت حد ولا اغتبت حد ولا سبيت حد ولا خنت الامانه ولا حاقد على حد وربنا وحده الي يعلم .

قديم 05-14-2010, 02:17 PM   #58
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
الاخ اسلام قبل ما ارد عليك فانا واثق ومتأكد انك شخص محترم وعشان كده انا بحترم رأيك بس انا هارد عليك بالمنطق وهاحكي الحكايه تانى وانت تحكم بنفسك

انت قاعد فى السوق ولقيت واحد بيقول ان معاه شئ وسعره كذا اكيد ساعتها هتشتري الشئ ده لانها فرصه واحتمال تكرارها ضعيف ويمكن معدوم وبدون تفكير .

لما الاخ معاذ اتكلم وقال ان الصاعقه غلط وباعهم ب 600 سي بي . انا كشخص جديد فى اللعبه وماشي فى السوق لقيت حاجة ب 600 سي بي واشتريتها وقمت بايعها ب 1000 سي بي انا كده بالنسبالي ده مكسب ولا خساره ؟

وانا متأكد انه لما باعهم باعهم وهو واثق انه مش خسران اي شئ والا لما طلبت منه ان ياخدهم ويرجعلى الي انا دفعته ما كانش رفض ؛ انت قولت انه ازاى يبعهم وهو عارف سعرهم هل لو هو عارف ان سعرهم 6000 سي بي زى ما معاذ بيقول وعارف انه كده يبقى سارقهم ده على حسب الي بيقوله الاخ معاذ لما يبيعهم ويخلص نفسه منهم ومن مشاكلهم ده مش مكسب حتى ولو كان قليل .

هل لو انا فعلا الي اخدتهم من متجر الصاعقة وعارف انى واخدهم بسعر لقطه هاتكلم مع معاذ فى صدار وجوهرة وعصا و 600 سي بي ؟؟

اقسم بالله مرة تانيه ان ده الي انا دفعته عشان اخد العتاد ده واكيد انت عارف اخلاقي واتعاملت معايا كتير جوا اللعبه حتى لو ماكنتش فى قائمة اصدقائي .

ياريت تفكر تانى وتشوف هل انا صح ولا غلط .

العلامات المرجعية