قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-11-2010, 10:58 PM   #31
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.gemy مشاهدة المشاركة
مكارم الاخلاق لا تباع ولا تشترى ولا تعلم أيضا
أشكرك يا اخ سيف ..
علمتنى الكثير والله ....
والاخ معاذ ربنا يهديك ...
وبيتهيألى المشرفين نايمين ولا كان الموضوع اتوقف من زمان .. ياريت انت ما ترد عليه تانى وسيبه يدعى بكيفه
والله الذي لا اله الا هو ان كل كلمه تقولها احس بها كمسكن قوى للالم الذي تسببه اهانات الاخ معاذ

ربنا يبارك فيك ويكثر من امثالك

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-12-2010, 12:32 AM   #32
معاذ2000
قهر جديد

معاذ2000 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saifeddin مشاهدة المشاركة
هارجع واقولها مره تانيه انا مش بشحت منك عشان تقولي خد 800 سي بي ورجع العتاد انا مش عايز اكتر من حقي رجعلي العتاد والسي بي الي انا دفعته وخد حاجتك دي نقطه .

اما بالنسبه لانى محترم او لا فانا مش مستنى رأيك فيا لانك مش اهل للاحترام ويكفينى ردود االناس المحترمه الي ردو على موضوعي .

والله انا مش هاتكلم كتير الناس موجوده وانا لسه ما بعتش الحساب وممكن يشوفو العتاد ويحكمو بنفسهم

والله لو عندك صوره ليا وانا قاعد اشحت على باب السيده ابقى نزلها عشان الناس تعرف انا مسكين او لا . لا حول ولا قوة الا بالله هاقول ايه بس ؟

للمره المليون فين الدليل على كلامك انى اشتريت العتاد ده ب 600 سي بي ؟؟؟ ياريت تنزله عشان الناس زهقت من كلامك الكتير الي بدون ادله والكرم ده يابو الكرم خليه لنفسك الحمد لله مش مستنى الاحسان من شخص زيك

ياريت دليل على كلامك واتهاماتك الباطله ، انا لما قولت انك شخص مش خلوق وغير محترم نزلت دليل من موضوع الادارة منزلاه على المنتدى . ياريت اشوف دليل على كلامك ده من اى شخص فى اللعبه ، وكون انى عامل فيها عنتر ده لانى والحمد لله واثق من اخلاقى ومن كل كلمة كتبتها والناس تقرا وتحكم .

الحمد لله رب العالمين انا ضمير صاحي مش نايم ولا متبنج زى ضماير ناس تانيه وبالله عليك تنزل رأي حد من الي ذمو فيا عشان يبقى فى دليل على كلامك وبالنسبة للتحالف مع الصاعقه فانا باحترم رغبته سواء قبل او رفض اما شخص زيك فانا ما يشرفنيش انى اعرفك فبالله ازاى هاقبل انك تكون حليفي ؟

والله الاخ ماردو لما قبل التحالف مع اخويا كان كلامه لاخويا انه موافق يتحالف معانا لاننا ناس محترمه وده رأي اعتز بيه ومرة تانيه بالنسبة للتحالف مع الصاعقه فانا باحترم رغبته سواء قبل او رفض اما شخص زيك فانا ما يشرفنيش انى اعرفك فبالله ازاى هاقبل انك تكون حليفي ؟ وبالنسبة لاتهامك ليا بالنصب فانا تعبت من كتر التعليق عليه وسبت الحكم للناس

الحاجة ترجع يوم ما حقي يرجع وعلى فكرة انا بقول الكلام ده احتراماً لشخص الصاعقه والا اقسم بالله لو عشان شخص زيك انا ارميهم ولا انى ارجعهم وبالنسبه لاستعطاف الناس فانت تقدر تسأل الناس اذا كانو يعرفونى قبل كده او فى اى صله بينى وبينهم ولا لا ومش معنى ان الناس حكمت عقولها وقالو كلمة حق انى اكون باستعطفهم ..

فى النهايه احب اقول ان كل كلمه انا كتبتها نزلت دليل عليها واقسم بالله ان كل كلمة كتبتها حصلت وبدون تحريف بل بالعكس انى اختصرت كتير عشان عارف ان الناس زهقت منك ومن اتهاماتك الباطله ومش قادرين يقروا اكتر من كده

اخر كلامي حسبي الله ونعم الوكيل فيك
بدون تعليق ولا كتر كلما ايه هو حقك طامل بتقول انك محترم انا معاك انت فى قمة الاحترام وانا اسات اليك اوك يعنى تاخد كم سى بى وترجع الحاجه خلينا صرحه طلباتك ايه وانا انفذهالك مقابل ارجع حق الراجل كم سى بى يكفوك يا استاذ سيف يا مظلوم قىل وانا موافق على طلبك المهم الحاجه ترجع بس ياريت متعملش زى معملت قبل كدا تلغى الصداقهه والشراكه بعد متكمل قلى طلباتك وانا تحت امرك
معاذ2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-12-2010, 04:45 PM   #33
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

الريس is on a distinguished road

[quote=معاذ2000;241041]بدون تعليق ولا كتر كلما ايه هو حقك طامل بتقول انك محترم انا معاك انت فى قمة الاحترام وانا اسات اليك اوك يعنى تاخد كم سى بى وترجع الحاجه خلينا صرحه طلباتك ايه وانا انفذهالك مقابل ارجع حق الراجل كم سى بى يكفوك يا استاذ سيف يا مظلوم قىل وانا موافق على طلبك المهم الحاجه ترجع بس ياريت متعملش زى معملت قبل كدا تلغى الصداقهه والشراكه بعد متكمل قلى طلباتك وانا تحت امرك[/quote

احب اشكر الاخ معاذ الكريم علي تفاهمه في الموقف ده وياريت والله الناس الي تسب في الاول ترجع وتكون كويسها وربنا يهدي الجميع يارب
وأمانا من العــــذاب ونصيبا من الـــــجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم
آميـــن
الريس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-12-2010, 05:54 PM   #34
معاذ2000
قهر جديد

[quote=الريس;241423]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ2000 مشاهدة المشاركة
بدون تعليق ولا كتر كلما ايه هو حقك طامل بتقول انك محترم انا معاك انت فى قمة الاحترام وانا اسات اليك اوك يعنى تاخد كم سى بى وترجع الحاجه خلينا صرحه طلباتك ايه وانا انفذهالك مقابل ارجع حق الراجل كم سى بى يكفوك يا استاذ سيف يا مظلوم قىل وانا موافق على طلبك المهم الحاجه ترجع بس ياريت متعملش زى معملت قبل كدا تلغى الصداقهه والشراكه بعد متكمل قلى طلباتك وانا تحت امرك[/quote

احب اشكر الاخ معاذ الكريم علي تفاهمه في الموقف ده وياريت والله الناس الي تسب في الاول ترجع وتكون كويسها وربنا يهدي الجميع يارب
حبيبى على العموم تسلم على ردك لكن احب ابينلك حاجه اولا انا مسبتش
ثانيا صاحب الحق عينه قويه وانا من الاول وانا بطالب بالحاجه وعلى فكرة لو كان رجعها من الاول مكنش هيبقى فى موضوع اصلا زى مانت حكمت كمل حكمك ورجعلى العتاد اللى اتاخد مع ان اقسم بالله العلى القدير اللى اشترى الحاجه عمرو اخو سيف وهو بيقول انه اشتراها من واحد احب افهمك حاجه هو بيقول انه اشتراهه من واحد مفيش حد يبيع عتادى تمنه 6000 سى بى ب 2000 سى بى ولال انا غلطان عرفت انه هو اللى اشترى العتاد بنفسه لانى شاكك ملوين فى الميه ان عمرو هو سيف لانهم كتير كانوا بيكلمونى من اى حساب ومرة يقول عمرو ومرة يقول سيف على العموم من غير اهانات ولا سب وربنا ميجبش سب ان شاء الله المهم الحاجه ترجع بالتراضى والتفاهم والزوق ارجو ان وصلك ما اعنيه بكلامى
تقبل تحياتى
قديم 05-12-2010, 11:33 PM   #35
SuPeR NoVa
قهر نشيط

الصورة الرمزية SuPeR NoVa

SuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond reputeSuPeR NoVa has a reputation beyond repute

ان شاء الله تنحل المشكلة

شباب كيف السيرفر معكم من زمان عنكم ههههههههههههههههههه

المجموعة : الف ليلة وليلة

السيرفر: شهرزاد سابقا ........ بدر البدور

المستوى :حاوي ماء نقي 140
SuPeR NoVa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-13-2010, 06:41 AM   #36
~abodco~
قهر جديد

الصورة الرمزية ~abodco~

~abodco~ is on a distinguished road

انا مش هاعمل زيك ولا هرد عليك باسلوبك ؛ لكن لو انا عمرى ما شفت سي بي ازاى بقيت معايا البرج مقابس والمروحه والخاتم بتوعي جبتهم ازاى ؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جبت البرج والمروحه ومعضم عتادك بعمل النصول انت وكينج ليون

24|24 نصول ههههههه

بعدين اعذرني اذا كنت انت جد سارق الصاعقه فئنت ********

بس ان شاء الله يكون الكلام غلط
مع انه ما اعتقد انه كلام معاذ غلط لانه اخلاقه مثل الصاعقه

الباسورد : ******

السيرفر : شهرزااد

النقابه : Celestial storm

النوع : حاوي ماء>محارب> السكند تورجان او حاوي ناار
~abodco~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-13-2010, 06:50 AM   #37
سربوت باشا
قهر جديد

سربوت باشا is on a distinguished road

شباب انا رح الخص ردي بكم كلمة قصيرة بس

اللي فهمته من الموضوع يمكن اني فهمته غلط بس انا رح ارد على حسب ما فهمت

اذا سيف شرا العتاد من احد في السوق كان عارضهم بسعر قليل وسيف كان عارف هذا الشي

قدام سيف خيارين:

1- انه ييقول لراعي العتاد بان السعر اللي حاطه قليل وقتها رح يكون كرم اخلاق من سيف

2- انه يشتري الاغراض وهنا ما رح ينلام لانه هو شاف شي معروض واشتراه والحياه فرص وسيف ما ينلام لانه اخذ شي بطريقة مشروعة

يعني سيف ما جا لشخص بحاله وقاله ابي اشتري عتادك واحتال عليه

هذا رايي الشخصي
سربوت باشا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-13-2010, 10:07 AM   #38
kinglion
قهر نشيط

kinglion is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~abodco~ مشاهدة المشاركة
انا مش هاعمل زيك ولا هرد عليك باسلوبك ؛ لكن لو انا عمرى ما شفت سي بي ازاى بقيت معايا البرج مقابس والمروحه والخاتم بتوعي جبتهم ازاى ؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

24|24 نصول ههههههه

يا حبيبى انا جايب معظم عتادى بالنصول ومالو فيها حاجه عيب ؟
بلاش اكتبلك اسماء ناس لابسه +7 و +8 وبتعمل نصول وجايبه كله بالنصول
انما سيف متدخلوش معايا ايه هو كل اصحابى هيبقو بيعملو نصول زى ولا ايه وثانيا سيف مش فى قائمه الاصدقاء عندى بس راجل محترم وليا الشرف انى اعرفه
ما عندك احمد فى قائمه اصدقائى بيعمل نصول معايا هو كمان ؟
انا الحمد لله بتاجر وبعمل مهمات مهرجان وبعمل نصول لو محتاج سى بى ومفيش حاجه قدامى غير النصول وبشحن كرات تنين فى بعض الاوقات عادى يعنى بمشى حالى انتا متضايق ليه ؟
اكيد لازم تتضايق لانى اقوى منك بالف مره ليك حق تتغاظ طيب اقلك اعملك كام نصل يمكن ينفعوك ولو ملقتش حد يشتريهم منك كلمنى وانا هشتريهم عايز حاجه اكتر من كده ؟؟؟؟؟

آخر تعديل بواسطة kinglion ، 05-13-2010 الساعة 10:13 AM
kinglion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-13-2010, 12:44 PM   #39
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~abodco~ مشاهدة المشاركة

24|24 نصول ههههههه

مشكور يا اخى والله يزيد فى اجرك لكن ان شاء الله ربك يهدى سيف وريرجع العتاد
مشكور مرة تانيه وتقبل تحياتى
قديم 05-13-2010, 12:49 PM   #40
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سربوت باشا مشاهدة المشاركة
شباب انا رح الخص ردي بكم كلمة قصيرة بس

اللي فهمته من الموضوع يمكن اني فهمته غلط بس انا رح ارد على حسب ما فهمت

اذا سيف شرا العتاد من احد في السوق كان عارضهم بسعر قليل وسيف كان عارف هذا الشي

قدام سيف خيارين:

1- انه ييقول لراعي العتاد بان السعر اللي حاطه قليل وقتها رح يكون كرم اخلاق من سيف

2- انه يشتري الاغراض وهنا ما رح ينلام لانه هو شاف شي معروض واشتراه والحياه فرص وسيف ما ينلام لانه اخذ شي بطريقة مشروعة

يعني سيف ما جا لشخص بحاله وقاله ابي اشتري عتادك واحتال عليه

هذا رايي الشخصي
السلام عليكم انت كلامك صح ومظبوط ومفهوش اى شك
تعرف ايه المشكله الى مزعلانا لانه بينكر انه اشترى العتاد ده اولا
وثانيا كان قال من الاول انه مش هيرجع وكنا خلصنا لكن هو للاسف ماطلنا 3 اسبيع كل يوم يالف قصه جديده
بدل ميتظاهر بالاحترام والفلسفه كان ريحنا وقال انه مش هيرجع العتاد وخلاص ولا انا كلامى غلط ؟
تقبل تحياتى ومشكور لردك
قديم 05-13-2010, 12:55 PM   #41
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinglion مشاهدة المشاركة
انما سيف متدخلوش معايا ايه هو كل اصحابى هيبقو بيعملو نصول زى ولا ايه وثانيا سيف مش فى قائمه الاصدقاء عندى بس راجل محترم وليا الشرف انى اعرفه
انا الحمد لله بتاجر وبعمل مهمات مهرجان وبعمل نصول لو محتاج سى بى ومفيش حاجه قدامى غير النصول وبشحن كرات تنين فى بعض الاوقات عادى يعنى بمشى حالى انتا متضايق ليه ؟
اكيد لازم تتضايق لانى اقوى منك بالف مره ليك حق تتغاظ طيب اقلك اعملك كام نصل يمكن ينفعوك ولو ملقتش حد يشتريهم منك كلمنى وانا هشتريهم عايز حاجه اكتر من كده ؟؟؟؟؟
الهم اهدنا واهدى بنا واجعلنا سبب لمن اهتدى
اسمحلى اقلك شىء بدون زعل انت مبتسبش اى موضوع الا وبتشارك فيه لو حابب تتشهر مفيش مانع بس راعى ضميرك فى الحكم شويه
وبعدين الراجل مقلش حاجه لده كله ولا هو تطاول على الناس وخلاص (ومن يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب)
قديم 05-13-2010, 01:59 PM   #42
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

24|24 نصول ههههههه

مع انه ما اعتقد انه كلام معاذ غلط لانه اخلاقه مثل الصاعقه [/QUOTE]

الاخ الكريم =~abodco~;

احب اقولك احنا مش هنحل موضوع وانت تتخلنا في موضوع تاني الاثنين استعدو التفاهم مع بعض

احنا مش عاوزين نطول في الموضوع اكتير عن كذه ياريت نقي كلامك قبل ما تقوله لان انت كده كلامك مستفز لسيف الدين

والا كذه الناس تقول انك انت نفسك معاذ لانك ما ظاهره قبل ذالك الموضوع في اي منتدي من من منتديات كونكر

مع ان ربنا يزيد الجميع والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخوكم الريــــــــــــــــس
آميـــن
قديم 05-13-2010, 02:31 PM   #43
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinglion مشاهدة المشاركة
والله يا باشا انت فهمتني انا كنت اقول كده بضبط بس علي ما اعتقد الاخ معاذ مبالغ اصحابه علي الكلام الذي يقوله

وهذي غير متاح لان الحقيقه بينا

والسلام ختاااااااام

اخوكم الريس
آميـــن
قديم 05-13-2010, 02:37 PM   #44
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

اقتباس:
الهم اهدنا واهدى بنا واجعلنا سبب لمن اهتدى
اسمحلى اقلك شىء بدون زعل انت مبتسبش اى موضوع الا وبتشارك فيه لو حابب تتشهر مفيش مانع بس راعى ضميرك فى الحكم شويه
وبعدين الراجل مقلش حاجه لده كله ولا هو تطاول على الناس وخلاص (ومن يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب)
اولأ: انا احب اقولك حاجه يا اخويا لو كان علي الشهره انت الي عملت قصه روحي من قبل شغلانه وعملت حكايه وروايه

ثانيأ: ده كلااااااام مستفز وهو علشان صاحبك قال الكلمتين الي قولتله قولهم هتستفز الراجل وتاكد كلام صاحبك

انا مش هكتر في الموضوع بس الاكلام يكون غير مستفز للجميع

سلام عليكم كفايه كده

اخوكم الريـــــــــس
آميـــن
قديم 05-13-2010, 03:18 PM   #45
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
بدون تعليق ولا كتر كلما ايه هو حقك طامل بتقول انك محترم انا معاك انت فى قمة الاحترام وانا اسات اليك اوك يعنى تاخد كم سى بى وترجع الحاجه خلينا صرحه طلباتك ايه وانا انفذهالك مقابل ارجع حق الراجل كم سى بى يكفوك يا استاذ سيف يا مظلوم قىل وانا موافق على طلبك المهم الحاجه ترجع بس ياريت متعملش زى معملت قبل كدا تلغى الصداقهه والشراكه بعد متكمل قلى طلباتك وانا تحت امرك
الحمد لله انك اخيرا اقتنعت ان لو العتاد رجع يبقى بالذوق مش باسلوب البلطجه والسب والقذف
انا قولت قبل كده اني مش عايز اكتر من حقي عشان ارجع العتاد وان يوم ما ترجع حقى عتداك هيرجعلك
ومش بس حقي كمان حق اخويا الي امنك وانت خنت الامانه
حقي : صدار نينجا فاخر مستوى 87 ، عصا فاخر مستوى 110 ، جوهرة تنين فاخره ، 600 سي بي
حق اخويا اظن انك عارفو كويس وانك شفت عتاده ومستواه قبل ما تحذف حسابه ولو مش فاكرو انا افكرك بيه
الحساب كان نينجا مستوى 127 بعد الريبورن عتاده كله فاخر عدى البرج كان راقى وكفايه ان كان فيه 2 كاتانا فاخر مستوى 120 ومش مقيدين
وان شاء الله انا هاتصل بيه واعرفه عشان يدخل هو يرد بنفسه ويقول ايه حقه ولو هو سامح فيه فده حقه وساعتها يبقى انا مش عايز اكتر من حقي

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية