قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-11-2010, 12:46 PM   #16
kakashi2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية kakashi2010

kakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond repute

كل الى انا هقوله كلنا اخوان ما فى فرق بين مسلم و مسيحى و يهودى غير يوم الحساب و الكل عارف و بعدين سيف الدين محترم من كلامه و ايات القرأن و ايضا طلاما الصداقه حلوه المسلم لا يستطيع ان يخاصم صديقوا اكثر من 3 ايام و الا يكون خالف ايات الله تعالى فأرجوا منكم انكوا تتصلحوا مو عشان حبه عتاد ولا حبه سى بى بى 500 جنيه ولا 200 الف سى بى مو مهم ينحرقوا فى ستين دهيه المهم الصداقه و الامان بالله و ارجوا منكم ان تتصالحوا و انكوا ترجعوا صداقه لان

(الصداقه كنز لا يفنى) صح ولا غلط يلا الكل يصالح بعضوا

لا احد يتحاسب غير على المصيبه لان التحاسب غير مفيد و الكل يقول مجرد لعبه و يدعى لله و الله م ستجيب الدعاء و اذا ما استجابه يوم القيامه له حسنات كثيره

||[ يداً بــيد لنـجعل منتديــات قهر اونلاين من افضل المنتديات ]||
||[ التميز خطوه فلنصل اليها ]||
•₪• +||[ حتى لو لم تكن محترفــًا فقد تكون في منتدى قهر اونلاين ± •₪•عضواً مبدعـًا ]||+
(( هكـﮱـذآ علـ√ـمـتـﮱـنى ألحـ√ـيآه))
(( نحن لم نتحدث عن انفسنا ولكن التاريخ ذكرنا فى اسطره الخالدة ))
-=>|--------------------------|<=-
kakashi2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 02:01 PM   #17
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kakashi2010 مشاهدة المشاركة
كل الى انا هقوله كلنا اخوان ما فى فرق بين مسلم و مسيحى و يهودى غير يوم الحساب و الكل عارف و بعدين سيف الدين محترم من كلامه و ايات القرأن و ايضا طلاما الصداقه حلوه المسلم لا يستطيع ان يخاصم صديقوا اكثر من 3 ايام و الا يكون خالف ايات الله تعالى فأرجوا منكم انكوا تتصلحوا مو عشان حبه عتاد ولا حبه سى بى بى 500 جنيه ولا 200 الف سى بى مو مهم ينحرقوا فى ستين دهيه المهم الصداقه و الامان بالله و ارجوا منكم ان تتصالحوا و انكوا ترجعوا صداقه لان

(الصداقه كنز لا يفنى) صح ولا غلط يلا الكل يصالح بعضوا

لا احد يتحاسب غير على المصيبه لان التحاسب غير مفيد و الكل يقول مجرد لعبه و يدعى لله و الله م ستجيب الدعاء و اذا ما استجابه يوم القيامه له حسنات كثيره
الاخ الكريم kakashi2010 شرفني ردك على الموضوع

وانا معاك ان الصداقه شئ جميل ؛ لكن السؤال هل الي يخون الامانه يستاهل يكون صديقك ؟؟

هل الي يسبك فى نفسك واهلك ويسئ لشخصك ويحاول يشهّر بيك يستاهل يكون صديقك ؟؟

انا عن نفسي لا اقبل ان يكون لي صديق بهذه المواصفات ؛ وفى انتظار الاجابه من باقي الاعضاء

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 02:48 PM   #18
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

الريس is on a distinguished road

_ السلام عليكم ورحمه الله وبركاته _

سيف الدين انت محترم والله العظيم وباين من ردك في الموضوع والاخ معاذ2000 لا تسب في الناس الا اذا كان معك دليل لان ده لو كان خطا ربنا هيحسبك عليه في الدنيا والاخره وبعد هذي لعبه لا تستحق وانت قبل سبيت اخونا العزيز روحي واحنا فوتنها وخلااااص ومش كل شوي تخرجلنه في موضوع وتكون عاوز تشهر نفسك وتعرف الناس انك محترم
والكلام ده في الموضوع الي فات انت قولت ان روحي كتب علي الاذاعه سب وانا عندي حريم واولاد لا يصح ان يسمعو هذا الكلام
انا اقولك حاجه اصلأا ما فيش راجل يجلس جنب حريمه في البيت ويقول الكلاام ده لان ده غلط ومش يستحق تقول للناس كده ولو كلامي غلط الناس تقولي بصراحه والسلام ختام

_ اخوكم الريس_
وأمانا من العــــذاب ونصيبا من الـــــجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم
آميـــن
الريس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 03:08 PM   #19
kakashi2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية kakashi2010

kakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond reputekakashi2010 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saifeddin مشاهدة المشاركة
الاخ الكريم kakashi2010 شرفني ردك على الموضوع

وانا معاك ان الصداقه شئ جميل ؛ لكن السؤال هل الي يخون الامانه يستاهل يكون صديقك ؟؟

هل الي يسبك فى نفسك واهلك ويسئ لشخصك ويحاول يشهّر بيك يستاهل يكون صديقك ؟؟

انا عن نفسي لا اقبل ان يكون لي صديق بهذه المواصفات ؛ وفى انتظار الاجابه من باقي الاعضاء

بسم الله الرحمن الرحيم

اذا سبك او اذا شتمك فهوه ليس مؤمن بالله الا اذا تأسف لك و قال لك انا اسف لان دنا الاسلامى لا يسمح بالسب و القذف بالستايم القذره فيحب الاحترام و التعاون و الطهارا يجب ان يتأسف لك واذا ما تأسف قول له ولا اعرفك ولا انته مسلم

||[ يداً بــيد لنـجعل منتديــات قهر اونلاين من افضل المنتديات ]||
||[ التميز خطوه فلنصل اليها ]||
•₪• +||[ حتى لو لم تكن محترفــًا فقد تكون في منتدى قهر اونلاين ± •₪•عضواً مبدعـًا ]||+
(( هكـﮱـذآ علـ√ـمـتـﮱـنى ألحـ√ـيآه))
(( نحن لم نتحدث عن انفسنا ولكن التاريخ ذكرنا فى اسطره الخالدة ))
-=>|--------------------------|<=-
kakashi2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 03:10 PM   #20
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الريس مشاهدة المشاركة

سيف الدين انت محترم والله العظيم وباين من ردك في الموضوع والاخ معاذ2000 لا تسب في الناس الا اذا كان معك دليل لان ده لو كان خطا ربنا هيحسبك عليه في الدنيا والاخره وبعد هذي لعبه لا تستحق وانت قبل سبيت اخونا العزيز روحي واحنا فوتنها وخلااااص ومش كل شوي تخرجلنه في موضوع وتكون عاوز تشهر نفسك وتعرف الناس انك محترم
والكلام ده في الموضوع الي فات انت قولت ان روحي كتب علي الاذاعه سب وانا عندي حريم واولاد لا يصح ان يسمعو هذا الكلام
انا اقولك حاجه اصلأا ما فيش راجل يجلس جنب حريمه في البيت ويقول الكلاام ده لان ده غلط ومش يستحق تقول للناس كده ولو كلامي غلط الناس تقولي بصراحه والسلام ختام

_ اخوكم الريس_
الاخ الكريم / الريس شرفني ردك على الموضوع وبالرغم من اني نزلت الموضوع عشان ابين للناس حقيقة الامر ومش للتشهير بالاخ معاذ

الا اني تذكرت جمله وحبيت اضيفها رداً على كل الكلام الي دار فى الموضوع الجمله بتقول

اصبر على كيد الحقود فإن صبرك قاتله فالنار تأكل بعضها ان لم تجد ما تأكله

ومره تانيه شكراً لردك

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

قديم 05-11-2010, 03:53 PM   #21
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

معاذ2000;240331]انت اخدت بالظاهر ونسيت الباطن نسيت لب الموضوع الراجل غلط بالسعر وكان جزائه انه يقع مع واحد نصاب لا دين ولا اخلاق

انا عاوز اقول ان لا يعلم ما في القلوب الا الله وعاوز اسال سوال اخ معاذ هل انت دخلت قلبه وشوفت ما فيه ولا انت الكلام ده قولته لنا من مفهومك الشخصي ؟

وبعدين حتي لو الراجل كده شوف يا اخي كلام الله عز وجل ....

[ .. ولا يغتب بعضكم بعضـًا أيحب أحدكم أن يأكل لحم أخيه ميتـًا فكرهتموهـ .. ]

والله يا جماعه احنا الله يلطف بينا احنا سبنا الله ومشينا وره الشيطان والله يكون بالعون الجميع وهذي لعبه لا تستحق ان ترمي به بعض البعض كده لازم تكون ذاكرين الله ديمأ
واسف لو كنت طولت والسلام ختام ...

اخوكم الريس
آميـــن
قديم 05-11-2010, 04:03 PM   #22
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

احب اشكر كل شخص دخل ورد وقال رأيه بصراحه سواء كان بالايجاب او السلب

وكمان حبيت اضيف شئ بسيط وهو عبارة عن رابط موضوع عقوبة السب و القذف داخل اللعبه للمشرفه المتميزه دريم

باطلب منكم انكم تزوروا الموضوع ده وتشوفو اسماء اللاعبين وخاصة الاسم رقم 2 فى الصفحة رقم 3 وده عشان اوضح الامر للجميع وعشان الناس تعرف حقيقة الاخ معاذ

قديم 05-11-2010, 05:13 PM   #23
معاذ2000
قهر جديد

معاذ2000 is on a distinguished road

برده مش هرد الا بكلمه واحد رجع حاجة الراجل وخد ال 800 سى بى بتوعك لو انت فعلا مترم زى مبتقول وسيبك من التسوف والمماطله وجذب استعطاف الناس ليك وبعدين خاتم ايه اللى بتتكلم عنه كل عتادك مقيد مفهموش الا حجر+3 ب 100 سى بى يعنى لو عملت شوية نصول هتجيبهم لكن انت مسكين تاج وزى فاخر بالنسابلك كنز وكمان مقابس و +5 انت دفعت 600 سى بى كرم مننا هنديك 800 سى بى واظن باقلك 3 اسابيع بتتمتع بعتاد الراجل وعامل فيها قوى رجع الحاجه وخد 800 سى بى اللى وعدتك بيهم غير كده متفضلش تحكى وتزود فى الكلام وبعدين تسيب العبه متسبهاش اصلا انت العبه بالنسبالك وكر للنصب والاستغلال هتلاقى فين ناس تضحك عليهم زى الناس المحترمه الى فى العبه رجع الحاجه وبطل فلسفه كدابه متعملش فيها عنتر ابن شداد
يارب يكون ضميرك صحى وعلى فكرة اقسم بالله نص العبه مفيش واحد شكر فيك والصاعقه يوم ميتحالف معاك اكرمله هيحل نقابته لانه مستحيل يتحالف مع واحد زيك ولا انا اقبل اتحالف معاك ولعلمك انا قلت لماردو كنج لو هتتحالف معاه انت حرين لكن احنا مش هنتحالف معاك لو وقفت على راسك حتى يعنى متحلمش حتى تتحالف معانا لاننا كلنا عارفينك كويس نصاااااااااااااااااااب
رجع الحاجه ومتعش فى دور المسكين وتستعطف الناس
معاذ2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 05:15 PM   #24
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
احب اشكر كل شخص دخل ورد وقال رأيه بصراحه سواء كان بالايجاب او السلب

وكمان حبيت اضيف شئ بسيط وهو عبارة عن رابط موضوع عقوبة السب و القذف داخل اللعبه للمشرفه المتميزه دريم

باطلب منكم انكم تزوروا الموضوع ده وتشوفو اسماء اللاعبين وخاصة الاسم رقم 2 فى الصفحة رقم 3 وده عشان اوضح الامر للجميع وعشان الناس تعرف حقيقة الاخ معاذ
حبيبى مع اللى زيك كل شىء مباح واحد نصاب وحرامى هنتعامل معاز ازاى يا اخى اقسم بالله انت وامثالك ملكمش الا الكرباج زى العبيد
قديم 05-11-2010, 05:22 PM   #25
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinglion مشاهدة المشاركة
يا سيف سيبك منه انا من غير ما اقرا حاجه واثق فيك مائه بالمائه انتا راجل محترم ومحدش شاف حاجه وحشه منك ابدا وانتا صاحب واجب بصراحه وجدع
حبيبى مفروض انك فى العبه انا مش هعيب فى كلامك لانك حر ده رايك وسواء كان ايجابى او سلبى لازم احترمه
بس عندى سؤال انت تعرف انى بلعب بحسابات كتير فى العبه وكلها ناس معروفه ادخل عليا فى العبه وكلمنى وانا اكلمك من حساب الصاعقه اللى عتاده 200 الف سى بى وحساب sultan3322 وحساب المضلم حاوى نار سكند سبهولى هديه لانه ترك العبه وانا رافض الحساب لغايه ميشتاق للعبه ويرجعلها يلاقى حسابه بكل عتاده موجود واضفلك شىء المضلم ترك العبه من 3 شهور كل عتاده موجود زى مهو واقدر اخليك تشوفه اى وقت وعمرى معرض ابيع اى شىء منه ولعلمك اقسم بالله المضلم قلى بيع العتاد وخد السى بى طور بيه حسابك وانا رافض لو انا زى مبيقول الاخ سيف كنت مصدقت و انتهزت الفرصه وبعت عتاده كله لكن حبيبى اقلك ان الصديق قبل الطريق وانا الحمد لله يوميا لو اتاخرت ومدخلتش العبه تجيلى اتصالات دوليه ومحليه على عدم دخول لانهم مش بس اصدقائى هما اكتر من اخوانى
يلا حبيبى ان شاء الله اشوفك فى ظروف احسن والله يوفقك لو يعز عليك سيف الدين خليه رجع عتاد الراجل بدل مهو بيلعب يعتاد مش من حقه
تقبل فائق تحياتى
قديم 05-11-2010, 05:31 PM   #26
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الريس مشاهدة المشاركة

_ اخوكم الريس_
انت فى سيرفير شهرزاد؟
قديم 05-11-2010, 06:23 PM   #27
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ2000 مشاهدة المشاركة
برده مش هرد الا بكلمه واحد رجع حاجة الراجل وخد ال 800 سى بى بتوعك لو انت فعلا مترم زى مبتقول وسيبك من التسوف والمماطله وجذب استعطاف الناس ليك
هارجع واقولها مره تانيه انا مش بشحت منك عشان تقولي خد 800 سي بي ورجع العتاد انا مش عايز اكتر من حقي رجعلي العتاد والسي بي الي انا دفعته وخد حاجتك دي نقطه .

اما بالنسبه لانى محترم او لا فانا مش مستنى رأيك فيا لانك مش اهل للاحترام ويكفينى ردود االناس المحترمه الي ردو على موضوعي .

اقتباس:
وبعدين خاتم ايه اللى بتتكلم عنه كل عتادك مقيد مفهموش الا حجر+3 ب 100 سى بى يعنى لو عملت شوية نصول هتجيبهم
والله انا مش هاتكلم كتير الناس موجوده وانا لسه ما بعتش الحساب وممكن يشوفو العتاد ويحكمو بنفسهم

اقتباس:
لكن انت مسكين تاج وزى فاخر بالنسابلك كنز وكمان مقابس و +5
والله لو عندك صوره ليا وانا قاعد اشحت على باب السيده ابقى نزلها عشان الناس تعرف انا مسكين او لا . لا حول ولا قوة الا بالله هاقول ايه بس ؟

اقتباس:
انت دفعت 600 سى بى كرم مننا هنديك 800 سى بى واظن باقلك 3 اسابيع بتتمتع بعتاد الراجل وعامل فيها قوى رجع الحاجه وخد 800 سى بى اللى وعدتك بيهم غير كده متفضلش تحكى وتزود فى الكلام
للمره المليون فين الدليل على كلامك انى اشتريت العتاد ده ب 600 سي بي ؟؟؟ ياريت تنزله عشان الناس زهقت من كلامك الكتير الي بدون ادله والكرم ده يابو الكرم خليه لنفسك الحمد لله مش مستنى الاحسان من شخص زيك

اقتباس:
وبعدين تسيب العبه متسبهاش اصلا انت العبه بالنسبالك وكر للنصب والاستغلال هتلاقى فين ناس تضحك عليهم زى الناس المحترمه الى فى العبه رجع الحاجه وبطل فلسفه كدابه متعملش فيها عنتر ابن شداد
ياريت دليل على كلامك واتهاماتك الباطله ، انا لما قولت انك شخص مش خلوق وغير محترم نزلت دليل من موضوع الادارة منزلاه على المنتدى . ياريت اشوف دليل على كلامك ده من اى شخص فى اللعبه ، وكون انى عامل فيها عنتر ده لانى والحمد لله واثق من اخلاقى ومن كل كلمة كتبتها والناس تقرا وتحكم .

اقتباس:
يارب يكون ضميرك صحى وعلى فكرة اقسم بالله نص العبه مفيش واحد شكر فيك والصاعقه يوم ميتحالف معاك اكرمله هيحل نقابته لانه مستحيل يتحالف مع واحد زيك ولا انا اقبل اتحالف معاك
الحمد لله رب العالمين انا ضمير صاحي مش نايم ولا متبنج زى ضماير ناس تانيه وبالله عليك تنزل رأي حد من الي ذمو فيا عشان يبقى فى دليل على كلامك وبالنسبة للتحالف مع الصاعقه فانا باحترم رغبته سواء قبل او رفض اما شخص زيك فانا ما يشرفنيش انى اعرفك فبالله ازاى هاقبل انك تكون حليفي ؟

اقتباس:
ولعلمك انا قلت لماردو كنج لو هتتحالف معاه انت حرين لكن احنا مش هنتحالف معاك لو وقفت على راسك حتى يعنى متحلمش حتى تتحالف معانا لاننا كلنا عارفينك كويس نصاااااااااااااااااااب
والله الاخ ماردو لما قبل التحالف مع اخويا كان كلامه لاخويا انه موافق يتحالف معانا لاننا ناس محترمه وده رأي اعتز بيه ومرة تانيه بالنسبة للتحالف مع الصاعقه فانا باحترم رغبته سواء قبل او رفض اما شخص زيك فانا ما يشرفنيش انى اعرفك فبالله ازاى هاقبل انك تكون حليفي ؟ وبالنسبة لاتهامك ليا بالنصب فانا تعبت من كتر التعليق عليه وسبت الحكم للناس

اقتباس:
رجع الحاجه ومتعش فى دور المسكين وتستعطف الناس
الحاجة ترجع يوم ما حقي يرجع وعلى فكرة انا بقول الكلام ده احتراماً لشخص الصاعقه والا اقسم بالله لو عشان شخص زيك انا ارميهم ولا انى ارجعهم وبالنسبه لاستعطاف الناس فانت تقدر تسأل الناس اذا كانو يعرفونى قبل كده او فى اى صله بينى وبينهم ولا لا ومش معنى ان الناس حكمت عقولها وقالو كلمة حق انى اكون باستعطفهم ..

فى النهايه احب اقول ان كل كلمه انا كتبتها نزلت دليل عليها واقسم بالله ان كل كلمة كتبتها حصلت وبدون تحريف بل بالعكس انى اختصرت كتير عشان عارف ان الناس زهقت منك ومن اتهاماتك الباطله ومش قادرين يقروا اكتر من كده

اخر كلامي حسبي الله ونعم الوكيل فيك

قديم 05-11-2010, 06:30 PM   #28
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
حبيبى مع اللى زيك كل شىء مباح واحد نصاب وحرامى هنتعامل معاز ازاى يا اخى اقسم بالله انت وامثالك ملكمش الا الكرباج زى العبيد
بسم الله الرحمن الرحيم {ادفع بالتي هي أحسن السيئة نحن أعلم بما يصفون} صدق الله العظيم

لا تعليق

قديم 05-11-2010, 08:18 PM   #29
الريس
قهر جديد

الصورة الرمزية الريس

اقتباس:
انت فى سيرفير شهرزاد؟
ايوه يا اخوي انا في شهرزاد

وبعدين ده مش موضعنا انت سبت الاساس وبتسال انا في سرفر اي ؟؟

يا اخ معاذ الكلام ده مش موضوعي مكلمات دوليه ومحليه ده انت بتعمل سيط لنفسك وخلاص ده مش موضوعنا يا حبيبي ولا اي يا جماعه

ياريت تجاوب علي الاسلئه وبعدين ربنا يزيد الجميع !!!!

الريــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــس
آميـــن

آخر تعديل بواسطة الريس ، 05-11-2010 الساعة 08:57 PM
قديم 05-11-2010, 09:26 PM   #30
Mr.Gemy
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Gemy

Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute

اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم {ادفع بالتي هي أحسن السيئة نحن أعلم بما يصفون} صدق الله العظيم

لا تعليق
مكارم الاخلاق لا تباع ولا تشترى ولا تعلم أيضا
أشكرك يا اخ سيف ..
علمتنى الكثير والله ....
والاخ معاذ ربنا يهديك ...
وبيتهيألى المشرفين نايمين ولا كان الموضوع اتوقف من زمان .. ياريت انت ما ترد عليه تانى وسيبه يدعى بكيفه
~Star~
راهب نقى 138

فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية