قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-10-2010, 08:20 PM   #1
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي رداً على موضوع الاخ معاذ 2000 .

بسم الله الرحمن الرحيم

الاخوة الكرام لاعبي واعضاء كونكر العربيه بجميع السيرفرات السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وبعد

قال الله تعالى ( ياايها الذين امنوا ان جائكم فاسق بنبأ فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين)

الاخ الفاضل معاذ 2000 نزل امبارح موضوع على المنتدى بيقول فيه ان انا واخويا عمرو سرقناه واننا نصبنا عليه

وكلام كتير وسب مش هاطول فى ذكره لان ده مش موضوعى دلوقتى وان شاء الله حقي محفوظ فى الرد

موضوعى النهاردة انا عملته عشان احكي قصة العتاد الي هو بيقول ان اخويا سرقه وعشان كمان انتو تحكمو بنفسكم

القصة ابتدت من حولى اسبوعين او 3 مش فاكر اليوم بالتحديد .. وانا قاعد فى السوق لقيت شخص منزل اعلان على العالم للبيع زي وتاج تروجان مستوى 120 مقبس جوهرة تنين فاخره

وبما انى تروجان كلمت الراجل ده وسألته بكم ؟ لقيته بيقوللى 2000 سي بي للاتنين بصراحه فى البدايه انا حسيت انه بيهرج لان كلنا عارفين ان ده مش سعرهم نهائياً . طلبت منه انى اشوف العتاد وبالفعل تم انه جا السوق وشوفت العتاد والمفاجئة انه طلع +5 ، يعنى تاج و زى فاخر مقبس تنين فاخر +5 الاتنين . اظن يبقى من الغباء انى اضيع فرصة زى كده .

طلبت من الشخص ده انه يبادلنى مقابل ( صدار نينجا فاخر وعصا فاخر وجوهرة تنين فاخره و 600 سي بي )وحصل انه وافق وتم التبادل .

وبما ان معاذ 2000 كان من اعز اصدقائنا وبنعتبره اخ لينا كلمته عشان اعرفه انى اشتريت عتاد بالوضع ده وبالسعر ده واشوف رأيه ايه وكمان عشان كنت مستنى منه يباركلي . ( تفتكرو لو انا سارقو منه كنت هاكلمه ؟! )

الي حصل ان الاخ الفاضل قالي ان الحاجات دى بتاعة اخونا الصاعقه وانها اتسرقت منه او باعها بالغلط والقصة الى هو حكاها فى موضوعه وكان ردي عليه ان الصاعقة شخص محترم جدا وكلنا بنحترمه وان طلما دى حاجته يبقى هو اولى بيها

ولكن انا دفعت فيها حوالى 2000 سي بي وزي ربنا سبحانه وتعالى ما قال فى كتابة الكريم (ياايها الذين امنوا كونوا قوامين لله بالقسط ولايجرمنكم شنئان قوم على أن لاتعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوى واتقوا الله ان الله خبير بما تعملون) صدق الله العظيم

يعنى مش عشان انت اتسرقت يبقى تاكل عليا حقى ؛ قولتله يا اخ معاذ 2000 انا مستعد انى ارجع لاخونا الصاعقه حاجاته بس مين هيعوضنى عن الحاجات الي راحت منى ؟؟؟

قالي انا هاكلم الصاعقه وان شاء الله حاجتك ترجعلك ، وكان ردي عليه واقسم بالله انى مش بكذب فى اى كلمه انا كتبتها .. اوكي وانا تحت امركم فى الي انتوا عايزينه .

دقايق ولقيته بيقولى انت حرامي وانت الي سارق الحاجة دي وبتعمل كده عشان خاطر السي بي ( بالله عليكم لو انا سارق الحاجة دي عشان خاطر السي بي زي ما هو بيقول كنت هاتكلم فى 2000 سي بي ؟؟؟؟! )

بكل سهوله كان ممكن اقوله اخبط راسك فى الحيط واقل ما يكون هاعمل نوب تجاره وارميه فى السوق واعرضهم بالسعر اللى انا عايزه .

المهم كلامه ما عجبنيش فاتوجهت لصاحب الشأن وهو اخونا الصاعقة كلمته وحكيتله الحكاية وبصراحة الراجل طلع محترم جدا وقمة فى الذوق والاخلاق وكان رده عليا انه مش عايز الحاجات دي وانه مسامح فيهم عن طيب خاطر .

لحد هنا بتكون قصة سرقة عتاد الصاعقة انتهت ؛ وطبعاً بما ان الاخ معاذ صديق الصاعقة من فترة ومش هاين عليه ان الزى والتاج دول يروحو لحد غيره وطمعه فيهم بدأ يكلمنى بكلام قمة فى الاستفزاز مع العلم انى كنت باعتبره زى اخويا وربنا الي يشهد على كلامي .

قصته مع عمرو بدأت لما لقى ان مفيش فايدة منى وان طبعى واخلاقي ما تسمحليش انى ارد عليه بنفس اسلوبه

فاتوجه لعمرو وبنفس الاسلوب قدر يقنعه انه ياخد اليوزر نايم والباسورد بتوع حسابه وبعد يومين لقينا ان الحساب اتحذف نهائياً !!!!!!!!!!!!!!!!!!

انا عارف انى طولت عليكم اوى بس اقسم بالله انى حاولت اختصر على قد ما اقدر .

فى النهاية انا سايب الحكم ليكم انتوا اكيد عندكم عقول وتقدرو تحكمو مين الحرامي .

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-10-2010, 08:48 PM   #2
man20
قهر جديد

man20 is on a distinguished road

الاخ سيف الدين ..
ما ادري وش اقولك ..
بس من خلال مشواري معاك في اللعبة ما شفت منك الا كل خير ..
و لا اتوقع بيجي يوم معاذ2000 وامثاله بيشوهون سمعتك اخوي ..
ما ادري صراحة وش اقول لك ..
بس ما اقدر اقول غير مقصد اللعبة هو انك تتعرف على ناس ما تقدر تنساهم مثلك اخوي ..
والسلام خير ختام
man20 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-10-2010, 09:00 PM   #3
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة man20 مشاهدة المشاركة
الاخ سيف الدين ..
ما ادري وش اقولك ..
بس من خلال مشواري معاك في اللعبة ما شفت منك الا كل خير ..
و لا اتوقع بيجي يوم معاذ2000 وامثاله بيشوهون سمعتك اخوي ..
ما ادري صراحة وش اقول لك ..
بس ما اقدر اقول غير مقصد اللعبة هو انك تتعرف على ناس ما تقدر تنساهم مثلك اخوي ..
والسلام خير ختام
ربنا يكرمك يا اخ محمد وربنا الي يعلم انه هيعز عليا فراقك انت وباقى اصحابي فى اللعبه

لكن كان لازم الناس تعرف ان اخلاقي مش هتسمحلى اكمل فى لعبه السب والشتم والقاء التهم فيها اسهل من شرب المياه

اتمنى لك التوفيق فى حياتك وان شاء الله هكلمك قبل ما اسيب اللعبه عشان اقولك على ايمايلى ورقم تليفوني عشان اقدر اتواصل معك .

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..

قديم 05-10-2010, 10:47 PM   #4
معاذ2000
قهر جديد

معاذ2000 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبدايا يا سيف انت لما قلتلى على قصة لعتاد كنت عارف انى هعرف ولما سالتك انت جبته منين قليتى اشتريتهم ب 600 جنيه من واحد فى الجيزة ودى كانت اول كدبه ولما قلتلك انك كداب قلتلى انا اشتريته من واحد من السوق واستلفت سى بى وبعت عصا وجوهرة فاخرة بالخسارة ولما الصاعقه قلك انه من طيب خاطر كان فاكرك محتر وهترجعهم ولعلمك لكا كنت بتكلم الصاعقه كنت انا اللى داخل بالحساب اغلب الاوقات وانا اللى كنت برد عليك ولما اجبلك سيرة العتاد متردش عليا تانى انت لو بنى ادم محترم كنت بلغت الراجل يغير السعر لكن انت مصدقت من طمعك وجشعك واقلك انى لو انا طمعان فيهم هما اصلا كانو معايا 3 شهور وانا الى رجعتاهم عشان يتباعو لانك متعرفش ان الصاعقه اكتر من اخويا فى الله مش فى السرقه والنصب واحنا قلنالك هنعوضك على الخسارة وانت وافقت جيت لما الشراكه خلصت وكنت هتاجر لغيت التجارة والشراكه والصداقه وده طبعا من سوء نيتك اسف لانى عرفت حد زيك فى يو من الايام بدل متكتب ايات تعظ الناس اظن واجب ات تعظ نفسك اولا روح يا شيخ اقسم بالله ان احنا مش مسمحينك وحسبى الله ونعم الوكيل فيك ولعلمك ده اقل رد انى الغى الحساب والله
اسف على الاطاله واحب اقول ان الظالم فينا حسابه عند ربه
تقبلو فائق تحياتى
معاذ2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-10-2010, 10:57 PM   #5
معاذ2000
قهر جديد

اسف نسيت اقول حاجه النوب **** الصاعقه اللى كان عارض العتاد بنت يرد عليه بعد مشرى العتاد اقسم بالله العى العظيم هذا حصل وما اقدرانزل المحادثه لانها كلها وقاحه يعنى مش كفايه انك اخدت الحاجه بالغلط كمان بتسب الراجل
اقول تعرفوا raid الرامى اكيد كان واحد عارض عتاد غالى بالغلط اشتراه ورجعه وكمان ماردو1000 لقى واحد عارض عتاد بالغلط ونبهه ولحقه والراجل جه يديله سى بى رفض ونفس الشىء مع رائد عندكم بالعبه الناس واسالوهم
المتربى متربى من بيتهم والحرامى حرامى مهما تعمل فيه مش هيتغير حسبى الله ونعم الوكيل فيك و ان شاء الله حق العتاد هتلاقى فى عافيتك وصحتك
قديم 05-10-2010, 11:05 PM   #6
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ2000 مشاهدة المشاركة
المتربى متربى من بيتهم والحرامى حرامى مهما تعمل فيه مش هيتغير حسبى الله ونعم الوكيل فيك و ان شاء الله حق العتاد هتلاقى فى عافيتك وصحتك

انت عمال تتحسبن علي ايه بس لا حول ولا قوة الا بالله .. هى الحكاية خدوهم بالصوت ليغلبوكم

يا عم نزل الدليل على كلامك وانا تحت امر الادارة فى اى حكم تحكمه . وبدل ما ترمي تهم وخلاص

قول للناس مين سرق برج معاذ 2000 التروجان بعد ما باعه ومين سرق حساب اخويا عمرو بعد ما آمنه عليه وحذفه

لو هتقول حسبي الله ونعم الوكيل يبقى فيك

وان شاء الله تلاقيهم فى اولادك وصحتك يا محمد وانا الي اسف انى عرفت شخص زيك فى يوم من الايام

قديم 05-10-2010, 11:41 PM   #7
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اقتباس:
مبدايا يا سيف انت لما قلتلى على قصة لعتاد كنت عارف انى هعرف
والله انا ماعرفش انك راجل بتقرا الطالع و مخاوي جن بيعرفك كل الي بيدور فى السيرفر عشان اقولك انت على حق او لا

اقتباس:
لما سالتك انت جبته منين قليتى اشتريتهم ب 600 جنيه من واحد فى الجيزة ودى كانت اول كدبه ولما قلتلك انك كداب قلتلى انا اشتريته من واحد من السوق واستلفت سى بى وبعت عصا وجوهرة فاخرة بالخسارة
لو تفتكر اسلوب الحوار فى البدايه كان ماشي ازاى وانى كنت بهرج معاك ومن قبلها انى كنت عارض الحساب للبيع هتفهم انى كنت بشوف ردك هيكون ايه مش اكتر من كده ولا انى قاصد اكدب زى ما بتقول دى اول نقطة .

النقطة التانية انى فعلا بدلتهم مع الراجل بصدار وعصا وجوهرة تنين و 600 سي بي وده الي انا قولته وسيادتك قولت انك هتعوضنى عنه .

اقتباس:
ولما الصاعقه قلك انه من طيب خاطر كان فاكرك محتر
فعلا الراجل قال انه عن طيب خاطر لانه شخص محترم ولانه كمان كان هو الي بيكلمنى فى الاول وبالنسبة لانى محترم او لا فالحمد لله رب العالمين اغلب الناس فى السيرفر تعرف اخلاقي كويس

اقتباس:
لعلمك لكا كنت بتكلم الصاعقه كنت انا اللى داخل بالحساب اغلب الاوقات وانا اللى كنت برد عليك ولما اجبلك سيرة العتاد متردش عليا تانى
فعلا ما كنتش برد عليك لانى عرفت طريقة تفكيرك وطمعك وانك طلبت منه ما يردش عليا وانك هترجعله الحاجة بطريقتك ( الي الناس عرفاها )

اقتباس:
انت لو بنى ادم محترم كنت بلغت الراجل يغير السعر لكن انت مصدقت من طمعك وجشعك
اولا مش انا الي اشتريت من نوب الماركت واذا عندك دليل نزله على المنتدي عشان تفحمنى وساعتها يبقى كل كلمه انت قولتها صح وانا شخص مش كويس

ثانيا ياريت بلاش اسلوبك الرخيص فى الكلام لانى والحمد لله شخص محترم واسأل الناس المحترمه ده لو كنت تعرفهم .

اقتباس:
واحنا قلنالك هنعوضك على الخسارة وانت وافقت جيت لما الشراكه خلصت وكنت هتاجر لغيت التجارة والشراكه والصداقه وده طبعا من سوء نيتك
انا فعلا وافقت لما قولت انك هتعوضنى عن الخسارة الي انا خسرتها مش انك تقولي هاديك 800 سي بي حلو اوى وترجع الحاجة

اولا انا مش باشحت منك لان ده حقى واظن ان الغلط كان منك انت سواء كان عمرو الي اشتري او اى حد غيره فدي غلطتك ومش انت تغلط وانا الي اتحمل نتيجة غلطك

اقتباس:
اسف لانى عرفت حد زيك فى يو من الايام
والله مش عارف مين الي يتأسف لمين عايز اقولك اقسم بالله انى بندم علي معرفة شخص زيك .

اقتباس:
بدل متكتب ايات تعظ الناس اظن واجب ات تعظ نفسك اولا روح يا شيخ اقسم بالله ان احنا مش مسمحينك وحسبى الله ونعم الوكيل فيك ولعلمك ده اقل رد انى الغى الحساب والله
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين وحسبي الله ونعم الوكيل ...

آخر تعديل بواسطة SaifEddin ، 05-11-2010 الساعة 12:27 AM
قديم 05-11-2010, 12:07 AM   #8
Mr.Gemy
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Gemy

Mr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond reputeMr.Gemy has a reputation beyond repute

ما شا ءالله يا أخ سيف باين من كلامك الاحترام والتربية العاليه ..
والله الذى لا إله إلا هو أنى كنت أتمنى وجودك بسندباد حتى استطع معرفة شخص بكرم اخلاقك وذوقك وتربيتك ...

الأخ معاذ .. لا تدع الشيطان يهيئ لك شيئاً ... او يبيح لك نبش عرض أخيك المسلم ..

وفى النهاية البينه على من إدعى ..

ملحوظة هامة :-
انا لا أعرف معاذا ولا أعرف سيف لكن الموضوع واسلوب الحوار استفزنى للرد وشكرا لردكم بموضوعية
~Star~
راهب نقى 138

فيديو جيمى القاتل
.
رابط جروب المطالبة بحقوق اللاعبين على الفيس بوك الكل يدخل يشارك
.
تخيل إذا قلت سبحان الله وبحمده غرست لك شجرة فى الجنة
Mr.Gemy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 12:30 AM   #9
معاذ2000
قهر جديد

حلو الاسلوب وعرفت تزوقه لكن الواقع خير دليل ولاخر مرة بقلك انت لو شخص محترم مكنتش سبيت دين الله تاى شىء كنت رجعت حاجة الراجل لكن اقلك شىء انت اصلا عمرك مشفت سى بى وتاج وزى فاخر+5 ومقابس بالنسبالك كنز طبعا وبالنسبه لموضوع برج معاذ ههههههههههههههه اقلك انت مسكين والله لانك عارف انى بلعب بحساب الصاعقه و sultan2211 والمضلم ومن الاولى كنت سرقتهم وعلى فكرة عتاد الصاعقه بح والى 200 الف سى بى وكل السيرفير عارف انى شريك تجارى معاه و انى بلعب بحسابه انت مسكيمن واله بتنفخ فى اربه مقطوعه بتضحك على نفسك تعرف انت عملت زى اللى كدب كدبه وصدقها فعلا الله يهديك
اسمع رجع العتاد للراجل واستغفر ربك حساب اخوك الى اتلغى برجه راقى وعندوش حتى اى حتاجه يبكى عليها حتى مكنش سكند يعنى انا لسه مخدتش حقى منك وعلى فكرة انا مش باقى على العبه اصلا يعنى فى داهيه العبه انا اللى بيدخلنى اصحابى بس ولولاهم اقسم بالله احذفها من الجهاز اصلا لانها عرفتنى بواحد زيك والحمد لله اصحابى كلهم على الاميل يعنى قريب جداه هحذف العبه ومش هدخلها عشان اللى يزيك يعرف يعيش فى العبه وينصب براحته اللهم انى استغرفك واتوب اليك
اخر كلمه لو انا ظالمك حسبى الله ونعم الوكيل فيا ولو انت ظالمنى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
قديم 05-11-2010, 12:34 AM   #10
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Gemy مشاهدة المشاركة
والله الذى لا إله إلا هو أنى كنت أتمنى وجودك بسندباد حتى استطع معرفة شخص بكرم اخلاقك وذوقك وتربيتك ...

انا لا أعرف معاذا ولا أعرف سيف لكن الموضوع واسلوب الحوار استفزنى للرد وشكرا لردكم بموضوعية
الاخ الكريم Mr.Gemy فى البداية اشكرك على ردك واسلوبك المهذب

اما بالنسبة للتعارف فهناك اكثر من وسيلة غير اللعبه يمكننا التواصل من خلالها ويكون لي الشرف بمعرفتك

ان شاء الله تعالي ايمايلي الشخصى هيوصلك فى رساله خاصة واتمنى انك تكون احد اصدقائي

قديم 05-11-2010, 12:40 AM   #11
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saifeddin مشاهدة المشاركة
الاخ الكريم mr.gemy فى البداية اشكرك على ردك واسلوبك المهذب

اما بالنسبة للتعارف فهناك اكثر من وسيلة غير اللعبه يمكننا التواصل من خلالها ويكون لي الشرف بمعرفتك

ان شاء الله تعالي ايمايلي الشخصى هيوصلك فى رساله خاصة واتمنى انك تكون احد اصدقائي
اللهم انا نستغفرك ونتوب اليك
قديم 05-11-2010, 12:41 AM   #12
معاذ2000
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.gemy مشاهدة المشاركة

حبيب قلبى ادخل سيرفير شهرزاد واسال عنى وادخل وانا اكلمك من حسابات ناس فى العبه كله+8 وضرر 5 وغيره وغيره الموضوع مش انشا ولا رص كلام يا ما ناس بتتظاهر و بيكون وراهم بلاوى واحب اعرفك ان من اهم شغل النصب الاسلوب الراقى والزوق الرفيع لكن لما يضربك متشفهوش
انت اخدت بالظاهر ونسيت الباطن نسيت لب الموضوع الراجل غلط بالسعر وكان جزائه انه يقع مع واحد نصاب لادين له ولا اخلاق لو محترم كان رجع الحاجه ومتسوفش ولا ماطل ولغى الصداقه والشراكه لكن للاسف كانت نيته سوء و ما استفدنا الا العطله 3 اسابيع ورا كدب وكلام على الفاضى ووقت الترجيع لغى الثداقه والشراكه وبتلمنى انى حذفت حساب نوب معندوش حتى برج فاخر هههههههههههه الله يهدى الجميع
قديم 05-11-2010, 01:34 AM   #13
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
حلو الاسلوب وعرفت تزوقه لكن الواقع خير دليل
والله ده اسلوبي الي انا اتربيت عليه والي بربي ابني عليه وزى ما انت بتقول الواقع خير دليل وزى ما ذكر اخونا جيمي فى رده وقال البينة على من ادعى

انا فى انتظار البرهان على كلامك ، ومستعد انى اتعاقب اذا كنت فعلا نصاب

اقتباس:
لاخر مرة بقلك انت لو شخص محترم مكنتش سبيت دين الله تاى شىء كنت رجعت حاجة الراجل لكن اقلك شىء انت اصلا عمرك مشفت سى بى
انا مش هابرء نفسي ولكن هاقولك نفس الكلام نزل دليلك وانا مستعد للعقاب ؛ حاجة الراجل انا مستعد ارجعها بس فى المقابل اخد حقى وده كان كلامي من اول ما اتكلمنا

اقتباس:
لكن اقلك شىء انت اصلا عمرك مشفت سى بى وتاج وزى فاخر+5 ومقابس بالنسبالك كنز طبعا
انا مش هاعمل زيك ولا هرد عليك باسلوبك ؛ لكن لو انا عمرى ما شفت سي بي ازاى بقيت معايا البرج مقابس والمروحه والخاتم بتوعي جبتهم ازاى ؟؟

اقتباس:
تعرف انت عملت زى اللى كدب كدبه وصدقها فعلا الله يهديك اسمع رجع العتاد للراجل واستغفر ربك
استغفر الله العظيم واتوب اليه ، مش عشان انا اخدت حاجة الصاعقة بالنصب لكن عشان اسلوبك مستفز فعلا ومرة تانية انا مستعد ارجع العتاد لكن فى المقابل اخد حقى

اقتباس:
حساب اخوك الى اتلغى برجه راقى وعندوش حتى اى حتاجه يبكى عليها حتى مكنش سكند يعنى انا لسه مخدتش حقى منك
حساب اخويا الى انت بتقول معندوش حاجة يبكى عليها كان ريبورن 125 وكان شغال فى مهمة السكند وحتى لو كان نوب مستواه واحد كفايه انه امنك عليه وانت خنت الامانه وبالنسبة للحقوق ربنا سبحانه وتعالى هو الي هيخلص حقنا منك

اقتباس:
وعلى فكرة انا مش باقى على العبه اصلا يعنى فى داهيه العبه
ما شاء الله هي دي الاخلاق الرفيعه الي بتتكلم عنها ؛ اسلوب البلطجه حتي فى الكتابه .. لا حول ولا قوة الا بالله

اقتباس:
الحمد لله اصحابى كلهم على الاميل يعنى قريب جداه هحذف العبه ومش هدخلها عشان اللى يزيك يعرف يعيش فى العبه وينصب براحته
من قبل انت ما تفكر تسيبها ومن قبل ما يحصل منك كل الي حصل انا كنت بقولك انى هابيع الحساب وهاسيبها وده فعلا الي هيحصل قريب جداً عشان اخلاقي ما تسمحش انى اكمل فى اللعبه بالوضع ده وعشان الي زيي ملوش مكان وسط الي زيك

اقتباس:
اخر كلمه لو انا ظالمك حسبى الله ونعم الوكيل فيا ولو انت ظالمنى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
والله احسن جمله كتبتها فى كل الكلام الي انت كتبته وربنا سبحانه وتعالى شاهد وقادر يخلص من الظالم

قديم 05-11-2010, 04:22 AM   #14
kinglion
قهر نشيط

kinglion is on a distinguished road

يا سيف سيبك منه انا من غير ما اقرا حاجه واثق فيك مائه بالمائه انتا راجل محترم ومحدش شاف حاجه وحشه منك ابدا وانتا صاحب واجب بصراحه وجدع

آخر تعديل بواسطة kinglion ، 05-11-2010 الساعة 04:31 AM
kinglion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-11-2010, 10:38 AM   #15
SaifEddin
قهر جديد

الصورة الرمزية SaifEddin

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kinglion مشاهدة المشاركة
يا سيف سيبك منه انا من غير ما اقرا حاجه واثق فيك مائه بالمائه انتا راجل محترم ومحدش شاف حاجه وحشه منك ابدا وانتا صاحب واجب بصراحه وجدع
ربنا يكرمك يا اخ اسلام وشكراً علي ردك ؛ بس انا عملت الموضوع ده عشان خاطر الناس الي ما تعرفش مين سيف الدين

اما الناس المحترمه الي زيك فانا متطمن ان عمرهم ما يصدقو عني اي كلمه مش كويسه

العلامات المرجعية