قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-06-2010, 11:30 PM   #1
SaifEddin
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SaifEddin
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 27953
SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي برجاء الاهتمام يا Dream ..

من غير مقدمات ولا كلام كتير عايز اقول ان اللعبه بقت عبارة عن مقلب زباله للكلام القذر الي بيخرج من افواه بشر سفهاء

النهاردة كنت فى ارض السكند بقتل ابليس وبعدين لقيت ان فى شخص اسمه ( MAnO~KinG#41 ) ظهر مرة واحدة وقتلني .

المهم قلت عادي بتحصل ... مش مشكلة ..

رحت تانى جبت سبحة الحرشف ورجعت انهيت المهمة وبعد ما خرجت لقيت انه شاتمنى وشاتم فى امي

ودي الصور





ياريت اشوف عقاب رادع عشان الكلام ده مش يتكرر مرة تانيه والا اللعبه مش هتكون بس مقلب زباله دي كمان هتبقى مرحاض عمومي لكل شخص عديم تربيه .
__________________
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..


يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 12:07 AM   #2
hauta
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية hauta
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: Egypt - Al Mansoura
المشاركات: 433
معدل تقييم المستوى: 7223
hauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond reputehauta has a reputation beyond repute
افتراضي

يا عم الإداره مش بتعاقب حد على السب لأن الكل يسب عادى ومش بيحصل ليهم حاجه

ثانيا أحسن حاجه تعملها انك تقفل الهمس وتلعب مع نفسك وبلاش تتعامل مع حد فى اللعبه لأنها فيها **** وأنصاف رجال كتيييير والوقايه خير من العلاج صح ؟
__________________
الاسم: أحمد سمير (Ĥäũtä)
الجنسيه: مصرى
العمر : 27
السيرفر: مرجانه
إسم الحساب: MârShâL
الشخصيه: نينجا-محارب-رامى138
*ما قد ندمت على سكوتي مرة ولكم ندمت على الكلام مرارا.
*الباطل ساعة والحق الى يوم الساعه .
*عاتب أخاك بالإحسان إليه واردُد شرّه بالإنعام عليه .
*تكلموا تعرفوا فإن المرء مخبوء تحت لسانه.
*ألا كل شئ ما خلا الله باطل .. . وكل نعيم لا محالة زائل ( يقال أنه أصدق بيت قاله العرب )

hauta غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 07:39 AM   #3
SaifEddin
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SaifEddin
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 27953
SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hauta مشاهدة المشاركة
يا عم الإداره مش بتعاقب حد على السب لأن الكل يسب عادى ومش بيحصل ليهم حاجه

ثانيا أحسن حاجه تعملها انك تقفل الهمس وتلعب مع نفسك وبلاش تتعامل مع حد فى اللعبه لأنها فيها **** وأنصاف رجال كتيييير والوقايه خير من العلاج صح ؟
اولاً اشكرك على مرورك بموضوعي .. ثانيا لو فعلاً الكلام ده صحيح وان مفيش اى عقاب على السب يبقى مفيش فى ايدي غير اني اقول حسبي الله ونعم الوكيل فى الادارة قبل الاعضاء الغير محترمين لان الادارة هى الي اديتهم الحريه فى اظهار عدم احترامهم ده .

اما بالنسبة لقفل الهمس فمع الاسف الشديد السب وقلة الادب بقى على كل قنوات الدردشة بداية من الهمس وحتى الاذاعة ..

ربنا يرحمنا من الي بنشوفو ونقراه كل يوم .

.. وفى انتظار ردك يا دريم ..
__________________
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..


يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 08:30 AM   #4
|AHMED|
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
الدولة: |||. بريدة .|||
المشاركات: 54
معدل تقييم المستوى: 66
|AHMED| is on a distinguished road
افتراضي



لازم نسوي مضاهرة ومحد يدخل لكونكر


حتى تعاقبهم الادارة


والمشكلة ان الادارة تعمل بصمت يعني انت ما تدري اذاهم عاقبوا اللاعب الي يسب او لا

المفرض انهم يرسلوا للمبلغ انهم عاقبو اللاعب الي شتم في اللعبة


|AHMED| غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 09:02 AM   #5
إتاشي
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية إتاشي
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 189
معدل تقييم المستوى: 0
إتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these partsإتاشي is infamous around these parts
افتراضي

اي واحد يسب صور الكلام وهو يسب..+ .. ارسل اسمه للادارة



لست متآاكد ولكن السب في الهمس اعتقد
غير ممنوع !!
__________________
ـــــــــــــــــ
كن ِ لطيفا ً مع النااس فيُ طريقك للصعود ِ ،،

لاانك ستقأبلهم مجددا ً .. في طريقك " للهبوط " :"))~
إتاشي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-07-2010, 06:43 PM   #6
SaifEddin
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SaifEddin
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 27953
SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة |ahmed| مشاهدة المشاركة


لازم نسوي مضاهرة ومحد يدخل لكونكر


حتى تعاقبهم الادارة


والمشكلة ان الادارة تعمل بصمت يعني انت ما تدري اذاهم عاقبوا اللاعب الي يسب او لا

المفرض انهم يرسلوا للمبلغ انهم عاقبو اللاعب الي شتم في اللعبة


شكرا على مرورك الكريم .. واتمنى ان صوتنا يوصل لاي حد من الادارة المحترمه عشان الناس المحترمه تعرف تلعب .

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إتاشي مشاهدة المشاركة
اي واحد يسب صور الكلام وهو يسب..+ .. ارسل اسمه للادارة



لست متآاكد ولكن السب في الهمس اعتقد
غير ممنوع !!
والله لو كلامك عن السب فى الهمس صحيح يبقى ربنا يتولانا ... حسبنا الله ونعم الوكيل .
__________________
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..


يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 02:16 PM   #7
kiloa
Banned
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 63
معدل تقييم المستوى: 75
kiloa is on a distinguished road
افتراضي

الله يبعدنا عن الناس الي بتشتم
وهذا الشخص انا اعرفه يشتمني بدون سبب
وبعدين صارت نسبة الي يشتمون باللعبة 99%
وبس 1% من الناس المحترمة
لاحول ولاقوة الا بالله
kiloa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 06:41 PM   #8
Manoo~King
Banned
 
الصورة الرمزية Manoo~King
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 39
Manoo~King is on a distinguished road
افتراضي ضربني وبكي وسبقني واشتكي

ولله انا احب اوصل رسالتي دي لصاحب الموضوع واعرفه واعرف كل اللي مرو بلموضوع ورجحو في كلامه بس اول شيئ احب اقول اني فعلن قتلته وسبيته ما رح اكذب بس اذا انا سبيته فأكيد فيه سبب واكيد بترجحوني لهذا السبب انا ما رح اغلط فيه ولا اسبه بدون اي سبب يا ريت الكل يكون مقدر هذا الكلام فأذا انا بسبه اكيد هوه سبني وقتلني قبل كدا

والمثل يقول البادي اظلم

بس للاسف انا ما عملت زيه ونسيت خالص فكره اني اصوره بس وعد مني المره القادمه تصوير ليه وهوه بيغلط فيا

وكل شخص بسيرفر زمرده يعرف مين هوه Manoo king ويعرف اخلاقه كويس يا ريت كل واحد شاف هذا الموضوع يرد عليه لانك مسوي فيها شيخ وانت اصلن ما تعرف الا السب والاهانه بس وعد مني ليك صوره

كمان احب اوضح حاجه عن الشيخ SeefEdeen واحب افكره انه لا يعمل فيها شيخ لانه بيتذكر ايام شهرزاد كان اكبر حرامي بلسيرفر وكان مشهور هناك بكدا وعندي اشخاص تؤايد هذا الكلام بس حبيت اوصل انك مو نبي عشان تبراء نفسك من الاخطاء وتحملها علي غيرك

احب اقولك في الاخير اني مارح اتركك في حالك بللعبه وراح اوريك واكيد انت بتعرف مانو كويس اوي بس شكوتك في المنتدي ما الها لزوم لانك مو شيخ زي ما بتتدعي
Manoo~King غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 06:48 PM   #9
Manoo~King
Banned
 
الصورة الرمزية Manoo~King
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 39
Manoo~King is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SaifEddin مشاهدة المشاركة
من غير مقدمات ولا كلام كتير عايز اقول ان اللعبه بقت عبارة عن مقلب زباله للكلام القذر الي بيخرج من افواه بشر سفهاء

النهاردة كنت فى ارض السكند بقتل ابليس وبعدين لقيت ان فى شخص اسمه ( MAnO~KinG#41 ) ظهر مرة واحدة وقتلني .

المهم قلت عادي بتحصل ... مش مشكلة ..

رحت تانى جبت سبحة الحرشف ورجعت انهيت المهمة وبعد ما خرجت لقيت انه شاتمنى وشاتم فى امي

ودي الصور





ياريت اشوف عقاب رادع عشان الكلام ده مش يتكرر مرة تانيه والا اللعبه مش هتكون بس مقلب زباله دي كمان هتبقى مرحاض عمومي لكل شخص عديم تربيه .


يا ريت اللي يمر ويكون عارفني يعرفهم اني مش زي ما بيدعو عليا لان اكيد الشجره المثمره تقذف بلحجار
Manoo~King غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 06:49 PM   #10
Manoo~King
Banned
 
الصورة الرمزية Manoo~King
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 39
Manoo~King is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Manoo~King مشاهدة المشاركة
ولله انا احب اوصل رسالتي دي لصاحب الموضوع واعرفه واعرف كل اللي مرو بلموضوع ورجحو في كلامه بس اول شيئ احب اقول اني فعلن قتلته وسبيته ما رح اكذب بس اذا انا سبيته فأكيد فيه سبب واكيد بترجحوني لهذا السبب انا ما رح اغلط فيه ولا اسبه بدون اي سبب يا ريت الكل يكون مقدر هذا الكلام فأذا انا بسبه اكيد هوه سبني وقتلني قبل كدا

والمثل يقول البادي اظلم

بس للاسف انا ما عملت زيه ونسيت خالص فكره اني اصوره بس وعد مني المره القادمه تصوير ليه وهوه بيغلط فيا

وكل شخص بسيرفر زمرده يعرف مين هوه Manoo king ويعرف اخلاقه كويس يا ريت كل واحد شاف هذا الموضوع يرد عليه لانك مسوي فيها شيخ وانت اصلن ما تعرف الا السب والاهانه بس وعد مني ليك صوره

كمان احب اوضح حاجه عن الشيخ SeefEdeen واحب افكره انه لا يعمل فيها شيخ لانه بيتذكر ايام شهرزاد كان اكبر حرامي بلسيرفر وكان مشهور هناك بكدا وعندي اشخاص تؤايد هذا الكلام بس حبيت اوصل انك مو نبي عشان تبراء نفسك من الاخطاء وتحملها علي غيرك

احب اقولك في الاخير اني مارح اتركك في حالك بللعبه وراح اوريك واكيد انت بتعرف مانو كويس اوي بس شكوتك في المنتدي ما الها لزوم لانك مو شيخ زي ما بتتدعي
يا ريت اي شخص يمر ويكون عارف مانو كويس يعرفهم اني غير ما بيدعو عليا واكيد الشجره المثمره تقذف بلحجاره
Manoo~King غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 06:54 PM   #11
MSNO
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية MSNO
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: الرياض
المشاركات: 561
معدل تقييم المستوى: 573
MSNO is on a distinguished road
افتراضي

دااخلهـ عرض لآ كن انت اللي بشهرزاد .. سيف الدين ..؟!
__________________
الاسم : MSNO

السيفر : شهرمان

النوع : محارب - تروجان - تروجان - تروجان

المستوى :98 في تقدم
MSNO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 07:19 PM   #12
SaifEddin
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SaifEddin
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 27953
SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي

مانو .. مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل فيك على كذبك .. لكن لو قدرت تكذب على الناس مش هتقدر تكذب على ( الله ) ، ربنا شاهد انى لا سبيتك ولا عملتلك حاجة وانك سبيت وعملت الي عملته بدون سبب .. وزى ما انت بتقول ان الناس الي تعرفك هتبرأك انا كمان فى ناس اكتر تعرفنى سواء فى زمرد او فى شهرزاد من قبله . واظن لو انا اخلاقي مش كويسه وسباب ولعان مش هيبقى ليا اصحاب سواء فى السيرفر زمرد او شهرزاد هما ملوك السيرفرين .

مرة تانيه حسبي الله ونعم الوكيل فيك وفي امثالك .
__________________
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..


يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 07:21 PM   #13
SaifEddin
قهر جديد
 
الصورة الرمزية SaifEddin
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 42
معدل تقييم المستوى: 27953
SaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond reputeSaifEddin has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaifEddin إرسال رسالة عبر Skype إلى SaifEddin
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msno مشاهدة المشاركة
دااخلهـ عرض لآ كن انت اللي بشهرزاد .. سيف الدين ..؟!
فعلا انا سيف الدين الي كنت بالعب فى شهرزاد .. خير ان شاء الله
__________________
اللهم إني تصدقت بعِرضي على الناس وعفوت عمن ظلمني فمن شتمني أو ظلمني فهو في حِل

اللهم إني سامحت كل من أغتابني أو ذكرني بسوء في غيبتي وأسألك في ذلك الأجر والمغفرة وبلوغ مراتب المحسنين ..


يسرني ان تتابع مدونتي : مدونة سيف الدين الاسلامية
SaifEddin غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-08-2010, 08:09 PM   #14
MSNO
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية MSNO
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: الرياض
المشاركات: 561
معدل تقييم المستوى: 573
MSNO is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saifeddin مشاهدة المشاركة
فعلا انا سيف الدين الي كنت بالعب فى شهرزاد .. خير ان شاء الله
اها، لا بس حسبتك تركت العبه ...!
__________________
الاسم : MSNO

السيفر : شهرمان

النوع : محارب - تروجان - تروجان - تروجان

المستوى :98 في تقدم
MSNO غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 10-11-2010, 12:55 PM   #15
Manoo~King
Banned
 
الصورة الرمزية Manoo~King
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 28
معدل تقييم المستوى: 39
Manoo~King is on a distinguished road
Thumbs down NooOoop

برده يا سيف انت مفكر نفسك شيخ ومعافي من الاخطاء لكن انا هقولك نفس كلمتك دي ان انا لو وحش مكنش زماني رائيس نقابه 3 اقوي نقابه في السيرفر ومكنش زماني دوق ولا مكنش لعبت اللعبه اصلن بس احب اعرفك شيئ انا مش بلعب عشان عتادي انا بلعب علشان اصدقائي واحبابي اللي في السيرفر والحمدلله انا بحب التحدي علشان كده هرد عليك علي كلامك اللي قولتهولي في الهمس انك هتعرفني مقامي الحمدلله انا مقامي عارفه مشمستني نوب زيك يعرفهولي وده اخر رد مني لاني مش عايز انزل لمستواك وزي مقولتك قبل كدا اللعب روح يا حبي باي يا عسل
Manoo~King غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »07:46 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية