Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 12-18-2013, 04:48 PM   #1
supertayger
قهر جديد

الصورة الرمزية supertayger

supertayger is on a distinguished road
Exclamation اهمال شخصيه المحارب

المحارب من اقدم الشخصيات في لعبه كونكر و رغم ذلك ليس لديه لديه اي مهاره هجوميه و المهارات الجديده مهارات فاشله و ليس لها نفع و انا حتي لا استخدمها و من كثره عدم نفعها شككت ان تلك المهارات لا تعمل و ليست الا مجرد شكل فتلك المهارات الجديده لدي محارب مهارات فاشله بمعني الكلمه و لذلك اصبح المحارب شخصيه دون قيمه في اللعبه فقليل جدا ما اجد محارب قد اكمل طريقه كمحارب نقي في اللعبه حيث يختار ان يكون رامي او اي شخصيه اخري في اول فرصه لترك المحارب

لذلك اتمني من الاداره ان تلغي المهارات الجديده الفاشله التي اعطتها للمحارب و تبدلها بمهاره واحده هجوميه
مقارنه بين مهارات المحارب
نبدا بالانعكاس دي مهاره قويه جدا بس النينجا يملك واحده زيها الفرق انها بترد 40 في الميه من ضربته اما الانعكاس بترد حد اقصي 1700 ايا كان الضرر المنعكس
موقف دفاعي الصراحه حاولت كتير استخدمها بس كل مجربها مع الوحوش الضرر مش بيتغير يعني مش شغاله بتهئلي المهاره فيها عطل ولا هيا مش بتمل حاجه غير انها تخليني معرف اتحرك
المدفع السحر مهاره قويه جدا بس المشكله ان لازم اكون قوي جدا لان لو الي بيضربني نقاط قوته اعلي ب20 نقطه عني مش تشتغل ده غير ان بقدر اصد الهجوم السحري بس لكن دفاعي بيبقي مفتوح للهجوم الجسدي و مش ينفع اتحرك
صد الدرع الصراحه المهاره الوحيده من المهارات الجديده الي كانت شغاله

آخر تعديل بواسطة supertayger ، 12-30-2013 الساعة 03:37 AM
supertayger غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-22-2013, 02:06 PM   #2
دوستي
قهر فعال

الصورة الرمزية دوستي

دوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى دوستي إرسال رسالة عبر Skype إلى دوستي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة supertayger مشاهدة المشاركة
المحارب من اقدم الشخصيات في لعبه كونكر و رغم ذلك ليس لديه لديه اي مهاره هجوميه و المهارات الجديده مهارات فاشله و ليس لها نفع و انا حتي لا استخدمها و من كثره عدم نفعها شككت ان تلك المهارات لا تعمل و ليست الا مجرد شكل فتلك المهارات الجديده لدي محارب مهارات فاشله بمعني الكلمه و لذلك اصبح المحارب شخصيه دون قيمه في اللعبه فقليل جدا ما اجد محارب قد اكمل طريقه كمحارب نقي في اللعبه حيث يختار ان يكون رامي او اي شخصيه اخري في اول فرصه لترك المحارب

لذلك اتمني من الاداره ان تلغي المهارات الجديده الفاشله التي اعطتها للمحارب و تبدلها بمهاره واحده هجوميه

http://www.youtube.com/watch?v=8qZWrk76UCc
انصحك بهذا الفيديو رح تعرف ان المحارب اقوى شخصيه باللعبه لكن الجميع ما يعرف اسراره
على الرغم من عدم وجود الأمل

دوستي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-22-2013, 02:20 PM   #3
styday
قهر جديد

styday is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى styday

I think, that you are not right. I am assured. Let's discuss it. Write to me in PM.
قديم 12-22-2013, 02:47 PM   #4
diurnads
قهر جديد

diurnads is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى diurnads

Completely I share your opinion. Idea excellent, I support.
قديم 12-22-2013, 04:19 PM   #5
Breelo
قهر جديد

Breelo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى Breelo

All can be
قديم 12-26-2013, 08:11 PM   #6
supertayger
قهر جديد

انا مش بقول ان المحارب شخصيه ضعيفه بس كل المهارات الجديده مهارات فاشله و بالنظر لمهارات الراهب و القرصان و النينجا و الرامي و السفاح و الحاوي كل دول مهاراتهم خارقه لكن المحارب المهارات الجديده كلها ضعيف موقف دفاعي مثلا لو شغلتها الاقي نفسي ولا اعرف اجري ولا انط يعني ضعيفه و مش مفيده خالص

آخر تعديل بواسطة supertayger ، 12-26-2013 الساعة 08:25 PM
قديم 12-26-2013, 09:57 PM   #7
power hashem
قهر جديد

الصورة الرمزية power hashem

power hashem is on a distinguished road
Exclamation

اقتباس:
انا مش بقول ان المحارب شخصيه ضعيفه بس كل المهارات الجديده مهارات فاشله و بالنظر لمهارات الراهب و القرصان و النينجا و الرامي و السفاح و الحاوي كل دول مهاراتهم خارقه لكن المحارب المهارات الجديده كلها ضعيف موقف دفاعي مثلا لو شغلتها الاقي نفسي ولا اعرف اجري ولا انط يعني ضعيفه و مش مفيده خالص

اولا :
المحارب فئة دفاعية يعني مش لازم يكون معاه مهارات هجومية كتيرة
ثانيا :
المحارب بالمهارة اللي مش عاجباك دي اللي شايفها عبيطة واللي بتخليه يمشي ومش بينط دي بتخلي دفاعه خيالي وماحدش يقدر يقتله خالص دا فيه واحد نقاطه 300 وجاله كينغ نقاطه 385 ماضربوش غير 10 الف دا كلو غير انو المحارب معاه صد عالي يعني دفاعه ودمه كبير ومعاه صد وعنده مهارة تقوي دفاعه زياده
ثالثا:
تقدر تستخدم داومة العقاب كمهارة هجوم للمحارب عادي وبتنقص كويس ولو ركبت للمحارب في الدرع جواهر تنين تبقى قوية اكانها دوامة تنين بتاعت تروجان نقي
رابعا :
الحاوي الماء اضعف من المحارب وما معوش مهارات هجوم بس انته شكلك ماشفتش في حياتك محارب بيلعب عدل عندنا في سيرفر مرجانه فيه محاربين كويسين لازم لك تيجي تشوف

اعتذر على الاإطاله
-*-وزنة عرشه -*-
-*-ومداد كلماته -*-

power hashem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-26-2013, 10:08 PM   #8
Dragon222
قهر جديد

الصورة الرمزية Dragon222

Dragon222 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Skype إلى Dragon222

خلي المحارب ي وقته
الحين السيرفرات مب راضيه تشتغل لها 3 ايام اداراه فااشله والله
قول له من يعزك ابد مانساك
Dragon222 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-26-2013, 11:53 PM   #9
supertayger
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة power hashem مشاهدة المشاركة

اولا :
المحارب فئة دفاعية يعني مش لازم يكون معاه مهارات هجومية كتيرة
ثانيا :
المحارب بالمهارة اللي مش عاجباك دي اللي شايفها عبيطة واللي بتخليه يمشي ومش بينط دي بتخلي دفاعه خيالي وماحدش يقدر يقتله خالص دا فيه واحد نقاطه 300 وجاله كينغ نقاطه 385 ماضربوش غير 10 الف دا كلو غير انو المحارب معاه صد عالي يعني دفاعه ودمه كبير ومعاه صد وعنده مهارة تقوي دفاعه زياده
ثالثا:
تقدر تستخدم داومة العقاب كمهارة هجوم للمحارب عادي وبتنقص كويس ولو ركبت للمحارب في الدرع جواهر تنين تبقى قوية اكانها دوامة تنين بتاعت تروجان نقي
رابعا :
الحاوي الماء اضعف من المحارب وما معوش مهارات هجوم بس انته شكلك ماشفتش في حياتك محارب بيلعب عدل عندنا في سيرفر مرجانه فيه محاربين كويسين لازم لك تيجي تشوف

اعتذر على الاإطاله
لا شفت كتير محاربين مش معني ان المحارب قوي يبقي يتحرم من المهارات و واضح انت الي مش فاهم المحارب ولا عمرك جربت المحارب لان موقف دفاعي بتخلي دفاعه قوي لكن تمنعه من الحركه بتخلي دفاعه مفتوح لاي حد يهجم عليه بسهوله و دوامه العقاب مش مهاره للمحارب دي مهاره لكل الشخصيات حتي النينجا بيستخدمها
قديم 12-27-2013, 06:04 AM   #10
power hashem
قهر جديد

الصورة الرمزية power hashem

power hashem is on a distinguished road

اقتباس:
لا شفت كتير محاربين مش معني ان المحارب قوي يبقي يتحرم من المهارات و واضح انت الي مش فاهم المحارب ولا عمرك جربت المحارب لان موقف دفاعي بتخلي دفاعه قوي لكن تمنعه من الحركه بتخلي دفاعه مفتوح لاي حد يهجم عليه بسهوله و دوامه العقاب مش مهاره للمحارب دي مهاره لكل الشخصيات حتي النينجا بيستخدمها
يا حبيبي افهمني
مستحيل يكون فيه لاعب كامل --- المحارب وضعيته في اللعبة دفاع قوي الحاوي الماء وضعيته سبورت او بمعنى اخر داعم لاصحابه والباقيين اغلبيتهم هجوميية

انت اكانك تقول عاوز حاوي ماء بمهارات هجومية !!! الحاوي الماء مو مطلوب منو يهاجم حتى في الحروب مطلوب منو يساعد

انا جربت المحارب حبيبي وفئة قوية وفي سيرفرنا فيه محاربنا اقوياء وبيستخدمو مهارة الموقف الدفاعي مع مهارة الرمح يسير يمشي بطيء ولكن اول ما يقرب منو احد يستخدم مهارة الرمح ويكمل بس دي الحركة مش سهله

دوامة العقاب لكل اللاعبين معاك حق بس اغلبة المحاربين الانقياء المبتدئين اللي ما يعرفو لمهارات الاسلحة زي مهارات الرمح والعصا وغيره يستخدمونها وقوية معاهم مش مهم انو المحارب يقتل ناس خااالص اهم حاقه انو ما يموتش ويصمد للنهاية
انت ممكن تحب تهاجم تحب تقتل يبقى ما ينفعش ليك محارب بس فيه ناس بتحب تكون قوية ودمها كبير وتساعد اصحابها وفي نفس الوقت تهاجم دول بقى المحارب اللي عاوز يساعد بدون ما يهاجم يبقى الحاوي الماء

غلبتني معاك ياعم
-*-وزنة عرشه -*-
-*-ومداد كلماته -*-

power hashem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-27-2013, 11:02 PM   #11
supertayger
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة power hashem مشاهدة المشاركة

يا حبيبي افهمني
مستحيل يكون فيه لاعب كامل --- المحارب وضعيته في اللعبة دفاع قوي الحاوي الماء وضعيته سبورت او بمعنى اخر داعم لاصحابه والباقيين اغلبيتهم هجوميية

انت اكانك تقول عاوز حاوي ماء بمهارات هجومية !!! الحاوي الماء مو مطلوب منو يهاجم حتى في الحروب مطلوب منو يساعد

انا جربت المحارب حبيبي وفئة قوية وفي سيرفرنا فيه محاربنا اقوياء وبيستخدمو مهارة الموقف الدفاعي مع مهارة الرمح يسير يمشي بطيء ولكن اول ما يقرب منو احد يستخدم مهارة الرمح ويكمل بس دي الحركة مش سهله

دوامة العقاب لكل اللاعبين معاك حق بس اغلبة المحاربين الانقياء المبتدئين اللي ما يعرفو لمهارات الاسلحة زي مهارات الرمح والعصا وغيره يستخدمونها وقوية معاهم مش مهم انو المحارب يقتل ناس خااالص اهم حاقه انو ما يموتش ويصمد للنهاية
انت ممكن تحب تهاجم تحب تقتل يبقى ما ينفعش ليك محارب بس فيه ناس بتحب تكون قوية ودمها كبير وتساعد اصحابها وفي نفس الوقت تهاجم دول بقى المحارب اللي عاوز يساعد بدون ما يهاجم يبقى الحاوي الماء

غلبتني معاك ياعم

اولا انا مش عايز لاعب كامل
حاوي الماءء فعلا شخصيه داعمه لكن عنده مهارات كتير خاصه بيه هجوميه و اما المحارب لا يملك مهاره هجوميه وو واضح جدا انك عمرك مجربت المحارب انت بتقول يعمل موقف دفاعي و الي يقرب منه يضربه انا مش حاسس ان مهاره موقف دفاعي مهاره انا حاسس انها بتضعفه لان حاوي زي حضرتك يجيبه ازاي و هو اعد يتنطط و انا مش قادر اجري وراه حتي و فقط انا عايز مهاره زي مهاره الراهب الكف المشع لانها مهار دقيقه و سهله التعامل معها

آخر تعديل بواسطة supertayger ، 12-27-2013 الساعة 11:04 PM

العلامات المرجعية