Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 06-06-2011, 09:02 AM   #1
خير الله
قهر جديد

خير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond reputeخير الله has a reputation beyond repute
Angry انا اتخنقت

بسم الله الرحمن الرحيم انا اسمى احمد وانا بحكى عن حاجه اصبحت بجد مقرفة فى اللعبة لدرجة ان الواحد كان عايز يكسر الكومبيوتر وبداية اعذرونى على صرحتى انا شايف حاجات فى اللعبه بقت مقرفة على سبيل المثال اكون بلعب كونكر وفجاء القى واحد طالع يشتم فى المصرين وواحد تانى طالع يرد عليه بشتايم صراحة اللى يسمعها يقول الناس دولت مش عرب ولا مسلمين والثورات العربية مكنش ليها اى لزمة لما كل واحد مش عارف يتفهم الاخرين ويحل مشكلته يبقى العملية بقت فوضى وانا مش عارف لزمته ايه يعنى نعد نشتم ونسب فى بعض ولا اكننا كنا مسلمين وبنقول لا إاله إلا الله محمد رسول الله يجماعة انا بقترح ان كل واحد يحترم التانى ويعم بقلك لو حد ظلمك او سرقك قول حسبى الله ونعم الوكيل تشتمه ليه وتوجع دماغك وهو يخد حسناتك على الفاضى بصو كلو واحد مننا المفروض يشوف نفسه هيعمل ايه وكمان انا بقترح يبقى فى جوى اللعبه ناس متخصصة من الشركة يعملوها دوريات على السرفرات لان فى **** بتقعد تشتم وتسب وتلعن حرام يعالم والنصيبه وانت بتلعب تلقى واحد فى العالم بيقول اى بنت بتحب الجنس تكلمنى بزمتك دولت مسلمين وبالمناسبه برده فى شوية *ش*** متخصصه فى السرقه دولت بسرقه ليه فى موقف حصل لى وانا كنت بعمل السكند رحت اطلع وحوش بالعناصر القى واحد جاى يقتلنى وجايب اصحابه علشان يسرقوا وموتنى ووقف على حجر الريشه عايز يخده قلتله حرام عليك انت بتسرق ليه قالى وانت مال اهلك وكتير تسمع امير اتسرق اميله وملكك اتسرق عتاده ومش عارف ايه اتسرق يناس كل واحد يحترم نفسه ومش يخد حاجت حد وياريت كلو واحد مننا يتق الله ويبطل شتايم انا اختى الصغيره عندها10سنين خلتها تبطل اللعبه بسبب الشتيام دى ياريت يجماعة كل واحد يحترم نفسه يجماعة ممكن يكون فى بنات فى اللعبه لما كل واحد يشتم التانى ويسبله الدين هيحصل اييه بعد كده يريت اتمنى كل واحد يخد موقف ومفيش فرق من المسلمين متقوليش انت مصرى وانا سعودى وهتكبر عليك يجماعة محدش احسن من حد وكما قال الرسول صلى الله عليه وسلم { لافرق بين اعجمى وعربى الا بالتقوى والعمل الصالح } وكلنا هنبقى عن الله عز وجل لانساوى جناح بعوضه يوم القيامه وانا فى الاخر بقترح ان يبقى فى ناس مشرفين على اللعبه يرقبوالناس اللى بتشتم دى ويحذفو املتهم خالص لأن فعلا الواحد زهق وفى النهاية اعذرونى على صرتى

آخر تعديل بواسطة خير الله ، 06-06-2011 الساعة 09:05 AM
خير الله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-06-2011, 01:19 PM   #2
spellecter
سوبر قهر

الصورة الرمزية spellecter

spellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى spellecter

والله صح كلامك سليم
اللعبة بقت خنقة اخر 20 حاجة

وقد يكون أعتزال " الله أعلم "
spellecter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-06-2011, 04:45 PM   #3
b7b Masr
قهر فعال

الصورة الرمزية b7b Masr

b7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond reputeb7b Masr has a reputation beyond repute

انا بفكر اعتزل خلاص زهقت مفيش اى حاجه جديده

...
Like My FaceBoOk Page

Smile its never Too Late
b7b Masr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-06-2011, 04:54 PM   #4
فلسطين222
سوبر قهر

الصورة الرمزية فلسطين222

فلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى فلسطين222

طيب لحقوه قبل يموت

ليعلم العدو ان مخيم جنين كالشجرة كلما سقطت اوراقها نمت ونبتت اوراقا جديدة

انا ابدع بجديدي وهم يبدعون بتقليدي

قناتي على اليوتيوب

http://www.youtube.com/MrSeKaBoB

اشتركوا فيها لو سمحتوا
فلسطين222 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية