قديم 03-13-2013, 05:30 PM   #1
m_aiad
قهر جديد

m_aiad is on a distinguished road
افتراضي حد يشوفلى حل يا جماعه انا زهقت اوى

حد يشوفلى حل يا جماعه انا زهقت اوى الاكونت ***** اتحظر من 6 شهور و بصراحه مليت اعمل اكونت جديد و ابدا من جديد انتوا عارفين قد اية ده ممل لو حد عنده حل لى غير الجى ام بقولى لان الجى ام بيتكلم و يعيد الكرم و يعيده تانى و تالت و عاشر و انا زهقت بصراحه
ininjaa
hummer71
ninja lvl 131
ارجو الرد
m_aiad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2013, 05:06 AM   #2
دوستي
قهر فعال

الصورة الرمزية دوستي

دوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond reputeدوستي has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى دوستي إرسال رسالة عبر Skype إلى دوستي

نظف جهازك من الفايروسات وحط عليه برنامج حمايه من الفايروس وحمل اللعبه وشتغل وان شاء الله ما يحظروك ثاني
على الرغم من عدم وجود الأمل

دوستي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-14-2013, 04:27 PM   #3
بنت*بنوت
قهر فعال

الصورة الرمزية بنت*بنوت

بنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond reputeبنت*بنوت has a reputation beyond repute

كيفية الحمايه

أ. احترس من قراصنة الحسابات

◇ 1. استخدم كلمة مرور طويلة.
كلما طالت كلمة المرور، كان من الصعب على المتسلل اختراقها.

◇2. لا تسمح لأي شخص بمعرفة اسم حسابك او كلمة المرور.

◇3. لا تشارك أو تبادل حسابك مع أي شخص.
هذا ممنوع؛ و إلا يجب أن تتحمل جميع العواقب وحدك.

◇4. لا تثق في أي شخص يقدم كرات تنين مجانيه.
. بمجرد أن تصدقه، سوف يطلب منك اسم حسابك و كلمة المرور، و من ثم سيتم اختراق حسابك. تذكر: لا يوجد أبدا اي شيىء بدون مقابل.

◇5. احترس من المواقع المزيفه، و ال GM المزيف و برامج الغش. (التفاصيل)
ال GM و PM لديهم دائما كلمة [GM] و [PM] تلي أسمائهم، و سوف يبدون داخل اللعبه على شكل فيل صغير أزرق ذو أذنين كبيرتين. و نود أن نذكركم أيضا بأنه لا يوجد سوى موقع رسمي واحد لقهر أونلاين: qahr.91.com
و نحن نقدر قرائتكم لهذه الإرشادات و نتمنى أن تحافظوا جيدا على أمان بيانات حساباتكم!

ب. تجنب طرق الاحيتال الجديدة عبر MSN!
نود ان نذكركم بتوخي الحذر من المحتالين! فقد كثير من الأشخاص بخداع اللاعبين الأخرين محاولين انتحال صفة ال GM و PM في كلاً من اللعبه و على MSN . لا تمنح بياناتك الشخصيه، تحت أي ظرف، لأي شخص عبر MSN!

بنت*بنوت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-15-2013, 02:07 PM   #4
Banned

has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute

السلام عليكم شباب انا الاكونت ***** محظور من فتره كبير عايز افهم ليه واحابب اعرف ازاى يخرج ياريت الجى ام يرد عليأز
 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-15-2013, 02:08 PM   #5
Banned

has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute

ألسلام عليكم شبأب انا الاكونت حقى محظور من فتره يقولو استخدم برامج.وانا الحسأب حقى وتر..ياريت الجى ام يرد عليا كيف اتصرف الحين
قديم 03-15-2013, 02:15 PM   #6
Banned

ألسلام عليكم شبأب انا الاكونت حقى محظور من فتره يقولو استخدم برامج.وانا الحسأب حقى وتر..ياريت الجى ام يرد عليا كيف اتصرف الحين
قديم 03-15-2013, 02:17 PM   #7
Banned

وانا نفس المشكله
قديم 03-17-2013, 02:10 PM   #8
m_aiad
قهر جديد

m_aiad is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_aiad مشاهدة المشاركة
حد يشوفلى حل يا جماعه انا زهقت اوى الاكونت ***** اتحظر من 6 شهور و بصراحه مليت اعمل اكونت جديد و ابدا من جديد انتوا عارفين قد اية ده ممل لو حد عنده حل لى غير الجى ام بقولى لان الجى ام بيتكلم و يعيد الكرم و يعيده تانى و تالت و عاشر و انا زهقت بصراحه
ininjaa
hummer71
ninja lvl 131
ارجو الرد
مفيش رد برده هو فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الملوك بس اللى المفروض انكوا تهتمو لامورهم و احنا **** يعنى
انا عايز اعرف انا استخدمت برامج ازاى هو انا لو حستخدم برامج حستخدمها من الاكونت ***** ولا العادى ان الاكونتات اللى مش فى اى بى تتحظر انا كان فاضلى كارتين و ابقى فى اى بى حرام اوى كده يعنى
m_aiad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية