Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

قديم 09-04-2012, 10:38 PM   #1
User124378507
قهر جديد

الصورة الرمزية User124378507

User124378507 is on a distinguished road
افتراضي اييييه يا جماعة جرى ايه

فى ايه يا جماعة
حصل ايه
كل ده علشان حسابك اتحظر
طب وفيها ايه متحسسنيش ان لما حسابك اتحظر جاك ملك الموت يقبض روحك او جاتك رصاصة بقلبك
مهما كانت ديه مجرد لعبة زى اى لعبة
ناس عندها 18 و20 سنة وبتتكلم كانها ناس عاقلة ولما حسابها اتحظر بقوا **** صغيرين 4 او 5 سنين (مقصدش حد)
فى ايه يا رجالة حصل خير انا الى ملاحظه وشايفه انكم مدمنين كونكر لا وبقيتم من دون كونكر كالهمجيين
والله والله والله العظيم المنتدى كان احسن منتدى وكنت كل يوم اخش فى واكتبلى **** 10 او 20 مشاركة
المنتدى كله مواضيه من القسم العام لحد قسم الابلاغ عن الاخطاء والاقتراحات ناقص كمان انكم تحطوا بقسم المهملات
هتقولوا الراجل ده بيقول كلام كدة علشان حسابه مش محظور زينا
اقولكم لا واحد من حساباتى محظور بس انا معملتش حاجة لانها مجرد لعبة

((اللهم لا تجعل الدنيا اكبر همومنا ولا تجعلها فى قلوبنا))
جملة الدعاء ان الدنيا شئ لا يجب الاهتمام به وان نتفرغ للصلاة و الصيام الى جانب العمل الدنياوى
انتم عملتوا الاسوا خليتوا لعبة اكبر همومكم وجعلتوها فى قلوبكم
والى هذا الحد ينتهى كلامى اتمنى ان تهدوا وبطلوا تصرف العيال ده (ده انا و 14 سنة معملتهاش)

آخر تعديل بواسطة User124378507 ، 09-04-2012 الساعة 10:40 PM
User124378507 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2012, 12:40 AM   #2
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

يااخى اسكت انت ماابى ارد عليك بس اللى اقولهولك قريب بازن الله ان شاء الله حياجيك الدور ونشوف وش راح تسوى عاملى نفسك شديد ولما تحصلك تبقى طفل
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2012, 09:34 PM   #3
User124378507
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر2000 مشاهدة المشاركة
يااخى اسكت انت ماابى ارد عليك بس اللى اقولهولك قريب بازن الله ان شاء الله حياجيك الدور ونشوف وش راح تسوى عاملى نفسك شديد ولما تحصلك تبقى طفل
اقرى الموضوع كويس هتلاقى ان فى حساب ليا محظور
قديم 09-05-2012, 09:55 PM   #4
mido567
قهر جديد

الصورة الرمزية mido567

mido567 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mido567

هوا ايه الي تسرف اطفال**** يعني ايه واحد يعد يلعب اللعبة ويعمل اميلو ويتعب ويكبرو ويتحظر ظلم ويعني ايه واحد يشحن ويبقي في اي بي 6 واميلو يتحظر ظلم يعني انت وبامنة الله لو انت ملك من ملوك السرفر ومعاك عتاد +12 وتعبت وشحنت واميلك ضاع مش هتزعل واحنا مش بلعبها ادمان ولاة حاجة هيا لعبة حلوة بنلعبها احنا واصحابنا الي بنحبهم وكمان في نفس الوقت الادان يدن نصلي ونسبح ونكمل لعب مش ادمان
وبعدين دول محظورين ظلم يا اخي الساكت عن الحق شيطان اخرص واكبر حرام انك تسكت عن حقق
واميلي مش محظورر ويناس يا شر كفايا قر
mido567 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2012, 10:03 PM   #5
ykoOo
قهر نشيط

ykoOo will become famous soon enoughykoOo will become famous soon enough
Question ربنا يظهر الحق

كفاني عزاً أن تكون لي رباً وكفاني فخراً أن أكون لك عبداً أنت ليّ كما أحب فوفقني إلى ما تحب

ykoOo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-06-2012, 01:11 AM   #6
tobi
قهر نشيط

الصورة الرمزية tobi

tobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond reputetobi has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة user124378507 مشاهدة المشاركة
فى ايه يا جماعة
حصل ايه
كل ده علشان حسابك اتحظر
طب وفيها ايه متحسسنيش ان لما حسابك اتحظر جاك ملك الموت يقبض روحك او جاتك رصاصة بقلبك
مهما كانت ديه مجرد لعبة زى اى لعبة
ناس عندها 18 و20 سنة وبتتكلم كانها ناس عاقلة ولما حسابها اتحظر بقوا **** صغيرين 4 او 5 سنين (مقصدش حد)
فى ايه يا رجالة حصل خير انا الى ملاحظه وشايفه انكم مدمنين كونكر لا وبقيتم من دون كونكر كالهمجيين
والله والله والله العظيم المنتدى كان احسن منتدى وكنت كل يوم اخش فى واكتبلى **** 10 او 20 مشاركة
المنتدى كله مواضيه من القسم العام لحد قسم الابلاغ عن الاخطاء والاقتراحات ناقص كمان انكم تحطوا بقسم المهملات
هتقولوا الراجل ده بيقول كلام كدة علشان حسابه مش محظور زينا
اقولكم لا واحد من حساباتى محظور بس انا معملتش حاجة لانها مجرد لعبة

((اللهم لا تجعل الدنيا اكبر همومنا ولا تجعلها فى قلوبنا))
جملة الدعاء ان الدنيا شئ لا يجب الاهتمام به وان نتفرغ للصلاة و الصيام الى جانب العمل الدنياوى
انتم عملتوا الاسوا خليتوا لعبة اكبر همومكم وجعلتوها فى قلوبكم
والى هذا الحد ينتهى كلامى اتمنى ان تهدوا وبطلوا تصرف العيال ده (ده انا و 14 سنة معملتهاش)
انت حسابك محظور ماشى حلو حسابك ده انت تعبت عليه وبقالك 3او 4 سنين بتكبره وبتجبله عتاد وبتحاول تخليه +6او7او8 من غير شحن!؟لانك اكيد مشحنتش وبعدين لما تخليه +8 وكونت تيجى الاداره تحظرك من غير سبب؟ يبقى بعد تعب سنين تبدأ من الاول تانى او تسيب اللعبه؟

ولو انت شاحن تعمل عتاد +12 وتعمل ملك او امير وفى الاخر تتحظر من غير سبب يبقى الفلووس الى انت شحنت بيها راحت؟؟ وتقول عادى انت فاكر الى عمل عتاد +8 من غير شحن بيعمله فى يومين دا لو نصاب مش هيعمله فى سنتين ولا الى بيشحن انت فاكر انه بيشحن بفلوس قليله عشان يبقى فى اى بى ولا ملك او امير او دوق حتى؟؟

واتمنى انك تكون فهمت كلامى كويس وانا على فكره مفيش حساب من حساباتى محظور وانا سايب اللعبه من اكتر من سنه اصلا
قديم 09-06-2012, 01:44 AM   #7
wrvhgwrv
قهر نشيط

الصورة الرمزية wrvhgwrv

wrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond reputewrvhgwrv has a reputation beyond repute

صدقت ولله
انا مة اعرف شسالفة مع العلم لو دخلتو للعبة مة تسون شي
لي صديق مدمن ع العبة بس يجلس جنب موصلة ويسولف لا اكثر وعدادة + 8 ولا يروح لا نخبه ولا شي جالس ويسولف يعني ادمااان لو مة لعبها تجيه حالا نفسية

الله يهديكم بس صلو صلاتكم وقللو من العب بعض الناس تلعب من الصباح الي اليل - 9 ساعات تقريبا - ترة العين جوهرتان غاليتان

فلن تكون بئمان امام مكتبك وانا موجود

اهلا بي افضل لعبة التحسن بل العبة جدا جيد [/B]
wrvhgwrv غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-06-2012, 01:49 AM   #8
XMMX
قهر فعال

الصورة الرمزية XMMX

XMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tobi مشاهدة المشاركة
انت حسابك محظور ماشى حلو حسابك ده انت تعبت عليه وبقالك 3او 4 سنين بتكبره وبتجبله عتاد وبتحاول تخليه +6او7او8 من غير شحن!؟لانك اكيد مشحنتش وبعدين لما تخليه +8 وكونت تيجى الاداره تحظرك من غير سبب؟ يبقى بعد تعب سنين تبدأ من الاول تانى او تسيب اللعبه؟

ولو انت شاحن تعمل عتاد +12 وتعمل ملك او امير وفى الاخر تتحظر من غير سبب يبقى الفلووس الى انت شحنت بيها راحت؟؟ وتقول عادى انت فاكر الى عمل عتاد +8 من غير شحن بيعمله فى يومين دا لو نصاب مش هيعمله فى سنتين ولا الى بيشحن انت فاكر انه بيشحن بفلوس قليله عشان يبقى فى اى بى ولا ملك او امير او دوق حتى؟؟

واتمنى انك تكون فهمت كلامى كويس وانا على فكره مفيش حساب من حساباتى محظور وانا سايب اللعبه من اكتر من سنه اصلا

والله ردك يا توبي فيه كل اللي كنت عايز اقوله
انا لما العب انا وشويه من صحابي اللعبه ومنشحنش
ونتعب ونبقي كونتات +8 علي +7 مقبسين ولفل عالي
يجي بدون اي سبب نتحظر يبقي ده يعتبر ايه
وانا اصلا مكنتش هرد علي صاحب الموضوع لانه ميستهالش الرد
لانه واحد اكيد يعني مكملش كام شهر بيلعب اللعبه وحسابه متعداش +4 ويمكن +3
ومش فارقه معاه ويعتبر متعبش حاجه وكله سي بي مقيد علي مهرجانات
نصيحة قد تفيدك . . . . ... خلــي ســرك بيــن اثنيــن ..{نفســك وربــك} .. وخلــي إيمــانــك قــوي بــإثنين ..{ربــك ونبيــك} .. واحــرص فــي دنيــاك علــى رضــى إثنيــن.. { أمــك وأبــوك} .. واستعــن علــى الشــدائد بــاثنيــن ..{الصبــر والصــلاة} .. ولا تخــف مــن إثنيــن ..{الــرزق والمــوت}.. لأنهمــــا بيــــــد الله

قالوا مسكين من لا يعرف الانجليزيه
قد يواجه صعوبه في فهم كلام الناس

واقول مسكين من لا يعرف العربيه
قد يواجه صعوبه في فهم كلام رب الناس

XMMX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-06-2012, 02:50 AM   #9
User817753570
قهر نشيط

الصورة الرمزية User817753570

User817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond reputeUser817753570 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر Skype إلى User817753570
Cool

ياجماعه هنحرق دمنا ليه علي واحد مش عارف يعني ايه يكون+8 او +7 وبيظبط عشان يعلي اكتر زي ما شفنا ملوك وامراء وتعبنا في الحسابات ديه قد ايه وفي الاخر بح خلاص راح كل اللي بنيته
ده لو ليه حساب زينا كان ولول مش بقا زي طفل صغير عيب عليه والله ده بدل ما يحس بزميله وموضيع ايه اللي بيكتبها كل يوم من قبل الحظر من 10 الي 20 موضوع وانت قهر جديد لسه محصلتش 6 موضيه
لا اله الا انت سبحانك

اخوك tigeregypt
راهب راهب راهب ليفل129
اشهر من النار علي العلم
سيرفر سيندباد...مدير في نقابه هن
الحاله الاجتماعيه محظور حتي الان

اٌذاَ مٌرتِ اٌلايامٌ وٌلمٌ تٌرونىّ ... فٌهذهٌ مٌّشاركتىٌ فٌتذكرونىِ ... وٌانَ غٌبتّ وٌلم تٌجدونى
اٌكِون وٌقتهاّ بٌحاجةّ لٌلدعاءِ .... فٌادعوٌ لٌىِ

اللٌهمِ اٌجعلنىِ خٌيراّ مَماَ يَظنونٌ
وٌلاّ تٌؤاخذنىِ بَماّ يٌقولونَ
وّاغٌفرلىَ مٌالايعلمونٌ
User817753570 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-06-2012, 12:27 PM   #10
User124378507
قهر جديد

انا اقبل الراى و الراى الاخر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido567 مشاهدة المشاركة
هوا ايه الي تسرف اطفال**** يعني ايه واحد يعد يلعب اللعبة ويعمل اميلو ويتعب ويكبرو ويتحظر ظلم ويعني ايه واحد يشحن ويبقي في اي بي 6 واميلو يتحظر ظلم يعني انت وبامنة الله لو انت ملك من ملوك السرفر ومعاك عتاد +12 وتعبت وشحنت واميلك ضاع مش هتزعل واحنا مش بلعبها ادمان ولاة حاجة هيا لعبة حلوة بنلعبها احنا واصحابنا الي بنحبهم وكمان في نفس الوقت الادان يدن نصلي ونسبح ونكمل لعب مش ادمان
وبعدين دول محظورين ظلم يا اخي الساكت عن الحق شيطان اخرص واكبر حرام انك تسكت عن حقق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tobi مشاهدة المشاركة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XMMX مشاهدة المشاركة
والله ردك يا توبي فيه كل اللي كنت عايز اقوله
انا لما العب انا وشويه من صحابي اللعبه ومنشحنش
ونتعب ونبقي كونتات +8 علي +7 مقبسين ولفل عالي
يجي بدون اي سبب نتحظر يبقي ده يعتبر ايه
وانا اصلا مكنتش هرد علي صاحب الموضوع لانه ميستهالش الرد
لانه واحد اكيد يعني مكملش كام شهر بيلعب اللعبه وحسابه متعداش +4 ويمكن +3
ومش فارقه معاه ويعتبر متعبش حاجه وكله سي بي مقيد علي مهرجانات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة User817753570 مشاهدة المشاركة
ياجماعه هنحرق دمنا ليه علي واحد مش عارف يعني ايه يكون+8 او +7 وبيظبط عشان يعلي اكتر زي ما شفنا ملوك وامراء وتعبنا في الحسابات ديه قد ايه وفي الاخر بح خلاص راح كل اللي بنيته
ده لو ليه حساب زينا كان ولول مش بقا زي طفل صغير عيب عليه والله ده بدل ما يحس بزميله وموضيع ايه اللي بيكتبها كل يوم من قبل الحظر من 10 الي 20 موضوع وانت قهر جديد لسه محصلتش 6 موضيه
لا اله الا انت سبحانك

اخوك tigeregypt
راهب راهب راهب ليفل129
اشهر من النار علي العلم
سيرفر سيندباد...مدير في نقابه هن
الحاله الاجتماعيه محظور حتي الان

اٌذاَ مٌرتِ اٌلايامٌ وٌلمٌ تٌرونىّ ... فٌهذهٌ مٌّشاركتىٌ فٌتذكرونىِ ... وٌانَ غٌبتّ وٌلم تٌجدونى
اٌكِون وٌقتهاّ بٌحاجةّ لٌلدعاءِ .... فٌادعوٌ لٌىِ

اللٌهمِ اٌجعلنىِ خٌيراّ مَماَ يَظنونٌ
وٌلاّ تٌؤاخذنىِ بَماّ يٌقولونَ
وّاغٌفرلىَ مٌالايعلمونٌ
انتم اغلب كلامكم متكرر
لذا انا هكلم بايجاذ
انا مشكلتى هنا مش انك تعمل مواضيع لا اعملوا بدل الموضوع مليون موضوع لكن فى المكان المنناسب
يعنى قسم الابلاغ هذا هو المخصص لذلك وفيه يتم الاستماع لكم وتضامن الاعضاء معكم
لكن موضوع عن مشكلات تسجيل العضويات الى بالاسم العربى التى لا تستطيع الدخول يجى واحد يحرق دم المشرف ودمنا ويقول انا حسابى محظور ومعرفش ايه وغيرها كتير
فى الفيس بوك مثلا مشرف مثلا منزل صورة لاية قرانية تلاقى تعليك يقول صورة جميلة و مليون تعليق يقول انا حسابى محظور
صرتم كالهمج على حد ما قلت ما تميزون بين المواضيع الهادفه و والمخصصة للحظر

آخر تعديل بواسطة User124378507 ، 09-06-2012 الساعة 12:32 PM
قديم 09-06-2012, 01:58 PM   #11
XMMX
قهر فعال

الصورة الرمزية XMMX

XMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond reputeXMMX has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة User124378507 مشاهدة المشاركة
انا اقبل الراى و الراى الاخر

انتم اغلب كلامكم متكرر
لذا انا هكلم بايجاذ
انا مشكلتى هنا مش انك تعمل مواضيع لا اعملوا بدل الموضوع مليون موضوع لكن فى المكان المنناسب
يعنى قسم الابلاغ هذا هو المخصص لذلك وفيه يتم الاستماع لكم وتضامن الاعضاء معكم
لكن موضوع عن مشكلات تسجيل العضويات الى بالاسم العربى التى لا تستطيع الدخول يجى واحد يحرق دم المشرف ودمنا ويقول انا حسابى محظور ومعرفش ايه وغيرها كتير
فى الفيس بوك مثلا مشرف مثلا منزل صورة لاية قرانية تلاقى تعليك يقول صورة جميلة و مليون تعليق يقول انا حسابى محظور
صرتم كالهمج على حد ما قلت ما تميزون بين المواضيع الهادفه و والمخصصة للحظر

اول شيء حبيبي

اسمها ايجاز (توضيح فقط)

وثاني شيء لما نروح نعمل في المكان المخصص ويتم تاجيل الفحص في حسابك

ولما نبعت رسايل للموقع الرسمي للادراه او الايميل بمعني اصح

ومحدش يرد علينا يبقي لينا حق نعمل مواضيع في اي قسم لحد ما حد يرد

وفعلا زي ما انا قلت

انت شكلك لسه جديد في اللعبه ومتعبتش ومش فارقه معاك

انما اللي شاحن وتعبان من 4 سنين هتفرق معاه جامد

وارجو ردك يكون واضح والحروف مظبوطه عشان متتعبناش معاك

تحياتي
نصيحة قد تفيدك . . . . ... خلــي ســرك بيــن اثنيــن ..{نفســك وربــك} .. وخلــي إيمــانــك قــوي بــإثنين ..{ربــك ونبيــك} .. واحــرص فــي دنيــاك علــى رضــى إثنيــن.. { أمــك وأبــوك} .. واستعــن علــى الشــدائد بــاثنيــن ..{الصبــر والصــلاة} .. ولا تخــف مــن إثنيــن ..{الــرزق والمــوت}.. لأنهمــــا بيــــــد الله

قالوا مسكين من لا يعرف الانجليزيه
قد يواجه صعوبه في فهم كلام الناس

واقول مسكين من لا يعرف العربيه
قد يواجه صعوبه في فهم كلام رب الناس

XMMX غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية