المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 11-04-2011, 05:51 PM   #1
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute
افتراضي عايز 530 سيسبس على volcano (مجاب عنه )

السلام عليكم

انا على سيرفر volcano
عايز كارت 530 سيبيس ب 43 ج
بس بكروت فودافون
-----------------------
بس انا عايز اعرف التفاصيل يعنى اعمل اية او مثلا هشترى كام كارت فودافون على قد ال 43 ج ؟؟؟
وهبعتوا لمين ؟؟ وهاخدهم ازاى
منتظر رد المشرف
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-04-2011, 10:49 PM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انجور مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

انا على سيرفر volcano
عايز كارت 530 سيبيس ب 43 ج
بس بكروت فودافون
-----------------------
بس انا عايز اعرف التفاصيل يعنى اعمل اية او مثلا هشترى كام كارت فودافون على قد ال 43 ج ؟؟؟
وهبعتوا لمين ؟؟ وهاخدهم ازاى
منتظر رد المشرف
مفيش فى المنتدى الكلام ده انت عايز سى بى اس روح اشحن كروت غير كده مفيش

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-04-2011, 11:13 PM   #3
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش مستر اسلام حاطط نمرتة وبيشحن ؟؟
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-05-2011, 12:54 AM   #4
spellecter
سوبر قهر

الصورة الرمزية spellecter

spellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond reputespellecter has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى spellecter

دة اسمه رصيد مبيعات

اتصل بيه وافهم منه او كلمه عالرسايل

وقد يكون أعتزال " الله أعلم "
spellecter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-11-2011, 05:55 AM   #5
~madoo~
قهر نشيط

~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute~madoo~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~madoo~ إرسال رسالة عبر Skype إلى ~madoo~

Your Best WAY TO CREDIT TQ CARDS الحل الامثل ليك انك تجيب بتحويل رصيد المبيعات زى مانا بستخدمها لو عايز تفاصيل اقوللك عليها

العلامات المرجعية