Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

قديم 06-20-2010, 04:15 AM   #16
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد البرنس مشاهدة المشاركة
[font=arial][size=4]معاك حق

بس والله اكتر حاجة مجننانى و مخلينا امشى اشد فى شعرى البنات بتوع اليومين دول

يا لهوى عليهم

البنت تلبس البنطلون هيتفرتك من عليها ولابسه هدوم افشة فيها افشة سودة
طب فين ابوها ولا امها و لا حتى اخوها و لما تتعاكس الدنيا تقوم و متقعدش طب مهو إنتى إلى عمله فى نفسك
و لو اى و احد قالها اى كلمتين حلوين ممكن تديلو بوسه و تقولو تتجوزنى فى ساعتها..
حسبى الله و نعم الوكيل فى كل اب و ام و اخ و اخت و اى امرأة تسيب بنتها او اختها او راجل يسيب بنتو او اختو تمشى بالهدوم دى

اه انا شوفت النوعيه بتاعة من فوق عمرو خالد و من تحت عمرو دياب دى كتير...فى المترو و الاكاديمية اللى كنت فيها و فى الشارع و فى كل مكان...انا مش فاهم هى متحجبه ليه بأه ؟ طب ما تقلع الحجاب بأه.. ما هو كده ملوش لازمة
دى بأه ليها كذا سبب...
يا اما اهلها عارفين و موافقين و يقولك سيبها كده عشان تتجوز بسرعه و ده طبعا غلط و لو اتجوزت بالطريقة دى هتتطلق من جوزها بعد مدة زمنية قصيرة جدا...لأنه اتجوزها عشان جسمها بس مش شخصيتها ولا فكرها ولا عقلها

يا اما اهلها عارفين بس منفضين و يقولك انا واثق فى بنتى كويس و مربيها كويس و هى كمان تقولك انا ميهمنيش كلام الناس المهم انى من جوه ابيض...لو انت مربى بنتك صح متسيبهاش تنزل من البيت باللبس الخليع ده...و انتى لو من جوه ابيض بجد عمرك ما هتفكرى تلبسى حاجة ضيقه ولا حتى تيجى على بالك
و حسبى الله و نعم الوكيل فى كل بنت تلبس ضيق او شفاف و ربنا ينتقم من كل بنت بتلبس ضيق عشان بيوقعونا فى السيئات...اسيب الكلية الاقيهم فى المترو اسيب المترو الاقيهم فى الشارع و كل حتة كل مكان يعنى امشى و انا مغمض يعنى ولا ايه ؟
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-20-2010, 06:34 AM   #17
Criss Angel
قهر نشيط

Criss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Criss Angel

[quote=heroboy;281760]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Criss Angel مشاهدة المشاركة
أنا بقول شاعر من يومك يا قلبي

فكرتنى بأيام الشعر فاكر لما
كنت بطربكوا واسمعكوا كلام من عندى وشوف الصدفة كان على البنات
يقولك
مدلعة متشخلعه فى قلب دادى مربعة ادب وزوق من عيلة فوق والسمعة ايه مسمعة واللبس ايه مودرن ولا عايزنى البس بردعة ولا المودرن خلى الشباب كلو رجله مخلعه بنطلون يسقط تحت البادى واتفرج ياللى انت فاضى مقالب وتقوله يادادى بعد ازنك رايحة النادى
احنا بقى
صعبان عليا ياعنيا مش عارف ابص حوليا مافيش حاجة متغطية اصل الشلح بقى حرية اصل الغرب علينا سيطر والدين مبقاش يتقدر

بلاش اطول عليكوا بقى

غيــــــــــــــــــــــــور هههههههههههههههههههههههههه

بهزر

آه في أيام زمان
------------
نحن مجانين إذا لم نستطع أن نفكّر
و متعصّبون إذا لم نرد أن نفكّر
و عبيد إذا لم نجرؤ أن نفكّر

Finally We're FREE
Criss Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-20-2010, 06:36 AM   #18
Criss Angel
قهر نشيط

Criss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond reputeCriss Angel has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Criss Angel

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة redtiger5000 مشاهدة المشاركة
اه انا شوفت النوعيه بتاعة من فوق عمرو خالد و من تحت عمرو دياب دى كتير...فى المترو و الاكاديمية اللى كنت فيها و فى الشارع و فى كل مكان...انا مش فاهم هى متحجبه ليه بأه ؟ طب ما تقلع الحجاب بأه.. ما هو كده ملوش لازمة
دى بأه ليها كذا سبب...
يا اما اهلها عارفين و موافقين و يقولك سيبها كده عشان تتجوز بسرعه و ده طبعا غلط و لو اتجوزت بالطريقة دى هتتطلق من جوزها بعد مدة زمنية قصيرة جدا...لأنه اتجوزها عشان جسمها بس مش شخصيتها ولا فكرها ولا عقلها

يا اما اهلها عارفين بس منفضين و يقولك انا واثق فى بنتى كويس و مربيها كويس و هى كمان تقولك انا ميهمنيش كلام الناس المهم انى من جوه ابيض...لو انت مربى بنتك صح متسيبهاش تنزل من البيت باللبس الخليع ده...و انتى لو من جوه ابيض بجد عمرك ما هتفكرى تلبسى حاجة ضيقه ولا حتى تيجى على بالك
و حسبى الله و نعم الوكيل فى كل بنت تلبس ضيق او شفاف و ربنا ينتقم من كل بنت بتلبس ضيق عشان بيوقعونا فى السيئات...اسيب الكلية الاقيهم فى المترو اسيب المترو الاقيهم فى الشارع و كل حتة كل مكان يعنى امشى و انا مغمض يعنى ولا ايه ؟
والله كده

في كل مكان البنات لابسه الضيق

هنعمل ايه بس

حسبنا الله و نعم الوكيل
------------
نحن مجانين إذا لم نستطع أن نفكّر
و متعصّبون إذا لم نرد أن نفكّر
و عبيد إذا لم نجرؤ أن نفكّر

Finally We're FREE
Criss Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية