Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

قديم 08-04-2012, 02:31 PM   #16
M A R I E N S
قهر نشيط

الصورة الرمزية M A R I E N S

M A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of light

والحج الجامد اهو واحد ولا بينه وبينك طار ولا حاجة ده بالعكس كان معاك فى النقابة زمان وكان صاحبك واهو بيقول عليك برامج يعنى مش انا بس الى بقول يا نوب والله يهديك انت وتبطل شغل البرود الى انت فيه ده وتبطل برامج
M A R I E N S غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-04-2012, 03:09 PM   #17
thereddeath3
قهر نشيط

الصورة الرمزية thereddeath3

thereddeath3 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى thereddeath3
Cool حراااااااامى نوب والله

والله يا مارينز انت كنت سقط من نظرى بس الحين انت ما عدت تنشاف بالعين المجرده اصلا............. لو بتفهم شوى كنت ارتحت وريحتنا من تعليقاتك السخيفه هذى قولت لك رد الاداره ع الفيديو قولت مالى علاقه بالاداره طب ليه تعترف برد الاداره على حظرى وما تعترف على ردها ان هذا الفيديوا مو صحيح والله نوب ..... ياريت تريحنا وتفتح مخك شوى قولتلك شوف الفى اى بى حقى يب انا متبرع ب 11 مليار ثمن الواحد 8 الاف سى بى يبيعهم واحد اسمه هاوس مان ما لى دخل جايبهم منين يعنى انا دافع بالتبرع 88 الف سى بى وهذا شىء مره قليل لانك لو بتشوف بعيونك دول روح شوف الفى اى بى بتعرف انى شاحن باكتر من 300 الف جنيه مصرى يعنى اقدر اسوى حسابين فل +12 من المركز واسويهم ملوك وده اللى حصل بس الحاقدين امثالك هم اللى بيقفوى بطريقى ....... وشوف يالنوب انقلع من هنا احسن ليك ما احد عايزك والله طفيله انت ما عندك خشى الكل بيقولك لاتعلق ما احد عايز رايك لانك مو محترم بالرد وبرضه بترد والله نوب .........شوف روح البس عتاد غير عتاد الحاوى اللى عليك هذا يا النوب ........ اه من الحق نسيت http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=81820
انك نوب وبتسرق عتاد العالم يلا كفايه عليك كده خساره اصلا انى اضيع وقتى مع امثالك ..........
thereddeath3 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-04-2012, 03:12 PM   #18
thereddeath3
قهر نشيط

Angry

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -simo- مشاهدة المشاركة
1 كلام الناس:اذا جائكم فاسق بنبا فتبينو ان تصيبو قوما بجهالة فتصبحو على ما فعلتم نادمين
2 هل تعلم ان ممكن تضرب نصل مزدوج في نصف القفزة و انت في الهوا و ممكن تضرب كف مشع في 3/4 من القفزة او حتى نصفها لو كان عندك بينج جيد و هاهو الفييديو
http://www.youtube.com/watch?v=w2nazvmehbw
http://www.youtube.com/watch?v=3endn-xzdrk
يا حبيى هذا ما بيضرب الضرب هذا ادخل بس عندنا وبتشوف هذا بيطير والله ما بيضرب ها الضرب اللى كلنا نلعب بيه.....هذا يختفى وفجاه يظهر وتلاقى نصل عليك وتلاقيك ميت ............... دولى خلضوا ماتش براعه بجزىء من الثانيه كيف مش عارف مع انها برااااااااااااااعه...........مع العلم انهم كانوا يلاعبوا ناس فى قوتهم يعنى مايفرقوا فى شىء
قديم 08-04-2012, 03:36 PM   #19
pleas
قهر جديد

pleas is on a distinguished road
Talking

لاول مره بحياتى اشوف امير نص عتاده +12 يقتل ملك +12 فل فى البراعه بضربه واحده
pleas غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-04-2012, 03:42 PM   #20
thereddeath3
قهر نشيط

Thumbs down

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pleas مشاهدة المشاركة
لاول مره بحياتى اشوف امير نص عتاده +12 يقتل ملك +12 فل فى البراعه بضربه واحده
ههههههههههههههههههههههههاى و الله من الواضح ان ها الاشياء اصبحت عاديه بالنسبه للجى ام لاكن المو عادى انهم يقتلونى ببرامجهم فتقريبا مشان كده انحظرت
قديم 08-04-2012, 03:45 PM   #21
-Simo-
قهر جديد

-Simo- is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thereddeath3 مشاهدة المشاركة
يا حبيى هذا ما بيضرب الضرب هذا ادخل بس عندنا وبتشوف هذا بيطير والله ما بيضرب ها الضرب اللى كلنا نلعب بيه.....هذا يختفى وفجاه يظهر وتلاقى نصل عليك وتلاقيك ميت ............... دولى خلضوا ماتش براعه بجزىء من الثانيه كيف مش عارف مع انها برااااااااااااااعه...........مع العلم انهم كانوا يلاعبوا ناس فى قوتهم يعنى مايفرقوا فى شىء
الله اعلم اخوي
قديم 08-04-2012, 04:26 PM   #22
M A R I E N S
قهر نشيط

M A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of lightM A R I E N S is a glorious beacon of light
Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thereddeath3 مشاهدة المشاركة
والله يا مارينز انت كنت سقط من نظرى بس الحين انت ما عدت تنشاف بالعين المجرده اصلا............. لو بتفهم شوى كنت ارتحت وريحتنا من تعليقاتك السخيفه هذى قولت لك رد الاداره ع الفيديو قولت مالى علاقه بالاداره طب ليه تعترف برد الاداره على حظرى وما تعترف على ردها ان هذا الفيديوا مو صحيح والله نوب ..... ياريت تريحنا وتفتح مخك شوى قولتلك شوف الفى اى بى حقى يب انا متبرع ب 11 مليار ثمن الواحد 8 الاف سى بى يبيعهم واحد اسمه هاوس مان ما لى دخل جايبهم منين يعنى انا دافع بالتبرع 88 الف سى بى وهذا شىء مره قليل لانك لو بتشوف بعيونك دول روح شوف الفى اى بى بتعرف انى شاحن باكتر من 300 الف جنيه مصرى يعنى اقدر اسوى حسابين فل +12 من المركز واسويهم ملوك وده اللى حصل بس الحاقدين امثالك هم اللى بيقفوى بطريقى ....... وشوف يالنوب انقلع من هنا احسن ليك ما احد عايزك والله طفيله انت ما عندك خشى الكل بيقولك لاتعلق ما احد عايز رايك لانك مو محترم بالرد وبرضه بترد والله نوب .........شوف روح البس عتاد غير عتاد الحاوى اللى عليك هذا يا النوب ........ اه من الحق نسيت http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=81820
انك نوب وبتسرق عتاد العالم يلا كفايه عليك كده خساره اصلا انى اضيع وقتى مع امثالك ..........
هههههههه والله صعبان عليا يا جوكر براحة على نفسك احسن يطقلك عرق ولا حاجة يابنى
وانا قلت بردو قبل كده انا مليش دعوة بالجى ام لان الجى ام لو ليه وجود اصلا كان زمانو رد عليكو دلوقتى
انا الى يهمنى عينى وعقلى والفيديو واضح وزى الفل متحاولش تجادل فى الموضوع ده كتير
وثانيا كويس انت جبت الموضوع ده **** سرقة افينجر ده شوف كده الصور بتاعت الجامد دل دليل على انه بيستخدم برنامج المينى ماب واكيد برامج تانية كتير
وموضوع سرقة افينجر ده كنت مصادر عتاده فقط الى عايز يفكر غير كده براحته عادى
وعايز اقولك حاجة بقه يا جوكر قبل ما يطقلك عرق وتموت منى قبل ما اقلهالك
المال الحلال عمره ما بيضيع وشكرا

آخر تعديل بواسطة M A R I E N S ، 08-04-2012 الساعة 04:28 PM
قديم 08-04-2012, 04:43 PM   #23
thereddeath3
قهر نشيط

Thumbs down

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m a r i e n s مشاهدة المشاركة
هههههههه والله صعبان عليا يا جوكر براحة على نفسك احسن يطقلك عرق ولا حاجة يابنى
وانا قلت بردو قبل كده انا مليش دعوة بالجى ام لان الجى ام لو ليه وجود اصلا كان زمانو رد عليكو دلوقتى
انا الى يهمنى عينى وعقلى والفيديو واضح وزى الفل متحاولش تجادل فى الموضوع ده كتير
وثانيا كويس انت جبت الموضوع ده **** سرقة افينجر ده شوف كده الصور بتاعت الجامد دل دليل على انه بيستخدم برنامج المينى ماب واكيد برامج تانية كتير
وموضوع سرقة افينجر ده كنت مصادر عتاده فقط الى عايز يفكر غير كده براحته عادى
وعايز اقولك حاجة بقه يا جوكر قبل ما يطقلك عرق وتموت منى قبل ما اقلهالك
المال الحلال عمره ما بيضيع وشكرا
ههههههههههههههههههها مصادر عتاده كله هههههههههههههههاى والله نوب حتى بتفكريك متخيل ان الناس كلها ما تفهم مثلك
قديم 08-04-2012, 04:52 PM   #24
M A R I E N S
قهر نشيط

خش اسال كل الناس الى كانت بتلعب ساعتها يا نوب الموضوع الى عامله الجامد ده مردش عليه غير شوية عيـال لابسين عتاد مقيد
لكن خش اسال ايزن وكل اخواته وكل اصحابى الى عارفنى بجد مش الجامد الى كان هيطق اول ما عرف انى صادرت افينجر الله يكون فى عونه صعبان عليا هو كمان

آخر تعديل بواسطة M A R I E N S ، 08-04-2012 الساعة 04:55 PM
قديم 08-04-2012, 04:53 PM   #25
pleas
قهر جديد

مارنيز انتا ايه مفيش دم خالص يجدع ده لو كا نحــيوان كان اتكسف على دمو هما نازلين فيك احراج كده وانتا ولا فى دم ومال تتكلم فى الموضوع ايه الكتابه بتاعتهم بتقطع عند الحته الى فيها كلمه ملكش دعوه
قديم 08-04-2012, 04:54 PM   #26
M A R I E N S
قهر نشيط

مش ده موضوعنا متبوظش موضوع كروساكى يا جوكر وتعلق على كل كلمة بقولها روح بوظ فى الموضوع الى انت عامله براحتك
انا حاليا براسل فى الادارة على الجماعة الى كروساكى كاتبهم دول ومعاهم شوية ادلة بس بسيطة يارب يستجيبو

آخر تعديل بواسطة M A R I E N S ، 08-04-2012 الساعة 04:57 PM
قديم 08-04-2012, 04:58 PM   #27
thereddeath3
قهر نشيط

Cool

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m a r i e n s مشاهدة المشاركة
مش ده موضوعنا متبوظش موضوع كروساكى يا جوكر وتعلق على كل كلمة بقولها
انا حاليا براسل فى الادارة على الجماعة الى كروساكى كاتبهم دول ومعاهم شوية ادلة بس بسيطة يارب يستجيبو
يا بنى ذكاااااء ده مش كرو اللى كاتب الموضوع ده ابو فيصل يااااااااا بنى جهل ثانيا الموضوع ده علشانى اصلا ههههههههههه والله نوووووووووووب فى تفكيرك كمااااااان
قديم 08-04-2012, 05:00 PM   #28
pleas
قهر جديد

مش قلتلتك برود تلجات انتا عندك حد قريبك شغال فى شركه زانوسى ولا ايه
قديم 08-04-2012, 05:04 PM   #29
M A R I E N S
قهر نشيط

انا لو قعدت ارد عليكم انتو الاتنين مش هنخلص السنة دى
انا مش هرد مش فاضى لكلام العيـال ده
قديم 08-04-2012, 05:14 PM   #30
pleas
قهر جديد

يا بابا وحد قالك ترد احنا عاوزين تمشى بتفتهمها انقلع يلااااااااااااااا

العلامات المرجعية