قديم 07-18-2012, 05:18 PM   #1
taknOOid
Banned

الصورة الرمزية taknOOid

taknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond repute
افتراضي وديني انتو اكبر اداره فاشله بكل الالعاب الاونلاين حتى اللعبه الي في الزباله احسن منكم

بقالي اسبوعين بقولكم لو سمحتم يا اخوان لو سمحتم وانا بترجى فيكم وانتو بس شاطرين تعملو نظام الطاقه

طب يا **** اللعبه الخرى مش قابله تحمل من الاصدار الخرى وبعلق عند باتش الخرى1269 وانتو مثل الخرى وبترجى حتى في المشرفين عشان يردو مفيش رد هذا شو معناته يعني اشتري اي لعبه اونلاين اشترك فيها ب10 جنيه واحسن خدمه هناك هنا عشان التسجيل مجانا مثلا بتعاملونا مثل الخرى اتفو على كل واحد همه بالمصاري يا اادارت الفلوس وبس وانا على فكره قبل شهرين شحنت ب50 جنيه ماجاني ولا شئ من خدمت بوكو هذا غير البنج وبرنامج الحفر والحظر ظلم وسجن الغش ظلم وربي 99 في 100 من الي داخلين سجن الغش بريئين بس الاداره تباهم يشحنو عشان يطلعو وبعد كم يوم ترجعهم اتفو على كذى اداره وهذا طبعا غير برنامج التلفيل ونظام الغباء الطاقه الجديد الي يخلي دم الملك42 ال بدل ماهو 12 الف لعبه فاشله ويارب الكل يعتزل خلي الشركه تفلس ونخلص
taknOOid غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-18-2012, 09:10 PM   #2
With myself
قهر جديد

الصورة الرمزية With myself

With myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond reputeWith myself has a reputation beyond repute
Unhappy

يزن وحشتناااا ليش ما تدخل اللعبه زي ما وعدتني انا ورعد ؟؟؟؟
With myself غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-18-2012, 09:46 PM   #3
AALmusllm
Banned

AALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond reputeAALmusllm has a reputation beyond repute

فين اللعبة اللى اشتراكها ب10 جنيه وما فيهاش شحن دى..اكيد هتبقى احسن
AALmusllm غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-18-2012, 10:16 PM   #4
eagle2010210
سوبر قهر

الصورة الرمزية eagle2010210

eagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond reputeeagle2010210 has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذا موضوعك السابق
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=92793
واعتذد يوجد رد لي فيه
وهو كالتالي :-
بص يا أخي اضغط علي هذا الرابط لتحميل لعبة قهر بالنسخة 1286
ftp://64.151.84.188/ar_zf/Arabic_Conquer_v1286.exe
وهذا حل للمشكلة كاملة
اسرع وسيلة لتحميله هو تحميل برنامج idman ‎وهذا البرنامج للتحميل بأقصي سرعة
والله الموفق والمستعان

المهم قلت لك حمل هذا البرنامج واستخدمه
حمله من هذا الرابط
http://www.mediafire.com/?52rosy3588q7i6a
من رفعي ومعه ملف التشغيل
اذا لم يتم التحميل فالمشكلة من عندك وليست من عندنا
جرب التحميل من اي صديق او جهاز عندك آخر

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

( واتقوا يوما ترجعون فيه إلى الله ثم توفى كل نفس ما كسبت وهم لا يظلمون )

.
متابع

eagle2010210 غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-19-2012, 12:26 AM   #5
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة taknooid مشاهدة المشاركة
بقالي اسبوعين بقولكم لو سمحتم يا اخوان لو سمحتم وانا بترجى فيكم وانتو بس شاطرين تعملو نظام الطاقه

طب يا **** اللعبه الخرى مش قابله تحمل من الاصدار الخرى وبعلق عند باتش الخرى1269 وانتو مثل الخرى وبترجى حتى في المشرفين عشان يردو مفيش رد هذا شو معناته يعني اشتري اي لعبه اونلاين اشترك فيها ب10 جنيه واحسن خدمه هناك هنا عشان التسجيل مجانا مثلا بتعاملونا مثل الخرى اتفو على كل واحد همه بالمصاري يا اادارت الفلوس وبس وانا على فكره قبل شهرين شحنت ب50 جنيه ماجاني ولا شئ من خدمت بوكو هذا غير البنج وبرنامج الحفر والحظر ظلم وسجن الغش ظلم وربي 99 في 100 من الي داخلين سجن الغش بريئين بس الاداره تباهم يشحنو عشان يطلعو وبعد كم يوم ترجعهم اتفو على كذى اداره وهذا طبعا غير برنامج التلفيل ونظام الغباء الطاقه الجديد الي يخلي دم الملك42 ال بدل ماهو 12 الف لعبه فاشله ويارب الكل يعتزل خلي الشركه تفلس ونخلص

انا عايزك تحكم على نفسك حكم بما يرضى الله
وهنتظر ردك

كلفت نفسك نشوف حاجه فى المنتدى
http://bbs.arab.91.com/showthread.php?t=92905

منتظر ردك علشان اعرف ايه العمل
واشوف رد الاعضاء على الاساليب دى

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

آخر تعديل بواسطة Mr EsLaM ، 07-19-2012 الساعة 12:33 AM
Mr EsLaM غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-19-2012, 11:42 PM   #6
taknOOid
Banned

الصورة الرمزية taknOOid

taknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond reputetaknOOid has a reputation beyond repute

شكرااخ ايجل ويامحمد سلم على رعد وانا قادم مستر اسلام انا لا اقصد اي اهانه بس مش المفروض توصلها للجي ام بس يا ايجل انا سويتها وفي الاخر لما وصلت للنص سوت فشل تحميل انا هجربها على كمبيوتر ثاني شكلها مش نافعه
taknOOid غير متواجد حالياً   Share with Facebook
قديم 07-20-2012, 12:47 AM   #7
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

يا اخى الكريم
كلامك كيف لا يعبر عن اهانه وتجريح
الخطاء من عندك سبب الفشل التحميل هو سوء باتصالك بالانترنت
لديك اكثر من خدمه للتحميل جرب

وديني انتو اكبر اداره فاشله بكل الالعاب الاونلاين حتى اللعبه الي في الزباله احسن منكم

طبعا عاجبك الكلام ده وميعتبرش اهانه
وغير ذلك من محتوى الموضوع اترضى بهذا الكلام لنفسك ولغيرك

كلمات يستحى احد قولها

نشكرك على ذلك
وتم حظر هذه العضويه

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   Share with Facebook

العلامات المرجعية