المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 02-13-2013, 02:10 PM   #16
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute

ماشى ههههههه بس انا مقلتش ان الهرقل ضعيف
الهرقل قوى مع اللى اضعف منى انما لو واحد قوى قصادى مش بيجيب حلو وفعلا الهرقل اقوى اسكيل فى الحروب بس بردو بيقتل الانواب واللى اضعف منى بس
وانا هجرب واتر قرصان نينجا او واتر واريور قرصان زى ما عمر وكلاون قالو وهجرب القنبلة دى وهقولكو
شكرا على المساعدة دمتم بود
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-13-2013, 02:12 PM   #17
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
مين قال ان الهركل ضعيفة ؟ دى احد اقوى اسكلات اللعبة لو بتبحث عن القوة يبقى بدل وتر ورير قرصات وتر ورير تروجان اما بالنسبة لأسكلات النينجا اى شخص هتديلو استار هيجرى و لو ضربك هيبقى غبى عشان عندك كونتر

اما لو عاوز نينجا يبقى اقتراح الاخ عمرو وتر قرصان نينجا جامد جدا هتثبت الناس بالقنبلة و تنط عليهم و تضربهم اسكلة التوفى بلاد بتااعت النينجا
ايواا يا كلاون ماهو هيجرى وهروح ضربة ستار تانى دا انا بغرقهم بويزون وستار واللهى ههههههه ومجرد ماضرب صاعقة عليهم بيموتو وحلاوة النينجا بيور الكونتر كيل دا جامد اوى واللهى بس للى يعرف يستخدمو صح
بس انا هجرب اللى انتا قولت علية وهقولك
قديم 02-13-2013, 09:44 PM   #18
SaMuRaIeG
قهر فعال

الصورة الرمزية SaMuRaIeG

SaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond reputeSaMuRaIeG has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى SaMuRaIeG إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SaMuRaIeG

نصيحتي
وتر - ورير - قرصان
او
نينجا - ورير - قرصان ( بس في الحاله دي يبقى في التيم بتاعك وتر )

كدا في الحالتين انت هاتبقى فتاااااااااااااااااااك
انا عن نفسي كنت بلعب بنينجا - ورير - قرصان
SaMuRaIeG غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-13-2013, 09:52 PM   #19
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samuraieg مشاهدة المشاركة
نصيحتي
وتر - ورير - قرصان
او
نينجا - ورير - قرصان ( بس في الحاله دي يبقى في التيم بتاعك وتر )

كدا في الحالتين انت هاتبقى فتاااااااااااااااااااك
انا عن نفسي كنت بلعب بنينجا - ورير - قرصان
اوكى يا غالى انا هنزل
واتر واريور قرصان خلاص مع انى معرفش حاجة فية

العلامات المرجعية