مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هي افضل وامتع فئة برأيك (يمكنك اختيار اكثر من شخصية)
محارب 3 6.67%
حاوي ماء 7 15.56%
حاوي نار 6 13.33%
رامي (ارشر) 6 13.33%
نينجا 33 73.33%
راهب 5 11.11%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 45. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-05-2011, 04:29 PM   #1
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

BaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond repute
افتراضي نظرتك لكل فئة داخل اللعبة تفضل شاركنا الرأي

السلام عليكم

نظرتك الاجابية والسلبية لكل فئة هبتدي انا

مثلا النينجا : شخصية باردة -- محبوب بسبب الافلام والكرتون
التروجان : نوب هرقل -- فنان اريج
المحارب : شخصية تاريخية ودفاعها قوي -- حركاته هبلة
حاوي النار: ارنوب (يعني ينطنط كثير وخايف ينضرب) ودفاعه ضعيف -- يضرب من بعيد
حاوي الماء: ابدا ما عندي نظرة سلبية له واللعبة بدونه مش ممتعة
لراهب : ما هضمتو وحسيتو خرب اللعبة ومش هختار راهب ابدا الا لو هلعب اريج او فاست
الارشر : هو حياتي وبدايتي باللعبة الشخصية الي مش هستغني عنها اكثر شخصية مسلية بالنسبة لي لاكن للاسف حقو مهضوم ونوب كبير

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
BaD~RobiN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-05-2011, 04:33 PM   #2
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

BaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond repute

عذرا نسيت التروجان بالتصويت

وبالاخر كل واحد ووجهة نظره لو اقدر اعدل التصويت

وبالنسبة الي افضل شخصية الارشر واي شخصية ثانية بتلعب فاستات

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
قديم 03-05-2011, 07:00 PM   #3
هع هع هع
قهر نشيط

الصورة الرمزية هع هع هع

هع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond reputeهع هع هع has a reputation beyond repute

مشكوور على الموضوع

انا عندي 3 شخصيات العب فيهم واحبهم ولكل واحد سلبيات واجابيات عن الثاني
>>> من دون ترتيب

النينجا - المحارب - التروجان

>>>> الايجابيات <<<<

النينجا : يعجبك حركة سريعة + النصل المزدوج + نقزته حلوة ورشيقة + احلى شي عنده الضربة المميتة مع العصا

التروجان : هرقل + شكله جبار + يقدر يلبس اسلحة كثير الين مايقول بس .. + دم عآآلي + هجوم رهيب + دفاع عالي

المحارب : دفاعه احسه عادي وعالي >> + لفلفته سهلة + سوبرمان وماتخلص لو استمريت تضرب

>>>> السلبيات <<<<<

النينجا : الضربة المميتة تخلص لها وقت معين + دفااع زفت يبغالك تشحن وتبلص الين مايظبط معاك

التروجان : لفلفته كأنه قاعد على بيض

المحارب : اممممم تقريبا من اسمه محارب >>> من حقه يلبس درع وزحمة ومشواار

ومشكوور ع الموضوع الروووعة ياروبن >>> دايم مواضيع حلوة وصحيح خاشة غلط

بس دامها منك حلوة

a lot of thing you want it to happen

but its not gonna

happen ><
هع هع هع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-05-2011, 07:32 PM   #4
شكشوكة
قهر نشيط

الصورة الرمزية شكشوكة

شكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond reputeشكشوكة has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى شكشوكة

النينجا: احلى شخصية من ناحيت الاحتراف

التورجان: نوب هرقل بس احتراف سرعة نصل

المحارب: ماعمري جربته خخخ

الفاير : شخصية بتقرف تبي تقتل حد بالقوة تقتله لان الناس مابتضارب الا بصيدلية طبعا

الوتر : بدونه ما تحلى الحرب

الراهب: عجبني من ناحيت قتل الوحوش بسرعة والتلفيل سريع و كسر باب النقابة بسرعة يعني كل شي سريع فيه هع
بل سأصبح الأمل بحد ذاته
شكشوكة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-05-2011, 08:08 PM   #5
فلسطين222
سوبر قهر

الصورة الرمزية فلسطين222

فلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond reputeفلسطين222 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى فلسطين222

النينجا:نصله قوي ومريح للعب ما يقعد زي المحارب وغيره
التروجان:قوي وخصوصا بعد رفع هرقل ومهارة الزوبعة ما اعرف ايش هي
الوتر:احبه بس لضرر والاحياء
الفاير:هع هاذا بس للنوبات اهرب واضرب خخخ
الراهب:ما جربته كثير لاني بس على النينجا
الرامي:مساعد للرفع المستوى وتجميع فضة

ليعلم العدو ان مخيم جنين كالشجرة كلما سقطت اوراقها نمت ونبتت اوراقا جديدة

انا ابدع بجديدي وهم يبدعون بتقليدي

قناتي على اليوتيوب

http://www.youtube.com/MrSeKaBoB

اشتركوا فيها لو سمحتوا
فلسطين222 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-05-2011, 11:29 PM   #6
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هع هع هع مشاهدة المشاركة
مشكوور على الموضوع

انا عندي 3 شخصيات العب فيهم واحبهم ولكل واحد سلبيات واجابيات عن الثاني
>>> من دون ترتيب

النينجا - المحارب - التروجان

>>>> الايجابيات <<<<

النينجا : يعجبك حركة سريعة + النصل المزدوج + نقزته حلوة ورشيقة + احلى شي عنده الضربة المميتة مع العصا

التروجان : هرقل + شكله جبار + يقدر يلبس اسلحة كثير الين مايقول بس .. + دم عآآلي + هجوم رهيب + دفاع عالي

المحارب : دفاعه احسه عادي وعالي >> + لفلفته سهلة + سوبرمان وماتخلص لو استمريت تضرب

>>>> السلبيات <<<<<

النينجا : الضربة المميتة تخلص لها وقت معين + دفااع زفت يبغالك تشحن وتبلص الين مايظبط معاك

التروجان : لفلفته كأنه قاعد على بيض

المحارب : اممممم تقريبا من اسمه محارب >>> من حقه يلبس درع وزحمة ومشواار

ومشكوور ع الموضوع الروووعة ياروبن >>> دايم مواضيع حلوة وصحيح خاشة غلط

بس دامها منك حلوة

اهلا بيك نورت الموضوع
شكرا على الرد الجميل والمجاملة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شكشوكة مشاهدة المشاركة
النينجا: احلى شخصية من ناحيت الاحتراف

التورجان: نوب هرقل بس احتراف سرعة نصل

المحارب: ماعمري جربته خخخ

الفاير : شخصية بتقرف تبي تقتل حد بالقوة تقتله لان الناس مابتضارب الا بصيدلية طبعا

الوتر : بدونه ما تحلى الحرب

الراهب: عجبني من ناحيت قتل الوحوش بسرعة والتلفيل سريع و كسر باب النقابة بسرعة يعني كل شي سريع فيه هع

هههههههه ايه اليوم كنت بقهر بفاير جالس اموت اموت فيه قام جابلي جماعته وقتلوني وقع صيدلية
يقلي اووووووه نوب صيدلية قلت احسن على اخر الزمن فاير بضرب وبقولي نوب صيدلية جلس يسبني خخخخ
وزهقته وانا اناديه ارنوب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فلسطين222 مشاهدة المشاركة
النينجا:نصله قوي ومريح للعب ما يقعد زي المحارب وغيره
التروجان:قوي وخصوصا بعد رفع هرقل ومهارة الزوبعة ما اعرف ايش هي
الوتر:احبه بس لضرر والاحياء
الفاير:هع هاذا بس للنوبات اهرب واضرب خخخ
الراهب:ما جربته كثير لاني بس على النينجا
الرامي:مساعد للرفع المستوى وتجميع فضة
اقهر اي فاير اقتلو وبقوله ارنوب

نورتو الموضوع جميعا سواء الي رد او الي شارك بالتصويت وبعتذر مرة ثانية لاني نسيت التروجان بالتصويت

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
قديم 03-06-2011, 12:10 AM   #7
Ameer_El_Zalaam
قهر نشيط

الصورة الرمزية Ameer_El_Zalaam

Ameer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond reputeAmeer_El_Zalaam has a reputation beyond repute

التروجن اجمد شخصيه باللعبه كلها هرقل اريج سرعه نصل عنقاء غضب اى حاجه جى فيها التروجن لو ناوى تكون ملك من الافضل تكون تروجن
الصور المرفقة
نوع الملف: gif rapturous.gif‏ (2.9 كيلوبايت, المشاهدات 80)
النسيان...

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

الهم سخر لأحبتى القلوب....
واحفظهم من الكروب......
و أسعدهم ما تعاقب....
الشروق والغروب...

Ameer_El_Zalaam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-06-2011, 01:33 AM   #8
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ameer_el_zalaam مشاهدة المشاركة
التروجن اجمد شخصيه باللعبه كلها هرقل اريج سرعه نصل عنقاء غضب اى حاجه جى فيها التروجن لو ناوى تكون ملك من الافضل تكون تروجن

همممممممم معك بالاريج والسرعة لاكن الهرقل لنفرض احد مزعجك من نقابتك او فرضا احد ما بدك تقتلو من الاعداء
يعني الوضع عندك فريق دايما لو حبيت تخرج تقتل بالطيور ما تدري مين هرقلت ومين ما هرقلت يعني على الاقلية النينجا بفتح القتل واضرب الي اقصدو سواء كان حليف او عدو
اريج نفس الفكرة والاريج يحتاج فن
النصول بالنينجا يبين فنها لما يجي نينجا ضد نينجا او نينجا ضد فاير
عندي مقولة قلتها مش مهم كام تقتل ومين تقتل المهم كيف تقتل هاذي وجهة نظري

الاختلاف لا يفسد للود القضية نورت الموضوع

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
قديم 03-06-2011, 01:59 PM   #9
killer_hunter
Banned

killer_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond reputekiller_hunter has a reputation beyond repute

النينجا : الشخصية المحببة لي لما تتميزه في السرعه والتوقع ورد الفعل في التنشين علي الهدف وهو اعلي هجوم بين الفئات بدون شك (النصل المزدوج)

الواتر : الحرب بدونها لا شيء وفكرة لعب الواتر تثبيت الهدف بالرعد وضربه بسلاح يدين زي الحربه او العصا

الفاير : بيعتمد علي النط من نقطة لتانيه مع ضرب الهدف اثناء التحرك والفاير بيكون قوي جدا في حاله نينجا واريور (يلبس الزبون السم ويفضل يجري وراه اعصار ) بس مشكلته دفاعه ضعيف جدا يعني لو قفشته بس هتنفخه عشان كده بيقلق من النينجا عشان سرعته

الرامي : فئة لا يوجد اي فكرة او مهارة في لعبها (شغل نوبات مع الاحترام للرماة في السيرفر بس ده رايي) لكن الرماة بيساعدوا جدا عشان التلفيل او في الحرب عشان الواترات النوبات الكتير (البعثرة)

الراهب : لم تتسني لي الفرصه اكتشاف الفئة ديه لعدم تواجدي في اللعبه بعد نزولها (اسف )

التروجان : اقوي الفئات بلا شك عشان المهارات الكتير اللي عنده ولكن اللاعب هو المسئول عن انه يخلي التروجان نوب(هرقل .... ) او فعلا لعيب ( سرعه نصل و اريج ) ممكن تروحوا السيرفر الاجنبي وتشوفوا بنفسكوا (معظمهم تروجنات زي ما معظمنا نينجا ) .
killer_hunter غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-06-2011, 05:08 PM   #10
Mr.Strong
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Strong

Mr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond repute

براى بشوف النينجا مدمر والراهب كمان ما ننساه
والتروجان شويه قوى
ارشر نوب كبير اوى
الحاوى الماء خطير بالحرب
الفاير دفاعه ضعيف بس هجومه حلو

ومن استكثر بك فلن يقل،ومن استقوى بك فلن يضعف،

ومن استغنى بك فلن يفتقر،ومن استنصر بك فلن يخذل،

ومن استعان بك فلن يغلب،ومن توكل عليك فلن يخيب،

ومن جعلك ملاذه فلن يضيع،ومن اعتصم بك فقد هدى إلى صراط مستقيم،

اللهم فكن لنا وليا ونصيرا، وكن لنا معينا ومجيرا، إنك كنت بنا
Mr.Strong غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-06-2011, 10:41 PM   #11
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killer_hunter مشاهدة المشاركة
النينجا : الشخصية المحببة لي لما تتميزه في السرعه والتوقع ورد الفعل في التنشين علي الهدف وهو اعلي هجوم بين الفئات بدون شك (النصل المزدوج)

الواتر : الحرب بدونها لا شيء وفكرة لعب الواتر تثبيت الهدف بالرعد وضربه بسلاح يدين زي الحربه او العصا

الفاير : بيعتمد علي النط من نقطة لتانيه مع ضرب الهدف اثناء التحرك والفاير بيكون قوي جدا في حاله نينجا واريور (يلبس الزبون السم ويفضل يجري وراه اعصار ) بس مشكلته دفاعه ضعيف جدا يعني لو قفشته بس هتنفخه عشان كده بيقلق من النينجا عشان سرعته

الرامي : فئة لا يوجد اي فكرة او مهارة في لعبها (شغل نوبات مع الاحترام للرماة في السيرفر بس ده رايي) لكن الرماة بيساعدوا جدا عشان التلفيل او في الحرب عشان الواترات النوبات الكتير (البعثرة)

الراهب : لم تتسني لي الفرصه اكتشاف الفئة ديه لعدم تواجدي في اللعبه بعد نزولها (اسف )

التروجان : اقوي الفئات بلا شك عشان المهارات الكتير اللي عنده ولكن اللاعب هو المسئول عن انه يخلي التروجان نوب(هرقل .... ) او فعلا لعيب ( سرعه نصل و اريج ) ممكن تروحوا السيرفر الاجنبي وتشوفوا بنفسكوا (معظمهم تروجنات زي ما معظمنا نينجا ) .
اااااااخ والله اللعبة ملل فعلا نفسي ارجع لتروجاني بس الحساب مش معي للاسف
وفعلا التروجانات كانو يعقدون السيرفر وكان اتهامات البوت شغالة :d وشوفت ناس فعلا بمعنى الكلمة حريفة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.strong مشاهدة المشاركة
براى بشوف النينجا مدمر والراهب كمان ما ننساه
والتروجان شويه قوى
ارشر نوب كبير اوى
الحاوى الماء خطير بالحرب
الفاير دفاعه ضعيف بس هجومه حلو
ما قلت نظرة من حيث القوة او السرعة

يعني مثلا انت نينجا ومتعتك النينجا شو بتحس لما تواجه كل شخصية من الشخصيات

او اوصف كل شخصية حسب مواجهتك لها

مشكورين على المرور نورتو الموضوع

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
قديم 03-06-2011, 10:46 PM   #12
ahmed.mousa
قهر فعال

الصورة الرمزية ahmed.mousa

ahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed.mousa إرسال رسالة عبر Skype إلى ahmed.mousa

انا برأى الراهب ده مش مفروض يكون فى قهر ده مش الاسلوب الى اتعودنا عليه
لان فعلاً الراهب شبه خارق دفاع شيطانى وعذراً على الكلمة

لما راهب نفس عتادى ويكمن اضعف اضربه ب 400 و الاجتياح 800

ده انا ضربت تروجان +7 ب 1200 يجى مع احترانى للتوجان شخصية محترمة الصراحة واحد ببرج +5 من غير مقبس اضرب فيه كدا ده تهريج

وانا نينجا نفس عتاده واقوى بشوية وكمان عندى سلاحين 125 وهو 120

Die for your
PRINCIPLES
or Die in vain ........................

ahmed.mousa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-07-2011, 12:59 PM   #13
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.mousa مشاهدة المشاركة
انا برأى الراهب ده مش مفروض يكون فى قهر ده مش الاسلوب الى اتعودنا عليه
لان فعلاً الراهب شبه خارق دفاع شيطانى وعذراً على الكلمة

لما راهب نفس عتادى ويكمن اضعف اضربه ب 400 و الاجتياح 800

ده انا ضربت تروجان +7 ب 1200 يجى مع احترانى للتوجان شخصية محترمة الصراحة واحد ببرج +5 من غير مقبس اضرب فيه كدا ده تهريج

وانا نينجا نفس عتاده واقوى بشوية وكمان عندى سلاحين 125 وهو 120

فعلا الراهب خربها فوقها الراهب لا تنسيق يعني الكف المشع او الركلة يضربون الرامي وهو طاير لهيك الراهب فاشل
يعني عملو الراهب كامل مكمل والغريب ما شوفنا اعتراض عليه مثل معترضو على الننينجا وقللو السم وحطو مضادات
غباااء

شكرا على مرورك نورت الموضوع

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
قديم 03-08-2011, 02:47 PM   #14
aserd
قهر جديد

aserd is on a distinguished road

اخوكم
aserd
نينجا /نينجا /نينجا قريبا
لفل/85
السيرفر/شهريار
aserd غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-08-2011, 03:04 PM   #15
صهريج
قهر فعال

الصورة الرمزية صهريج

صهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى صهريج إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى صهريج

الفاير : شخصيتي المفضله قوته الهجوميه جباره بأرواح التنين حتى لو انت تضعيف ارواح التنين تخليك قوي

الواتر : مالعبت به

لتروجان : مالعبت به

المحارب : الي عجبني فيه سوبرمان تحس بمتعه وانت تقتل الوحوش بستخدام سوبرمان

الراهب : هذا عجبني فيه دفاعه جبار جداًً اكثر اللاعبين يضربوني تحت ال 1000 وعتادي +3 ودمه عالي فقط يحتاج ل 120 قوه و 36 خفه وباقي النقاط كلها في الحيوية وضرباته سريعه ومثل ماقالت لكم شكشوكه يكسر باب النقابه بسرعه واللفلفه فيه اسرع من المحارب بضعفين

الرامي : اول شخصيه لعبت فيها اول ماسجلت في قهر بس للأسف ضعيف جداً والحين جاه الراهب صار اضعف

النينجا : بدون النصل مامنه فايده ودفاعه ضعيف واكثر اللاعبين يلعبون بكليكي به
((( معتزل الحساب مع شاهين2010 ))) :

المستوى : 140
صهريج غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية