المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 02-14-2013, 06:20 PM   #1
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute
Wink شخصية القرصان اقوى شخصيات اللعبة +||

السلام عليكم
الاول انتو كنتو عارفين ان انا عندى مشكلة قصاد كل الشخصيات وبذات المونك
واول مرا احس ان انا بلعب بشخصية تقدر تخلينى اكسب ملوك اللعبة
وهيا شخصية القرصان
انا امبارح بس سهرت اليوم كلة حوالى 14 ساعة
عشان اعمل واتر واريور قرصان
لفل 136اللفل الاصلى بتاعو ( استنساخ وليس ريبورنات )
بس بجد شكرا لكل اللى ساعدونى واولهم المشرف العزيز كلاون
دى طلعت شخصية رهيبة بالذات لما قتلت برينس مع انى دوق واسطفتى اقل منوا
انا شحنت بردوا ب 2000 جنية من اسبوع وكنت عاينهم وجبت بيهم اسطفة للقرصان
ولسة كمان لما ابيع النينجا هوصلوا انشاء الله +8 واكتر
بس بجد يا جماعة ولا تنقولولى مونك ولا تروجان ولا نينجا
دى شخصية ماكرة
حتى لما بتموت حد بتعرف تعدى الدوامات على طول من غير ماتستنى 5 ثوانى
وكمان البى كى نادرر لما بيبقى 30 لأنى قتلت ناس كتير اوى اوى
واستمتعت اوى وانا بقتل وحوش البيرد احسن من اى ارشر
وفرحت اوى وانا بقتل الفاير البرازيلى اللى مكنتش بطيقة وبسهولة بضرب كل 20 ثانية طلقتين بالمسدس
بس هقولكم عيوبة اللى اكتشفتها فى يوم واحد
اولا استخدام القنبلة صعب اوى انا لغاية دلوقتى معرفتش اضرب حد بيها
2 - الشفرات مش قد كدا هيا مؤثرة لما تكون واخد استيجما وهيا بتساوى ضربة الهرقل تقريبا
المميزات بتاعتو
1- الضربات السريعة فاجرة اوى اوى اوى
قتلت برينس فى غمضة عين
يدوبك قربت منوا وضربت من غير اسكيلات راح مطلع ارقام سريعة اوى 8s 8s 8s 8ss 8s
وكمان محدش يقدر يغلب السفاح الجديد بسهولة غير القرصان وعايز حد يطلع يقولى لا
انا مجربتش بس الاسكيلات اللى انا شايفها بتعبر عن نفسها
كمان الفاير والواتر طلقتين ورا بعض وهتقلب اى حد مع مراعاة الاسطفة طبعا
وكمان انا كنت بشوف ناس فى الحروب
وهوا قرصان كان بيركب الحصان بتاعو على طول وييجى على اخر دم فى العمود يضرب بالمسدس ويروح جايب جولة وطاير بالحصان
ومع احترامى لكلاون لما قال القرصان ميعرفش يضرب جماعة لا انا قتلت اربعة بس كانو انواب باسكيل الشفرات جاى اضرب لقيت الاربعة ماتوا واكتشفت ان اسكيل الشفرات بيضرب فى دائرة كل اللى فيهم بيموت
يعنى مهما اتكلمت واللهى العظيم اللى بيقولو القرصان وحش دول مش بيفهمو وانا لغاية دلوقتى معرفش الناس اللى قلتلى القرصان وحش قالت كدا على اساس اية ؟؟ ومعظم القسم العربى بيقولو القرصان وحش
اصلا شركة التى كيو عمرها ماهتنزل شخصية تكون اضعف من التانيين
خاصة ان شخصية القرصان ليها رهبة وماشية ولبس متكبر اولا
وكمان صور الافاتار بتاعتها فى غاية الروعة والرعب ومرسومة بطريقة كرتونية وقديمة وفيها صورة القرصان المشهور بلاك بيرد
ونصيحة لكل اللى بيلعب قرصان هقولهم
عشان تكسبو اى حد اتحركوا حركات النينجا يعنى قربو من الخصم واضربو من غير اسكيلات بالثلاثية
حتى لو كينج قصادكو هيموت لأنو بيضرب بالرايبر والرصاص فى وقت واحد
بس انا برضو لسا عندى اسءلة
1 - القنبلة دى مش عارف العب بيها
2 - اعمل قرصان بيور عشان السكيلات ولا مش مهمين دول ؟؟
وبكدا اكون انتهيت وشكرا لكل اللى ساعدونى سيبونى استمتع

آخر تعديل بواسطة انجور ، 02-14-2013 الساعة 06:23 PM
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-14-2013, 07:17 PM   #2
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

الحمد لله انها عجبتك بالنسبة للقنبلة دى عشان تثبت بيها الناس و تنط تضربهم فيزيكال و دى بتتحدف زى السم بس على رجلين الاكونت مش الجسم زى السم اما بالنسبة للبيور ملهوش لازم

انا لاقيتك بتضرب الفير كل 20 ثانية بالمسدس هقولك حركة فى القرصان انت تتعلم الثندر و تثندر على الفير او اى حد هتلاقى علامة ظهرت فوق الاكونت زى اللى فى الصورة اللى انت حاططها هتخليك تضربه بالمسدس حوالى 15 مرا ورا بعض من غير متستنى 20 ثانية و اقعد ثندر تانى لما تختفى

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-14-2013, 07:20 PM   #3
foxxx
قهر فعال

الصورة الرمزية foxxx

foxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond reputefoxxx has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
الحمد لله انها عجبتك بالنسبة للقنبلة دى عشان تثبت بيها الناس و تنط تضربهم فيزيكال و دى بتتحدف زى السم بس على رجلين الاكونت مش الجسم زى السم اما بالنسبة للبيور ملهوش لازم

انا لاقيتك بتضرب الفير كل 20 ثانية بالمسدس هقولك حركة فى القرصان انت تتعلم الثندر و تثندر على الفير او اى حد هتلاقى علامة ظهرت فوق الاكونت زى اللى فى الصورة اللى انت حاططها هتخليك تضربه بالمسدس حوالى 15 مرا ورا بعض من غير متستنى 20 ثانية و اقعد ثندر تانى لما تختفى
تشكر علي المعلومة القيمة والله مو عارف كيف راح يكون السير فير بدونك
foxxx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-14-2013, 07:57 PM   #4
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute

اقتباس:

ياااااااااااه دى حركة رائعة اوى واللهى دا المسدس بيجيب كتير اوى فى الناس
يعنى 15 مرا ؟؟؟؟ دى هتبقى بجد اقوى اقوى الشخصيات
دا انا رصاصتين بس وبنقص معظم دمهم يعنى كمان رصاصتين وهقلب الكل بالمسدس بس واللهى شخصية الفاير والواتر مش هيبقالها لازمة وبجد دى اقوى شخصية والله العظيم
مش عارف اقولك اية يا كلاون
قديم 02-14-2013, 08:01 PM   #5
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

اها ال 15 مرا دول اندفاع الادرينالين صح ؟؟؟
قديم 02-14-2013, 08:21 PM   #6
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انجور مشاهدة المشاركة
اها ال 15 مرا دول اندفاع الادرينالين صح ؟؟؟
اظن اه مش هتفرق المهم انها حركة كويسة

قديم 02-14-2013, 08:23 PM   #7
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxxx مشاهدة المشاركة
تشكر علي المعلومة القيمة والله مو عارف كيف راح يكون السير فير بدونك
العفو يا جميل الواحد بيساعد و التوفيق من عند ربنا

قديم 02-15-2013, 04:12 AM   #8
النسر2000
قهر فعال

الصورة الرمزية النسر2000

النسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond reputeالنسر2000 has a reputation beyond repute

اممم هو القرصان جميل وخصوصا القنبلة هههه حتى انا عامل حركة جميلة جدا نزلت وتر قرصان نينجا حاليا بقدر اقتل اى حد وخصوصا انى بثبت بالقنبلة وانط وانصل بسهولة المشكلة بقى ان السفاح اقوى منا لقرصان انا فى نظرى ترتيب الشخصيات من حيث القوة هى نينجا_راهب_قرصان_سفاح_تروجان
النسر2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-15-2013, 11:01 AM   #9
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

AMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond repute

فعلا القرصان شخصيه قويه وكل مهاراتها حلوه واهم شي انك تحبي الشخصيه الي تلعبي بيها وتصبري على نفسك حتى تكوني محترفه بيها
بنسبه للشفرات مهاره قويه وسهله الاستخدام بس اضربيها عن قرب بس لا تكوني لاصقه في خصمك
اما القنبله انصحك طوريها ومثل ما قال كلاون استخدميها ويوم تثبت اي شخصيه اضربيه شفرات او حتى بي العاصفه يعني ضرب عادي من غير مهاره
اما الناس الي قالت على القرصان ضعيف خلك منهم لا تسمعي كلام احد ترا القرصان قوي لكن لانه جديد الناس ما تعودت عليه ولا اعطوه حقه
AMMER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-15-2013, 03:00 PM   #10
THe-KING
قهر نشيط

الصورة الرمزية THe-KING

THe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond repute

اقتباس:

انا تابعت موضوع صاحب الموضوع والصراحه انا كنت بجرب شخصية القرصان وبقارنها بالننجا لان انا كنت ننجا وكان عندي وقت فاضي ومبعرفش اتمتع بالشخصية فكنت عايز اجرب القرصان عشان هجومه حلو ومهاراته عجبتني وبعد ما صاحب الموضوع كان ننجا وقلب قرصان وعجبه فتح نفسي للقرصان انا حاليا قرصان بس نوب وكان عندي شوية استفسارات كده

1- ايه هيا الثندر ده ياريت بالعربي لاني بلعب ف العربي فلو تقدر تقولي المهارات بالعربي
2- انا هبدا ف السرفر الجديد ومحتار بين ننجا وقرصان وانا هسجل نوب من غير ما اشحن وهجمع من اللعبه فتنصحني بايه
3- كنت عايز توضيح لمهارة القنبلة لان الكلام المكتوب ف العربي ملتخبط كلو هل هيا زي السم يعني الي اعلى مني بنقاط القوة مقدرش اجيبه ولا اي حد اقدر احطها فيه
وبس كده منتظر منك الاجابه وجزاك الله خير

اتنمى تراعي ان انا هبدا من جديد نوب فتشوف لي انهو احسن ننجا ولا قرصان

ولك مني جزيل الشكر

اذآ خــآآطبكــ الســفيــه فلا تجــبهـ ...... فخـــير من اجآبتهـ السكـــــــوت
يزيـــد سفـــــآآهة فأزيـــد حلمـــــا ...... كعـــود زآآدهــ الاحـراقــ طيــب

سبحـــانــ الله وبحمدهــ سبحآآآن الله العظيــــم
سبحآآنـــ الله وبحمدهـــ عدد خلقهـ وزنة عرشهـ ومداد كلمآآتهــ

اســـــــم الحســـآب : M7Ro0o0o0oS
السرفـــــــــــــــــر : زحـــــــــــــــــــــل
THe-KING غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-15-2013, 04:22 PM   #11
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the-king مشاهدة المشاركة
انا تابعت موضوع صاحب الموضوع والصراحه انا كنت بجرب شخصية القرصان وبقارنها بالننجا لان انا كنت ننجا وكان عندي وقت فاضي ومبعرفش اتمتع بالشخصية فكنت عايز اجرب القرصان عشان هجومه حلو ومهاراته عجبتني وبعد ما صاحب الموضوع كان ننجا وقلب قرصان وعجبه فتح نفسي للقرصان انا حاليا قرصان بس نوب وكان عندي شوية استفسارات كده

1- ايه هيا الثندر ده ياريت بالعربي لاني بلعب ف العربي فلو تقدر تقولي المهارات بالعربي
2- انا هبدا ف السرفر الجديد ومحتار بين ننجا وقرصان وانا هسجل نوب من غير ما اشحن وهجمع من اللعبه فتنصحني بايه
3- كنت عايز توضيح لمهارة القنبلة لان الكلام المكتوب ف العربي ملتخبط كلو هل هيا زي السم يعني الي اعلى مني بنقاط القوة مقدرش اجيبه ولا اي حد اقدر احطها فيه
وبس كده منتظر منك الاجابه وجزاك الله خير

اتنمى تراعي ان انا هبدا من جديد نوب فتشوف لي انهو احسن ننجا ولا قرصان

ولك مني جزيل الشكر
بالنسبة لسؤالك الاول الثندر فى العربى اظن اسمها الرعد اما بالنسبة للقنبلة انا قصدى انها بتتحدف على الشخصيات زى سم النينجا بس كل لما يكون اللى قدامك اعلى منك فى نقاط القوة بيبقى صعب تجبها فيه

اما سؤال التانى انصحك تبدأ برامى عشان تقدر تجمع سروج و تقتل الوحوش بسرعة

قديم 02-15-2013, 04:39 PM   #12
THe-KING
قهر نشيط

الصورة الرمزية THe-KING

THe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond reputeTHe-KING has a reputation beyond repute

اقتباس:
بالنسبة لسؤالك الاول الثندر فى العربى اظن اسمها الرعد اما بالنسبة للقنبلة انا قصدى انها بتتحدف على الشخصيات زى سم النينجا بس كل لما يكون اللى قدامك اعلى منك فى نقاط القوة بيبقى صعب تجبها فيه

اممم لا بالنسبه للرامي مستحيل انا هيبقى معايا من 4 ل5 الاف سي بي يعني اقدر ادبر عتاد يمشي الحال

لان ف ناس قالولي عشان تبقى قرصان لازم عتادك يكون قوي جدا اقل حاجه فل 6 مقبسين فانا عايز اتاكد من المعلومه هل لو هو بعتاد وحش هيبقى ملوش فايده ويبقى الننجا احسن منه ؟

قديم 02-15-2013, 04:43 PM   #13
THe-KING
قهر نشيط

الصورة الرمزية THe-KING

اقتباس:

ويعني القنبله متنفعش مع الي اعلى مني نقاط قوه لاني جيت اجربها ع واحد نقاطه 360 مبتأثرش فيه خالص

وبالنسبه لمهارة الرعد جيت اجربها مجتش العلامه السوداء ومنفعتش ! ..

قديم 02-15-2013, 04:48 PM   #14
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر2000 مشاهدة المشاركة
اممم هو القرصان جميل وخصوصا القنبلة هههه حتى انا عامل حركة جميلة جدا نزلت وتر قرصان نينجا حاليا بقدر اقتل اى حد وخصوصا انى بثبت بالقنبلة وانط وانصل بسهولة المشكلة بقى ان السفاح اقوى منا لقرصان انا فى نظرى ترتيب الشخصيات من حيث القوة هى نينجا_راهب_قرصان_سفاح_تروجان

لا طبعا القرصان اقوى شخصية
وبردو هعيد كلامى شركة التى كيو عمرها ماهتعمل شخصية عشان محدش يلعب بيها
بعدين القرصان مش الاقوى اصلا دا كل الشخصيات قوية حتى الارشر اللى كان اضعف الشخصيات بقى واحد من اهم الشخصيات
يعنى من الاخر الكل قوى بس الفرق بيكون فى خبرة واحتراف اللاعب نفسو

قديم 02-15-2013, 04:50 PM   #15
انجور
قهر نشيط

الصورة الرمزية انجور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammer مشاهدة المشاركة
فعلا القرصان شخصيه قويه وكل مهاراتها حلوه واهم شي انك تحبي الشخصيه الي تلعبي بيها وتصبري على نفسك حتى تكوني محترفه بيها
بنسبه للشفرات مهاره قويه وسهله الاستخدام بس اضربيها عن قرب بس لا تكوني لاصقه في خصمك
اما القنبله انصحك طوريها ومثل ما قال كلاون استخدميها ويوم تثبت اي شخصيه اضربيه شفرات او حتى بي العاصفه يعني ضرب عادي من غير مهاره
اما الناس الي قالت على القرصان ضعيف خلك منهم لا تسمعي كلام احد ترا القرصان قوي لكن لانه جديد الناس ما تعودت عليه ولا اعطوه حقه
شكرا لمرورك يا عسل وفعلا هيا شخصية رائعة

العلامات المرجعية