help each other-قسم تبادل المساعدة بين اللاعبين يمكنك الحصول على الإرشادات و الاجابة على أسئلتك المتعلقه بكونكر هنا

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من الأقوى النينجا أم حاوي الماء النقي؟
النينجا 2 40.00%
حاوي الماء النقي 3 60.00%
المصوتون: 5. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-05-2013, 03:51 AM   #1
mohannadwael
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 102
معدل تقييم المستوى: 112
mohannadwael is on a distinguished road
افتراضي من الأحسن النينجا أو حاوي الماء النقي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شباب أنا عندي عتاد نينجا +5 و+6 بس بصراحة مش بكسب حاجة من المسابقات لإن للأسف الناس مش بتحب النينجا زي الحاوي فرأيكم أنزل حاوي ماء نقي ولا أفضل نينجا ...........
شكرا
__________________
الإسم:IAMDANGER

السيرفر:المريخ

المستوى:129
الشخصية:حاوي ماء-قرصان-نينجا
mohannadwael غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2013, 01:53 PM   #2
Haku
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Haku
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 268
معدل تقييم المستوى: 34333
Haku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond reputeHaku has a reputation beyond repute
افتراضي

لو انت بتحب تموت الناس ب نفسك ف الافضل ليك نينجا او سفاح

اما لو بتحب تساعد اعضاء فريقك و تكون سبب فى فوزهم ...فخليك حاوي مائ نقي
__________________
قيل قديماً : من غضب منك و لم يفعل فيك شراً ف اختره صاحب لك ... فالغضب يفضح طينة البشر
Haku غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2013, 03:30 PM   #3
mohannadwael
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 102
معدل تقييم المستوى: 112
mohannadwael is on a distinguished road
افتراضي

شكرا على ردك ولكن أنا لا أعرف ماذا أختار إذا إخترت النينجا أو السفاح فلن يتم إختياري في المسابقات وإذا إخترت الحاوي سيتم إختياري ولكن أنا لا أعرف كيف ألعب به لإني جديد فيه
__________________
الإسم:IAMDANGER

السيرفر:المريخ

المستوى:129
الشخصية:حاوي ماء-قرصان-نينجا
mohannadwael غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2013, 05:05 PM   #4
انجور
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية انجور
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
الدولة: EGYPT
المشاركات: 407
معدل تقييم المستوى: 44640
انجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond reputeانجور has a reputation beyond repute
افتراضي

الاختيار بايدك وليس بايدنا
زى ماقال haku
دى حاجة رجعالك انت
__________________
SERVER IMMOTALS
PiratLord lvl138

http://www6.0zz0.com/2013/04/05/10/910174467.jpg
انجور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 09-05-2013, 08:13 PM   #5
User775076653
قهر جديد
 
الصورة الرمزية User775076653
 
تاريخ التسجيل: Sep 2013
المشاركات: 31
معدل تقييم المستوى: 39
User775076653 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى User775076653
افتراضي

بص في رأيي لو معك عتاد حاوي ماء يبقي حاوي ولو ومعكاش يبقي الننجا افضل و علي رأي المثل ننجا بعتاد افضل من حاوي بدون عتاد
User775076653 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »01:42 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية