Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-04-2009, 05:55 PM   #1
walaa101
قهر جديد
 
الصورة الرمزية walaa101
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 96
walaa101 is on a distinguished road
افتراضي مهم لكل العرب المضوع دى بجد ياريت يرجع تانى للقسم العام




فى موضوع مزعلنى من ال[GM] لانه مش بيحترم العرب فى اللعبة ومخلى الاجانب يتكبره علينا

الموضوع دى ذاد عن حده ومش حينفع الكلام دى انا وصحباتى قلقنة من المركت او الشراء من الاجانب اى استف

لاانه ممن يضحك عليك
مثال1 : انك تبيع دى بى بى 2 مليون بدل من 20 مليون ودى كتير جدآ على سيرفرى وفى الاخر بيكتبلك الاجنبى كلمة lol
يعنى هو مش بيضحك علية وبس وكمان بيستهزاء بية.

مثال2 : انك ممكن تشترى اسطفة من المركت وبعد 24 ساعة او اقل من كدا تلقى الاسطف مش موجود عندك وتلاقى الى اشتريت منه تلقى عرضوه تانى فى المركت ودى بيحصل كتير .

المهم الى حصل معاية انا اشتريت اسطف من واحد اجنبى فى المركت كان عرضه رخيص جدآ ب سلفر

وقفل الميل ***** ولما فتحت الميل تانى تانى يوم مرضيش يفتح وبعدين جبت الميل من البينات كنت فكرة ان الجهاز مهانج

نزل من البيت ورحت سيبر نت وبرده حصل كدا ان الميل مش راضى يفتح خفت عليه

وبعدين جبت الميل من البينات وبعدين فتح معاية ولقيت الميل مش فى مكانه الى انا سبتة امبارح

رحت بسرعة على المركت بفتح البانك لقيت البنك مفتوح عادى وانا اصلأ كنت عملة لى بسورد وملقيتش الاستف الى كان موجود

كان اسطف سوبر +5 للورير ***** 1 سوكت معادة الوند 2 سوكت
بس مكنش فى نكلس ولا خاتم كنت لسة حشتريهم

ولبس تروجن اليت +4 1 سوكت لفل 120

كل دى مش موجود معة ان الاسطف كان اغلبة مقفول على

انا ستغربت وبقيت الف على الاسطف فى المدن التانية ومش موجود وزعلت خالص وحولت اقول لاصحابى انهم يكلمو
ال[GM]

مرضيش يرض عليهم

ولقيت الى اشتريت منه الاسطف عرضة تانى استغربت ودى حصل يوم الاثنين الناضى الاسبوع دى وانا على سيرفر ليو

وعوزة حل من المسؤول عن العرب فى المنتدى دى ومسؤال عن العرب فى اللعبة كلها

لان لو مجتش حجتى او حد عوضنى عليها يبقى كدا مفيش لزمة للعرب كلهم ويريت محدش يزعل منى انا ميلى اتسرق واتكسر بسورده واتاخد اسطف منه معناها ان فى اللعبة مفيش احترام وبس كدا وانا لجءت للمنتدى دى لانة كله عرب وانا وحدة من العرب ومصرية ولازم حد يجبلى حقى لانبكدا الواحد او االوحدة تخاف تشترى اسطف ييتاخد منها تانى يووووم او واحد اجنبى يشوفك لابس اسطف تلقوهوش تانى


مش حينفع كداااااااااااااااااااااااااا:m ad:

آخر تعديل بواسطة walaa101 ، 04-18-2009 الساعة 04:19 PM
walaa101 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 06:05 PM   #2
walaa101
قهر جديد
 
الصورة الرمزية walaa101
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 96
walaa101 is on a distinguished road
افتراضي

لا مرسي انا مش عوزة الموضوع دى انا عوزة حقى وكرمتى
walaa101 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 06:09 PM   #3
Dream
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية Dream
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 7,145
معدل تقييم المستوى: 732845
Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute
افتراضي

مرحبا ولاء

موضوعك طبعا ألامنى كثيرا و أنا متعاطفه معاكى جدا

لكن هناك بعض التناقضات:

ما رويتيه يؤكد أن إيميلك تم سرقته

كاملا وحتى باسوورد البنك

إذا ليس لشراءك الاشياء علاقة بسرقة الإيميل

يوجد شخص قريب منك عرف كل شىء عن بياناتك قام بسرقة الحساب

أو انك أعطيتى بياناتك بيدك لشخص ما داخل أو خارج اللعبه

كل الخبراء فى اللعبه يعلمون أنه إذا قام دبى باير ببيع شىء لكى

ثم قام بمخاطبة الهيلب ديسك فإن إيميلك سيحظر تماما بحجة انكى سرقتى أشياؤه

لذلك روايتك تؤكد أنه تم سرقة بياناتك و لم يتم حظرك إذا ليس لبائع الأشياء علاقه بما حدث

اما عن موضوع احترام الأجانب للعرب فهى قضيه شائكه و اللعبه الإنجليزيه تجمع ثقافات متعدده

و صراع الثقافات أمر وارد

بالإضافه لسوء سلوك بعض المصريين و العرب باللعبه

الأمر الذى أدى لتشويه صورة العرب و المصريين على وجه الخصوص باللعبه

طبعا انا ليس لدى اى بيانات لحسابك و لن استطيع مساعدتك الا اذا حصلت على بياناتك و لا أحبذ ان تفعلى ذلك

أنصحك بالتوجه فورا لصفحة المنتدى الإنجليزى و ملء شكوى او مخاطبة الهيلب ديسك أونلاين و شرح ما حدث

و ان شاء الله ستعود لكى متعلقاتك

ثقى بذلك
__________________
وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...


آخر تعديل بواسطة Dream ، 04-01-2009 الساعة 11:41 AM
Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 06:22 PM   #4
walaa101
قهر جديد
 
الصورة الرمزية walaa101
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 96
walaa101 is on a distinguished road
Question

انا ميلى محدش يعرف بيناته خالص غيرى انا وكمان السطفة كانت مقفول يعنى متباعش او ميتعملش تريد وانا كمان مكلمت الى اشتريت منه الاسطف لانة كان عرضة على السجادة بتعتة يعنى مش حيعرف مين اشترى منه




walaa101 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 07:01 PM   #5
walaa101
قهر جديد
 
الصورة الرمزية walaa101
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 96
walaa101 is on a distinguished road
افتراضي

انا ملحظة ان الموضوع عادى مفيش حد راضى يتكلم لى ممكن علشان دى بيتتكرر كتير والناس مللت من الموضع دى



ولا اية
walaa101 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 07:23 PM   #6
ma7med
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 409
معدل تقييم المستوى: 422
ma7med is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف حوله مشاهدة المشاركة
الموضوع مهم جدن فى الربت ده



تادر طحصل على 27$ اول شيا وبعدين لو حد اشترك من الربط بتاعك بتحصل على كل واحد 1.25$ وبتالى لما يتجمع لك اكتر من 75$ باتاضر تحولهم الى اى مصرف وبتاخد الكود وتادر تشترى دى دى او سى بى اس والف مبروك عليكم وعلينا





وشكرا
اسمها مهم جدا رابط مش رابت تقدر مش تادر تحصل مش طحصل رابط مش ربط بتقدر مش باتاضر دى بى مش دى دى
غير دة كلو انت تعبان فى دماغك عشان عايزها تسجل وراك و تاخد انت الفلوس والحوار دة كذب و غض
ملحوظة--اانت جاهل فى العربى

بلنسبة للموضوع الاساسى بقى
فعلا فى برامج كتير بتفك القفل على طول و تعمل بارتنر على طول من غير ما تستنى يعنى فى bugs فى اللعبة و لازم تتصلح غير كدة حوار انهم يشتوا فينا و مش محترمين حد فينا دة كتييييييير قوى و بيشتمو فى الدين و مش بسببنا دة بسببهم هما بيقولو ان احنا بنلعب ببرامج و هما الى عاملين البرامج دى بيقولو ان احنا حرامية و هما الى بدأو معانا عشان هما الى لعبوا اللعبة قبلنا
انا شايف انه حقد
و بصراحة كدة فى تفرقة فى حوار الهيلب دسك انا كان عندى اميل اتعمله ديليد فضلت 3 اسابيع مش عارف ارجعه و كل ما اكلم الهيلب ديسسك يقلى مافيش اكونت بلاسم دة روحت لواحد فى سيبر ريد داتا و دى بى باير كبيييييييير جابلى الاميل و هو قاعد
و حصل قدام عينى باع اميله لواحد و اخد فلوس فى الحقيقة و لما الواد مى كلم الهليب ديسك و قلهم انه اتسرق و حاجتة رجعت تانى و الواد كان اخد الستف ***** فى الاميل ***** راحو عاملين حظر لـ اميل الواد و ادو الباص للدى بى باير دة و قام رايح ساحب الستف ليه و سرقو و الهيلب ديسك مايعرفش ولا يعرف و ساكت
انا مش عارف
و بعيدن هو الواحد لازم يدفع عشان يعرف يرجع حقو لو اتسرق و عشان يعرف يدخل السيرفر لو مليان و عشان و عشان و عشان
طيب الى عايز يلعب تسيله يعمل اية اما يعقد سنة يعمل اكونت و فى يوم واحد شخص تانى يعمل نفس الاكونت بس عشان دى بى باير فين المتعة
اللعبة مابقتش واحد حريف و بيعرف يلعب و واحد لا
اللعبة بقت واحد معاه فلوس و بيدفع و مش بيروح شغله و سايب كل حاجة
و واحد بيلعب كل يوم ساعتين ولا تلاتة ترفيه
دلوقتى على سيرفرى انا مثلا واحد بقى full +12 عمل جيلد لوحده وبياخد الحرب كل اسبوع و مايدي لحد حاجة فين المتعة فى اللعبة ؟؟؟؟
اللعبة لازم تتصلح فى حاجات كتيييير
و بلاش تفرقة

آخر تعديل بواسطة Dream ، 02-04-2009 الساعة 09:34 PM سبب آخر: حذف رابط غش و قرصنه من الاقتباس
ma7med غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 08:16 PM   #7
Maximus
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Maximus
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: Cairo
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 263
Maximus is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Maximus
افتراضي

ربنا يعوض عليكى بس حالتك غريبه ونادره جدا
وفعلا الميل غالبا اتسرق بالكامل
واللى انا شايفو ان الجى ان مش بيميز بين عربى واجنبى لسبب بسيييييييييط جدا
انه داخل السيرفر ميعرفش مينالعربى ومين الاجنبى الحجات دى بتتعرف من البيانات
واللى بيشوفو فى السيرفر شكل الشخصيه واسمها مش بياناتها
وممكن تكلمى الهلب ديسك وتشرحلهم كل اللى حصل اكيد لو ده حصل هيرجعولك حاجتك الل اتسرقت
وان شاء الله ترجع فى اقرب وقت
Maximus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 09:07 PM   #8
ramy_ramy3411
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ramy_ramy3411
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 108
معدل تقييم المستوى: 121
ramy_ramy3411 is on a distinguished road
افتراضي

ههههههه انتا بتتكلمى على دى بى ب 2 مليون يعنى المفروض ب20 مليون طيب انا اعمل ايه كان معايا clup سوبر المهم الclup ب 70 مليون بعته لواحد اجنبى ب7 مليون كان يكتب 70 مليون ويكنسل وفى الاخر كتب 7 مليون وانا دوست اوكى اعمل ايه قولولى كده اشكى مين قولت العوض على الله والحمد لله جات على كده
ramy_ramy3411 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-04-2009, 11:51 PM   #9
شريف حوله
Banned
 
الصورة الرمزية شريف حوله
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 11
معدل تقييم المستوى: 0
شريف حوله is on a distinguished road
Thumbs up

الله يعوض عليكى وكلنا لها هتعملى ايه انتى اتهكرليك يا استزه
شريف حوله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 12:08 AM   #10
شريف حوله
Banned
 
الصورة الرمزية شريف حوله
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 11
معدل تقييم المستوى: 0
شريف حوله is on a distinguished road
Thumbs up الحمد لله

السلام عليكم
الناس بتسئل يعني اي معني الموضوع
طبعا دي مش اول مره تحصل
المهم
انا حصلت معاي حاجات
علي راي المثل(الي ما يعجبه العجب زي الصيام في رجب)
المهم انا اتنصب الحمد لله مااتنصبش عليا في البيع والشراء
لكن الهكر ما شاء الله ملي اللعبه بسبب dvd 4 arab
المهم انا ارشر 130 بنزل نوبات
المهم طبعا انا لما بزود في البيرد بيوقع ميتور
انا كنت بجمع اسكرولات ميتور
جمعت لغايه لما بقي معاي 17 (metor scrrol)
رحت الماركت بالنوب بتاعي لفل 1
رحت مبدل مع واحد ال 17 ميتور اسكرول ب (dragon ball)
طبعا قلت حاجه كويس انه حد اشتري 17 ميتور اسكرول بس ب دي بي
رحت قعدت ابيع حاجات ومنهم الدي بي
المهم لقيت كله اتباع ماعدا الدي بي مع اني كنت عارضها ب 14 بس
وده اقل سعر في سرفرنا سعر كويس
اجي تاني يوم افتح ايميل النوب الي الدي بي اختفت
وعرفت وقتها انه كان هكر
بس مازعلتش لاني مش تعبان في الاسكرولات
جيه بقا المصيبه الكبري
لكن قبل مااقولها
احب اشكرا المشرفه interpreprt والاعضاء
واشكر واحد صحبي بيشتري كروت دي بي كتير
وبيروح لفرع tq digtal في مصر
انه راسل لي ال GM ورجع لي الي اتسرق
الي كان اتسرق مني (bow 130 +3 2 sdg)
شوفتوا هاتقولوا ازاي
هو الاول كان فيه غلط مني بس برده في هكر
واد كان معاي في الفرند فضل يقول لي الارشر ال 130 اتسرق
وكده وانا معاي ليك كابه ا سوكت سوبر رايبمو جيم تلبسها للنوب
لكن علي شرط تديني ايميلك بس
رحت مديله تروجن تروجن 122
لقيته مااخدش حاجه
واديته ايميلات تانيه
وبعد كده اديته account:
pass:المهم غيرت الباس قبل مايفتحه
اجي افتح الايميل القي الواد سرق البو
اقول له ازاي بيقول انا اقدر افتح الحاجه المقفوله واعمل trade prather
ببرنامج هكر
المهم زعلت شويه
وبعد كده راسلت المشرفه قالت لي كلم ال help desk
المهم رحت السيبر واحد صحبي عمل لي كل حاجه
وبعت له رساله ياهو
ودخل علي hacking acces
وكتبت كل حاجه والي اتسرق
المهم المد لله لقيت بعديها بيومين
ال gmبعت لي رساله بيقول لي البو رجع للك
واداني ايميل فيه البو وقال هاتلقي البو فيه
شفتوا با الحراميه كتيرت ازاي
وكمان غير كده
منتديات زي dvd 4 arab
هي اه مش بتجيب برامج السرقه
لكن فيه عضو بيعمل برامج زي cid proxy
وكل عارف **** اي
المهم انا نفسي كله يبطل سرقه
والي عايز يعمل حاجه بعتمد علي نفسه
مش يسرق ويقول هو فيها ا ديه لعبه
وادي كل حكايتي
وارجو من الجميع مشاركتي وكتابه اقتراحتهم
والسلام عليكم






الموضوع مهم جدا فى الربط ده

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=shruf

تقدر تحصل على 27$ اول شياء وبعدين لو حد اشترك من الربط بتاعك بتحصل على كل واحد 1.25$ وبتالى لما يتجمع لك اكتر من 75$ باتقدر تحولهم الى اى مصرف وبتاخد الكود وتقدر تشترى دى بى او سى بى اس والف مبروك عليكم وعلينا





وشكرا

آخر تعديل بواسطة شريف حوله ، 02-05-2009 الساعة 12:17 AM
شريف حوله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 12:26 AM   #11
Maximus
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية Maximus
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: Cairo
المشاركات: 250
معدل تقييم المستوى: 263
Maximus is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Maximus
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy_ramy3411 مشاهدة المشاركة
ههههههه انتا بتتكلمى على دى بى ب 2 مليون يعنى المفروض ب20 مليون طيب انا اعمل ايه كان معايا clup سوبر المهم الclup ب 70 مليون بعته لواحد اجنبى ب7 مليون كان يكتب 70 مليون ويكنسل وفى الاخر كتب 7 مليون وانا دوست اوكى اعمل ايه قولولى كده اشكى مين قولت العوض على الله والحمد لله جات على كده
الطريقه دى قديمه اوىىىى واهو الواحد مش بيتعلم ببلاش
Maximus غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 02:39 AM   #12
BroKen LoVer99
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية BroKen LoVer99
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: Egypt,Cairo,El Zatoon
المشاركات: 148
معدل تقييم المستوى: 161
BroKen LoVer99 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى BroKen LoVer99 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى BroKen LoVer99
افتراضي

معلش يا ولاء هم الاجانب كده بيكرهو المصريين ويا رب يا رب الحاجه ترجعلك
__________________
Server: Meteor
Char:Archer/Archer Lvl 131
Name:fantom99
Another Char at Meteor too:Tro/Tro/ Lvl 100
Name: DaRk~JoKeR
Another Char At Meteor too:Ninja Lvl 110
Name:xGlaDiAtOrx
All Ppl at Meteor Talk to me in the game
and iam here to help all ppl
BroKen Heart :No Woman = Cry
BroKen LoVer99 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 02:10 PM   #13
farees
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
farees is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة interpreter مشاهدة المشاركة
مرحبا ولاء

موضوعك طبعا ألامنى كثيرا و أنا متعاطفه معاكى جدا

لكن هناك بعض التناقضات:

ما رويتيه يؤكد أن إيميلك تم سرقته

كاملا وحتى باسوورد البنك

إذا ليس لشراءك الاشياء علاقة بسرقة الإيميل

يوجد شخص قريب منك عرف كل شىء عن بياناتك قام بسرقة الحساب

أو انك أعطيتى بياناتك بيدك لشخص ما داخل أو خارج اللعبه

كل الخبراء فى اللعبه يعلمون أنه إذا قام دبى باير ببيع شىء لكى

ثم قام بمخاطبة الهيلب ديسك فإن إيميلك سيحظر تماما بحجة انكى سرقتى أشياؤه

لذلك روايتك تؤكد أنه تم سرقة بياناتك و لم يتم حظرك إذا ليس لبائع الأشياء علاقه بما حدث

اما عن موضوع احترام الأجانب للعرب فهم قضيه شائكه و اللعبه الإنجليزيه تجمع ثقافات متعدده

و صراع الثقافات أمر وارد

بالإضافه لسوء سلوك بعض المصريين و العرب باللعبه

الأمر الذى أدى لتشويه صورة العرب و المصريين على وجه الخصوص باللعبه

طبعا انا ليس لدى اى بيانات لحسابك و لن استطيع مساعدتك الا اذا حصلت على بياناتك و لا أحبذ ان تفعلى ذلك

أنصحك بالتوجه فورا لصفحة المنتدى الإنجليزى و ملء شكوى او مخاطبة الهيلب ديسك أونلاين و شرح ما حدث

و ان شاء الله ستعود لكى متعلقاتك

ثقى بذلك


بعد احترامى لشخصك ورأيك

الأنسه ولاء عندها حق لأن فعلا ده بيحصل

مش عشان حد معاه البيانات ويقدر يسرق من البك او او

لا فعلا فى اجانب كتييير بتستغل انهم دى بى باير وبيقدروا يكلموا الجى ام ويقولو ليه ان نوع معين من الأسطف اتسرق منهم عن طريق فلان الفلانى

وبيحددوا نوع الأسطفه بالتحديد ولفلها كمان وحتى الأتش بى الموجود فى الأسطفه

وطبعا لانهم دي بى باير الجى ام مش بيسكت وبيرجعلهم الحاجه تانى مباشرتا

و انا مش بتكلم من فراغ لأن ده حصل معايا ومع اكتر من صديق ليا فى الجيمه

وفعلا اقدر اقول ان فى تحيز كبيييير جدا للأجانب
farees غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 02:31 PM   #14
Dream
سوبر قهر
 
الصورة الرمزية Dream
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 7,145
معدل تقييم المستوى: 732845
Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farees مشاهدة المشاركة




بعد احترامى لشخصك ورأيك

الأنسه ولاء عندها حق لأن فعلا ده بيحصل

مش عشان حد معاه البيانات ويقدر يسرق من البك او او

لا فعلا فى اجانب كتييير بتستغل انهم دى بى باير وبيقدروا يكلموا الجى ام ويقولو ليه ان نوع معين من الأسطف اتسرق منهم عن طريق فلان الفلانى

وبيحددوا نوع الأسطفه بالتحديد ولفلها كمان وحتى الأتش بى الموجود فى الأسطفه

وطبعا لانهم دي بى باير الجى ام مش بيسكت وبيرجعلهم الحاجه تانى مباشرتا

و انا مش بتكلم من فراغ لأن ده حصل معايا ومع اكتر من صديق ليا فى الجيمه

وفعلا اقدر اقول ان فى تحيز كبيييير جدا للأجانب
فى تقديرى أعتقد أن أكثر من 60 % من نسبة الدى بى باير مصريين و عرب
بحكم أن المصريين رقم واحد فى العالم لاعبى لكونكر اونلاين من حيث العدد

طبعا الصين رقم واحد بالنسبه للعبه الصينى و لعدد السكان

انا اتحدث عن اللعبه الإنجليزيه مصر فعلا ترتيبها الأول
من حيث العدد ثم الولايات المتحده

و إذا قمت بمحادثة الهيلب ديسك
و اثبت صحة روايتك فتأكد أن متعلقاتك ستعود لك بدون أدنى شك

كل ما فى الأمر أن الدبى باير يمتلك بيانات كامله و موثقه
و أكواد معتمده لكل تعاملاته
لذلك يكون هناك سرعه للاستجابه لطلبه بخلاف اللاعب العادى
الذى لا يمتلك و لا يتذكر معظم بيانات حسابه

بخلاف ضعف اللغه و عدم الدرايه بكيفية
مخاطبة الهيلب ديسك
او حتى ملء شكوى بصفحة hack cases

هذا ليس ذنب الشركه و لا العاملين بها
انها قواعد تطبق على كل اللاعبين دون أدنى تحيز

اتمنى ان تقتنعوا بذلك



__________________
وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...

Dream غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 02-05-2009, 05:24 PM   #15
الكترون 2006
Banned
 
الصورة الرمزية الكترون 2006
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 227
معدل تقييم المستوى: 241
الكترون 2006 is on a distinguished road
افتراضي

والله المفروض طالما الشركة نزلت اللعبة العربي
المفروض تحط جي ام عربي عشان الناس الضعيفة في الانجليزي مش هتعرف تتعامل مع الهيلب ديسك
ده كان اولا
ثانيا موضوع العرب والاجانب ده موضوع طويل قوي
وانا علقت ع الموضوع ده قبل كده واحب اضيف حاجة كمان حصلت النهاردة
واحد مصري بيرفع عليا بي كي وانا طبعا ما ضربتوش ولا حاجة وكان واحد واقف جنبي بس اجنبي بيقولي انت ما بتضربش المصري ده ليه وراح الراجل مموته
وقالي انا بقتل كل المصريين
الصراحة انا ما تكلمتش بس قولتله انت ليه بتكره المصريين ماردش عليا ومشي

تحياتي للجميع
الكترون 2006 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع الأقسام الرئيسية مشاركات المشاركة الاخيرة
فرق بين الغرب و العرب . صور معبرة hotte Chitchat / دردشه 11 08-05-2012 06:37 PM
من غرائب العرب @@ hotte Chitchat / دردشه 28 09-05-2011 04:44 PM
من ادب العرب (نموذج طلب) eagle2010210 Chitchat / دردشه 0 01-19-2011 02:29 AM
حرب الغرب ضد العرب abotrika22 Chitchat / دردشه 23 09-16-2010 03:05 PM
نائب نقابة فرسان العرب ( نقابة قراصنة العرب) (المنتقم) قسم قهر أونلاين عربي-arabic version 5 10-12-2009 02:48 AM


الساعة الآن »09:36 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية