Community/المنتدى العام النقاش العام لكل ما يتعلق بكونكر أون لاين

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-07-2012, 05:45 PM   #31
ZZMOHAMED
قهر جديد
 
الصورة الرمزية ZZMOHAMED
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 43
معدل تقييم المستوى: 53
ZZMOHAMED is on a distinguished road
افتراضي

يا koko2013 بطل افتراء وظلم وتشويه سمعت اسلام
انا كلمت مستر اسلام على الفيس وقولت تقدر تساعدني بفك حظر حسابي +12 بسسب تجار الحسابات قالي اسف
ولم يطلب فلس او اي قطعة +12 كما تقول انت مقابل فك الحظر
ZZMOHAMED غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 06:34 PM   #32
~!~Qayser~!~
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية ~!~Qayser~!~
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: Egypt
المشاركات: 171
معدل تقييم المستوى: 68280
~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute~!~Qayser~!~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ~!~Qayser~!~ إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ~!~Qayser~!~ إرسال رسالة عبر Skype إلى ~!~Qayser~!~
افتراضي

فديت قلبك حبيبي زوسر

اما بالنسبة لمستر اسلام حبيبي وحبيب الملايين من الشعوب الغفيرة

قمت باِظهـ ــار حقك اما مرأى ومسمع الاف الاعضاء الكرام

منهم من شارك ف الاتهامات ومنهم من راي فى صمت ومنهم من دخل وتكلم بحقك

شارك الجميع وكعادة الشعب المصري العجل لما بيقع سكاكينة بتكتر

بس ما شاء الله عرفت تقوم قومة رجال وتجيب حقك من فم اسد وتحرج شخص كان طالع بنفسة فوق السحاب مع انو لا يساوى نعل حذائك

اعرفكم يا شباب ويا بنات ع كامبا/بلاك جوست

اكبر هكرز شوفتة بحياتى فى شحن الباى بال /الكاش يو=حظر الحسابات عن طريق نفس الامر

سباب باحقر الالفاظ التى تعارض جميع الديانات

وكل هذا ولم يكتفي اخينا بكل ما فعلة

لا جا يضرب تحت الحزام فينا وف اخوانا وصحابنا بنور الدين

وف الاخير يضرب بشخص يعلم الله لم اري احدا فى نزاهتة واحترامة واخلاقة

لا اقول ذلك لانى اريد مصلحة يعلم الله انى اطلب منة احيانا المساعدة ويقولى بريد الخدمة عندك وميقدرش ينكر كدا

بس دا حقة ولو انا مكانة هعمل كدا

محدش بيدور لنفسة ع وجع الراس يا عرب


دا انسان ولية طاقة تحمل ما بالكم بشخص مكرس كل وقتة وجهدة لمساعدة لاعبي قهر اونلاين

وبدون مقابل حتى من شركة قهر نفسها

يعنى شغال ببلاش يا اسنان > تجى تضرب فية كدا

لكن ارادة ربنا فوق كل شى

والظالم بيجي يوم ويلاقي الكل يظلمة وما يقدر يتكلم وقتها لانو وقت ما ظلم معملش اعتبار للى خلقة فووق سبع سماوااات


>><><><><><><><><>Mr.EsLaM><><><><><><><><><>

ما عليك من نبح الكلاب كمل مشوارك والكل وراك والباب اللى يجيك منة الريح >>>>>متلحسوش كلة

اتمنالك كل خير ف حياتك وربنا دايما ينصرك ع كل من يظلمك

احب اشكر اخونا ومصممنا الفاضل احمد موسي ع مجهودة ف تادية دور المفتش كرومبو

هههههههههههههههه يلا الكل يضحك دووم الضحكة عليكم ان شاء الله

اترككم فأماأن الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


[/COLOR]
[/SIZE][/CENTER][/CENTER][/SIZE]
__________________
لا تبكي عَـلى مـــج انكَسَـر
..
♥♥ ولا تَيــأس عَـلى قَــلبٍ مِـن حَجَـر .♥♥

♥♥ولا تَشــفع لِمَـن خَــان يَــوماً أو غَــدَر ♥♥

♥♥ولا تَقــُل رَحَــل حَـبيــبي ♥♥..

♥♥ ~!!!!بَــل قُــل !!!!!~.♥♥

♥♥ مَــن كَــان مَــلاكـَـاً فِــي عَيــني♥♥

♥♥، عَــاد لِطِــباع البـَـشـَـــر♥♥

ياخى يسمونى قاهرهم ليش ما ادري
~!~Qayser~!~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 06:59 PM   #33
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko2013 مشاهدة المشاركة
طيب الاستاذ اسلام قدم دليل ان الصوره متركبه الصوره فقط
طيب وبالنسبه للناس اللى بتشتم ديه وضعهم ايه مش مفروض حظر برضه ؟؟
لو كانوا بيشتموا فيك يا استاذ اسلام كانوا هيخدوا باند ولا لا ؟
يرجى العدل والتساوى بين الاعضاء والمشرفين
لو عضو بيشتم اى مشرف كان اخد باند من زمان
برضه نفس الكلام لو عضو او مشرف بيشتم عضو ياخدوا باند وده هوه عدل ربنا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko2013 مشاهدة المشاركة
اطالب بتحقيق العدل الفورى بين الجميع اعضاء ومشرفين
يرجى تطبيق النظام العادل



ممكن اشوف ردك الان ؟!

اسلام فجر الحقائق قبل ماتخرج من الادارة


لكن عاوز اشوف تعليقك انتي وشلة الفساد !!

في رمضان تقذفون المسلم وتتهمونه بخيانه الامانه !!!

وايش الي جنيتو غير الموقف السئ الي راح تتحطو فيه

وانكم مجرد اطفال تحملكم الريح مع مسارها !!!


اليوم سوف تاخذون الخذلان في الحياة الدنيا

وغداً في الاخره حساب ربي ، فإنه لا يضيع حق مظلوم ابدا
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 07:06 PM   #34
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

فين جوجو وشوشو والناس هذي ؟!



وين الي كانت تقول شفنا بعيوننا


سبحان الله

وكان الواحد فيهم مايعرف ان حبل الكذب قصير ومهما طال الحبل يكون الوقوع منه اقسئ


ياليت نشوف ردود الطيبين

وين كامبا

ياليت يااسلام تتركه يرد علشان يزيد كذبه فوق كذبه

وياليت تصور للاعضاء رساله في الجوال

خلونا نشوف صاحب ماجستر في علم النفس كاتب ايش
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 07:48 PM   #35
D.R
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية D.R
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 124
معدل تقييم المستوى: 1268
D.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond reputeD.R has a reputation beyond repute
افتراضي

قال (: (اجتنبوا السبع الموبقات). قالوا: يا رسول الله، وما هن؟ قال: (الشرك بالله، والسحر، وقتل النفس التي حرَّم الله إلا بالحق، وأكل الربا، وأكل مال اليتيم، والتولى يوم الزحف (الفرار أثناء محاربة الأعداء) وقذف المحصنات المؤمنات الغافلات) [متفق عليه].
حد القذف:
يعاقب القاذف بالجلد ثمانين جلدة، ولا تقبل له شهادة في أى أمر من الأمور -ما لم يتب- وهو فاسق بنص القرآن الكريم.قال تعالى: {والذين يرمون المحصنات ثم لم يأتوا بأربعة شهداء فاجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة أبدًا وأولئك هم الفاسقون. إلا الذين تابوا من بعد ذلك وأصلحوا فإن الله غفور رحيم}[النور:4-5].

ياخواني قذف المحصنات مش سهله تتهم شخص وانت لا تعلم ماهوه واجبه اتجاه الاشخاص

نحن نعلم ان الشخص اسلام مشرف عام وليس admin / مدير يعني ليسه له علاقه غير توصيل المعلومه الى الجهات المعنيه

واكثر المواضيع اشوفه في المنتدى وهيه مختصه في المساعدات . وتكون بعنوان ارجو المساعده اخي اسلام

بمعنا الشخص عامل مساعد لحل مشاكل الاعضاء وليسه له علاقه في حظر او فك العضويات داخل اللعبه
D.R غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 08:16 PM   #36
koko2013
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية koko2013
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: مصر / الفيوم
المشاركات: 240
معدل تقييم المستوى: 22165
koko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ZZMOHAMED مشاهدة المشاركة
يا koko2013 بطل افتراء وظلم وتشويه سمعت اسلام
انا كلمت مستر اسلام على الفيس وقولت تقدر تساعدني بفك حظر حسابي +12 بسسب تجار الحسابات قالي اسف
ولم يطلب فلس او اي قطعة +12 كما تقول انت مقابل فك الحظر

sorry
هوه حضرتك عبيط ؟
ولا مش فاهم ؟
مين صاحب الموضوع ومين اللى افتراء على الاستاذ اسلام ؟
ركز شويه يا استاذ واسال الاستاذ اسلام مين اللى افترا عليه فى الصور

يرجى التركز جيدا وسوال الاستاذ اسلام عمن يقصده انه مزور صوره وهكذا ومن يقصد الاستاذ اسلام فى موضوعه
اوكى


__________________
اسم الشخصيه : Koko2
السيرفر : المشترى
النقابه : مفيش نقابه حلوه
المستوى 110 ميلاد

راميه اسهم
koko2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 08:19 PM   #37
иόόηє
قهر جديد
 
الصورة الرمزية иόόηє
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
الدولة: Ṥẹ๏ųℓ
المشاركات: 91
معدل تقييم المستوى: 101
иόόηє is on a distinguished road
Thumbs up

الحقيقه تابعنا بصمت واستغراب في البدايه انذهلت وكان الحجه قوية مع المتهم لمستر اسلام ولكن الحمدلله ضهرت الحقيقه وهي العكس وهذا ماكنت اريد ان يكون لشخص قام بمساعدتي ومتابعة حالتي عندما تعرضت للسرقه وخصوصا بعدما فقدت الامل من الاداره اللتي ردت بنأسف قام الاخ الفاضل مستر اسلام بايصال صوتي للاداره وشرح الحاله بدقه حتى تم رجوع العتاد وبذالك مع اننا معتزلين نكرر الشكر مره اخى للأخ الفاضل مستر اسلام وكفاك الله الشر ووفقك لما يحبه ويرضاه
__________________


يجب أن نغفر لأعدائنا... ولكن ليس قبل أن نشنقهم


CottoN|CandY
иόόηє غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 08:35 PM   #38
koko2013
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية koko2013
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: مصر / الفيوم
المشاركات: 240
معدل تقييم المستوى: 22165
koko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة



ممكن اشوف ردك الان ؟!

اسلام فجر الحقائق قبل ماتخرج من الادارة


لكن عاوز اشوف تعليقك انتي وشلة الفساد !!

في رمضان تقذفون المسلم وتتهمونه بخيانه الامانه !!!

وايش الي جنيتو غير الموقف السئ الي راح تتحطو فيه

وانكم مجرد اطفال تحملكم الريح مع مسارها !!!


اليوم سوف تاخذون الخذلان في الحياة الدنيا

وغداً في الاخره حساب ربي ، فإنه لا يضيع حق مظلوم ابدا
هل انت تقصدنى ؟
ماذا تقصد بشله الفساد ؟ ارجو توضيح
لانى مش انسانه فاشله ومش بتكلم مع ناس فشله
وانا مليش علاقه مع حد هنا فى المنتدى مفيش غير صديقتى ستار من سرفر المشترى اللى اعرفها
والباقى مشرفين مثل الاستاذ ايجل وانت الاستاذ اسلام

وانا مش صاحبه موضوع الصوره المزوره
عشان الاستاذ ايجل اتهمنى انى كامبا معرفش ليه
وبعدها سكت

ثم انت بتقول تقذفون المسلم ؟
فين الشتيمه او القذف ***** ؟ ممكن اقتباس للشتيمه بتاعتى

وهل انا فى كلامى كنت اوجه له اتهام
ام كنت اعرف الناس بشخصيه الاستاذ اسلام
والافعال التى كان يفعلها للهروب من مواضيع انا رايتها بعينى سواء كانت مواضيع كاذبه او حقيقيه وصادقه

فى كلتا الحالتين انا شرحت اسلوبه وطريقته اللى بيتعامل بيها فى كل المواضيع ولم اتهم اى شخص برشوه او برامج
يرجى مراجعه كلامى جيدا

هل عشان وجد ان صاحب الموضوع كذاب ان هذا يدل على ان الاستاذ اسلام اصبح انسان غير معرض للخطاء ؟

وهل عشان وجد ان صاحب الموضوع كذاب ان هذا يدل ان اى موضوع اخر كان ضدد الاستاذ اسلام انه كان موضوع كذاب ايضا رغم ان كان موضوع صادق ولكن اصبح الاستاذ اسلام لا يسطتيع ان يشتكيه احد
لانه عندما نشتكى وقتها يطلع لينك هذا الموضوع ويقول
قديما كنتوا تشككون فى والان تشككون ايضا

ليس معنى ان الاستاذ اسلام برىء من موضوع شخص كاذب
انه يمكن ان يكون برىء من كل المواضيع وانه اى شىء يحدث مستقبالا انه برىء منه

هكذا نصنع الفرعون

وهذا ليس اتهام انه تصحيح للمعلومات
وانا لم اقوم باتهامه
انا قمت بتصحيح بعض معلومات عن طريقه الاستاذ اسلام فى التعامل مع المواضيع المختلفه
وانه شخص ذكى لا يستطيع احد ان ياتى بأى دليل ضده سواء كان مذنب او غير مذنب




__________________
اسم الشخصيه : Koko2
السيرفر : المشترى
النقابه : مفيش نقابه حلوه
المستوى 110 ميلاد

راميه اسهم
koko2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 08:46 PM   #39
koko2013
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية koko2013
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: مصر / الفيوم
المشاركات: 240
معدل تقييم المستوى: 22165
koko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond repute
افتراضي

تصحيح معلومات لبعض الناس

ليس لان الاستاذ اسلام وقع ضحيه شخص كاذب ومزور
ان هذا يجعل من الاستاذ اسلام شخص الملاك الذى لا يخطاء

وايضا
ليس لان هناك موضوع اتهم فيه الاستاذ اسلام وثبت ان الموضوع كذب وتزوير
هذا ليس معناه ان كل المواضيع التى انشاءت او كانت ضدد او كانت تتكلم عن الاستاذ اسلام انها كلها كانت كذب


وليس لانه ثبت ان هذا الموضوع كذب وافتراء
هذا ليس معناه ان اى مواضيع مستقبليه (فى المستقبل ) تكون شكوى ضدد الاستاذ اسلام او بلاغ ضدده انها تكون كذب

لا نريد ان نصنع انسان يظن نفسه انه غير قابل للخطاء
صحيح هذا كان موضوع كذب وافتراء
لكن هذا لا يدل انه الاستاذ اسلام غير قابل للشكوى او البلاغ ضدده

كلامى واضح الاستاذ اسلام يمكن اى حد يشتكيه ويبلغ ضدده ومن حقه الرد واثبات عكس الاتهام
سواء كان المشتكى كذاب او صادق
والاستاذ اسلام ليس ملاك لا يخطىء

لا تجعلوه يظن انه بعد هذا الموضوع انه غير معرض لاى شكوى او اتهام

واعتقد كلامى واضح وصريح
لا يوجد شخص فوق القانون وفوق الاتهام

وعند اتهام اى شخص يوجد نوعين /

1 :اتهام مرفق معه دليل صور او فيديو او محادثه
وهذا الاتهام يرد عليه بالمثل

2 : اتهام بدون دليل ولكن بالعقل والمنطق والافكار
وهذا يرد عليه بالمثل بالعقل والمنطق والافكار






__________________
اسم الشخصيه : Koko2
السيرفر : المشترى
النقابه : مفيش نقابه حلوه
المستوى 110 ميلاد

راميه اسهم
koko2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 08:54 PM   #40
koko2013
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية koko2013
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: مصر / الفيوم
المشاركات: 240
معدل تقييم المستوى: 22165
koko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة



ممكن اشوف ردك الان ؟!

اسلام فجر الحقائق قبل ماتخرج من الادارة


لكن عاوز اشوف تعليقك انتي وشلة الفساد !!

في رمضان تقذفون المسلم وتتهمونه بخيانه الامانه !!!

وايش الي جنيتو غير الموقف السئ الي راح تتحطو فيه

وانكم مجرد اطفال تحملكم الريح مع مسارها !!!


اليوم سوف تاخذون الخذلان في الحياة الدنيا

وغداً في الاخره حساب ربي ، فإنه لا يضيع حق مظلوم ابدا

سورى نسيت ارد على موضوع اننا اطفال
هل انا محسوبه من اللى تقصدهم بالاطفال ام لا ؟
ولو انا محسوبه من ضمنهم
يبقى الله يسامحك
شفت انا متسامحه بس فى نفس الوقت ده دليل
ينفع فى اى وقت تقولوا هاتوا دليل مثلا اننا اخطاءنا فى احد او كده
مهو المثل المصرى بيقول
القرش الابيض ينفع فى اليوم الاسود
حد يترجمه للاخوه السعوديين والاشقاء العرب


بس معلومه الطفله اللى هوه انا
الوحيده اللى حضرتك بتضايق منها لما بتتكلم عشان كلامها مش بيعجب حضرتك
وده شرف ليا
بهزر متزعلش بس ديه الحقيقه وانا عارفه ان كلامى بيضايقكم بس اعمل ايه مقدرش اقول كلام عكس اللى فى ضميرى



__________________
اسم الشخصيه : Koko2
السيرفر : المشترى
النقابه : مفيش نقابه حلوه
المستوى 110 ميلاد

راميه اسهم
koko2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 09:01 PM   #41
~ShoShi~
Banned
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: بالقصر :$
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى: 51147
~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute~ShoShi~ has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
فين صحاب كامبا - الياس - الجزائرى
الحرامى النصاب المنافق الكذاب


متردو ولا اتخرستو دلوقتى ومبقاش ليكم حس تتكلمو

اصبرو على

وهكشف امركم جميعا

محدش يعرفنى كويس على فكرة انا انسان بسيط جدا
اقتباس:
فين جوجو وشوشو والناس هذي ؟!



وين الي كانت تقول شفنا بعيوننا

ولا هجيت ولا شي خخخخخخخخخخخخخخ ماغير كنت نايمه وصحيت وفطرت وعينت من الله خير الحمدلله همن جيت

الحين مسوي بريء انك جايب هالصور ومفبركه ومدري وش طيب الصور مفبركه عادي اصلا مش هتكون غبي وتتعامل بالرسايل وذي

انت ياتتكلم بالتلفون او سكاي بي

عاشق الجنان للحيني مصدقه عيوني

حساب ون ( ONE>> ) امير ببدر البدور انحظر حظر دائم بسبب اذاعته ( مطلوب برنامج الحفر ) وعارفين انه حظر دائم
ازاي انفتح ماشاء الله قبل يعدي شهر حتى اذا مااخذت مقابل ؟
وهو قالي بنفسه انت اللي فكيته مقابل 26 الف سي بي
سبحان الله يعني الحساب انحظر وانفك من حاله وهو اصلا مو حظر مظلوم حظر بسبب
الكل بسيرفر بدر البدور يعرف ون واللي ارسل صورة اذاعته للادارة ادرى بما كتب

الله يكشف حقيقتك ان شاء الله سواء ظالم او مظلوم للحيني مو مصدقتك لاني كنت شاهده حالة ون




~ShoShi~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 09:01 PM   #42
koko2013
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية koko2013
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
الدولة: مصر / الفيوم
المشاركات: 240
معدل تقييم المستوى: 22165
koko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond reputekoko2013 has a reputation beyond repute
افتراضي

استفسار صغنن بس
هوه لا يجوز اتهام المشرف او التشكيك بيه
سواء كان اتهام مادى ملموس
او اتهام منطقى من ارض الواقع وما يحدث

واسفه على الاطاله
__________________
اسم الشخصيه : Koko2
السيرفر : المشترى
النقابه : مفيش نقابه حلوه
المستوى 110 ميلاد

راميه اسهم
koko2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 09:07 PM   #43
حــسام
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 20
معدل تقييم المستوى: 0
حــسام is on a distinguished road
افتراضي

انا مو من النوع الي يسب ويشتم ويفبرك عشان شي ما يسوى

انا الي ابيه يامستر اسلام ان الادارة توضحلي ليش تم حظر حسابي! والحسابات الثانية

وياليت تشوفلنا حل مع هالموضوع لو تكرمت

اسم الحساب: Blue20wave
السيرفر: زمرد
نوع الخطا: 12.5
حــسام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 09:10 PM   #44
سـداح
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 58
معدل تقييم المستوى: 0
سـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond reputeسـداح has a reputation beyond repute
افتراضي

للاسف ياشباب

لانستطيع التفريق بينكم بسبب الشتائم

قد يكون هناك اعضاء بيننا اسلوبهم مستفز او حتى لا يخلو من الشتيمه

ولكن المشرف يجب ان لا ينجرف ويجارية في الرد بالمثل

فهذا فعل سوقي بحت

اتمنى من مشرفينا الاحترافيه بالرد وان يبتعدو عن الالفاض المشينة

ما حصل في موضوع الاتهام بين العضو والمشرف يبين حالة احتقان لدى الجميع

رسالة للمشرف اسلام

اولا اذا كان ماذكرت صحيح بخصوص الاتهام فاقول الحمدلله قد تبين الحق
وهذا ما يظنه اغلب الاعضاء

ولكن

ابتعد عن الاسلوب المشين في الرد وترفع عن بعض الكلمات
فلن تزيدك غير رفعه والعكس صحيح


رسالة الى الادارة الفاشلة
الادارة الصينية تتفرج ولا يهمها غير مواضيع كيف تشحن

المدير عقبة ويعرفه الكثير باسم ابوبكر

مريح باله من جميع المشاكل ومقدم مشرفين عرب في وجه المدفع

وقد تم حضر الكثير بسبب الاشتباه وسوف اخبركم كيف ذالك

لنفرض ان لديك حساب ويشاركك في الحساب اخوك المبتعث في امريكا او في اوربا

او قد يكون لديك برنامج تجاوز البروكسي لاسباب لا تمت للعبه بصله

عندما يختلف الاي بي في دخول اللعبه تقوم الادارة بحضر نهائي للحساب

السبب ليس برامج كما يضن البعض ولكن اي بي مختلف

وبمجرد انه اي بي مختلف تقع في المحضور ويتم تبنيدك

لم اجد في شروط اللعبه اي شي يتكلم عن تغيير الاي بي

فهل ابوبكر وزمرته لديهم الحق في وقف الحسابات بمجرد تغيير الاي بي ؟

الاخ abood1 سبب توقيفه تغير الاي بي فهل لدى الشركة اي دليل على استخدامه برامج ؟

سـداح غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2012, 09:12 PM   #45
jo0oda
قهر جديد
 
الصورة الرمزية jo0oda
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 52
معدل تقييم المستوى: 62
jo0oda is on a distinguished road
افتراضي

طيب انت انكرت دليل من كامبا

ولاكن في اكثر من دليل

وفديو عمرو كول مآنكرتو ولآ شششي

مع اني سمعت انو حآظر نآس كثير في بدر البدور ومعآديه لنقآبتوووووو

ورحت واتأكدت بنفسي ان الحسابات محظوووره
وقبلهآ كآن يهددهم

يعني بأسلوبك هذا حظرت كآمبا عشان صوره مفبركه على قولتك

وهو قايلك انه عنده ادله غير

وثانيا والاهم

مآرديت على اتهآمآتي انا واختي

وع حسب ردها مفهوووم وش المقصووود

جآوبني !!!

اقنعني !!!



وللمره الالف

انا مآني مع كآمبآ عشان صوره وأدلتوووو

انا هنا عشان اللي شفته بعيني وبكل سهوله انكرت كل شي


واعيد واكررر
والله والله والله
مانت بريئ

وانت بس تبي تتحدى كآمبآ ومآحسبت تطلع نفسك من السالفه بصوره وحده بسسسسس لالآتودي ولا تجيب بدون انكآر الادله الباقيه

وبالنسبه لرد كلآون طبيعي ان الصوره فوتوشوب لانه محدد عليه بالاحمر

ولآ مآتشووووف ؟؟؟


اطآلبك تفك حظر كآمبآ

ونشوف الموضوع لين الاخير لآتطنش طلبي

ابي اشوف كآمبآ وش يرد وايش ردك عليه

وبكذا انا بكون وآقفه معاك ضد كآمبآ اذا قدرت تنكر ادلتوو الجآيه

بسسس لآتفكر انك مظلوم بالنسبه لي

لآني متأكده من ادلتي

واستنى ردك عليهآ
jo0oda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »11:38 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية