مشاهدة نتائج الإستطلاع: صوت لانتخاب "اكبر محظوظ" بسيرفر علي بابا من بين المرشحين فيما يلي:
fatimzahra12 3 3.16%
ارشرمان 21 22.11%
Mitsuhide 7 7.37%
vip999 3 3.16%
wiza 52 54.74%
*~desbrado~*~ 9 9.47%
المصوتون: 95. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

موضوع مغلق

قديم 07-19-2010, 12:32 PM   #1
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute
افتراضي صوت لانتخـــاب "اكبر محظوظ" بسيرفر علي بابا

انتهت المرحلة الأولى من مسابقة انتخاب "اعلى لاعب" في قهر اونلاين من حيث الحظ؛

و تم اختيار المرشحون للمرحلة الاخيرة و هي انتخاب الاعلى حظا بكل سيرفر و الحصول على جوائز ال CPs بالاضافة الى جوائز المنتدى .

الآن صوت لانتخـــاب "اكبر محظوظ" بسيرفر علي بابا من بين المرشحين أعلاه.

فترة التصويت: 19/7- 21/7

و فيما يلي تقديم المرشحون لانفسهم:

[quote]
اقتباس:
بسم الله الرحمان الرحيم يشرفني أن احكي لكم قصتي مع الحظ في كونكر اللعبة التي نستني همومي ونفسي ههههه سأطلعكم على شخصيتي ومن تم اذكر لك مواقف الحظ التي مررت بها

من انا؟

أنا من فئة الرماة هي أولا شخصية جميلة بالنسبة لي لأني استطيع أن أطير فحكاياتي مع الحظ كتيييرة ومتنوعة حيت كنت مجرد مبتدئة لم اعرف قواعد اللعبة خصوصا آن المغاربة قليلون بها لذلك قررت أن اعتمد على نفسي وان لا اهتم إن كنت ضعيفة أو قوية فالمهم بالنسبة لي هو المشاركة والاستمتاع بهذه الأعجوبة (كونكر الحبيبة)

حكايتي مع الحظ :
بالنسبة لي الحصول على السي بي هو حلم صعب خصوصا أن خدمة شراء السي بي ليست متوفرة في بلدي هذا ما جعل تقدمي في اللعبة متباطئا لذا كانت فكرة شراء السي بي فكرة مسسستحيلة ذات يوم قررت أن اذهب إلى منجم الصحراء فأختكم مفلسة فرأيت النسور فقررت قتلها وإذا بأحدها يسقط كرة التنين كان ذلك شيئا لا يصدق حيت ظننت أنني لن أحظى بها إلا إذا وصلت للمستوى 110 وما أن مرت بضع تواني حتى غادرت أحلامي مع طيور الكناري حيت قام ولد بقتلي واخذ الكرة لقد أحسست حينها بالظلم والضعف لكن هناك عدة فرص قد تأتي للمرء لذلك لا يجب أن نستسلم وعندما قمت بالإحياء وجدت نفسي في الصحراء حيت ارسل لي الولد الذي قتلني رسالة يتأسف فيها لاخده الكرة وقد طلب أن يعيدها لي . حينها رجعت أحلامي من عند طيور الكناري هههه قمت ببيع الكرة وشاركت في اليانصيب وقمت باشتراء بضائع جيده كانت اتمانها منخفضة

أرباحي
1-حصان +4
2-قرط راقي1 مقبس
3-جواهر نقية وعادية
4-لبس نينجا راقي
5- زنابق 999 و 99
6-تمائم التوبة وجرعات خبرة
7-نيازك وحقائب فريدة ونقية
8-وأشياء أخرى لا أتذكرها

كما قمت بتطوير عتادي فحصلت على مقبس

وأخيرا أريد أن احمد الله .لم أكن دائما محظوظة في اليانصيب لكنني جربت ونجحت مرات وفشلت مرات وأيضا أريد أن اقو ل أن مواضيع كل من شارك في هذه المسابقة هي مواضيع جيده بل ممتازة ويجب أن تختار ولا يهم أن اختار أو لا فالمهم أنني شاركت وأيضا أتمنى لكم التوفيق وكما يقول مثل مغربي عن الحظ : قاعد على القهوة وجاله الخير سهوه
ودون أن انسي أريد أن اشكر كل الفاعلين على اللعبة وعلى المنتدى وجنود الخفاء والجي أم واللاعبين واللاعبات ...... شكرا جزييلا

اسم الشخصية باللعبة: fatimzahra12
اسم السيرفر: على بابا
الترشيح : أكبر محظوظة في اللعبة
اقتباس:
اقتباس:
ذكــــرياتي في اللـــــعبهاعتز وافتخر انا اقدم لكم ماذا كنت قبل الميلاد وماهي حكايتي داخل اللعبه
اولا : كنت في اول الللعبه لا أعـــرف اللعبه جيدا حتي تعلمتها جيدا بعد اسبوعين بعد انني عرفت ان اولا عمي يلعبون اللعبه ودعيت اصدقائي وبدأنا الللعبه واصبحنا أقويـــــاء واقدم لكم وانا مبتدئ اللعبه:

كنت رامي كنت احب القتال في الوحوش من اجل كسب الذهب واللاشياء الثريه وانا منذ من مدة وانا مستوي 1 الي مستوي 100 لا أعرف السي بي افضل عمله في الللعبه واناا في مستوي 92 كنت اقـــــا تل الوحوش في جزيرة الطيور سقطت كرة تنين لسه باااخدها اما شخص في الللعبه واحب ازكر اسمه لانه اغضبني كثيرا بد اننني عرفت انا كره التنين افضل شي حيث يمكنني الارتقاء بجوده العتاد واو استبدلها ب215 سي بي واحب انا أذكـــــــــر اسمه انه : amrzoro
حيث انني تحليت بالصبر ووصلت الي مستوي 100 وانهيت مهمه البرج والمروحه .
وظللت اقاتل واخد ساعات خبرة ثم وصلت الي مستوي 117 وبدات العمل في مهمه كــتاب الفوة وانهيتها في مستوي 118
ثم اننني اشتقت الي ارتداء هذا اللبس واخيرا وصلت الي مستوي 120 وادتيت اللبس واصبحتها +3
ثم اصحابي استشروني علي مهمه الميلاد الاول ووفقت ونزلت ميلاد اول واصبحت تروجان مبتدي
ثم اصبحت ارقي فيه حتي مستوي 130 حتي الأن وقربت انهي مهمه الميلاد الثاني .
شكرا لتفهمكم .

السيرفر : علي بابا
الإسم : ارشرمان

آخر تعديل بواسطة Dream ، 07-19-2010 الساعة 12:41 PM
Dream غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 12:44 PM   #2
Dream
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dream

Dream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond reputeDream has a reputation beyond repute

[/quote]
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم والصلآة والسلآم على سيد المرسلين ...

انا حاب اشترك بالمسابقة واقول كيف انا محظوظ...

نبدأ على بركة الله..

انا في يوم من الايام كنت جالس اسوي مهمة ال 1800 وحش ... خلصت المهمة جا واحد من اصحابي )بدون ذكر اسماء )

طلب من اساعده بآخر 100 وحش ... قلتله ماشي رحت اضرب الوحوش .. وفجأه (( كرة تنين )) انا فرحت وطررت من الفرحة ... بعد ما خلصت المهمة ..

رحت اسوي المهمة لأخوي بالطيور اساعده يعني .. وانا بضرب الوحوش كمان مرة وفجأة كرة تنين ثانية .... فرحت وخبيتها بالخزنة ورجعت اكمل .. وبعد شوي

صارت الساعة 20.00 وبدأت الشعلة .. رحت ضأتها وخلصت وستنيت لما خلصت الحرب .. رحت اخذت كرتين التنين عطيت وحدة لأخي ووحدة لي اشتريكت

بالاولى ما ربحت شي حلو وبالثانية كمان ما ربحت شي حلو ... رحت بعت شي ب 27 ورحت قلت خلني اشترك ااخر مرة وقلت (( لو ما ربحت شي حلو )) وعد

ما ادخل الحظ ابداا... وسبحان الله اشترك بالحظ (( وفجأة )) __(( تهانينا محظوظ جدا ليفوز ب مضرب + 8 )) انا ما كنت داري انه انا رحت طلعت فتحت

العناصر _(( وفجأة مضرب راقي + 8 )) رحت بعته بسي بي وعملت عتادي كامل وانتهيت من كل اشي ..

وبعد اسبوعين ..ما بقي معي الا كرة تنين وحدة .. رحت اشتركت فيها كلها وربحت (( قبعة رامي راقي ريش 2 مقبس )) .. وربحت زي تروجان راقي 1 مقبس )) بعت القبعة وخليت اللبس لي ...

والحمدلله على كل حال .. هذي هي قصتي (( وصحيحة والله 100% )) ان شاء الله تكون عجبتكم سلآم

الاسم : Mitsuhide
السيرفر:علىبابا

اقتباس:
حظوظ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اولا انا مغرم دخول الحظ لغاية ما وقعت فى غرام سيدة الحظ نفسها هههههه
وكسبت منها حجات كتيير جدا
انا دخلت تقريبا اكتر من 100 مرة
كل يوم اصرفلى دىبهايتين
وفى نهاية اليوم بعد ما اتصرفو دىبهايتين
اجيب فى اخر يوم 3 او 4 دى بهات
كنت موعود بلاحجار صراحة كل ما ادخل كان يجيلى احجار
جالى احجار +3 و +4 كتيير جدا
وكمان مش اكتفى ب 10 مرات بتوعى وخلاص
لا كنت ادى سى بى لصحابى بدخلولى
وطبعا الى واثق فيهم
لغاية ما جالى مرة قوس فاخر وبعدهاقبعة وبعدها لثام
بعتهم كلهم وجبت عدد حلو
من سى بى ودخلت بية تانى وقعدت كدة
والحمد لله بس كنت بيجيلى حجات وحشة برضوا
كل حجات وحشة الى بتجيلى حقائب فريدة وحقائب نقية
مبيجليش وحش غيرهم
هههههههههههه مغرمة بيا بقى
وكدة انتهت حكايتى من سيدة الحظ
---------------------------
انا وانا كنت ليفل 70 تقريبا
كنت بعمل مهمة كنت متاخر جامد الى هيا روح جنرال
لازم اقتل وحوش بقى
وكنت مدايق لغاية ما اتخنقت
وقلت امشى
وانا ماشى ضربت بعثرة موت وحش نزلى كرة تنين هههههه
قلت لازم اخلص مهمة دى اكيد يجيلى حجات حلوة
خلصت مهمة كلها
ومجليش حاجة
ادايقت فونا ماشى قتلت وحش ومشيت مختش بالى من وقع منو
رحت اضرب وحش تانى
كان بيجرى منى
لغاية ما وصل لوحش تانى
اتارية كان موقع سيف فاخر
ههههههههههههه
وانا قلت وحش دة رجولة من غيرة ماكنتش خت سيف دة
فسبتو ومقتلتوش
ههههههههههههههههههه

------------------
بس فيها حظ جامد
واحد قتل وحش ونزل كرة تنين واحنا كنت 4 بيا
3 جريو ووقفو على كرة تنين كلنا كنا زى بعض
فى ليفل وقوة
لدرجة اننا كلنا بنقتل فى بعض ب 1
كلنا
اول واحد انقطع اتصالو
تانى واحد كهرباء عندو انقطعت
ثالث واحد انقطع اتصالو برضوا
كرة تنين محدش كان واقف عليها رحت وخدتها لحسن تضيع ولا حاجة

-----------------------
كنت تاااااااااجر
لما كنت تتاجر بلف على ناس كلها بقى
الى قاعدة واشوف حجات حلوة لقيت واحد عارض كرات تنين
شكلو كان لسة جديد بقى
عارضها ب 300 فضة
شكلو كان عايز سى بى
بلغلط حط 300 فضة
وكان حاطط 6 كرات تنين
رحت اشتريتهم وبرجعهم لية
عشان لو حصلت مع اى حد فينا
كان مش هيدخل اللعبة تانى
هههههههههه
رحت خدهم وادتهملو
قلى انت راجل وادانى 2 كرة تنين
دفعت فيهم 1800 فضة
ههههههههههههه
ولسة فى قصص كتيير بس ناسيها لما افتكرها هبقى اكتبها فى رد دة

السيرفر: علي بابا
الاسم : vip999
يلا باى يا شباب
=================================

اقتباس:
طلب اشتراك فى مسابقه أكبر محظوظ فى اللعبةاسم الشخصيه باللعبة : wiza
اسم السيرفر: على بابا
الترشيح :
أكبر محظوظ فى اللعبة

بسم الله ابدأ حكايتى مع الحظ
الحمد لله رب العالمين على اشياء كثيرة حصلتلى باللعبه وهبدا بالتعريف المعتاد عن شخصيتى داخل اللعبه ثم المواقف :

مقدمه عن شخصيتى :
انا فئتى باللعبه محارب يمكن ناس كتير متعرفش لعدم ارتدائى اى عتاد غير البرج والمروحه حكاياتى مع الحظ كتييييييييييييييييير جدا الحمد لله ومكاسب كتير جدا وصلتنى انى اكون من اكتر الناس المحظوظين ومن اكتر الناس الى معاهم سى بى باللعبه والحمد لله معروفه بالسمعه الطيبه والاخلاق الكويسه ومن فوائد الحظ عليا انه خلانى اشهر تاجرة بالسيرفر من بيع العتاد والحاجات الى تطلع لى بالحظ وطبعا تم اثبات ذلك من خلال فوزى بمسابقه التاجر الامين (الموسم الاول).

المواقف:
طبعا اول سى بى احصل عليه فى حياتى فى اللعبه كان من كرة التنين الخاصه ترقيه 110 قبل ما تتلغى وطبعا قولت اجرب ودخلت بيه الحظ وطبعا كان يطلعلى نيازك وزنابق كتير جدا وكنت ببقى حزينه وقولت مش هدخل تانى وطبعا الحظ ادمان وال بيدخل عارف كده ودخلت تانى وتالت ورابع لحد ما طلعلى حجر +2 كنت من اسعد الناس وفرحانه جدا لدرجه انى قولت هحتفظ بيه ومش هبيعه لكن بعته طبعا مع الوقت وسيبت اللعبه زى ما كل الناس عارفين واتجهت للتجارة علشان اجمع سى بى ينفعنى وكمان ادخل بيه الحظ والحمد لله عملت سى بى كتير جدا وبقيت ادخل الحظ فى اليوم 10 مرات ولما توسعت والسى بى زاد معايا اوى الحمد لله بقيت ادخل 20 و 30 مرة واحيانا 50 مرة بايميلات اخرى عندى موصلاها 70 و 90 علشان الحظ فقط او كنت بعطى اصدقائى سى بى يدخلوا لى والى يطلعله حاجه كويسه بعطيه هدية رمزيه من السى بى ( لو دريم فقط تحب تعرف اسماء باقى اليوزرات مفيش مشاكل ابعتهالها برساله خاصه للتأكد) والحمد لله ربحت الآتى الى احسبه من اكتر الاشياء قيمه الى كسبتها :

ألى ربحته بيوزر wiza :
1- قرط راقى +8
2- سوار راقى +8
3- حصان+6 ( وحتى الان الى ربحوا حصان +6 بالسيرفر كله هما 2 انا وديسبرادو)
4- سلسله راقيه 1 مقبس
5- قرط راقى 1 مقبس
6- قبعه ارشر 1 مقبس
7- عدد 3 احجار +5
8- حوالى 5 احجار+4 أو اكتر مش متذكرة العدد بالظبط
9- احجار +3 كميات كبيرة جدا
10- وجواهر نقيه كل الانواع طبعا
11- مضرب راقى 2 مقبس
12- لبس محارب فاخر
13- جوهرة رعد نقيه ( مرة الوحيدة الى كسبتها )
14- ثوب حاوى فاخر
15- ثوب الحلم الازرق
16- ثوب مدينه السحاب الجنوبيه
واثواب اخرى كتير لكن عاديه
17- زنابق 99 كتيييييير
18- وكالعاده ( حقايب نقيه وفريده ونيازك وتمائم توبه وكور خبرة وجرعات خبره والحاجت الى بتطلع لكل الناس بعدد لا يحصى )

الى ربحته بيوزرات أخرى بتاعتى وكمان السى بى الى اعطيته لاصحابى علشان يدخلولى الحظ لان ال10 مرات اليومية بيوزر وزة خلصت واليوزرات الاخرى هو الآتى : ( عاوزين الاسماء مفيش مشاكل اكتبها قدام كل حاجه اسم الشخص ولكن هستأذن الاشخاص اولاً ):

1- سلسله راقيه أخرى 1 مقبس
2- برج راقى 1 مقبس
3- زجاجة سحرية
4- خوذة راقية 2 مقبس
5- قبعة رامى +8
6- درع راقى 2 مقبس
7- خوذه راقيه +8
8- كاب حاوى +8
9- برج راقى 2 سوكت ( قريبا من حوالى شهر )
10- مروحة فاخرة
11- سوط+8
12- ثوب مشعوذ الظلام
13- معطف رامى 1 مقبس
* نسيت اقول ان من الحاجات الى انا محظوظه فيها انى اول واحده بسيرفر على بابا اشوف الجى ام فى السوق وعملت يومها نشرة واذاعات وبعدها شوفته فى التوام وهو متحول فيل وخدت صورة معاه
و بحمد ربنا واشكر فضله لان كل الى ربحته بدون شحن 1 سى بى فى اللعبه واعتقد ان ده مكسب فى حد ذاته وطبعا السبب الرئيسى هو التجارة وطبعا الى كتبته ده كل الحاجات الغاليه الى فاكراها ويمكن اكون ناسيه حاجه لكن اعتقد الى فاكراه يفى بغرض المسابقة وسواء كسبت او لا فهناك محظوظين أخرين كتير جدا بالسيرفر واعتقد انى مش شرط اكون اولهم ولكن على الاقل واحدة منهم

اقتباس:
مع ان متاكدة من اشتراكي من قبل في ذلك الموضوع

والله اعلم لماذا لم اجد ردي

وبعيدا عن كل الظنون

الاسمـــــــــــــــ~*~desbrado~*~

السيرفرــــــــــ علي بابا

المستوي 137ساكند

ارشر 132ــتروجن 133ـــارشر 137

طبعا لم يكن الطريق للوصول الي 137 بالسهل

والحمد لله بالصبر والاستمرار في اللعبه باصرار للوصول ل 137

وطبعا كان اكبر حظ لي عند لفلفه النوبات وضرب الوحوش

من سقوط دبهات ونيازك وجواهر مع اتيمات قيمه

مع التجارة في السوق والحمد لله

نظمت الشخصيه في اصطف جيد

ومستوي جيد
Dream غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 12:53 PM   #3
#cute#
سوبر قهر

الصورة الرمزية #cute#

#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute#cute# has a reputation beyond repute

بالتوفيق للجميع
miss DoOde&$o0o$&danaw&rooor&nono00&MSNO&الفارسة&اموووله& Shaysi&جوجوو&~ninga~& ~نوارة~ &cute-a&Coral!ne&hmodes&LastOffer &Candyღ&~Rose~&NeferTari&Dream&البتول&~Fulla~&سبيله الكرعان&Rnosh&سكرانه بريحة بقله&سكرانه بحليب نياق&aLjwHaRa&makino
كل عام وأنتم بخير
#cute# غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 01:23 PM   #4
زعيم
قهر جديد

الصورة الرمزية زعيم

زعيم is on a distinguished road

اووخص يــ محظوظ Mitsuhide

تم التصويت يا حلوو وبالتوفـــيق ,,
زعيم غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 02:47 PM   #5
auman2911
قهر فعال

الصورة الرمزية auman2911

auman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond reputeauman2911 has a reputation beyond repute

يا جماعه هم خمسه من المشتركين هياخدو الجوايز ولا ايه 1 المركز الاول و4 معاه ولا انا غلطان وال4 الى معاه هياخدو ايه
auman2911 غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 05:56 PM   #6
omarasd
قهر نشيط

الصورة الرمزية omarasd

omarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond reputeomarasd has a reputation beyond repute

آهديت صوتي آالى wiza
omarasd غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 10:36 PM   #7
K.L
قهر نشيط

الصورة الرمزية K.L

K.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these partsK.L is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى K.L إرسال رسالة عبر Skype إلى K.L

موضوع طويل -_-

صوتت عشوائي

السيرفر : شهرمان
~~~
خليل في علي بابا سابقاً

K.L غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 10:47 PM   #8
nono00
قهر فعال

الصورة الرمزية nono00

nono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond reputenono00 has a reputation beyond repute

انا صوت لي wiza
nono00 غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 11:01 PM   #9
boody2100
Banned

boody2100 is an unknown quantity at this point

صوت ل wiza
boody2100 غير متواجد حالياً  
قديم 07-19-2010, 11:08 PM   #10
ahmed_basha2008
قهر جديد

ahmed_basha2008 is on a distinguished road
افتراضي صديقي العزيز ارشرمان

انتا الفائز انشاء الله وبدعوتي وبكل مايحبك في العبه ادعوكم للتصويت لارشرمان
اخوك : احمد سيف الدين
ahmed_basha2008 غير متواجد حالياً  
قديم 07-20-2010, 12:33 AM   #11
teto_net21
قهر جديد

الصورة الرمزية teto_net21

teto_net21 is on a distinguished road
Thumbs up من غير كلام

[]طبعنا مافى حد زى انا ام.على وكفيه كده انا مش هتكلم على نفسى كفايه اصدقئى بقوللى ابن سيده الحظ ام .على سرفر على بابا]
teto_net21 غير متواجد حالياً  
قديم 07-20-2010, 12:38 AM   #12
memomarawan
قهر نشيط

الصورة الرمزية memomarawan

memomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond reputememomarawan has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى memomarawan إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى memomarawan إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى memomarawan إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى memomarawan إرسال رسالة عبر Skype إلى memomarawan

صوتي ليا
محظوظ لما خدت المضرب +8 راقي
وال سوط 2 مقبس
وزهرة الؤلؤ
والكتانا راقي 2 مقبس
و 80 مليون من حقيبة نقود 8
ومحظوظ حتي في اصحابي اصحاب كلهم ناس جدعانة
memomarawan غير متواجد حالياً  
قديم 07-20-2010, 01:15 AM   #13
ali452
قهر جديد

ali452 is on a distinguished road
افتراضي صديقي العزيز ارشرمان

انتا الفائز انشاء الله وصباح الخير يامصر ارجوكم انتخبو ارشرمان اخوي حبيبي احبك بس احب كونكر شويه عنك
ali452 غير متواجد حالياً  
قديم 07-20-2010, 05:27 AM   #14
wessa1986
قهر نشيط

الصورة الرمزية wessa1986

wessa1986 is on a distinguished road
Red face

مشكورين لكل الى صوتولى وطبعا اعطيت نفسى صوت واحد كالعاده وبانتظار النتيجه والتوفيق للجميع يارب

~(^.^)~wiza~(^.^)~
صاحبة لقب التاجر الأمين بسيرفر على بابا سابقاً
صاحبة لقب أكبر محظوظ بسيرفر على بابا سابقاً
معتزلة كونكور

آخر تعديل بواسطة wessa1986 ، 07-20-2010 الساعة 05:34 AM
wessa1986 غير متواجد حالياً  
قديم 07-20-2010, 09:00 AM   #15
ارشرمان
قهر نشيط

الصورة الرمزية ارشرمان

ارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond reputeارشرمان has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ارشرمان
Smile شكر لمن انتخبني

الف الف شكر لليكم وارجو الانتخاب ليوم 21\7
[size="7"][u] الاسم : ارشرمان
السيرفر: علي بـابـا

ارجــــــــوكم انتخــــــــبوني ياجماعه موضوعي في صفحة 4 ارجو القراءه والتصويت

آخر تعديل بواسطة ارشرمان ، 07-21-2010 الساعة 11:01 PM سبب آخر: خطا من حاله سهو
ارشرمان غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية