قديم 03-31-2012, 01:49 PM   #1
YaSSoR
قهر نشيط

الصورة الرمزية YaSSoR

YaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond reputeYaSSoR has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى YaSSoR إرسال رسالة عبر Skype إلى YaSSoR
Smile اعتزال القمر الساطع(>Shining®Môôn<)

السلام عليكم

اخواني بسيرفر مرجانه حبيت اقول لكم اني هترك اللعبه وذلك بسبب الجي ام المتخلف
نوبات حفر شغالين -بنج عالي-سجن غش ظلم -سب بألفاظ خارجه من اشخاص تافهين وبدون سبب-اخطاء لا تعد

اشوفكم على خير ان شاء الله والحساب لو فتح بيكون صديقي (*~Deadly~*)

سيرفر علاءالدين

YaSSoR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 02:00 PM   #2
HISHAM2010
قهر نشيط

الصورة الرمزية HISHAM2010

HISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههه وانا معاك دخلت معاك نص اصدقائي دخلو معي ههههههههههههههههههه

الاسم : #67|L|osT.•l¦o
#67|L|osT.•l¦o

المستوي: 130/130/129

الفئه : حاوي ماء ^ محارب ^ ننيجا

ساااااااااااابقا

!®>(HI§HAM)<®!

HISHAM2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 02:57 PM   #3
KOKOES
قهر جديد

KOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these parts
Thumbs down ^LôST®DReâM^

انا معاااكم هههههههههه فصل ووعلى طول سجن الغش وانا تناسخ المشكلة يعني ايه البرامج ديه وايه سجن الظلم ده وده 4مرة اعمل اكونت ويروح سجن الغش ادارة بجد هفاشلة وايه ادعو اصدقائك للعب بقهر اون لاين النسخة الاصلي:ادعو اصدقائك لاينفلعو سجن الغش الاسم: ^LôST®DReâM^ سيرفر :مرجانه الفئة حاوي ماء حاوء نينجا الظلام ادارة فاشلة لعبه فاشلة نظام فاشل حق فلوس وبس
KOKOES غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 05:31 PM   #4
ريماان
Banned

ريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond reputeريماان has a reputation beyond repute

وآنآ معآكم > قطيه هي ؟ آلرجآل بيعتزل عآد لآتنشبوله بحلقه
ريماان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 06:55 PM   #5
KOKOES
قهر جديد

KOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these partsKOKOES is infamous around these parts
Thumbs down وآنآ معآكم > قطيه هي ؟ آلرجآل بيعتزل عآد لآتنشبوله بحلقه

احنا لنا حقوق نشحن ونخسر ونهاية نروح سجن ظلم ؟ والله ادارة زفته ومتستاهل تكون ادارة اصلا اذا هيا ماقدرت على برامج تسجن عشوائي ماسارت لعبه
KOKOES غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 07:03 PM   #6
لا تعليق
قهر نشيط

الصورة الرمزية لا تعليق

لا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond reputeلا تعليق has a reputation beyond repute

مراتس تستكال دخلت سجن الغش

من غير سبب واللة سيرفر زبالة دة انا 3 ارباع اصدقائي في سجن الغش

الشخصية:حاوي ماء - محارب - سفاح

السيرفر:مرجانة

النقابة:Men OF Honor
لا تعليق غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 07:39 PM   #7
NAROUT
قهر نشيط

الصورة الرمزية NAROUT

NAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these partsNAROUT is infamous around these parts

انا قايل اول ما اعتزل
!iD7oomei! و The end وCooL وانا الي اكون ناورتو 200 خربت العبة وصار الي باقي نوبات انزرفت 2250 سي بي عتاد ما عندي لاني بعتة والله اعلم الي يبي يكمل يروح شهرمان سيرفر حلو

كروساك

131
تروجان

تراك وراجع وتراك للعبة
NAROUT غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-31-2012, 08:33 PM   #8
amrelmoshy
قهر جديد

الصورة الرمزية amrelmoshy

amrelmoshy is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى amrelmoshy
Lightbulb

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا كمان دخلت سجن الغش بدون اي سبب هو ايه يعني سايبين الحراميه الي هما مشغلين برامج الحفر

لحد الان وماسكين يدخلو في الناس لي مش بتعمل حاجه ولا الجي ام عايز سي بي وخلاص
طيب والناس بتوع برنامج الحفر الي لسه شغال لحد دلوقتي ايه مصيرهم
ولا انتم الي مشغلينه يا جي ام ؟؟؟

حسبي الله ونعمه الوكيل فيكم وانشاء الله هبطل العب اللعبه دي طول ما هي كده !!

ولو انت صح يا جي ام قولي انا عملت ايه قدام الناس كلها ؟

حتي كتبت علي صفحه اللعبه في الفيس بوك مسحتو الي كتبته !!!

عايز اعرف ايه لي بيحصل بالظبط
وياريت الرد علشان كده امور **** صغيره

السيرفر: مرجانه
اسم الشخصيه : AmrElmoshy
راهب / راهب / راهب
المستوي /129

آخر تعديل بواسطة amrelmoshy ، 03-31-2012 الساعة 08:35 PM
amrelmoshy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-01-2012, 02:27 AM   #9
ManDO.OkA
قهر جديد

ManDO.OkA is on a distinguished road

ماهو انا لازم افهم او حد من المشرفين يقولي ايه الي بيحصل ومع ذلك اهو ناس كتير اعتزلت والي باع عتاده يعني كدا ال GMبدل ما يستفيد من الناس الي بتشحن لا سايب نوبات الحفر الي مش عارفين يعملو معاهم ايه ومستنين الحل من الانجليزي عشان يطبقو عندنا خلي بقا نوبات الحفر تنفع وسيبو الناس الي بتشحن ومشغلكم تسيب العبه يلا بقا بقيت سبهلله وياريت حد من المشرفين يتجراء كدا ويرد يقولي هيعملو ايه في حكايه الي بيتسجن ظلم ومحدش يقولي فيرس ايوه انا عندي استعداد ارفع تقرير افير بتوقيت الي دخلت فيه السجن قبل كدا من علي جهازي عشان اقسم بالله العظيم ما بيعملو فحص و بيسجن وخلاص
ManDO.OkA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-01-2012, 03:44 AM   #10
eslam_awdn
قهر جديد

الصورة الرمزية eslam_awdn

eslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond repute

شباااااااب كتر كلام مش منه فايده ...

من الآخر الجى ام عندنا فاشل و مش عارف يحكم اللعبه ...

و عايز كل الناس تشحن ب آى وسيله ف بينزل الناس السجن علشان تشحن ..

( ك ل ب فلووووس )

نقابة / KILL FOR EVER و ان شاء الله دائم فيها

أعز اصدقاء عرفتهم بجد ,,

تامر / *~Deadly~* ( حبيب الكل )

ياسر / >Shining®Môôn< ( حبيب قلبى )

الشخصيه /تم الغاء انشاء الشخصيه و برضو بسبب ادارتنا الفاشله
eslam_awdn غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-01-2012, 03:47 AM   #11
eslam_awdn
قهر جديد

eslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond reputeeslam_awdn has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando.oka مشاهدة المشاركة
ماهو انا لازم افهم او حد من المشرفين يقولي ايه الي بيحصل ومع ذلك اهو ناس كتير اعتزلت والي باع عتاده يعني كدا ال gmبدل ما يستفيد من الناس الي بتشحن لا سايب نوبات الحفر الي مش عارفين يعملو معاهم ايه ومستنين الحل من الانجليزي عشان يطبقو عندنا خلي بقا نوبات الحفر تنفع وسيبو الناس الي بتشحن ومشغلكم تسيب العبه يلا بقا بقيت سبهلله وياريت حد من المشرفين يتجراء كدا ويرد يقولي هيعملو ايه في حكايه الي بيتسجن ظلم ومحدش يقولي فيرس ايوه انا عندي استعداد ارفع تقرير افير بتوقيت الي دخلت فيه السجن قبل كدا من علي جهازي عشان اقسم بالله العظيم ما بيعملو فحص و بيسجن وخلاص

احمد حبيبى .. مفيش حاجه اسمها فحص دا كلام و خلاص ...

حساب مستواه 109 بياخد منه دى بى و خلاص على كدا مجرد اتصاله بيكون تنوير و حلبه فقط . و نزل سجن الغش .

طيب ده مين قدم عليه طلب فحص . هههههههههههههه

او يمكن نزلوه السجن اشتباه :d

اقسم بالله لعبه زباله . اداره زبااله .. جى ام زباله و مش عارف يحكمها

أعز اصدقاء عرفتهم بجد ,,

قديم 04-01-2012, 03:49 AM   #12
eslam_awdn
قهر جديد

المشكله كمان ف الناس اللى ف سيرفرنا ناس فاضيه طول ما الواحد قاعد فاتح الياهو و يبعت ف شكاوى ..

و الجى ام زى الاهبل بيبعت السجن و خلاص

طيب بينزل السجن على اى اساس ؟ فين الصور اللى تثبت ان اللى مرسل فيه الشكوى بيلعب ببرامج ؟

على كدا ممكن اى حد ينزل اى حد فى اى سيرفر لمجرد معرفة اسم الشخصيه و السيرفر هههههههه

سبحانك يا رب .

أعز اصدقاء عرفتهم بجد ,,

قديم 04-01-2012, 03:51 AM   #13
eslam_awdn
قهر جديد

أخر كلامى ( حسبى الله و نعم الوكيل ) ف الاداره و الجى ام و كل ظالم ف اللعبه دى

أعز اصدقاء عرفتهم بجد ,,

قديم 04-01-2012, 07:54 AM   #14
Fahody
قهر جديد

Fahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond reputeFahody has a reputation beyond repute

ارجوا من الجميع ان يتقبل اعتزال ياسر اللعبه وانا صديق مقرب له
قديم 04-01-2012, 12:56 PM   #15
eslam_awdn
قهر جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fahody مشاهدة المشاركة
ارجوا من الجميع ان يتقبل اعتزال ياسر اللعبه وانا صديق مقرب له
حبيبى فهد .. جميع اصدقااء ياسر هيعملوا محاولات لمنع اعتزاله و لو قرر اعتزاله فعلا و فشلت المحاولات ..

يبقى حسبى الله و نعم الوكيل ف الاداره و الجى ام و المشرفين و نظام اللعبه كله ..

لانها بقيت لعبه قرف مش تسليه

الواحد داخل يتسلى يتسجن و يخرجه و يعمل حساب تانى و يتسجن يخرجه و يعمل حساب تانى

كدا بقيت قرف مش تسليه

أعز اصدقاء عرفتهم بجد ,,

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
الساطع, القمر, اعتزل, اعتزال