قسم قهر أونلاين عربي-arabic version قسم لحل مشاكل اللعبه و تبادل المساعده بين اللاعبين--لمشاكل الحسابات يرجى زيارة موقع خدمة العملاء

قديم 05-06-2013, 05:22 PM   #1
MR_NAGY
قهر نشيط

الصورة الرمزية MR_NAGY

MR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these parts
Thumbs up اقتراح: بخصوص السفاح الشرقى وحل الازمة !@

بسم الله الرحمن الرحيم

بصراحة السفاح صار لا احد يق امامة وخصوصا الدم العالى والهجوم العالى والاجتباح العالى طيب وبعدين كله هيقلب رامى
طبعا لا انا سالت بعض الناس الننيجا اصدقاء قالى لا النينجا عمرى ما هغيره اوبس كدا اى نينجا يموت من رامى حتى لو 1 مقبس وعتاد تعبان طيب اية الحل يا عم الحاج انتا ؟

الحل الامثل لا هجوم ينزل ولا اجتياح ولا اى شئ $ الحل بيسط طبعا الرامى لما يجى يضرب الضربات السريعة االهدف بيتثبت على الاقل يا ادارة الغوا التثبيت دة يعنى ميبقاش فية تثبيت لان الواحد بيفضل ضلغط على الدم لحد ما الطاقة تخلص بتاعت الرامى لان مفيش حل غير كدة فا يا ريت الادارة تنظر الموضوع

يعنى بختصار عاوز اية

الغاء تثبيت الهدف االخاص بالرامى ؟

ومشكلة تانية فا يا ريت برضة حل سريعع دلوقتى الشؤم صار يجى عندة الاف النوبات يقعدوا على الاشياء للى تقع من للى بيموتة وما فى حل الاسم يحمر على الفاضى ومحدش بياخد حاجة ودى اسمها سرقة طيب اية الحل

الحل للى يموت الشؤم يجى للى بيقع فى العناصر على طول !!
بس يا ريت الادار تشوف الموضوع

من أطاع غضبه ، أضاع أدبه
"حين يغضب الإنسان فإنه يفتح فمه و يغلق عقله"

Be CoOoL BuT Dont Be FoOoL
MR_NAGY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-06-2013, 09:44 PM   #2
a7medeid
قهر نشيط

الصورة الرمزية a7medeid

a7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these partsa7medeid is infamous around these parts

أخي لا وجود للادارة هنا تركت المنتدى منذ زمن طويل لا فائدة من الاقتراح

عشان تبقى happy صلى على النبي
a7medeid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-06-2013, 11:13 PM   #3
eoeiii2
قهر جديد

eoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond reputeeoeiii2 has a reputation beyond repute

اعارضك فى الفكره الاوله وى الفكره الثانيه تعارض نفسك ازى الى يقتل الحاجه فى العناصر ما الاف النوبات من السفاحين هيضربو الضربه خلاص اخدو الحاجه لزم تفكر وياريت تنسحب عن اى حاجه تضر السفاح لائن السفاح كان اضعف شىء وى كنت تضهضو دلوقتى لمه بقى قوى تعيبو عليه روح شوف اصحاب الكليكر الى يقتلو من ضربه وينطو من فوق السور
eoeiii2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2013, 12:00 AM   #4
MR_NAGY
قهر نشيط

الصورة الرمزية MR_NAGY

MR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these partsMR_NAGY is infamous around these parts

يا اخى اكيد انتا عامل ميل سفاح انا بقول لاتزل الهجوم ولا اى شئ بقول فقط الغو التثبيت دة مش هيضر فى حاجة كدة للى قدامك بيقف لحد ما يموت متثبت وبيضرب فية اجتياحات واحاسمة ومش عارف يتحرك وطيب وبعدين

من أطاع غضبه ، أضاع أدبه

قديم 05-07-2013, 02:54 AM   #5
صهريج
قهر فعال

الصورة الرمزية صهريج

صهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى صهريج إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى صهريج

ذا ماهو تثبيت من نزلت كونكر وهي على دي الحاله اي واحد تجيه ضربات كثيره مايعرف الواحد يتحرك منها

اذا تبي تتأكد هات لك 6 حواه وخلهم كل واحد يطلع حارسه ويضربونك رعد شوف اذا عرفت تتحرك منهم مابتعرف حتى تنط

وليش ماعترضت على الركله العاصفه حقت الراهب ماهي تجمد الواحد مكانه ثانيه على ماتعرف تنط غير اذا جاتك الضربه وانت ناط في نفس الوقت بيفصل عليك
((( معتزل الحساب مع شاهين2010 ))) :

المستوى : 140
صهريج غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2013, 11:27 AM   #6
Banned

has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute has a reputation beyond repute

الاقتراح الاول حلو عن تجربه واحد+2 بدون مقبس حاط روح مرحله 4 بدون سكند وجاي يضربني 5 ضربات موتني وانا سكند فل+5 مقبس ومقبسين يعني افترا واقتراح الشؤم اقتراح حلو والله علشان كدا مينفعش يعني واحد نوب يروح ياخد كورة تنين والي احنا بنستنى عليها وقت طويل علشان تنزل يعني لو وقعت لي كورة والناس اتلمت عليها لازم اقتل الكل علشان اخدها واكيد صحابي ال+12 هيزعلو مني طب ايه الححححححل الحل الاقتراح الي اخونا اقترحه الجايزة تيجي ف العناصر ودا ياريت تتعمل فغلبيه الو ولاحوش الي بتوقع حجات جامده
مثلا لو اللعبه نزلت مهرجان احنا بنخش في مكان كدا فيه وحوش والوحوش بتوقع حجات جاااامده لو واحد + 12 او+8 جاي هيموت الكل وياخد كل حاجة زي مهرجان امطار السي بي كان الملوك بيجو الطيور وبيموتوا الناس وبياخدو السي بي يعني حرام اوي كدا
تحياتي لكم ومن يريد التكلم فيتكلم باحترام على تعليقي فقط للتنبيه ... عليان محدش يزعل من الكلام الي كاتبه فقط بس كلامي لتحسين اللعبه فقط
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2013, 01:05 PM   #7
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

AMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond repute

مشكله السفاح مش في التثبيت وبس المشكله الاكبر في الدم انا عندي صوره لسفاح الدم ( سائل الحياه ) واصل لي 57 الف والهجوم 24 الف وكلنا يعرف انه اجتياح السفاح اعلى شيء الان بين كل الشخصيات
يعني الراهب لو ضربه ركله مستحيل يموت ولو ضربته كف لازم ضربه حاسمه يمكن يموت معاك
يعني بالعربي ما حد يتفلسف علينا ويقول دفاع السفاح ضعيف مشكلتنا معاه الدم عنده عالي جدااا والهجوم عالي جداا وخصوصا مع ضرر المهاره الي اكتر من 500 % والتثبيت وغيرهااا
AMMER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-07-2013, 01:20 PM   #8
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

AMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond reputeAMMER has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صهريج مشاهدة المشاركة
ذا ماهو تثبيت من نزلت كونكر وهي على دي الحاله اي واحد تجيه ضربات كثيره مايعرف الواحد يتحرك منها

اقتباس:

اذا تبي تتأكد هات لك 6 حواه وخلهم كل واحد يطلع حارسه ويضربونك رعد شوف اذا عرفت تتحرك منهم مابتعرف حتى تنط

وليش ماعترضت على الركله العاصفه حقت الراهب ماهي تجمد الواحد مكانه ثانيه على ماتعرف تنط غير اذا جاتك الضربه وانت ناط في نفس الوقت بيفصل عليك

اخي تحياتي لك اول شي

ثاني شي مو لانك سفاح يعني بتظلم باقي الشخصيات لا تقارن تثبيت ركله العاصفه بي تثبيت السفاح لانه السفاح يضرب عن بعد وثاني شيء تثبيت السفاح طول الوقت ومهاره الجرح المميت ما تستهلك طاقه غير الاجتياح هاذ كله وحنا نتكلم عن راهب ضد سفاح فما بالك نينجا ضد سفاح

ثانيا الحارس الي تقول يثبت صحيح يثبت لكن الحارس هاذ يموت بضربه وااحده وخلاص راح التثبيت وخلصت طاقتك على الفاضي

** اخي الكريم السفاح فيه خلل اول قبل تعديل الرامي ونزول السفاح كان دم الرامي الاقل بين كل الشخصيات لانه كان يضرب عن بعد بغض النظر عن قوه الهجوم اليوم بعد التعديل اصبح الدم ( سائل الحياه ) عند السفاح اعلى شيء بين الشخصيات حتى اعلى من التروجان واعلى من الراهب ومثل ما سبق وقلت انا شفت ناس الدم واصل عندهم الى 57 الف والدفاع 14 الف والهجوم 24 الف وعندي صوره له والان قلي كيف نلعب ضد هاذ الشخص ؟؟؟؟؟
قديم 05-07-2013, 01:40 PM   #9
صهريج
قهر فعال

الصورة الرمزية صهريج

صهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond reputeصهريج has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammer مشاهدة المشاركة

اخي تحياتي لك اول شي

ثاني شي مو لانك سفاح يعني بتظلم باقي الشخصيات لا تقارن تثبيت ركله العاصفه بي تثبيت السفاح لانه السفاح يضرب عن بعد وثاني شيء تثبيت السفاح طول الوقت ومهاره الجرح المميت ما تستهلك طاقه غير الاجتياح هاذ كله وحنا نتكلم عن راهب ضد سفاح فما بالك نينجا ضد سفاح

ثانيا الحارس الي تقول يثبت صحيح يثبت لكن الحارس هاذ يموت بضربه وااحده وخلاص راح التثبيت وخلصت طاقتك على الفاضي

** اخي الكريم السفاح فيه خلل اول قبل تعديل الرامي ونزول السفاح كان دم الرامي الاقل بين كل الشخصيات لانه كان يضرب عن بعد بغض النظر عن قوه الهجوم اليوم بعد التعديل اصبح الدم ( سائل الحياه ) عند السفاح اعلى شيء بين الشخصيات حتى اعلى من التروجان واعلى من الراهب ومثل ما سبق وقلت انا شفت ناس الدم واصل عندهم الى 57 الف والدفاع 14 الف والهجوم 24 الف وعندي صوره له والان قلي كيف نلعب ضد هاذ الشخص ؟؟؟؟؟
والله عارف ايش تحسون به لاني سفاح وقتل لاعبين بضربه ومن قهرهم علي انطردت من نقابتنه هههههههههه .لاني اقتلهم بضربه(تركيز الروح) وهم فل +12 وانا مقبسين +7
يالله ربك كريم احتمال تتعدل قوته " اتفق معاكم انه قوته مبالغ فيها "

قديم 05-07-2013, 06:15 PM   #10
AMMER
قهر نشيط

الصورة الرمزية AMMER

اقتباس:
والله عارف ايش تحسون به لاني سفاح وقتل لاعبين بضربه ومن قهرهم علي انطردت من نقابتنه هههههههههه .لاني اقتلهم بضربه(تركيز الروح) وهم فل +12 وانا مقبسين +7

يالله ربك كريم احتمال تتعدل قوته " اتفق معاكم انه قوته مبالغ فيها "

ههههههههههههههههههه بس والله عيب يطردوك من النقابه عشان قتلتهم

خيوووووه بس بقلك شي والله الاداره بتنصب علينا وبتستخف بي عقولنا لو كنت من الناس القديمه اكيد بتذكر النينجا اول ما نزل شلون كان وبعدين نزلو الراهب مسح النينجا مسح وكان عنه مضاد لكل مهارات النينجا المميزه وعملو طبقه فرعيه جديده هي المعالج لان الناس وقتها اعترضت على مهاره السم والراهب سيطر فتره من الزمن ويمكن هو اكتر شخصيه ربحت منها الاداره وبعد مده الاداره مسخت الراهب مسخ خفضو سرعه الثلاثي وخفضو مهاره الخبره كانت اول تموت 13 وحش في كهف الجليد توخد مستوى وانا فاكر تلك الايام اليوم بعتاد اللفلفه طبعا بنفس المستويات الي انا اتكلم عنها تموت ال 30 وما تحصل مستوى ودفاعه السحري ودفاعه البدني يعني الاداره مسخته واليوم عدلو الرامي ونزلو له سلاح جديد وعطوه كل ش يعني تخيل السلاح الفاخر المقيد من مركز التوظيف مستوى 100 فيه سبح 600 واجتياح وضربه حاسمه يعني كنه روح تنين مركب فيه وهو سلاح ومسوين بيه سبح ظلمو بيه كل الشخصيات وعملوه مسيطر حتى الناس تسيب الشخصيات القديمه وتحول سفاح واكيد بعد مده الاداره يا بتعدل السفاح يا بتنزل شي يمسحه ( لو دامت لغيرك ما اتصلت اليك ) وكل هاذ فقط بتزيد الاداره نسبه ارباحها
قديم 05-07-2013, 07:31 PM   #11
MR_NAGY
قهر نشيط

الصورة الرمزية MR_NAGY

طيب موضوع مفتوح للنقاش بس واية رد الادارة هل ممكن الاقترحات ولا اية ؟ اريح دماغى وخلاص لانو صار مشكلة كبيرة واراء الاخوة محترمة بس انا بقول دة اقل حاجة ممكن يعملوها بس مش اكتر انما نقول قلل دم والكلام دة برضة مش حل الحل بصراحة الاقترحات للى كاتبها وللى عندو راى اخر يشرفنا بية !

من أطاع غضبه ، أضاع أدبه

قديم 05-10-2013, 03:38 PM   #12
shadyezzat
قهر جديد

الصورة الرمزية shadyezzat

shadyezzat is on a distinguished road

يا اخي انت لو معك حاوي وبتضرب السفاح يموت بضربتين دفاعة زبالة وضعيف جيتولة في حبة الهجوم الي عندة !!؟

الاسم :shady123
الفئة : نينجا-نينجا معلم الان
المستوى : 137 وفى تقدم
العتاد :ليش ؟ بدكم تعرفون فضولييون
السيرفر: شهرزاد
اعز اصدقائى: ayaok-هتلربية-mahmoud_refat-maxx-yahoo-remestiro
اشياء كلها فاخر +5 مقبس معادا البرج

قريبا برج فاخر +5 ان شاء الله
shadyezzat غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-10-2013, 03:43 PM   #13
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

لم يتم اى تعديل على شخصيه الرامى - السفاح
التغيرات والاجرائات التى تمت على السفاح
اذا طرق اى تغير ستجد بالموقع الرسمى

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-10-2013, 10:49 PM   #14
صهريج
قهر فعال

الصورة الرمزية صهريج

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadyezzat مشاهدة المشاركة
يا اخي انت لو معك حاوي وبتضرب السفاح يموت بضربتين دفاعة زبالة وضعيف جيتولة في حبة الهجوم الي عندة !!؟
دفاعه السحري بالعكس اقوه دفاع سحري في اللعبه هو
راقب اي واحد +12 شوف دفاعه السحري يوصل 6000 لو كان معاه قرط

العلامات المرجعية