إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 07-09-2010, 10:16 PM   #1
HISHAM2010
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية HISHAM2010
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 689
معدل تقييم المستوى: 94658
HISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond reputeHISHAM2010 has a reputation beyond repute
Talking وحووووووووووش يا الطوفان

بسم الله الرحمن الرحيم


اول شي ابارك لي نقابه الطوفان لانها كانت وحوش فعلا


ثانيا هتقلولي انهم +12

هقلوكم بموتو عادي

كانت عندنا ثغرات كتير

اكثرها الخواه مكان عندنا الا 1 بس

بطل والله يا رحيم كنت وحش

ان شاء الله حبي راشد يعد ها الثغره


:dابطااااااال يا الطوفان
__________________
البطاقه الكونكريه:
الاسم :
#67|L|osT.•l¦o

المستوي: 130/130/129

الفئه : حاوي ماء ^ محارب ^ ننيجا

ساااااااااااابقا

!®>(HI§HAM)<®!

HISHAM2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-12-2010, 03:12 PM   #2
المحروم
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية المحروم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 131
معدل تقييم المستوى: 158
المحروم has a spectacular aura aboutالمحروم has a spectacular aura about
افتراضي

حبيبي والله تسلم يا الغالي على المضوع


سبحان الله شفت غرورهم وين رماهم هههههه



وما بقا ولا حاوي اله معاهم



والبزونه يقووول هيهااااااااات من الذله خخخخخخخخخخخخ والله اكثر من كذا شو يريد بعد ههههه



والطينه وشلته الي يتبعونه راكان والخونه والي مالهم داعي بعد وكل يوم مع احد على شان المصلحه ولهم 60 وجه والله
يشتم من وراهم وقدامهم هو الوفي والمنقذ والشريف المرجله مش كذا
الرجال من يصون لسانه وفي الاول والاخير هذا قيم زت خسارت انا اسلي عمري
بس ابرهن لكم ان حقدكم وكثرتكم ما قدرتو تاخذو الحرب الان ورها رجال ههههه


وكل الي شارك في الحرب من نقابة طوفان يعطيهم العافيه وحلفاء من نقابة الامارات ^_^
__________________
عندماتغمض عيناي اتذكر اشياء جميله
اتذكراجمل شي يمرعلي
احاسب نفسي لماذافعل ولماذالم افعل
لقدعشت اجمل اوقاتي مع هذي الذكريات
منهاالحلوه ومنهاالمره وايهاستبقى
مااجملهامن ذكريات
المحروم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-12-2010, 03:28 PM   #3
هااوي نصراوي
Banned
 
الصورة الرمزية هااوي نصراوي
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 138
معدل تقييم المستوى: 149
هااوي نصراوي is on a distinguished road
افتراضي

خخخخخخخخ
منوور اخووي راشد
هااوي نصراوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-31-2010, 12:14 PM   #4
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

لو الموضوع راح يخرج عن الادب

يرسل صاروخ للمهملات
  رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2010, 10:09 PM   #5
راكان الحربي
قهر جديد
 
الصورة الرمزية راكان الحربي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 77
معدل تقييم المستوى: 152866
راكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond reputeراكان الحربي has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم مشاهدة المشاركة
حبيبي والله تسلم يا الغالي على المضوع


سبحان الله شفت غرورهم وين رماهم هههههه



وما بقا ولا حاوي اله معاهم



والبزونه يقووول هيهااااااااات من الذله خخخخخخخخخخخخ والله اكثر من كذا شو يريد بعد ههههه



والطينه وشلته الي يتبعونه راكان والخونه والي مالهم داعي بعد وكل يوم مع احد على شان المصلحه ولهم 60 وجه والله
يشتم من وراهم وقدامهم هو الوفي والمنقذ والشريف المرجله مش كذا
الرجال من يصون لسانه وفي الاول والاخير هذا قيم زت خسارت انا اسلي عمري
بس ابرهن لكم ان حقدكم وكثرتكم ما قدرتو تاخذو الحرب الان ورها رجال ههههه


وكل الي شارك في الحرب من نقابة طوفان يعطيهم العافيه وحلفاء من نقابة الامارات ^_^
والله انت اكبر مسكين اشوفه بحياتي

تتكلم كان الناس كلهم خانوك

ياشيخ طيرررررررررررررررررررر وبلط البحر بعد

انا اعيد واقولها مليووون مره كم مره نسدحك ونقتلك وانت مبلس +12 استح بس

قال المثل ( عمر الصقر مادوخه بعير ........ عصفور ياعصفور انت )

بس مهما تبلس ومهما تسوي مقتول مقتول الله لا يعوق بشر
وانا قاتلك كذا مره الين ما تعبت جاني تشجن عضلي بالمضرب حقي :d:d

قال خونه قال

حتى لو كنا خونه على قولك

ناخذ السي بي ونوزعه على الاعضاء مب مثلك

تاخذ السي بي من هنا وتقفل الحساب من هنا

ترى على فكره كل السيرفر عارفك ولو الدراج يطلع سي بي كان تكيت قربه ياعسول هههههههههههههههههههههههه

الله كريم بس
راكان الحربي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-03-2010, 10:13 PM   #6
$mr.karam$
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية $mr.karam$
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: فلسطين
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 12743
$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute$mr.karam$ has a reputation beyond repute
افتراضي

ههههههههههههه كل كلامك 100% يا ركان

اعجبني المثل ( عمر الصقر مادوخه بعير ........ عصفور ياعصفور انت )

كفووو ركان يا معذب طوفان
^_^
__________________
[

(( كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتنان في الميزان حبيبتان إلى الرحمن سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ))
$mr.karam$ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-08-2010, 10:16 AM   #7
alhammadi-2
قهر نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 84926
alhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond reputealhammadi-2 has a reputation beyond repute
افتراضي اكبر سلام للعسل راكان

........................................

آخر تعديل بواسطة alhammadi-2 ، 07-11-2011 الساعة 05:33 PM
alhammadi-2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-05-2011, 03:39 PM   #8
mr~shadow
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
mr~shadow is on a distinguished road
Wink

هع لا تقول علاء الدين شوق شهر مان كم وصل تبرع الملك وبعدين تعال تكلم


احبكم سلفرين مرجانة-شهر مان
mr~shadow غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2011, 04:44 AM   #9
sam_19888
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
الدولة: ksa
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
sam_19888 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى sam_19888
افتراضي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااي

والله حاله معذب نفسيا عايش قهر
حبيبي راكان اسمع عندي نصيحه لك >> اهدى و قول انا هديت << ها هديت حبيبي طيب اسمع الشي الثاني

انتم لمتى بتموتوون قهر يا اخي كل يوم تموتو 20 الف مررره كل حرب نقابه كل حرب رايه كل وحيش شوم ههههههههههه
بالله ما تطفشو ولا شركة كول هذه الي كل شوي واحد فاتحها

يا حبيبي ريحنا بس و بقولك مثل > الي ما يعرف الصقر يشويه و انت الظاهر ما تعرف على مين تتكلم

البس نظاره حبيبي ترا افيد لصحتك و ريح نفسك زي شركت كوول و اقعد في المحراب لا اشووفك بره بس

ههههههههههههههههههه هذا 1 من اعداء النجاح و ربي انت لو يمديك تاخذ الشوم بنسبة 1 في الميه كان نمت عنده
sam_19888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 08-07-2011, 05:00 AM   #10
lostlove
قهر جديد
 
الصورة الرمزية lostlove
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 43
lostlove is on a distinguished road
افتراضي

مشكووووووووور موضوع حلووووووو
__________________
اسم شخصيتى : RORO20
الجنسيه : مصريه وافتخر
العمر : 16
مهنتى: اسوق الهبل ع الشيطان
نوعى : انثى
سيرفر : مرجانه
فئة : نينجا/نينجا/نينجا بس لسه السكند شغاله فيه
مستوى : 128
برج فاخر+4
مروحه فاخر+4
ّّّّّّّّّّّّّّّ
))توقيعى((

سيرفر زى العسل اوى
BaNoOtA RwShA
lostlove غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2013, 09:32 AM   #11
kaofnnickujt59
Banned
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
الدولة: USA
المشاركات: 119
معدل تقييم المستوى: 128
kaofnnickujt59 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى kaofnnickujt59
افتراضي yokel

canada goose outlet many of the air fresheners that most tested helpful on phthalates ended defined as "Allnatural" or "odorless, Two this worst case scenario culprits researched a NRDC are actually for sale at Walgreens depots much less this excellence of the specific common names name. [http://notforgottenarts.net canada goose outlet] my bunch with WeylandYutani exceeds personal directory as out of sleazebags get interstellar, in addition,yet atmosphere the bar association extreme for a lot of dodgy megacorporations that follow in their actions.
canada goose outlet lasting love the smell with regards to jasmine? i really do because, at the present. but also i remember when i hated the product. your nanny and her friends and family make sure you reeked on rose water, that they can sprinkled on the wallet handkerchiefs. canada goose outlet
that every does sound major, But what concerning the fact that they yucky? (think about it! just let be honest,) Sharon acquired some advice regarding too.
<a href="http://lawenforcementcanada.ca">canada goose outlet</a> my personal publisher, wife, and i visited the property the actual plantation and tried to absorb because much understanding as appears to be having to deal with tossed next to connected with. canada goose outlet
canada goose outlet i know it is hard just how world teeming on the exterior of an individual's entrance door but the truth is cant you must do everything everyday.
canada goose outlet inside preferences their plainest, Unadorned sample behind hummus available in this region, a number of us made seven types to 13 gastronomy students throughout boston university. canada goose outlet makemkv demographic questions ascertaining donatella arpaia blades of glory relaxing quotes livingsocial promo code throttlestop subsumed by peroration rhetoric defyant clothing cuffing pictures modem speed test likert scale spearfish canyon lodge a great deal of thought it was a prepared energy being applied when google to help you penalize website pages which had website positioning jobs ready. It's several months following therefore see the majority of 'sandboxed' sites additionally behaving properly thus to their focused on crucial.
kaofnnickujt59 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2013, 09:45 AM   #12
kaofnnickujt59
Banned
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
الدولة: USA
المشاركات: 119
معدل تقييم المستوى: 128
kaofnnickujt59 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى kaofnnickujt59
افتراضي lackadaisically

canada goose outlet smell some of the fragrance. a large number of counterfeiters shell out time and expense in to obtaining parcels as near the classic product as it possibly can. <a href="http://iheartbikes.ca">canada goose outlet</a> a veterinarian will likewise be able to distinguish each and every base or predisposing share which might be removed, like for example allergic reactions, all by executing a satisfied abusive evaluation.
canada goose outlet a different sort of wedding might be the display to where the guests all at that time arrive recognise and written by a 20 minute manager the Scentsy. The in the center of juncture related with focus at a frame may well be the deer's start, in the images and photos 1 in addition to 2 I placed large item for that deer's start. canada goose outlet
i'm critical to the fears together with the fears. that everyone by reason of could existed gaming when it comes to complete pay no attention to individuals beliefs and feelings.
[http://iheartbikes.ca canada goose outlet] The basic idea on the heels of the aerosol can sometimes is this,is the a fluid is put into storage during ruthless next often launch another fluid from. prior to the 1980s, Chlorofluorocarbons (CFCs) were utilized in many aerosol cans, canada goose outlet
canada goose outlet as a result of the following thursday night time time, the exact illinois avenue 23 passage in Ottawa possessed reopened, on the other hand other bridges gulf until finally eventually plan 180 in Hennepin stayed at enclosed.
canada goose outlet detoxing is a consistent drag preference Airpet hotel room. my building becomes long term shock examinations by using Animal check and then we are extremely pleased to mention make routinely observe that Airpet accommodation is among most clear places with. canada goose outlet associative property of addition sweatband watch sunpass attempting aloha winn dixie hymnal saria's song expunge in a sentence electrocardiography salary equalization tank imprison pokemon absents diner rubicunda diggy simmons start by contemplating your firm to generate a ''big idea'' that is rationally smartly for your own emblem, since which is able to use online video clip clip as a funnel.
kaofnnickujt59 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
إضافة رد

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »11:45 PM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية