قديم 04-28-2011, 07:26 AM   #1
الجميلة^
قهر نشيط

الجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond repute
Talking هههههههههههههههههههههههههههههه يا ادراة ههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هموت من الضحك وانا شايف الادارة مفكرانا عبط ولا هطل

ومنزلين ملف تجسس على الجهاز جوة اللعبة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا حركة حلوة بس الاحلى منها انها هتخلى الناس كلها تلعب من غير الكليكر او اى برامج

ومبرووووووووك مقدما لسجن الغش هيتملى ناس ومش هنلاقى مكان فيه يستوعب الكمية الى هتدخله بس ممكن نشوف ليهم مكانى فاضى فى سجن طرة او بورتو طرة زى ما بيسموه دلوقتى

آخر تعديل بواسطة الجميلة^ ، 04-28-2011 الساعة 07:43 AM
الجميلة^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 07:54 AM   #2
جلاديتور
قهر جديد

جلاديتور is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجميلة^ مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هموت من الضحك وانا شايف الادارة مفكرانا عبط ولا هطل

ومنزلين ملف تجسس على الجهاز جوة اللعبة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا حركة حلوة بس الاحلى منها انها هتخلى الناس كلها تلعب من غير الكليكر او اى برامج

:d

ومبرووووووووك مقدما لسجن الغش هيتملى ناس ومش هنلاقى مكان فيه يستوعب الكمية الى هتدخله بس ممكن نشوف ليهم مكانى فاضى فى سجن طرة او بورتو طرة زى ما بيسموه دلوقتى
اهنيك ع الهبل الى انت فيه
ربنا يشفيك
جلاديتور غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 08:04 AM   #3
#tone#
قهر نشيط

الصورة الرمزية #tone#

#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى #tone#

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جلاديتور مشاهدة المشاركة
ربنا يشفيك
الواحد مش عارف يرد عليك يقولك اية انتا شايف ان دا هبل متدخلش الموضوع من اساسو تاعب نفسك وتكتب تعليق وانت مش فاهم حاجة
wateR wiThouT tarteEshA
mE withouT U akeEd Di msh3eSha
#tone# غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 08:06 AM   #4
#tone#
قهر نشيط

الصورة الرمزية #tone#

#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute#tone# has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى #tone#

اقتباس:

ياريت يا اخينا كلو يدخل السجن بس الى بيلعبو ببرامج بس مش اللعبة تاخدها عاطل فى باطل وتدخلنا كلنا
wateR wiThouT tarteEshA
mE withouT U akeEd Di msh3eSha
#tone# غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 08:06 AM   #5
الجميلة^
قهر نشيط

الجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond reputeالجميلة^ has a reputation beyond repute
Thumbs down

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جلاديتور مشاهدة المشاركة
ربنا يشفيك

(احترام الاخرين من احترام النفس)

ياريت تعى هذة المقوله جيدا

وانا حبيت احذر الجميع وانا اسف على كشف هذا يارب الكل يدخل سجن الغش بدل مفيش احترام للى عايز يقدم معلومة قد تضار بسببها
على العموم انا مقولتش اسم الفولدر فى الموضوع وقولته للناس فى السيرفر بس

ويارب اشوف سجن الغش مليان على الاخر خلينا نخلص من الى بيعبلوا برامج
قديم 04-28-2011, 08:30 AM   #6
Z00M
قهر جديد

Z00M is on a distinguished road
Thumbs down

اقتباس:

(احترام الاخرين من احترام النفس)

ياريت تعى هذة المقوله جيدا

وانا حبيت احذر الجميع وانا اسف على كشف هذا يارب الكل يدخل سجن الغش بدل مفيش احترام للى عايز يقدم معلومة قد تضار بسببها
على العموم انا مقولتش اسم الفولدر فى الموضوع وقولته للناس فى السيرفر بس

ويارب اشوف سجن الغش مليان على الاخر خلينا نخلص من الى بيعبلوا برامج

تجسس ايه دي اداره نايمه علي ودانها لو كان فيه ملف تجسس ماكنوش خدو علي كلام النصابين دي اداره فاشله

علي فكره انا الاكونت بتاعي محظور بسبب ان الاداره فاشله
ويارب يكون فيه ملف تجسس علي الاقل يعرفونا انهم فاقو من الغيبوبه اللي هما فيها

بس صدقني لا حياة لمن تنادي

اخوكم زوم المحظور
Z00M غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-28-2011, 08:31 AM   #7
الجميلة^
قهر نشيط

Thumbs up

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة #tone# مشاهدة المشاركة
ياريت يا اخينا كلو يدخل السجن بس الى بيلعبو ببرامج بس مش اللعبة تاخدها عاطل فى باطل وتدخلنا كلنا
شكرا على مرورك

يااااااااااارب كل الى بيلعب برامج يدخل السجن ونشوف فيهم يوم اسود زى ما هما قارفينا

انا عامل الموضوع ده خوفا من انهم يخدوا العاطل فى الباطل ويخدونا كلنا زى ما انت متخوف بالظبط ومكنتش حابب انى اعرف الى بيلعب ببرامج بس اعمل ايه نصيبهم كدة
قديم 04-28-2011, 12:25 PM   #8
النينجا المدمر
قهر جديد

النينجا المدمر is on a distinguished road

سلام عليكم
يا إخوة هذا كلو خطأ في خطأ لو كان ملف تجسس لكنت أول من كشفه لقد تم فحص ملف اللعبة بأكمله في الموقع العالمي لكشف التلغيم و هو
virustotal + أنا عندي آخر نسخة كاسبيرسكاي لم بعد أحد لاختراقها لأنها تحتوي على قسم أنتي هاك
للعلم أنا هاكر محترف لكن أحببت اللعبة و حبيت أخليها نقية
بالتوفيق
النينجا المدمر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-30-2011, 06:27 AM   #9
BaD~RobiN
قهر فعال

الصورة الرمزية BaD~RobiN

BaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond reputeBaD~RobiN has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النينجا المدمر مشاهدة المشاركة
سلام عليكم
يا إخوة هذا كلو خطأ في خطأ لو كان ملف تجسس لكنت أول من كشفه لقد تم فحص ملف اللعبة بأكمله في الموقع العالمي لكشف التلغيم و هو
virustotal + أنا عندي آخر نسخة كاسبيرسكاي لم بعد أحد لاختراقها لأنها تحتوي على قسم أنتي هاك
للعلم أنا هاكر محترف لكن أحببت اللعبة و حبيت أخليها نقية
بالتوفيق
نزل افيرا يا هكر الملف اسمو جيم تشيك وهو مش نظام تجسس هو فقط برنامج يقوم بفحص جهازك من البرامج الممنوعة

هاذا الي فهمتو والافيرا يعتبرو ان وينتد بروجرام برنامج غير مرغوب فيه

Robin

Ninja

Killer

~~BB~~

~~~~~~~
اجمل شي باللعبة اصدقائي
~~~~~~~~~
BaD~RobiN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-03-2011, 03:35 AM   #10
Mr.Lord
قهر جديد

الصورة الرمزية Mr.Lord

Mr.Lord is on a distinguished road

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الله ينور عاليك يا رامى بس انت مكنتش عرفت حد ان البرنامج موجود فى اللعبة كنت سبتهم على عماهم علشان الى يتلسع من الشربة ينفخ فى الزبادى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Mr.Lord غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-09-2011, 02:26 PM   #11
~جميرا~
قهر نشيط

الصورة الرمزية ~جميرا~

~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute~جميرا~ has a reputation beyond repute

يا zoom

لانهم ادارة نايمه حطوا برنامج يشتغل بدالهم :d
~جميرا~ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-09-2011, 04:04 PM   #12
kingoo
قهر جديد

kingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond reputekingoo has a reputation beyond repute

راح نشوف ملوك وامراء بالسجن احسن شي سووه لو من جد كلامك صاح
العتاد فل 1مقبس
السلاح +8
البرج +6 مقبسين سوبر
المروحة +5 مقبسين
لفل : 129 وفي تقدم

الووتر اقوى شخصية غصب عن الكل ,,

محارب فل +6 و+8
kingoo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-09-2011, 04:34 PM   #13
^.darbaka.^
Banned

^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة #tone# مشاهدة المشاركة
المشكلة الى جهازو متفيرس بيدخل السجن

انا نفسى اعرف هما مالهم بجهازى بقى انا بحب اخلى علية فيروسات مالكم انتو

مش فاهم اية الدماغ الغريبة دى
^.darbaka.^ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-09-2011, 04:35 PM   #14
^.darbaka.^
Banned

^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute^.darbaka.^ has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~جميرا~ مشاهدة المشاركة
يا zoom

لانهم ادارة نايمه حطوا برنامج يشتغل بدالهم :d
يوم ما فكرو نزلو برنامج بنفس العقلية

بيمسك الى جهازو متفيرس هع

الحل اننا نعمل اسكان كل يوم ومنعملش اى حاجة على الجهاز ولا نسطب برامج ولا نعمل دونلود ولا
نجيب اى شى من الاصدقاء نقضيها كونكر واسكان كل يوم
قديم 05-09-2011, 04:38 PM   #15
^.darbaka.^
Banned

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaD~RobiN مشاهدة المشاركة
نزل افيرا يا هكر الملف اسمو جيم تشيك وهو مش نظام تجسس هو فقط برنامج يقوم بفحص جهازك من البرامج الممنوعة

هاذا الي فهمتو والافيرا يعتبرو ان وينتد بروجرام برنامج غير مرغوب فيه
هو برنامج بيدخل اى حد عندو تغيير فى اللعبة سواء فى الاسم الخاص باللعبة او برامج او فيروسات

الى عايز افهمو انا مش بطيق صوت اللعبة وبذات وانا بفتحها اعمل اية بقى احذف ملف السوند

ولا هما المفروض يعملو اصدار بصوت واصدار من غير صوت او يغيرو صوت اللعبة خالص

العلامات المرجعية