Bug Report- الإبلاغ عن الأخطاء و الإقتراحات إذا وجدت أى شىء غير صحيح فى اللعبه أو فى الموقع، رجاء أعلمنا به فى أقرب وقت ممكن حتى نتمكن من تصحيحه فى الوقت المناسب

قديم 11-21-2013, 01:50 AM   #16
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

عذابهم is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilo. مشاهدة المشاركة
اشوفك كل شىء نكتبة تقول ممكن يكون ممكن يكون ممكن يكون يعني كل كلامك توقعات وافتراضات وحجج واحنا مقدمين دلائل انت اى مقدم بالموضوع مجرد كلام ؟ معندك حاجة تقدمها يبقى تسكت فى مثل يقول اذا كان الكلام من فضة فالسكوت من ذهب مش كل شىء نكتبة تقول تعليق تعليق تعليق يعني كل حاجة بلعبة معلقة معنى كلامك انك تثبت ان اللعبة فاشلة والبنج فاشل وكل شىء فاشل مافيش شىء حلو بلعبة لما تنكشف حقيقتكم لكن لما تصورونا احنا تقولوا لالا اللعبة زى الفل مية مية صاروخ ....

اي دلائل الدلائل كلها ضدكم اقولك امشي ورا نصحتي فكك من اللعبه وحاول تنجح في الدراسه مع ان الفاشل ما في فيده فيه

انت بتحاول توصل ان الناس دي ابطال خارقون انت شكلك لسه عايش في زمن سوبر مان

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>
في تقدم ان شاء الله الى 140

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-21-2013 الساعة 03:43 AM
عذابهم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2013, 10:11 AM   #17
lilo.
قهر جديد

lilo. is on a distinguished road

احلى حاجة اعجبتنى بصراحة متقنين الصور باحتراف ههههههههههه بنطلب منكم تحالف ههههه مفبركين الصورة سارقين حسابنا ميناتو رتبة ملك وعاوزينا نطلب منكم تحالف هههههههههههههههههههههههههه دة حلم ابليس يدخل الجنة المشكلة جايبين صورة الدباح ودنجوان وحاطينها تحت بالهمس انت لو عاوز تثبت كلامك صحيح بالمية ياحبيبى مش تصورها f12 تصوريها سكرين شوت تورينا من اللى بيتكلم بصفحة الهمس جايب صورة دباح ودنجوان فى اى بى ولازقهم تحت وجايب بس الكلام مش جايب صفحة المتحدث الرتبة والاسم روح العب الحركة دى ع مبتدئين
lilo. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-21-2013, 10:14 AM   #18
lilo.
قهر جديد

ياحبيبى انت بتتكلم بشخصية مش موجودة بسيرفر وان شاء الله الادارة بتفحص الفيديوهات والحظر اكيد لانى فاهم خطتك تبى تقلب الموضوع موضوع اخر اتمنى الكل يشوف الفيديوهات ويتم فحصها وهناك المزيد من الفيديوهات الاخري اذا ارادت الادارة ذلك او المشرفين ولكم جزيل الشكر
قديم 11-21-2013, 01:45 PM   #19
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
احلى حاجة اعجبتنى بصراحة متقنين الصور باحتراف ههههههههههه بنطلب منكم تحالف ههههه مفبركين الصورة

تكلم الناس بوجهين او شخصين بالحساب ما راح تهمسله تاني علشان تقولك ابغى تحالف ما عمل حسابه يصورها زي اللي بدماغك من الاول كان المفروض يعرف منك الصوره انت تبغاها بأي طريقه ويصورها لك يا نوب

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-21-2013 الساعة 03:16 PM
قديم 11-21-2013, 02:46 PM   #20
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
وان شاء الله الادارة بتفحص الفيديوهات والحظر

انا ملاحظ سرعت النت عندك بطيئه في الفيديو نصيحه مني علشان الناس كلها ما تصير برامجيه في نظرك روح خلص كليتك واهتم بدراستك مع ان انا ادري ان الموضوع صعب بالنسبه ليك المهم بعد ما تخلص الكليه او تحاول وتسقط في اكتر من كليه هيجيلك حاجه اسمها شغل عمل تقدر منه تصرف على حالك وتجيب جهاز سرعته كويسه ونت سرعته عاليه ولحالك

اقتباس:
وان شاء الله الادارة بتفحص الفيديوهات والحظر

عرفنا ليه كل ما زولدك ساعه ما يدخل اللعبه تروح كاتب ازاعه مبروك الحظر لزولدك اقول شخص حقود وبوجهين كيف عايش

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-21-2013 الساعة 03:03 PM
قديم 11-21-2013, 05:09 PM   #21
lilo.
قهر جديد

ياحبيبى لاتعتقد الناس بتاخد رايك مفيش حرامى بيقول على نفسة انة حرامى يعني لاتظن الناس بتاخد برايك بالموضوع لانهم عارفين ان ليدرز وزولدك حسابك اكيد الى بيستخدم مش حيجي يقول لالالالا انا مش بستخدم اكيد حيحاول يبرأ نفسة بأى طريقة لاتعمل فيها انك من سيرفر اخر وتعطى راى للموضوع برب خلص وقتك وجاري رفع الفيديوهات الاخري
قديم 11-21-2013, 11:06 PM   #22
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
ياحبيبى لاتعتقد الناس بتاخد رايك مفيش حرامى بيقول على نفسة انة حرامى
اقتباس:
ههههههههههه بنطلب منكم تحالف ههههه مفبركين الصورة سارقين حسابنا ميناتو رتبة ملك وعاوزينا نطلب منكم تحالف هههههههههههههههههههههههههه

عن اي حساب يا حبيبي تتكلم طيب اشرح لنا

السيرفر: زمرد_10
الشخصيه: !~Minato~!

1_العتاد كان مقفول في حساب ميناتو واتنقل الى بلاك استورم كامل عن طريق الشريك التجاري طيب الحرامي سرق ايه من الحساب
2_النقابه سرقها مستر بسام
3_سرق العشيره مستر بسام
4_الطاقه ما خربت
5_الحساب كنت فاتحينه انتم وقت النخبه وكاتبين اكتر من ازاعه بالحساب كيف
6_يعني لو في حرامي دخل الحساب وش استفاد طيب
7_وين نضال صاحب الحساب وليه كان عارض الحساب للبيع كان قايل للسرفر كله ابي ابيع الحساب ومعنا صور انه كان يبي يبيع الحساب والصور مالها داعي بدل ما بتقول احنا نفبرك طيب اكتب بالسرفر نضال كان عارض حسابه للبيع او لا
8_طيب ليه الحساب ما دخل السرفر الى الان ليه ما استرجعته او سويت حاله اختراق
9_كيف الحرامي كان كل شويه يخترق الحساب وانتم تخترقوه بعدها بستمرار ؟
يا حبيبي السرفر كله يدري انك انت اللي سرقت الحساب وزياده للتأكيد لو كنت بتراسل الاداره وما حصلت رد كنت بتسوي موضوع بالمنتدى لكن خايف من رد الاداره بالمنتدى يفضحكم ويقول تم تجارة العتاد في هذا اليوم بواسطة بلاك استورم تجاره شرعيه وهيا في الاصل مسروق طيب بلاك استورم في اي نقابه ويلعب بحسابك او لا ؟

لو بنتحاسب بالورقه والقلم مش هتفهم اي شي لانك فاشل في الثانوي وفاشل بالجامعه والان اتوقع انك بمعهد جامعه كبيره عليك

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-22-2013 الساعة 02:16 AM
قديم 11-22-2013, 12:43 AM   #23
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عذابهم مشاهدة المشاركة

clown2000 مع احترامي ليك بس اللعبه يفرق فيها البنج ممكن البنج عنده عالي والبنج عند التاني قليل اللعبه يفرق فيها البنج والاداره لها الحكم النهائي وانت تقول ((تصويره فى الفيديو ليست كافية للحكم عليه)) الاداره بتشوف في استخدام للبرنامج للحساب او لا بيكون معروف عندهم عدد الضربات والسرعه بتراجع السجلات وتشوف ما تقدر تحكم على الشخص او تطلعه برامجي وهوا شاري نت وجهاز كمبيوتر مخصص للعبه فقط بنج الفيديو الاول من 200 الى 500 والتاني من 500 الى 1000 والصور في الاتنين فيها تقطيعات كثير في الحركه انت تحكم على الشخص برامجي او لا من فيديو وبنجه عالي ويقطع لاحظي fps في المقطع الاول ينزل لي 8 وبالفيديو الاتنين يقل ويعلى بستمرار

عفوا لم انتبه للبنج او fps اول مرة فعلا ارتفاع البنج و قلة عدد fps يسبب لاج (لاق) lag يعنى تهنيج و دا بيأثر على اللعبة لازلت اظن ان هذا الشخص ربما يكون مستخدم برامج انا معرفهوش عشان اتهمه او ابرئه ولاكن بالتأكيد ان هذه الفيديوهات تم رفضها من الادارة او لن يتم قبولها

لو صاحب الموضوع لسه مصمم ان الملك ده غشاش ياريت يصور فيديو كويس عشان نقدر نحكم

انا شايف الموضوع خرج عن حدود البلاغ عن شخص و فى تجاوز من ناس كتير ياريت نحترم بعض اكتر من كده

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2013, 01:16 AM   #24
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
عفوا لم انتبه للبنج او fps اول مرة فعلا ارتفاع البنج و قلة عدد fps يسبب لاج (لاق) lag يعنى تهنيج و دا بيأثر على اللعبة لازلت اظن ان هذا الشخص ربما يكون مستخدم برامج انا معرفهوش عشان اتهمه او ابرئه ولاكن بالتأكيد ان هذه الفيديوهات تم رفضها من الادارة او لن يتم قبولها

لو صاحب الموضوع لسه مصمم ان الملك ده غشاش ياريت يصور فيديو كويس عشان نقدر نحكم

انا شايف الموضوع خرج عن حدود البلاغ عن شخص و فى تجاوز من ناس كتير ياريت نحترم بعض اكتر من كده

انا كلمت مستر اسلام وقالي السرعه النت و امكانيات الكمبيوتر هما اشياء اساسيه لكونكر يعني لو واحد بنجه 200 والتاني 50 ال200 راح يشوف التاني برمجي

طلب اخير clown2000 بس تجيبي لينا رد الاداره بخصوص هذا الحساب مين سرق عتاده كان الحساب ملك بسرفر زمرد

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-22-2013 الساعة 02:19 AM
قديم 11-22-2013, 01:33 AM   #25
!~{Madara}~!
قهر جديد

الصورة الرمزية !~{Madara}~!

!~{Madara}~! is on a distinguished road

اقتباس:

عن اي حساب يا حبيبي تتكلم طيب اشرح لنا

الشخصيه: !~minato~!

1_العتاد كان مقفول في حساب ميناتو واتنقل الى بلاك استورم كامل عن طريق الشريك التجاري طيب الحرامي سرق ايه من الحساب
2_النقابه سرقها مستر بسام
3_سرق العشيره مستر بسام
4_الطاقه ما خربت
5_الحساب كنت فاتحينه انتم وقت النخبه وكاتبين اكتر من ازاعه بالحساب كيف
6_يعني لو في حرامي دخل الحساب وش استفاد طيب
7_وين نضال صاحب الحساب وليه كان عارض الحساب للبيع كان قايل للسرفر كله ابي ابيع الحساب ومعنا صور انه كان يبي يبيع الحساب والصور مالها داعي بدل ما بتقول احنا نفبرك طيب اكتب بالسرفر نضال كان عارض حسابه للبيع او لا
8_طيب ليه الحساب ما دخل السرفر الى الان ليه ما استرجعته او سويت حاله اختراق
9_كيف الحرامي كان كل شويه يخترق الحساب وانتم تخترقوه بعدها بستمرار ؟
يا حبيبي السرفر كله يدري انك انت اللي سرقت الحساب وزياده للتأكيد لو كنت بتراسل الاداره وما حصلت رد كنت بتسوي موضوع بالمنتدى لكن خايف من رد الاداره بالمنتدى يفضحكم ويقول تم تجارة العتاد في هذا اليوم بواسطة بلاك استورم تجاره شرعيه وهيا في الاصل مسروق طيب بلاك استورم في اي نقابه ويلعب بحسابك او لا ؟

لو بنتحاسب بالورقه والقلم مش هتفهم اي شي لانك فاشل في الثانوي وفاشل بالجامعه والان اتوقع انك بمعهد جامعه كبيره عليك

انت انسان مزعج خليت الموضوع صفحتين من الردود وكل ردودك خارج الموضوع لو تحب ارد على كلامك واسكتك ياليت تنزله بموضوع منفرد راح ارد عليك واخليك تبلع العافيه لكن انا مو من عادتي اتكلم عن شيء خارج الموضوع وبالنسبه للفديوهات الاداره تعتمد على سجلات وليس اعتماد على الفيدوهات يعني من سابع المستحيلات اداره تحظر حساب من فيديو حتى لو كان الفيديو واضح انه يستخدم برنامج على كل حال طلبتو فيديو والفيديوهات الاولى واضحه حتى الا الي مايعرف للعبه زين هذا شيء ثاني لكن مادام طلبتو فيديوهات ثانيه عندي كثير وراح ارفعها حالاً

آخر تعديل بواسطة !~{Madara}~! ، 11-22-2013 الساعة 01:35 AM
!~{Madara}~! غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-22-2013, 02:21 AM   #26
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !~{Madara}~! مشاهدة المشاركة
انت انسان مزعج خليت الموضوع صفحتين من الردود وكل ردودك خارج الموضوع لو تحب ارد على كلامك واسكتك ياليت تنزله بموضوع منفرد راح ارد عليك واخليك تبلع العافيه لكن انا مو من عادتي اتكلم عن شيء خارج الموضوع وبالنسبه للفديوهات الاداره تعتمد على سجلات وليس اعتماد على الفيدوهات يعني من سابع المستحيلات اداره تحظر حساب من فيديو حتى لو كان الفيديو واضح انه يستخدم برنامج على كل حال طلبتو فيديو والفيديوهات الاولى واضحه حتى الا الي مايعرف للعبه زين هذا شيء ثاني لكن مادام طلبتو فيديوهات ثانيه عندي كثير وراح ارفعها حالاً

سوي انت الموضوع حبيبي واحنا نرد عليك واطلب فحص الحساب مين سرق ميناتو مين الحرامي اللي اخذ عتاد ميناتو

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

قديم 11-22-2013, 02:48 AM   #27
!~{Madara}~!
قهر جديد

الصورة الرمزية !~{Madara}~!

!~{Madara}~! is on a distinguished road

اقتباس:

سوي انت الموضوع حبيبي واحنا نرد عليك واطلب فحص الحساب مين سرق ميناتو مين الحرامي اللي اخذ عتاد ميناتو

قلنا ثور قال احلبوه وش دخل ميناتو في موضوعي ومتى انا تكلمت عن هذا الموضوع خلك في الموضوع الي احنا نتكلم عنه وبطل غباء وبالنسبه للفيدوهات الجايه راح تعجبك ان شاء الله وانا قايلك كلها مسألة وقت ويجيك الحظر لاتستعجل ع رزقك من يضحك كثيراً يبكي اخيراً
قديم 11-22-2013, 03:46 AM   #28
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !~{madara}~! مشاهدة المشاركة
وبالنسبه للفديوهات الاداره تعتمد على سجلات وليس اعتماد على الفيدوهات يعني من سابع المستحيلات اداره تحظر حساب من فيديو حتى لو كان الفيديو واضح انه يستخدم برنامج على كل حال

يعني الاداره فحصت السجلات الحمد لله والرجال طلع ما يتسعمل برامج

اقتباس:
خلك في الموضوع الي احنا نتكلم عنه وبطل غباء وبالنسبه للفيدوهات الجايه راح تعجبك ان شاء الله وانا قايلك كلها مسألة وقت ويجيك الحظر لاتستعجل ع رزقك من يضحك كثيراً يبكي اخيراً

انا كنت شاكك في موضوع ان شخصين بالحساب بس طلع بوجهين مره يقول الحساب ينحظر من السجلات والاداره فحصت السجلات وحصلته ما يستخدم برامج والمره التانيه يرجع بكلامه يقول الراجل يستعمل برامج وجايب واحد يصور بطريقه انك تثبت الرجل يستخدم برامج طيب حبيبي صور من حسابك وانت تلعب بخداش بالحلبه او النخبه او البراعه او الفرق وورينا انك ما تستعمل برامج اذا كنت صادق

اقتباس:
قلنا ثور قال احلبوه
اقتباس:
وبطل غباء

شكرا على الكلمه انا ارد عليك بحترام ترد بحترام حبيبي انا جاي اكشف حقيقتك

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-22-2013 الساعة 03:54 AM
قديم 11-22-2013, 04:05 AM   #29
عذابهم
قهر جديد

الصورة الرمزية عذابهم

اقتباس:
وش دخل ميناتو في موضوعي ومتى انا تكلمت عن هذا الموضوع

واحد دخل الموضوع وتكلم عن ميناتو انت ما رديت عليه اسمه lilo

حبيت انا ارد عليه هوا غلط لما فتح الموضوع لان انت اللي سرقت الحساب وهوا ما كان يعرف

اقتباس:
ههههههههههه بنطلب منكم تحالف ههههه مفبركين الصورة سارقين حسابنا ميناتو رتبة ملك وعاوزينا نطلب منكم تحالف هههههههههههههههههههههههههه

الاسم عذابهم

الفئه راهب راهب راهب

المستوى 137 137 138

>>>>

الرتبه امير

>>>

آخر تعديل بواسطة عذابهم ، 11-22-2013 الساعة 04:08 AM
قديم 11-22-2013, 05:41 AM   #30
lilo.
قهر جديد

معلش يامدارا اعذرة هو مش عاوز باى فرصة الفيديوهات تتعرض هههههه مبيصدق يلاقى موضوع جديد عشان ماحدش يركز ع الفيديوهات وان شاء الله مدارا يرفع الفيديوهات الجديدة :d وكفو مدارا وان شاء الله الحظر لهم

العلامات المرجعية