المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو رايك فى الشرح ؟ وما هو ردك بالنسبه للردود
ممتاز 375 75.15%
جيد 55 11.02%
مقبول 69 13.83%
المصوتون: 499. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-23-2011, 11:27 AM   #151
عاشق الاهلى 5
Banned

الصورة الرمزية عاشق الاهلى 5

عاشق الاهلى 5 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى عاشق الاهلى 5 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى عاشق الاهلى 5

عاشق الاهلى 5 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-23-2011, 02:15 PM   #152
عاشق الاهلى 5
Banned

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى عاشق الاهلى 5 إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى عاشق الاهلى 5

قديم 03-23-2011, 02:17 PM   #153
عاشق الاهلى 5
Banned

قديم 03-23-2011, 02:26 PM   #154
elprince.mohand
Banned

elprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond reputeelprince.mohand has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى elprince.mohand إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى elprince.mohand

تقيم 10 علي 10 يا حبي

بس الصووور محتاجه الموقع يشترك فيه عشان تبااان

لا مقفوله من الوقع الرئيسي الي مرفوعه عليه
elprince.mohand غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-24-2011, 02:56 PM   #155
king.sasa
قهر جديد

king.sasa is on a distinguished road

يا ريت يا جماعه تعرفونى ماهى الحفله الجديده
king.sasa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 03-28-2011, 12:53 PM   #156
shere
قهر جديد

shere is on a distinguished road
Arrow عايز حده يجوباني علي سوئلي وبسرعة

رجالة كونكر ورجالة حلوان انا شريف وفي حج بتحصل في العبة غريب
shere غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-22-2011, 11:02 AM   #157
7AMADA_ELPRINCE
قهر جديد

الصورة الرمزية 7AMADA_ELPRINCE

7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute7AMADA_ELPRINCE has a reputation beyond repute
Arrow بسم الله ماشاء الله

جزاك الله خيرا الموضوع رائع جدا

بس انا عندي استفسار صغير

الأول:ازاي اترقي من قهر جديد إلــــــــــــــــي .......

الثاني:ازاي اقدم نفسي كمشرف

ممكن ترد علي!!!!!

قديم 04-26-2011, 05:47 PM   #158
mohamed7
قهر نشيط

الصورة الرمزية mohamed7

mohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond reputemohamed7 has a reputation beyond repute

هو أنا أخش فى ملكة الورود دى ازاى
قديم 05-24-2011, 04:04 PM   #159
ابوعابد
قهر جديد

الصورة الرمزية ابوعابد

ابوعابد is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى ابوعابد إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى ابوعابد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابوعابد

السلام عليكم ممكن السماع معلش انا مشكلتي بسيطه انا كنت بغيير الحساب بتاعي وقال لي تم تغيير كلمة المرور قلت خلاص اتغيير رحت فاتح علي طول بعدها بكتب الحساب يقول فشل تسجيل الدخول قلت يمكن في شي في السيرفر جربت تاني مش راضي رحت مجرب القديم مش راضي وبعد اذنك يا جي ام او البي ام الرد السريع علي مشكلتي معلش مشكلتي عشان والله انا عمال ابكي والله طول اليوم ابوس رجلك عايز الحساب وعلي فكره انا مش معي البيانات انا والله عايز بس كلمة المرور معلش ونبي المحمول :0168328956 / ياهو: amr_7780@yahoo.com ولو مش هتتصل ولا تتكلم قول وينك او اي شي لك اكلمك عليه وانا والله هجيلك لو في سابع ارض بس الاميل يرجع بالله عليك يا شيخ اي يرد انا كنت هشحن بي 7 الف جنيه وخلاص خلصت السكند وقتلت ابليس وخلاص خلصت والي حصل بقي ومعلش حاوب ابوس يدك ؟ ياااااااااااارب الاميل يرجع ؟ وشكرا ؟
ابوعابد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 05-24-2011, 04:09 PM   #160
ابوعابد
قهر جديد

الصورة الرمزية ابوعابد

إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى ابوعابد إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى ابوعابد إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابوعابد

اي احد يا جماعه يعرف وين الجي ام يقول لي بالله عليكم ضروري انا المحمول بتاعي /0168328956 ياهو : amr_7780@yahoo.com بالله خليه يكلمني او انا اجيله الي بيته يااااااااارب ؟
قديم 05-24-2011, 06:43 PM   #161
ابوعابد
قهر جديد

الصورة الرمزية ابوعابد

السلام عليكم ممكن تسمعوا شويه معلش انا موضوعي بسيط جدا انا كنت بغيير الحساب بتاعي وقال تم تغيير كلمة المرور قلت خلاص اتغيير في نفس الوقت رحت فاتح الحساب بكتب وبدخل بيقول فشل تسجيل الدخول ازاي مش اعرف والرجاء من الجي ان او البي ام الاهتمام بالموضوع ابوس رجولكم انا كنت عايز اشحن علي الحساب بي 7 الف جينه في الاجازه وكنت خلصت السكند وقتلت ابليس وخلصت والحظ بقي وعلي فكره البيانات مش معي ونبي يا جي ام انا عايز بس الرقم السري والله وبعد اذنك ده محمول:0168328956 / ياهو:amr_7780@yahoo.com وبعد اذنك لو مش هتتصل انا اتصل ولو بي الف جنيه او كلنتي علي الياهو او قول مكانك وانا اجي اليك لو كنت في سابع ارض والله العظيم بس الحساب يرجع معلش ؟
قديم 06-10-2011, 11:22 PM   #162
م/محمد جاويش
قهر جديد

الصورة الرمزية م/محمد جاويش

م/محمد جاويش is on a distinguished road

موضوعك جميل اخي الفاضل مشششششششششششششششششككككككككككككككككووووووووووووووور ررررررررررر
م/محمد جاويش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-11-2011, 01:52 AM   #163
البوب@فى@التوب
Banned

البوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond reputeالبوب@فى@التوب has a reputation beyond repute

مشكزووووور
البوب@فى@التوب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-15-2011, 08:50 AM   #164
kemogorian
قهر جديد

kemogorian is on a distinguished road
افتراضي help

انا النهاردة ايميلي اتخرب
kemogorian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 06-15-2011, 08:52 AM   #165
kemogorian
قهر جديد

kemogorian is on a distinguished road
افتراضي help

انا النهاردة ايميلي اتخرب
كنت عايز حد يديدني اميل عالي بالمبلغ اللي هو عايزه ويكلمني علي الاميل ده kemogorian@yahoo.com
kemogorian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية