Chitchat / دردشه دردش مع أصدقاءك حول الأفلام، الموسيقى، الرسوم المتحركه...كل ما تهتم به.

مشاهدة نتائج الإستطلاع: قول الحق بتستخدم برامج كونكر ولا لأ
أه بستخدم برامج واستيلات لكونكر 25 50.00%
لا والله مش بستخدم اى حاجه لكونكر 25 50.00%
المصوتون: 50. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-27-2009, 11:26 PM   #31
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killer4ever مشاهدة المشاركة
معندكش برنامج يعملك [gm] بالمرة ايه يا عم كل ده
انت المفروض متدخلش بوت جيل
انت المفروض تتمنع انك تدخل اللعبه من اصله
ربنا يكون في عون الناس اللي بتلعب معاك علي السيرفر

الرد ده شخصي تعليق مش اكتر
هههههههههههههههههههههههههههه والله فيه منهم كتير اتلغى انا مش بشغلهم على طول

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-28-2009, 12:03 PM   #32
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

الناس بتخاف ترد فبتجاوب على سؤال الاستطلاع

قديم 11-28-2009, 07:22 PM   #33
Mr EsLaM
مشرف عام

الصورة الرمزية Mr EsLaM

Mr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond reputeMr EsLaM has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Mr EsLaM إرسال رسالة عبر Skype إلى Mr EsLaM

السلام عليكم

الموضوع فظيع فظيع
عامل زى كرسى الاعتراف

وساعترف

انا اول ما لعبت كنت بلعب عادى جدا ومكنتش اعرف ان فى برامج بس لما لقيت حجات غريبه بتحص فى اللعبه قولت اتحقق من الى بيحصل ده

المهم دخلت مواقع وعرفت كتير

وغير كده سبب انى اهتم بالبرامج الزبائن عندى فى المحل نازلين زنننننننن على دماغى يعنى قول بنسبه 95 % عايزين وبحثت وجبت البرامج وكنت بشغلها على انى اجربها وكنت بجربها المهم انا اصلا مش حابب البرامج بس كان حب استطلاع علشان الزباين

المهم شيلت البرامج من عندى قبل ما ينزلو برنامج البحث عن ميتخدمى البرامج البرنامج ***** قوى جدا بيدخلو بيانات فى البرنامج الاسكان ده على ان البرامج دى هاكات وفيروسات فكنتو بتخشو السجن مع انهم مش بتستخدموها بس مزروعه فى ملفات اللعبه
وكنت مفرمت الاجهزة كلها فى المحل بالصدفه فعلشان كده محدش دخل السجن من عندى كان فاكرنى انا الجى ام وتبعهم وغير اللقب الى عاملينو عليا فى المنطقه بالجى ام توك توك

ولو حد سئلنى انا ليه 132 لحد دلوقتى ريبورن وليه واخد الفترة دى لان مش بحب البرامج

وكنت بنزل برمامج فتح اكتر من اكونت والايتمات والتكسس فوج والخرائط والبوت وبرامج كتير اوى

ومش بستخدمهم على جهازى الرئيسى وعامل نسختين كونكر كونكر ببرامج وكونكر من غير برامج علشان كل شخص يبقى مسؤل عن نفسه فى الاختيار وكنت بنصح بلاش تلعبو

والمستخدم الان على اجهزة برنامج الخرائط

اشحن سي بي من Easy PAy For TQ
مستر اسلام موزع معتمد
(تحويل بنكى - تحويل بريدى - كاش - تحويل مبيعات موبايل ووسائل دفع اخرى)
متوفر بطاقات الشحن لجميع العاب تي كيو

موقعنا : www.ep4tq.com
تطبيق النشر facebook : للاخبار والحمايه ومساعده الاعبين www.ep4tq.com/fb/
والمزايا الاخرى
من يأبى اليوم قبول النصيحة التي لاتكلفه شيئا فسوف يضطر في الغد إلى شراء الأسف بأغلى سعر ....
الامام الشافى : رأى صواب يحتمل الخطاء وراى غيرى خطأ يحتمل الصواب
لم اترك شى موجود وارى المنتدى ولكن مساعدتى محدوده لاعضاء ارى فيهم الخير
متواجد باذن الله على مدار 16 ساعه متواصله بتوقيت مصر يومياً على المنتدى الرسمى للعبه وعلى موقع شركتى

اشترك معنا بالقناه أضغط هنا بث مباشر

Mr EsLaM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-28-2009, 07:28 PM   #34
medo_hadi2020
قهر نشيط

الصورة الرمزية medo_hadi2020

medo_hadi2020 is on a distinguished road

حادثة عجيبة حصلتلي الصبح قلت اعمل برنامج الفوج يوثلني لفل 1 وخلاص لني قربت علي الريبورن ماشي فكنت سيبة ونايم وصحيت الساعة 11 ببس لقيت الجيم بينزل قمت فورا عامل ريسيت للجهاز وقلت يا رب ميكون الأكونتات اتبندت بس الحمد لله ملحقنيش لاكن المكان كان خالي من الاعبين مستخدمي البرامج امثالي فحمدت ربنا
قديم 11-28-2009, 08:30 PM   #35
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

لأ البرامج بتاعة التروجان دى مش بلعب بيها انا بلعب بأيدى و الحمد لله اثبت نفسى و غلبت ناس قديمة و احرف منى و ده لسبب بسيط جدا انى براقبهم و بعرف طريقة لعبهم لكن فى اللفلفه و الكوستات بستخدم طبعا البرنامج بــتاع الارشر و الا ايدى كده هتقف من كتر الدوس على الكليك اليمين عشان الاسكاتر غير كده مش بستخدم برامج هو بس البرنامج بــتـاع الارشر عشان الكليك اليمين بس
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-28-2009, 08:42 PM   #36
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

الحق ابتدى يظهر وعلى فكرة انا بكافح البرامج من امبارح لحد انهاردا مدخل 5 سجن الدى بى كانو مشغلين برامج

قديم 11-29-2009, 05:21 AM   #37
redtiger5000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية redtiger5000

redtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond reputeredtiger5000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة clown2000 مشاهدة المشاركة
الحق ابتدى يظهر وعلى فكرة انا بكافح البرامج من امبارح لحد انهاردا مدخل 5 سجن الدى بى كانو مشغلين برامج
اشطه عليك هو ده الشغل
TurbO*:Ninja-ninja-ninja 130-130-131
Server: Wonder >> Statue of Zeus

♫ ılııllıllılı ♫ Egy.Soul ♫ ılııllıllılı ♫ << HipHop Team Soon

My DreaM Is A DreaM

كن صديقاً , ولا تطمع أن يكون لك صديق
redtiger5000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-29-2009, 06:05 PM   #38
mohamed2061
قهر فعال

الصورة الرمزية mohamed2061

mohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة redtiger5000 مشاهدة المشاركة
اشطه عليك هو ده الشغل
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههه

يقتل القتيل و يمشى فى جنزتة ههههههههههههههههههه

لا تخاف لن تتعرض للنصب بل ستحل على المال و عن تجربة
و الغرض لافادة ليس اكثر

http://www.neobux.com/?rh=6D6F68616D656432303631
mohamed2061 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 08:19 AM   #39
Last Offer
قهر فعال

الصورة الرمزية Last Offer

Last Offer has a spectacular aura aboutLast Offer has a spectacular aura about

انااااااااااااااااااااا

بستخدم الخرايط

طبعا

والتوكس فوج

والاستايلات

:d

B7bk ya noga
ya agmel o5t lia f el Donia

NeferTari

It's true that we don't know what we've got until we lose it, but it's also true that we don't know what we've been missing until it arrives

Last Offer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 10:59 AM   #40
مخاوي الليل
قهر نشيط

الصورة الرمزية مخاوي الليل

مخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond reputeمخاوي الليل has a reputation beyond repute

أنا مش بستخدم ولا حاجة أنا بخااااااااااااااااااف أوي والناس بتقولي يا عم شغل برنامج التوكس بس بخاااااااااااااااف جدا مع ان بعض النس بيقولو مش ممنوع
مخاوي الليل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 11:31 AM   #41
abdo.killer
قهر نشيط

الصورة الرمزية abdo.killer

abdo.killer is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى abdo.killer

انا عايز استخدم استيلات وبرنامج الدى بى وكمان الفلوس بس مش لاقى بقالى سنة بدور بس مش لاقى ههههههههههه
lvl:112
wifepppppppppppppp
guild:wEsT_Po!NT
trojan:master
wife:no
guild:wEsT_Po!NT
arecher:eagle
abdo.killer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 11-30-2009, 11:44 AM   #42
Dark^^Light
سوبر قهر

الصورة الرمزية Dark^^Light

Dark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond reputeDark^^Light has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Dark^^Light إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Dark^^Light

يا باشا اللي انتا عايزو دة ممنوع
احنا بنقول بس لو احنا استخدمنا برامج او مستخدمناش
Dark^^Light غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2009, 01:00 AM   #43
&mido.killer&
قهر فعال

الصورة الرمزية &mido.killer&

&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute&mido.killer& has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى &mido.killer& إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى &mido.killer& إرسال رسالة عبر Skype إلى &mido.killer&

عمرى ماستخدمت برامج والله
&mido.killer& غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2009, 03:03 AM   #44
warrior tata
قهر فعال

الصورة الرمزية warrior tata

warrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond reputewarrior tata has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى warrior tata

انا كنت بستخدم برنامج المون بوكس الي بيقول التوكنات اصلي كنت معشش هناك
بس هو ده بس
وطلبي ........ لا يعني حاجتي ...!
وغيابي ....... لا يعني غفلتي ...!
وحذري ...... لا يعني خوفي ....!
وسؤالي .... لا يعني جهلي ......!
وخطئي ...... لا يعني غبائي ....!
و تسامحي .... لا يعني عجزي ..
!
معظمها جسور .... أعبرها لأصل إلى القمه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اللهم اعطي الناس ضعف ما يتمنوه لي

warrior tata غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 12-01-2009, 05:32 PM   #45
mohamed2061
قهر فعال

الصورة الرمزية mohamed2061

mohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond reputemohamed2061 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة warrior tata مشاهدة المشاركة
انا كنت بستخدم برنامج المون بوكس الي بيقول التوكنات اصلي كنت معشش هناك
بس هو ده بس
اةةةةةةةةةة دة انتا باللك كويل اوى انا دخلت رتيت و كنت بتخنق و اطلع

لا تخاف لن تتعرض للنصب بل ستحل على المال و عن تجربة
و الغرض لافادة ليس اكثر

http://www.neobux.com/?rh=6D6F68616D656432303631
mohamed2061 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية