قديم 04-21-2011, 06:21 PM   #1
فهد على
قهر جديد

الصورة الرمزية فهد على

فهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond repute
افتراضي شفولى حل انا زهقت والجى ام لازم يخش

بسم الله الرحمن الرحيم . وبعد انا مش هطول عليكم بس عاوز اعرف فين الحق انا بلعب عشان اتسال ولا بلعب عشان اتشتم وتقل كرمتى بدون سبب يمكن عشان مبعرفش اشتم او ارد على اى شخص يشتمنى واكيد الى حصل معايه حصل معا كتير مننا انا الحين صورتو وهنزل الصور وارجو من الجميع الرد الشخص ده هوه nengawe والحساب الى بيشتمنى بيه ده Pr!NcE والكل عارف انو الحسبين لشخص واحد ومئخرا بعد 4 ايام شتميه عرفت انو الشخصين همه تبع حساب بوشكاش الى اشتريت منو البرج بصرحه زهلت بس مش عارف ليه عمل كدا الهم انو شخص مش محترم وانا عاوز حقى الجى ام المفروض يتدخل واكيد عارف انو 3 شخصيات دول بيتفتحو على جهاز واحد ولشخص واحد وعمتن ارجو من الجييع الرد على الموضوع عشان اعرف اخد حقى ولو حد زيو يعرف انو هيتضر لو شتم احنا بنلعب عشان نتسله مش عشان كرمتنا تقل من شخص منحط بيلعب عشان يشتم والحمد لله الكل فهد على واىhttp://www6.0zz0.com/2011/04/21/16/204122859.jpg شخص شايف انى مش كويس يكتب ويرد كل واحد ليه حق الرد

آخر تعديل بواسطة فهد على ، 04-21-2011 الساعة 07:21 PM سبب آخر: http://www6.0zz0.com/thumbs/2011/04/21/15/845681947.jpg
فهد على غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 06:42 PM   #2
bobsyria
قهر جديد

bobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فهد على مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم . وبعد انا مش هطول عليكم بس عاوز اعرف فين الحق انا بلعب عشان اتسال ولا بلعب عشان اتشتم وتقل كرمتى بدون سبب يمكن عشان مبعرفش اشتم او ارد على اى شخص يشتمنى واكيد الى حصل معايه حصل معا كتير مننا انا الحين صورتو وهنزل الصور وارجو من الجميع الرد الشخص ده هوه nengawe والحساب الى بيشتمنى بيه ده pr!nce والكل عارف انو الحسبين لشخص واحد ومئخرا بعد 4 ايام شتميه عرفت انو الشخصين همه تبع حساب بوشكاش الى اشتريت منو البرج بصرحه زهلت بس مش عارف ليه عمل كدا الهم انو شخص مش محترم وانا عاوز حقى الجى ام المفروض يتدخل واكيد عارف انو 3 شخصيات دول بيتفتحو على جهاز واحد ولشخص واحد وعمتن ارجو من الجييع الرد على الموضوع عشان اعرف اخد حقى ولو حد زيو يعرف انو هيتضر لو شتم احنا بنلعب عشان نتسله مش عشان كرمتنا تقل من شخص منحط بيلعب عشان يشتم والحمد لله الكل فهد على واى شخص شايف انى مش كويس يكتب ويرد كل واحد ليه حق الرد
ان شاء الله بتجيب حقك اكيد
bobsyria غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 06:48 PM   #3
~NiNJa~
قهر نشيط

~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute~NiNJa~ has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر Skype إلى ~NiNJa~

خخخخخخخخخخخخ
قديم 04-21-2011, 07:02 PM   #4
بندق 2008
قهر جديد

بندق 2008 is on a distinguished road

ان شاء الله كلنا ورائك وكلنا فهدعلى وربنا مش هيسيب حقك وبعد اذن الادارة التدخل احنا بنتهان وحرام كدا
بندق 2008 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 07:03 PM   #5
bobsyria
قهر جديد

bobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond reputebobsyria has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~ninja~ مشاهدة المشاركة
خخخخخخخخخخخخ
مالك؟ يا قول كلام طيب يا اما لا تستهزء بالناس
قديم 04-21-2011, 07:06 PM   #6
¤¤~KiNglOflWaR
قهر نشيط

الصورة الرمزية ¤¤~KiNglOflWaR

¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute¤¤~KiNglOflWaR has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ¤¤~KiNglOflWaR

اقولك تبي اغنيه راب كلها سب خخخخخخخخخخخخخخخ
¤¤~KiNglOflWaR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 07:10 PM   #7
l_NoRa_l
قهر جديد

الصورة الرمزية l_NoRa_l

l_NoRa_l is on a distinguished road

هههههههههههههههههههههههههه تقول ما تعرف تشتم تنسا لم شتمتنى و لا لا عموما ربنا معاك

الاسم :_Crash_

مع تحياتى لمن دمرت حياتى
l_NoRa_l غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 07:21 PM   #8
فهد على
قهر جديد

الصورة الرمزية فهد على

فهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond reputeفهد على has a reputation beyond repute

انا مش عارف احط الصور بس ده ربطه عليها صوره منهم ومشكوووووووور كل الى رد http://www6.0zz0.com/2011/04/21/16/204122859.jpg
فهد على غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 07:39 PM   #9
bobsyria
قهر جديد

قديم 04-21-2011, 07:40 PM   #10
Smart_Hero
قهر جديد

الصورة الرمزية Smart_Hero

Smart_Hero is a splendid one to beholdSmart_Hero is a splendid one to beholdSmart_Hero is a splendid one to beholdSmart_Hero is a splendid one to beholdSmart_Hero is a splendid one to beholdSmart_Hero is a splendid one to behold
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Smart_Hero إرسال رسالة عبر Skype إلى Smart_Hero
Thumbs up Smart_Hero

والله يا فهد حكاية الشتايم والسب دى كترت قوى والاداره نايمه فى العسل ولا على بالها فالحين بس يحظروا الناس وانا اعرف ناس دخلت سجن الغش بالغلط ظلمم وانا عتادى اتسرق ومحدش رجعلى حقى الادراه بتهتم بالناس الى بتشحن كتير واكيد انت تعرفوهم بدون ذكر اسماء وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد حرامى او نصاب وانشاء الله كل الناس الى حقها ضايع يرجع
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
اخوكم احمد ثروت
اسم الحساب Smart_hero
المستوى : 79
الميلاد : ميلاد تانى ( سكند )
الفئه : محارب - محارب - نينجا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ
واشناء الله كل واحد حقه هيرجع
قديم 04-21-2011, 08:17 PM   #11
mena33
قهر نشيط

mena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond reputemena33 has a reputation beyond repute

والله حبيبى السب كتر باللعبة كتير جدا ربنا يعينك وحطه قايمة سودة وسيبك منه خالص
mena33 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 08:17 PM   #12
(~7âMâĐâ~)
قهر نشيط

الصورة الرمزية (~7âMâĐâ~)

(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts(~7âMâĐâ~) is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى (~7âMâĐâ~)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فهد على مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم . وبعد انا مش هطول عليكم بس عاوز اعرف فين الحق انا بلعب عشان اتسال ولا بلعب عشان اتشتم وتقل كرمتى بدون سبب يمكن عشان مبعرفش اشتم او ارد على اى شخص يشتمنى واكيد الى حصل معايه حصل معا كتير مننا انا الحين صورتو وهنزل الصور وارجو من الجميع الرد الشخص ده هوه nengawe والحساب الى بيشتمنى بيه ده Pr!NcE والكل عارف انو الحسبين لشخص واحد ومئخرا بعد 4 ايام شتميه عرفت انو الشخصين همه تبع حساب بوشكاش الى اشتريت منو البرج بصرحه زهلت بس مش عارف ليه عمل كدا الهم انو شخص مش محترم وانا عاوز حقى الجى ام المفروض يتدخل واكيد عارف انو 3 شخصيات دول بيتفتحو على جهاز واحد ولشخص واحد وعمتن ارجو من الجييع الرد على الموضوع عشان اعرف اخد حقى ولو حد زيو يعرف انو هيتضر لو شتم احنا بنلعب عشان نتسله مش عشان كرمتنا تقل من شخص منحط بيلعب عشان يشتم والحمد لله الكل فهد على واىhttp://www6.0zz0.com/2011/04/21/16/204122859.jpg شخص شايف انى مش كويس يكتب ويرد كل واحد ليه حق الرد
معلش يا فهد
بس برضو ماينفعش ترفع صور هنا
انا قولتلك ابعت الصور للجي أم
زي ماكلنا بنعمل انا مجرب وجبت حذر لواحد قبل كدة وهو عارف نفسه
عايز ايميل الجي ام اهو

للمسائل المتعلقه بالحسابات، فضلاً، اضغط هنا أو اتصل على:

qahr@conqueronline.com

للإخطار عن أخطاء اللعبه ، فضلاً ، اضغط هنا

للأسئله و الأجوبه حول اللعبه، فضلاً اضغط هنا او اذهب الى المنتدى

للتراخيص الخارجيه و غيرها من مسائل التعاون، برجاء الإتصال على:
service(at)conqueronline.com

إذا كان لديك أي استفسارات أخرى تحتاج لإجابه، فضلاً اتصل بنا على:

qahr@conqueronline.com

إذا كنت ترغب في أن تكون أحد موزعينا لبيع بطاقات الخدش، برجاء الإتصال على:
egyptcard@gamil.com

للشكاوى و التعليقات بشأن خدمة العملاء، برجاء الإتصال على:
MaZika#41
Personal: Ninja » Ninja » Ninja » 134
Gear: Tower and fan+6 Other gear +5 and 2 Katana +6 all Socket
Rank: Knight
Server: Dnyazad
Guild: De~Pirates
Clan: MaZika~Clan
Nationality: Egyptian and proud
Horse: {+6} Pearl
ٍPersonal MaZika™, is not possible
(Dominant
~Criminal)
Hits such as sword ~ Step like the wind

تم ترك حساب (~7aMaDa~)رجعتة رامي.بلعب الان بـ™MaZika#41
(~7âMâĐâ~) غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 08:43 PM   #13
amr.tefa
قهر جديد

amr.tefa is on a distinguished road

ياريت الجى ام يتدخل فى الموضوع ده وتاخد قرار علشان الشتايم زادت اوى و كده الناس المحترمه مش ليها مكان فى اللعبه وكده الناس مش هتدخل اللعبه علشان الشتايم وبعدين احنا دخلنا اللعبه علشان نتسله مش نتشتم (( انشاء الله حقك مش هيضيع ))
amr.tefa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 04-21-2011, 09:26 PM   #14
هأوي
قهر جديد

الصورة الرمزية هأوي

هأوي is on a distinguished road

السـلام عليكم ورحمه الله وبركاته ...

أول شي هذي مو أول حاله سب يعني اكثر من واحد انسب ياريت يكون لها حل

وتدخل الاداره بموضوع السب الزايد وياريت ينحضر كل من يسب

وشكرا يافهد أنك فتحت الموضوع وياريت ينحضر الى سب فهد

وشكرأ ..
قديم 04-21-2011, 09:45 PM   #15
مخالف
قهر نشيط

الصورة الرمزية مخالف

مخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond reputeمخالف has a reputation beyond repute

أخي الموضوع لايليق بالمنتدى المحترم مما يحمله من صور غير لائقه فهناك ايميل يتم مراسلته وبدور الادارة عند ارسالك رساله لهم سوف يتم معاقبته فالموضوع خاص بمراسلة الادارة عن طريق ايميلهم وهذا الايميل qahr@conqueronline.com
مخالف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook

العلامات المرجعية