موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-05-2010, 12:03 AM   #16
ahmed.mousa
قهر فعال
 
الصورة الرمزية ahmed.mousa
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: Egypt
المشاركات: 2,243
معدل تقييم المستوى: 452982
ahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond reputeahmed.mousa has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed.mousa إرسال رسالة عبر Skype إلى ahmed.mousa
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tapoo مشاهدة المشاركة
المشكله تلعب ببرنامج كليكلى وبتتكلم وبتهرب زى النوبات فى كل مكان وخاين كمان ههههه وعبيط والمشرف الى بعدك ده مميرغيش كتير طرزان صديق وحبيب قلبى
صلو على النبى ياجماعة

اولا انا مش بستخدم برامج انا مش محتاج برامج عشان العب بالنينجا !!!! لوعايزين تعرفو مين بيستخدم براج انا عارفهم كويس
(الىستره ربه مش هفضحه),.,
لوعايزين قائمة بأسماهم قولو وانا احط

وبعدين خاين ايه هى حرب ننوى اروح النقابة الى تعجبنى انا اساساً محبتش النقابات دى وان شاء الله راج لنقابتى القديمة الى هى بتاعت النوبات

وبعدن طرزان موتنى قبل كدا مش معملية تكبر حبيت افرح صاحب الموضوع
__________________

Die for your
PRINCIPLES
or Die in vain ........................




آخر تعديل بواسطة ahmed.mousa ، 12-05-2010 الساعة 12:16 AM
ahmed.mousa غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:08 AM   #17
مساعد111
قهر جديد
 
الصورة الرمزية مساعد111
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 49
معدل تقييم المستوى: 61
مساعد111 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~trojan^ مشاهدة المشاركة
هههههههه

كان صديق عندي

وماقدر يقتلني ولا مرة في الحلبة

راح حذفني من الفرند!!

للأسف طفل


ومنووور المنتدى يامساعد :d
تسلم حبيي والمنتدى منور بنورك
مساعد111 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:33 AM   #18
مساعد111
قهر جديد
 
الصورة الرمزية مساعد111
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 49
معدل تقييم المستوى: 61
مساعد111 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *~ConC|uSioN~* مشاهدة المشاركة
اللهم مصلى وبارك على سيدنا محمد

انا ياجماعه اللى اشتريت حساب طرزان1 وحذفت كل الصداقات علشان معرفهمش اصلا

وبالنسبه للشخص اللى اسمه كلوشا ده انا معرفكش علشان تقول كده

وعلشان الكلام اللى اتقال عليا ده حسابى معاك عسيـــر مش عصير قصب

الصبر حلو

بس على فكره ياجماعه انا اللى اشتريت الأكونت ومعرفش اى حد خالص
انا امبارح لقيت الشخص اللى اسمه كلوشا واتر ده بيصحى الأعداء فابقيت بموته بس نسيت اصوره وهو بيصحى الأعداء

ياريت تفهموا الموضوع قبل ماترودا

شكرا ليكم ...,,

تحياتى .,

ToOoP

" ّ من دخل فيما لا يعنيه سمع مالا يرضيه ُ"
__________________________________________________ _______________
لا انت كذا تسوي غطل المفروض تجيب دليل على انه بيحيي اعداء وما تقول انا نسيت او او او او ...الخ.. او كلم الئيس او النائب وم يتفاهمون معاه مو تجي تتقله وبعدين اذا انت مت وهو شافك ما راح يحييك لانك قتلته .. وشكراا مع تحيات xninteen19 >>مساعد<<
مساعد111 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:41 AM   #19
Sniper.870
قهر فعال
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: Bye
المشاركات: 1,632
معدل تقييم المستوى: 231905
Sniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Sniper.870
افتراضي

ممنوع تجارة الحسابات
يجري يا شادي اخذ اقتباس من كلام مالك حساب طرزان وتبنيد الحساب
__________________

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
Sniper.870 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 11:50 AM   #20
nour333
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0
nour333 is on a distinguished road
افتراضي

بصو بقى يا جماعه الى بيتكلم ده هوا طرزان والحساب متبعش ودى كدبه بيدارى بيها السرقه الى كان بيعملها بتعته وكمان اكبر دليل انه لسه فاكر الى سرقه منى وكمان كل ما يشوفنى يفتح عليه قتل طيب لو مش انتا طرزان ليه بتعمل كدا وبيقتل فى الحلفاء والى فى النقابه والله نسى نفسه ولا كل واحد ربنا يكرمه بيظلم الناس][/IMG]

آخر تعديل بواسطة nour333 ، 12-05-2010 الساعة 12:03 PM سبب آخر: رفع الصوره
nour333 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 12:05 PM   #21
nour333
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0
nour333 is on a distinguished road
افتراضي

nour333 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 12:57 PM   #22
*~ConC|uSioN~*
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية *~ConC|uSioN~*
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 150
معدل تقييم المستوى: 288200
*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى *~ConC|uSioN~*
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم

مش هقول الاكلمه واحده

ياجماعه الموضوع مش مستاهل كل ده

ومين بيقول ان الأكون بتحظر ؟

هيتحظر ليه ؟



__________________
بسم الله الرحمن الرحيم


اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ .


صدق الله العظيم

أرجو من الأداره فك حظر حسابى
طرزان1
سيرفر :- مرجانه



*~ConC|uSioN~* غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:04 PM   #23
omar1
قهر فعال
 
الصورة الرمزية omar1
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مسنتر عند السوني:P
المشاركات: 1,405
معدل تقييم المستوى: 207603
omar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond reputeomar1 has a reputation beyond repute
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *~ConC|uSioN~* مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم


مش هقول الاكلمه واحده

ياجماعه الموضوع مش مستاهل كل ده

ومين بيقول ان الأكون بتحظر ؟

هيتحظر ليه ؟



مافهمت الى الحين

تجاره الحسابات ممنوعه
__________________
يوما ما سيقال


كان هذا الشخص هنا


omar1 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:05 PM   #24
DJ-CoOoL
Banned
 
الصورة الرمزية DJ-CoOoL
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 44
معدل تقييم المستوى: 55
DJ-CoOoL is on a distinguished road
Cool

شوفو الصور الى بتتكلم عليها
DJ-CoOoL غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 01:10 PM   #25
عاشق الجنان
Guest
 
المشاركات: n/a
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *~ConC|uSioN~* مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

مش هقول الاكلمه واحده

ياجماعه الموضوع مش مستاهل كل ده

ومين بيقول ان الأكون بتحظر ؟

هيتحظر ليه ؟




للاسف إلى الان مارفعت اسمك لبريد الخدمه

اظن اعترافك جميل

وقوانين اللعبه اجمل

ممنوع بيع الحسابات ومبادلتها

على العموم ماراح ارفع الاسم

لكن راح اقولك من الان لو عاوز تكون انسان محترم ورجل
حياك الله
وماراح ارفع شئ
ولا كاني عارف شئ

لكن ناوي تسوي لي زي الي قبلك

يبقي هنا ارفع الاسم واطالب بي التدقيق ونشوف فين يروح حسابك

زي الي قبلك
 
قديم 12-05-2010, 04:27 PM   #26
mahamed707
قهر جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 11
معدل تقييم المستوى: 0
mahamed707 is on a distinguished road
افتراضي

الاكونت فعلا اتباع بس كلوشا وتر مكانش بيحى اعداء خالص وهو بيكدب عشان يبرء نفسه ادامكم والله ( مع العلم كلوشا وطرزان كانو صحاب حقيقى وهما من حته واحده بس دلوقتى منفسنين على بعض )


[img=http://img686.imageshack.us/img686/4587/66058617.th.jpg]
mahamed707 غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 06:13 PM   #27
Tapoo
Banned
 
تاريخ التسجيل: May 2010
الدولة: ~Egypt~
المشاركات: 149
معدل تقييم المستوى: 0
Tapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these partsTapoo is infamous around these parts
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Tapoo
افتراضي

َِ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamed707 مشاهدة المشاركة
الاكونت فعلا اتباع بس كلوشا وتر مكانش بيحى اعداء خالص وهو بيكدب عشان يبرء نفسه ادامكم والله ( مع العلم كلوشا وطرزان كانو صحاب حقيقى وهما من حته واحده بس دلوقتى منفسنين على بعض )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamed707 مشاهدة المشاركة


هههههههههههه على اساس ان الكابتن كلوشا عندى 20 سنه ده لسه بيبى ثم هو قد صاحب الاميل اصلا كلوشا طول عمره خاين ملوش صاحب **** مصالح وبس يروح يلعب مع الاطفال
Tapoo غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 07:47 PM   #28
MaTsHo
قهر جديد
 
الصورة الرمزية MaTsHo
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
الدولة: Cairo
المشاركات: 74
معدل تقييم المستوى: 85
MaTsHo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MaTsHo إرسال رسالة عبر Skype إلى MaTsHo
Angry رد على عاشق الحنان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق الجنان مشاهدة المشاركة

للاسف إلى الان مارفعت اسمك لبريد الخدمه

اظن اعترافك جميل

وقوانين اللعبه اجمل

ممنوع بيع الحسابات ومبادلتها

على العموم ماراح ارفع الاسم

لكن راح اقولك من الان لو عاوز تكون انسان محترم ورجل
حياك الله
وماراح ارفع شئ
ولا كاني عارف شئ

لكن ناوي تسوي لي زي الي قبلك

يبقي هنا ارفع الاسم واطالب بي التدقيق ونشوف فين يروح حسابك

زي الي قبلك
معلش لو سمحت ازاى مش هيتحظر الى انا اعرفة الى بيتاجر بالاكونت بيحصلة حظر للاكونت يعنى المفروض

تعملوا لطرزان1 دة حظر
MaTsHo غير متواجد حالياً  
قديم 12-05-2010, 08:22 PM   #29
*~ConC|uSioN~*
قهر نشيط
 
الصورة الرمزية *~ConC|uSioN~*
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 150
معدل تقييم المستوى: 288200
*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute*~ConC|uSioN~* has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى *~ConC|uSioN~*
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم

ياجماعه انا عايز اقول حاجه واحده بس

انا مش معقوله اصرف على اللعبه فى حدود 3 الاف جنيه وييجى شخص ...... اسمه كلوشا ولا كحلوشا ده ييجى يقول عليا كلام مش معقول حضرتك انا اقدر ابلص +12 علشان تحترمنى زى مابتحترم الناس
بس استنى عليا شويه الحمد لله الفلوس كتير والخير كتير

ثم انت لسه 5 ولا 6 سنين
لما تيجى تتكلم مع واحده عنده 21 سنه تبقى قله ادب
ياريت لو سمحت تحسن من اسلوبك


على رأى المثل :d

" دع الكلاب تنبح والقافله تسير "

اللى يقدر يقول كلمه حلوه ياريت يقول واللى مش عنده ياريت ميقلش ^^
__________________
بسم الله الرحمن الرحيم


اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ .


صدق الله العظيم

أرجو من الأداره فك حظر حسابى
طرزان1
سيرفر :- مرجانه



*~ConC|uSioN~* غير متواجد حالياً  
قديم 12-06-2010, 11:27 AM   #30
MaTsHo
قهر جديد
 
الصورة الرمزية MaTsHo
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
الدولة: Cairo
المشاركات: 74
معدل تقييم المستوى: 85
MaTsHo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MaTsHo إرسال رسالة عبر Skype إلى MaTsHo
Talking الرد على كونكشن

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *~conc|usion~* مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

ياجماعه انا عايز اقول حاجه واحده بس

انا مش معقوله اصرف على اللعبه فى حدود 3 الاف جنيه وييجى شخص ...... اسمه كلوشا ولا كحلوشا ده ييجى يقول عليا كلام مش معقول حضرتك انا اقدر ابلص +12 علشان تحترمنى زى مابتحترم الناس
بس استنى عليا شويه الحمد لله الفلوس كتير والخير كتير

ثم انت لسه 5 ولا 6 سنين
لما تيجى تتكلم مع واحده عنده 21 سنه تبقى قله ادب
ياريت لو سمحت تحسن من اسلوبك


على رأى المثل :d

" دع الكلاب تنبح والقافله تسير "

اللى يقدر يقول كلمه حلوه ياريت يقول واللى مش عنده ياريت ميقلش ^^
بص يا عم انت لا و21 سنة ولا حاجة انت 17 سنة وانا 14 سنة وعلى العموم الموضوع مش السنين الموضوع بالعقل فاهمنى وى اعيد من تانى
MaTsHo غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن »06:07 AM.


 تعريب drfouly®
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
.Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
قهر اون لاين عربية