المنتدى العام للإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين النقاش العام لكل ما يتعلق بالإصدار الإنجليزي لكونكر أونلاين

قديم 07-25-2011, 03:31 AM   #1
sasa_mahmod2003
Banned

sasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond repute
افتراضي اعلى لفل فى اللعبة

انا شوفت النهاردة واحد عندة اعلى لفل فى اللعبة وفى كمان واحد زية بردة فى لاسيرفر بتاعنا بس دا اللى انا شوفتة هوا واحد من ملوك السيرفر انا فى سيرفرنبتون

هوا اسمة سبيريت

اتفضلوا صورتة وقولولى رايكوا

وهل فى حد فى المنتدى يعرفة او هوا اصلا مشارك فى المنتدى

وهل ممكن حد يبقى زيوا كدا فى يوم وازاى ؟

ياريت الخبراء يقولونا

دا وهوا لابس اضعف لبسة

بصوا بقا للبس دا ودا هو دا حتى بصوا لللاسم هههههه الظاهر انة مش عايز يتحسد

ها اية رايكوا حد فى المنتدى وصل للمستوى دا

ملحوظة : الايميل دا انا معرفوش ولا يقربلى ولا حتى ***** بس انا كنت اتمنى يكون *****
sasa_mahmod2003 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 03:35 AM   #2
Mr.Karate
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Karate

Mr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond reputeMr.Karate has a reputation beyond repute

كل سيرفر عربي عنده ملك اجمد من ده بمستويات اعل من ده مش بتسمع عن يريوووور الجوجل سدا بيور فزاع طوفان ناس غيرهم كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

عودت الى المنتدى بعد اوضاع سفري فوجدت اصدقاء معتزلين ومشرفين يستحقون الاشراف
Mr.Karate غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 04:14 AM   #3
sasa_mahmod2003
Banned

sasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond reputesasa_mahmod2003 has a reputation beyond repute

يا عم مفيش اعلى من دا فى الليفل دا اعلى لفل فى اللعبة انت هتكدب

ودا اعلى بلص فى اللعبة كلة +12
sasa_mahmod2003 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 04:26 AM   #4
Sniper.870
قهر فعال

Sniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond repute
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Sniper.870

ماشاء الله ماشاء الله
جبتو منين دة هههههههههه
احنا عندنا اتنين كينجات بيتسابقو علية وربنا يستر وحد يجيبه
اهو الاتنين 139

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
Sniper.870 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 04:52 AM   #5
konami
قهر نشيط

الصورة الرمزية konami

konami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond repute

لو دا عمل هرقل في سيرفري هيموت كل الي بيلعبوا فيه بضربة واحدة علشان اعلى لفل عندنا لغاية دلوقتي 138 ومش كل حاجة +12 بعض الحاجات يعني ممكن البرج والمروحة لا اصل السيرفر مش عده حتى عليه سنة علشان يوصلوا للفل 140 ويخلوا حجاتهم +12
قديم 07-25-2011, 04:55 AM   #6
Sniper.870
قهر فعال

Sniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond reputeSniper.870 has a reputation beyond repute

بس دا مش اقوي واحد في اللعبه لانو عمل غلط كبير
انو مش معاه الكاس الزهبي
وبالغلطه دي انا شفت ناس دمهم 21 الف
ودا اعلي دم في اللعبه

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
قديم 07-25-2011, 05:06 AM   #7
konami
قهر نشيط

الصورة الرمزية konami

konami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond reputekonami has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper.870 مشاهدة المشاركة
بس دا مش اقوي واحد في اللعبه لانو عمل غلط كبير
انو مش معاه الكاس الزهبي
وبالغلطه دي انا شفت ناس دمهم 21 الف
ودا اعلي دم في اللعبه
دا مش اعلى دم اعلى دم هو واحد اول حرف في اسمه جي واخر حرف ام هههههههههههههه انا فاكر اني شفت دمه 70 الف يمكن مش فاكر مش بيدخل من زمان دا كان مستوا يمكن 120 او 110 من غير ريبورن او هدوم محظوظ بس كده لو بيلعب مش هيستمتع كده بالنسبالة اللعبة تهيس ههههه

آخر تعديل بواسطة konami ، 09-03-2011 الساعة 03:39 PM
konami غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 05:10 AM   #8
Sniper.870
قهر فعال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة konami مشاهدة المشاركة
دا مش اعلى دم اعلى دم هو واحد اول حرف في اسمه جي واخر حرف ام هههههههههههههه انا فاكر اني شفت نقاطه 70 الف يمكن مش فاكر مش بيدخل من زمان دا كان مستوا يمكن 120 او 110 من غير ريبورن او هدوم محظوظ بس كده لو بيلعب مش هيستمتع كده بالنسبالة اللعبة تهيس ههههه
ههههه
لا دا مش بيتحط في الحسبان
مينفعش نحسبه من ضمنهم هههه

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
قديم 07-25-2011, 05:25 AM   #9
Mr.Strong
قهر نشيط

الصورة الرمزية Mr.Strong

Mr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond reputeMr.Strong has a reputation beyond repute

فى ملك عندنا دمه 26الف

ومن استكثر بك فلن يقل،ومن استقوى بك فلن يضعف،

ومن استغنى بك فلن يفتقر،ومن استنصر بك فلن يخذل،

ومن استعان بك فلن يغلب،ومن توكل عليك فلن يخيب،

ومن جعلك ملاذه فلن يضيع،ومن اعتصم بك فقد هدى إلى صراط مستقيم،

اللهم فكن لنا وليا ونصيرا، وكن لنا معينا ومجيرا، إنك كنت بنا
Mr.Strong غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 05:37 AM   #10
aLjwHaRa
قهر فعال

الصورة الرمزية aLjwHaRa

الدولة: عندما يسجد بدني و يجثوا قلبي معه تهطل الدموع من عيني فأشعر بقربي من خالقي , وضعية لا أتمنى نهايتها
aLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond reputeaLjwHaRa has a reputation beyond repute

يووووووووهـً يأإع‘ـومريً كثييييييييييرً كثيرً بسيرفرنأإ آلع‘ـربيً وصلوأإ لفلً { 140 } يآح‘ـيأإتيً وآنت مبسوط بذآ !!!

وكثييييييييرً كثييييرً وصلوأإ فلً +12 ومسوين آكثرً من ح‘ـسآبً بع‘ـد وشً رآيك بسً << ههههههـً يقآلك مسويهـً << برآ ><"

آلمهمً يع‘ـطيك آلع‘ـآفيهـً عآلصووورهـً ..~تسلمً آنأإملك خخـً

تشأإوً ..~
، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ ما صنَعْتُ
، أَبوءُ لَكَ بِنِعْمتِكَ علَيَ
، وأَبُوءُ بذَنْبي فَاغْفِرْ لي ،
فَإِنَّهُ لا يغْفِرُ الذُّنُوبِ إِلاَّ أَنْتَ

.. ♥ "
aLjwHaRa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 05:47 AM   #11
clown2000
مشرف المنتدي

الصورة الرمزية clown2000

clown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond reputeclown2000 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasa_mahmod2003 مشاهدة المشاركة
انا شوفت النهاردة واحد عندة اعلى لفل فى اللعبة وفى كمان واحد زية بردة فى لاسيرفر بتاعنا بس دا اللى انا شوفتة هوا واحد من ملوك السيرفر انا فى سيرفرنبتون

هوا اسمة سبيريت

اتفضلوا صورتة وقولولى رايكوا

وهل فى حد فى المنتدى يعرفة او هوا اصلا مشارك فى المنتدى

وهل ممكن حد يبقى زيوا كدا فى يوم وازاى ؟

ياريت الخبراء يقولونا

دا وهوا لابس اضعف لبسة

بصوا بقا للبس دا ودا هو دا حتى بصوا لللاسم هههههه الظاهر انة مش عايز يتحسد

ها اية رايكوا حد فى المنتدى وصل للمستوى دا

ملحوظة : الايميل دا انا معرفوش ولا يقربلى ولا حتى ***** بس انا كنت اتمنى يكون *****
عشان تبقى زيو فى الليفل لازم تخش حاجه اسمها كلان منغيرها عمرك مهتبقى زيو فى الليفل اما لو قصدك تبقى زيو فى الاسطفة طبعا لازم تشحن احنا عندنا فى السيرفر ال 3 ملوك السيرفر ليفل 140 و عندنا غيرهم **** 7 او 6 ليفل 140 اما الفول +12 عندنا 8 فول +12 و فى غيرهم +12 على +8 بس اغلبيتهم مصريين

كنا امة تخشاها الذئاب اصبحنا امة تخشى الكلاب

clown2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 01:17 PM   #12
عمار2009
قهر جديد

الصورة الرمزية عمار2009

عمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond reputeعمار2009 has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.karate مشاهدة المشاركة
كل سيرفر عربي عنده ملك اجمد من ده بمستويات اعل من ده مش بتسمع عن يريوووور الجوجل سدا بيور فزاع طوفان ناس غيرهم كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
يويرو ده وجوجل **** مش عايز ا كلم فين زمن الملوك البجد الكانوا عايشين وسطينا مش زي دول فين ايام المحروم ونانسي وتاروو وميلانو
۩
۩۩
۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩۩۩۩
۩-۩-۩-۩
( ۞۞۞۞ )
I( ۞ GXG20_PL ۞ )I
/`*•.¸,¤° °¤,¸.•*´\
/,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,\
) ●● (
) ۞ (
) ●● (
) ۞ (
\_°_/
اذا رأيت الكلاب تجري والذئاب تعوي والامطار تهطي فاعلم اني نازل اخد لفة
عمار2009 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 02:18 PM   #13
Sniper.870
قهر فعال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمار2009 مشاهدة المشاركة
يويرو ده وجوجل **** مش عايز ا كلم فين زمن الملوك البجد الكانوا عايشين وسطينا مش زي دول فين ايام المحروم ونانسي وتاروو وميلانو
نانسي ؟
وانت تقبل ان ملكك يبقي واحده ست؟
او حتي راجل عامل نفسو ست ؟
ماشاء الله هما دولت الملوك بصحيح
يا عم روح الله يكرمك هههههههههه

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...
قديم 07-25-2011, 02:29 PM   #14
AASAA.
قهر نشيط

الصورة الرمزية AASAA.

AASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond reputeAASAA. has a reputation beyond repute

لووووووووووول
الناس وصلووو 140 في العربي وصارو فل +12
وانت فرحان بدا ؟؟؟
الله يعينك انزل العربي طيب وشوف حتلقى احسن منه ولالا

اسم السيرفر: مرجانه

اللفل: 138

قديس الماء - محارب سيد- سفاح #41
AASAA. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس Share with Facebook
قديم 07-25-2011, 02:34 PM   #15
Sniper.870
قهر فعال

العربي دولت ناس ربنا كارمهم لانهم عرب وربنا كارمهم بالبترول وخيرات كتير زي السعوديه والكويت وقطر .. ونادرا اما تلاقي نوب
ودايما كله يســب ويشتم ويلـعن عادي ومقضيبها ومنفوخ في عتاده الي خير ربنا وخير بلده عاطينهوله

في الانجليزي نادرا اما تلاقي ناس كبار وديه المتعه لاننا بنحس بالمهمات وبنقدر نحفر في الميني كاف و نلعب بالنصول من واحنا مستوي 20 حتي

هيا دي المتعه

مش كل واحد يجيبلي فلوس من بابا او من بلده ويرجع يتنطط علي خلق الله
هيا دي لعبه ولا جحيم اساسا

وادعا مجتمع كونكر العربي

و للابد هذه المرة ...

العلامات المرجعية